דמדומי האלים פרק 45

צבי 4000 30/04/2014 865 צפיות תגובה אחת

~אביעד~ הספינות הפליגו על הים ליד ניו יורק. העיר עצמה נראתה כמו אחרי פיצוץ גרעיני. הבנינים היו מרוסקים והגשרים המפורסמים היו שבורים. רווח לי כאשר הספינות הפנו גב לעיר. למטה, הייזל שכבה באחד החדרים של הספינה. היא הייתה בחיים אך אם לא הייתי מבחין בה היא הייתה מרוסקת."לאן אנחנו מפליגים" שאלה איילין."אני לא יודע" אמר יונה."כמה שיותר רחוק מהמפלצות, זה בטוח" אמר קייל. אני ויונה פנינו לעבר עמדת הפיקוד של הספינה. הסתכלתי על השמש. רק עכשיו הבחנתי שמשהו לא בסדר. חצי עיגול שחור כיסה את השמש כך שהיא נראתה חצי שחורה חצי לבנה. כאשר הגענו לעמדת הפיקוד כבר כל המושבים היו תפוסים. בכל מושב ישב קפטן של ספינה אחרת. כל ספינה כונתה על שם הארגו 2. היו שבע ספינות כך שהיו שבע "ארגו"."כולם יודעים לשם מה התכנסנו כאן" שאל יונה."אנחנו צריכים להפליג ליוון" אמרתי."למה דווקא לשם" שאל מישהו."חלמתי חלום" אמרתי וסיפרתי לכולם על החלום שחלמתי. כאשר סימתי יונה אמר: "אני מקווה שזה ברור"."יהלומי המיתולוגיות נמצאים שם" אמר מישהו. לאחר כמה דקות כבר קבענו את המסלול וכל קפטן עבר לספינה שלו כדי לתדרך את צוות הספינה שלו. בכל ספינה היו כמה ביתנים. ביתנים 2,1, ו3 היו ב"ארגו 1". ב"ארגו 2" היו הביתנים של אלים כגון גאיה וטרטרוס ובכל שאר הספינות היו הביתנים האחרים. הלכתי לתא של ביתן 1 או יותר נכון קומה 1. כל ביתן לקח קומה בספינה שלו. המיטה שלי ממוקמת ליד הקיר שמול המדרגות. רציתי לנוח טיפה. אחרי כמה דקות קמתי. פתאום הספינה נטתה שמאלה כאילו פגעה בקרחון. עליתי למעלה וראיתי זרועות ענקיות מגיחות מתוך המים."מה זה הדבר הזה" צעק יונה וזינק על המפלץ. הוא נעץ שם את קלשון פוסידון והמפלץ שאג. כעבור כמה שניות הוא נסוג. יונה עלה על הסיפון. "מפלץ שגרתי" אמר. כעבור 24 שעות של הפלגה(עם התקפה של מפלצות כל שעה כבר ראיתי בקו האופק את יוון.


תגובות (1)

אני רואה שאתה מאוד מתמיד בזה! אני יחכה לפעם הבאה שתעשה הרשמה על המיתולוגיות , כבר הרבה זמן לא ראיתי סיפור מתמיד שכזה , בכל מיקרה תודיע לי כשתעשה הרשמה .

30/04/2014 17:42
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך