צבי 4000
אזהרה!: בפרק הבא אני הורג מישהי משלושת האפשרויות הבאות: 1.אנבת 2.הייזל 3.אליסה לכתוב מי אתם רוצים שייהרג בתגובות!!

דמדומי האלים פרק 48: היום האפל חלק א

צבי 4000 09/05/2014 803 צפיות תגובה אחת
אזהרה!: בפרק הבא אני הורג מישהי משלושת האפשרויות הבאות: 1.אנבת 2.הייזל 3.אליסה לכתוב מי אתם רוצים שייהרג בתגובות!!

~אביעד~ כאשר כולם קמו פירקנו את המחנה והתחלנו להעמיס ציוד על הספינה."מישהו ראה את מלתעות ושאר הדרקונים" שאל יונה."לא" ענה דון. דון הוא הבן של זאוס. יש לו דרמכת זהב שיכולה להפוך לחרב ושעון שיכול להפוך למגן בעת הצורך. אנבת ופרנק בדקו את מערכת ההגנה של הספינה שכללה: טילים,תותחים כמו בספינת פיראטים,מקלעים קסומים שחודרים כל סוג של שריון,ליזרים וכמובן החרטום שיכול להפוך לראש דרקון(לא הדרקון של ליאו) שמסוגל לנשוף אש למרחק של קילומטרים. בנוסף היה גם תיבה שהיה כתוב עליה:"לא לפתוח,נשק מסוכן" אז כמובן שפתחנו אותה ומצאנו טיל גדול עם סמל של פצצת אטום. כעבור כמה שעות כולם כבר עלו על הספינה ויצאנו לדרך.

הספינה החליקה באיטיות על הים. איליין לקחה משקפת והציצה דרכה."אני רואה משהו" היא אמרה."יש שם המון מפלצות ומגדל שעון ענקי ומעופף" היא המשיכה."כולם להתייצב בעמדות" קראתי. כל צוות הספינה נכנסו לעמדות שלהם בהגנה וטוב שכך כי צבא של מפלצות מעופפות תקף את הספינה."הגיע הזמן לפוצץ מפלצות" קייל לחץ על ההדק של תותח המקלע שלו וזה ירה כדורים שפגעו במפלצות והפכו אותם לאבק מפלצות. אנדרו לקח כדור ארד כבד מאוד ושם אותו בתותח שהיה לידו. הוא כיוון על מפלצת ים ענקית."תחזור לטרטרוס" אנדרו הצית את הכדור. הכדור נורה ופגע במפלץ וזה התפורר. זואי ואיילת מתחו חצים בוערים וירו אותם על מפלצות חלופות. כל מי שלא הייתה לו עמדה התרוצץ על הסיפון ונלחם במפלצות שפלשו אל הסיפון. דון זרק את דרמכת הזהב שלו והיא הפכה לחרב. הוא שיסף מפלצת אחת וכרת ראש של קיקלופ שפלש אל הסיפון. יונה זרק את קילשון פוסידון שלו שננעץ במפלצת ים ענקית וחזר אל ידו. המפלץ התפוצץ לאבק."בקצב הזה יגמר לנו כדורי הארד" צעק פרסי וירה על מפלצת שחלפה קרוב לקו האש של התותח שלו. עם המקלעים אין בעיה כי הם היו קסומים אבל כדורי הארד כבר החלו להיגמר. פתאום השמיים הבזיקו ומעל הספינה נפתח שער. מליוני מפלצות הגיחו מהשער."ברצינות" רטן קייל. אבל המפלצות הקיפו את הספינה. רק עכשיו קלטתי שהם מגנים על הספינה."הבאתי תגבורת של דרקונים" שמעתי את קולו של מלתעות בראש שלי."וזה רק הגל הראשון שלהם" המשיך מלתעות."אני ושאר הדרקונים נבוא עם התגבורת המרכזית" קולו של מלתעות נעלם."מלתעות הביא לנו תגבורת" צעקתי."זה מסביר לאן הם נעלמו" קרא יונה והפגיז קנטאור פרא בגל מים. הבטתי לעבר מגדל השעון. השעון הראה עם המחוג הגדול על 12 והמחוג הקטן על 11."יש לנו שעה עד היום האפל" קראתי. הדרקונים שהגנו על הספינה העניקו לנו כמה דקות להכין עוד כדורי ארד."אני מתחיל לאהוב את הדרקונים ההם". אמר אנדרו. פגר של אריה נחת לידו."זה הפרווה של האריה שהרקולס הרג במשימה הראשונה שלו" אמר יונה ולקח שק מלא בכדורי ארד שמימי."אפשר להכין מזה שיריונות לכולם" שאלה איירה."אפשר ועוד איך" יונה אמר והחל לעבוד. תוך שנייה היו לנו שריונות מהפרווה לכולם."הקרב עוד לא נגמר" צעק פרסי. אנבת ירדה אל חדר המנועים של הספינה והגבירה את המהירות למרבית. שאר הצוות התיצב בעמדות שלו בעוד הספינה מתקרבת אל מגדל השעון הענקי.


תגובות (1)

שלא תעז להרוג את אנבת׳!!!! היא צריכה עוד לחסל את גאיה ולחיות עם פרסי!!!!! שלא תעז , בשם פוסידון לעולם לא!!!!

09/05/2014 13:34
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך