צבי 4000
בפרק הבא: האלים הקדומים מסתערים. וגם: את מי להרוג בפרק הבא? 1.זואי 2.פרנק 3.קייט

דמדומי האלים פרק 49: היום האפל חלק ב

צבי 4000 14/05/2014 816 צפיות אין תגובות
בפרק הבא: האלים הקדומים מסתערים. וגם: את מי להרוג בפרק הבא? 1.זואי 2.פרנק 3.קייט

~אביעד~ כבר עבר רבע שעה ועדיין הם ממשיכים לתקוף. דקרתי טקלין וכרתתי ראש של טקלין אחר. יונה כיוון את הקלשון שלו על מפלצות ים וקרן אור כחולה יצאה וריטשה את המפלצות לאבק."הדרקונים הולכים לאזול לנו" צעק פרסי. ראש הדרקון בחרטום רטן כאשר תקפה אותו מפלצת ואז הוא ירה עליה כדור אש וריסק אותה."אנחנו עוד צריכים להגיע למגדל המעופף ולהביס את אוסופיריון" אמרתי וצללתי כאשר גריפון שמן ומכוער ניסה לערוף לי את הראש. הצלפתי בו והוא הפך לאפר."נראה לי שאנחנו צריכים את האלים הקדומים ברגע זה" אמרה איליין."היא צודקת" צעקה אנבת ונעצה סכין במפלץ שכמעט כרת לה את הרגל. הספינה נטתה שמאלה כאשר מפלץ ים הטיח את עצמו בגוף הספינה אבל מיד פלט צווחה והפך לאפר. פתאום שמעתי קול קורא מרחוק משהו שלא הבנתי ואז משהו שנראה כמו טיל רק זוהר פגע באנבת וכמעט העיף אותה למים אם פרסי לא היה תופס אותה. אבל אז עוד טיל בדיוק כמו הראשון פגע בהם והעיף את שניהם למים. יונה פנה לכיוון שממנו נורה הטיל והעלה חומה של מים ממש בזמן כי גל טילים פגע בחומת המים."מאיפה הם הגיעו" צעק פרנק."לא יודע" אמר קייל. ואז ראינו את הספינות. חמישה ספינות שלכל אחד מהם היה סמל של עין הורוס על גוף הספינה. התקרבו אלינו במהירות ותוך כמה שניות הקיפו אותנו. נהדר, חשבתי לעצמי. אבל הספינות הפנו את התותחים שלהם לעבר המפלצות והתחילו להרוג אותם."מצטער על הטילים" נשמע קול מאוחרי. הסתובבתי. קרטר עמד מאוחרי ודקר מפלץ מכוער."איך הגעת לכאן" שאלתי."בוא נגיד שרציתי להפליג למחנה שלכם אבל כשהגענו ראינו אותו הרוס אז המשכנו לחפש אתכם עד שהגענו לכאן" אמר קרטר."אנחנו באמת צריכים עזרה" אמרתי. קרטר הפך לבז וחזר לספינה שלו. הוא הפך לצורת אדם. הספינה, יחד עם התגבורת עשתה את דרכה לכיוון המגדל המעופף תוך כדי שהתותחים שלהם ריסקו מפלצות מעופפות לאבק.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך