בסיפור לא אמרתי איך הם נראים ואיך קוראים לגיבור הראשי קוראים לו ניק ויש לו עניים סגולות ושעיר בלונדיני והוא שזוף ולאחותו יש עניים סגולות ושעיר בלונדיני ארוך ומתולתל וגוף שזוף כך שהרבה בנים ובנות התאהבו בהם

אחי הנבואה פאנפיק פרסי ג'קסון פרק אחד

09/10/2013 1612 צפיות תגובה אחת
בסיפור לא אמרתי איך הם נראים ואיך קוראים לגיבור הראשי קוראים לו ניק ויש לו עניים סגולות ושעיר בלונדיני והוא שזוף ולאחותו יש עניים סגולות ושעיר בלונדיני ארוך ומתולתל וגוף שזוף כך שהרבה בנים ובנות התאהבו בהם

בחוץ היה יום מושלג במחנה לא ירד שלג. עמדתי על המשמר למקרה שתהיה מתקפה ואז ראיתי משהו מפחיד נורא . ראיתי את אחד הסאטירים מוביל ילד וילדה בגיל 12 כמוני ומאחוריהם היה צבא מפלצות . הסאטיר צעק לעזרה . שמעתי אותו וצעקתי לכיוון המחנה קבוצת חניכים שמע אותי ורצה לעזור להם. אבל ראיתי שייקח להם הרבה זמן להגיע אז רצתי לעזור להם שלפתי חרב ורצתי לעזור להם שיספתי מפלצות על ימין ועל שמאל. אבל נראה שהצבא אינסופי "רוצו" אמרתי הסאטיר לקח את שני החצויים לגבעה הבת עצרה אמרה "אנחנו לא יכולים לנטוש אתו" אמרתי "אני יסדר" למרות שלא האמנתי בזה בעצמי . הם רצו לגבעה וחצו גבול . נהייתי עייף מהחבטות בחרב והבנתי שאני ימות . לא נורא חשבתי לעצמי לפחות מתתי בשביל להציל שני חצויים. ואז היה הנס נשמע קראת מלחמה וקבוצה של 25 חניכים הסתערו לשדה הקרב ושיספו מפלצות . בכוחות מחודשים איידתי מפלצות ואחרי מספר דקות כול המפלצות חוסלו. נשמע קראת הידד ברגע שעברתי את הגבול התעלפתי. כשהתעוררתי מצאתי את עצמי בבית החולים של המחנה . הסתכלתי על עצמי והמזה לא היה יפה. היה לי יד שבורה וגם רגל וראיתי גם צלקות חדשות כך שבטח נפצעתי והשקו אותי נקטר בשביל שהפצעים יתרפאו ניסיתי לקום אבל כאב שטף את כול גופו קול אמר "אל תזוז " "מה קרה לי" שאלתי ,הקול ענה "רגל יד וכמה צלעות שבורות אה וגם שן מלא ברעל " איה חשבתי לעצמי . "מי אתה " שאלתי הקול צחק ובעל הקול יצא מהצללים . אחותי התאומה אלין "מה זה לא יכול להיות את" אז בדיוק נכנס כירון. כירון במבט ראשון יראה כמו משהו רוכב על סוס אבל כשמסתכלים טוב רואים שהוא בעצם קנטאור . חצי אדם חצי סוס מהמותניים ומעלה הוא היה אדם ומהמותניים ומטה הוא היה סוס .כירון אמר "אחותך טיפלה בך בזמן שהיית מחוסר הכרה." "כמה זמן הייתי מחוסר הכרה" שאלתי כירון ענה "שבוע" "שבוע" צעקתי לפני שהספקתי להגיד משהוא כירון אמר "יש מישהו שרוצה לדבר אתך"


תגובות (1)

סיפור יפה

09/10/2013 12:10
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך