הנבואה החדשה פאנפיק פרסי ג'קסון פרק שני

10/10/2013 1831 צפיות 7 תגובות

קמתי מהמיטה ונתתי לכירון להוביל אותי לבניין המרכזי. נכנסנו וכירון הוביל אותי למרפסת שם נער ונערה שחקו קלפים מול גבר שמנמן. סאטיר ישב בצד ונשנש פחית. הנער ראה אותי ואמר "יופי ניק בא אולי תקראו לשני החצויים שהוא הביא בשלום" הנער היה פרסי ג'קסון הוא היה בן 19 לחייו וכך גם אנבת' שישבה לידו. אנבת' אמרה לסאטיר "תהיה נחמד ותקרא לתאומים" הסאטיר קם ניקה את הידיים משאריות הפחית. והלך לקרוא להם. הבחור השמנמן אמר לפרסי "אתה מהמר כבר פיטר ג'נסון" פרסי גלגל עניים וזרק כמה מטבעות. הבחור השמנמן אמר ניצחתי ושם על השולחן את הקלפים. הוא בא לקחת את המטבעות כשפרסי אמר "לא נראה לי מר ד' " והוריד את הקלפים שלו .מר ד' נראה כועס . אבל אמר "נתתי לך לנצח פרטי " פרסי חייך ואמר "בטח" ואז הסאטיר נכנס ואתו שני החצויים שהצלתי ואתים נכנסה גם איזבל. "מה את עושה פה" שאלתי את איזבל "היי אני אוהבת להסביר לחניכים חדשים מה קורה במחנה" "גם אנחנו חדשים הגענו רק לפני חודש" אמרתי. היא אמרה "חודש חודשיים שנה מה זה משנה הרי אנחנו פה יותר זמן מהם" "טוב" אמרתי "תסבירי להם את". אוקי היא אמרה לפני שהיא הספיקה להגיד משהו נוסף הנער שאל "מה זה פה מי אתם ומה קורה פה בכלל?" הסתכלתי על איזבל "מה לא הסברת להם" שאלתי היא ענתה "לא" "טוב אז תסבירי להם כבר" טוב"היא אמרה "אתם חצויים" הנער והנערה נראו כאילו מתחו אותם ואז הם צחקו "בטח ואתם שדונים" אמר הנער "תראו באו נתחיל מהתחלה איך קוראים לכם" "קוראים לי אמה ולאחי קוראים תומאס" אמרה אמה. "טוב אני ניק ואחותי איזבל,הצבעתי על איזבל "וזה פרסי ואנבת' " והצבעתי עליהם פרסי אמר "היי" זה כירון" והצבעתי על כירון וזה "מר ד'" אמרתי. תומאס הסתכל על מר ד' שזימן פחית דיאט קולה מחלל האוויר ואמר " אתה הזה של היין" מר ד' התעצבן ואמר " עם עוד פעם תקרא לי ככה אני אגרום לענפי ענבים לבוא באמצע הלילה ולחנוק אותך למוות " מר ד' גרם לענפי ענבים להישמע מאימים. " טוב אז איפה עצרנו אה כן טוב אתם חצויים" אמרתי. "מה זה? " שאל תומאס "חצויים הם חצי אלים חצי בני אדם" אמרתי . "אלים?" שאלה אמה. " תראו האלים שהיוונים האמנו בהם עדין קיימים " אמרתי "הם עוברים ממקום למקום לאיפה שנימצא לב המערב" "לב המערב" שאל תומאס " אפשר להגיד גם המדינה שהכי מאמינה באלים האם ראיתם עיר אחת שאין פה פסל יווני או עיצוב יווני " אמרתי לפני שהספיקו לומר משהו " היה להם מבט המום על הפנים ואמרתי "כן כך חשבתי"


תגובות (7)

יאי. עוד ג'קסונים מצטרפים לאתר הזה. אני מאושרת. והמשך בבקשה

10/10/2013 01:08

מה לעשות? יש ג'קסונים בכל מקום

10/10/2013 06:07

ג'קסונים זה אהבה D:

10/10/2013 06:12

ג'קסונים זאת שליטה

10/10/2013 06:20

כל הג'קסונים לשלטון!

10/10/2013 06:24

אה כן והמשך

10/10/2013 06:25

יש באתר הזה המון ג'קסונים. זה נהדר!
אחלה סיפור, אבל אין סימני השאלה, ושים לב לפיסוק.

02/07/2015 10:06
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך