helyos
בבקשה תכתבו רעיונות לסיפור זה רק פרק 2 אני בטוח שאצליח לבנות עלילה טובה יהיו עוד פרקים

הקרן של הליויס-2

helyos 28/09/2014 710 צפיות אין תגובות
בבקשה תכתבו רעיונות לסיפור זה רק פרק 2 אני בטוח שאצליח לבנות עלילה טובה יהיו עוד פרקים

בדיוק שהאל נעלם האנשים הגיעו.
היו הרבה צעקות נאוס לא ממש שמע את כל מה שנאמר הוא שמע רק כמה מילים כמו פיצוץ אש וגופה.
הוא רק עמד בגינה מביט בכיוון שבו עמד האל.ואז הוא שמע את שמו והסתובב במהירות,הוא ראה את איליה ילדה בלונדינית מהשכונה צועקת את שמו. נאוס קראה, נאוס,נאוס מה קרה פה? שאלה.
והוא אמר לה הכל,חוץ מהקטע אם אפולו, אולי בגלל שפחד שתחשוב שהוא משוגע.
סיפור מעניין אמרה, אבל אני מרגישה שמשהו חסר פה. אני לא חושב אמר נאוס. מה חשבת לעשות עכשיו? שאלה. אני לא יודע אמר, אבל מה שבטוח אני לא נשאר באתונה. מה?! אתה חייב להישאר קראה. למה? שאל, אמא שלי מתה ואין לי אף אחד אחר. אז תן לי לבוא איתך אמרה איליה. בסדר אמר. אני מקווה שגם אני יכול להצטרף למסע? של פתאום דיאנוס שהופיע כאילו משום מקום. אם אתה רוצה אמר נאוס, אבל זה יהיה ממש קשה, אתם באמת רוצים לבוא? כן, ענו באותו הזמן. טוב אמר, אז כולנו יוצאים,תגיעו לכאן בחצות.

איליה הגיעה ראשונה, היא ארזה תיק אם כמה בגדים וספר לדרך. כשהיא הגיעה נאוס בדיוק סיים לארוז תיק אם כסף שהוא מצא בהריסות קצת פירות שהוא קטף מהעץ וסכין שנראתה לו מתאימה לציד,לגילוף ולחיתוך. דיאנוס הגיעה כמה דקות אחרי איליה עם תיק שהיו בו בגדים סכין ופטיש. הם עשו ספירת מלאי ויצאו לדרך…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך