atlantis
אממ מצטערת על הקצר פשוט במילא מפסיקים להגיב...

הרומן הכפול של אפרודיטה פרק 2

atlantis 21/05/2012 768 צפיות 6 תגובות
אממ מצטערת על הקצר פשוט במילא מפסיקים להגיב...

~אחרי החתונה~
אפרודיטה הלכה בדמעות אל הגן הקסום של האלים.פסלים של אנשים מאוהבים היו בכל מקום.אנשים שהיא גרמה להם להתאהב.ושהיא רוצה להתאהב באמת במישהו,בא הזאוס המטורלל הזה,והרס לה את כל הסיכויים איתו.עם האל שהיא באמת אהבה.מרוב זעם ועצב היא התחילה לפוצץ את הפסלים זה אחר זה.
לבסוף פוצצה פסל של קופידון מחייך.הלב שאחז בו נותק מהפסל לאוויר,ורגע לפני שאפרודיטה פוצצה גם אותו,הוא נעצר באוויר על ידי זרוע שרירית.מתוך העצים הוא יצא.מרס.אל המלחמה.בחור שרירי,שיער חום,שרירים כמעט בגודל שלושה ראשים של הידרה.שריון יווני זהוב היה עליו.
"מה קרה,יפייפיה?לא היה הרגע החתונה שלך?"אמר בשאלה
"עם גבר מגעיל,מכוער,ואגו בגודל הר?כן"
"לא נורא.לפחות תהיי הצד היפה,המהמם,והמדהים"
אפרודיטה הסמיקה"א…אתה באמת חושב עליי ככה?"אמרה
"בטח."אמר והושיט לה את לב האבן"כפי שאת רואה,לבי נתון לך"אמר וחייך.


תגובות (6)

תנסי להוסיף עוד תיאורים על איך שאפרודיטה נראית, ולשפר את הדקדוק…
כמובן, להאריך את הפרקים, זה מוסיף מאוד לעלילה, ואנשים ירצו לקרוא את זה.
אולי תנסי למצוא עלילה קצת יותר מקורית, פשוט הסיפור בין ארס, אפרודיטה והפייסטוס כבר מוכרים…
אל תכתבי בשביל שיגיבו, תכתבי בשביל עצמך. אם זה גורם לך אושר תכתבי, אם את כותבת בשביל תגובות, עדיף שלא תכתבי..
רואים אם את אוהבת לכתוב במה שאת מעלה, אל תשדרי שאת לא רוצה לכתוב..

21/05/2012 10:17

טוב..אני מפסיקה עם שתי הסיפורים.הם יצאו גרועים.זה לא באלי בטוב.הלכתי לכתוב.

21/05/2012 13:22

גם עם זה.

21/05/2012 13:23

מרס זה רומי התכוונת לארס נכון?

30/05/2012 05:21

תמשיכי לכתוב ובהדרגה תהיה העלילה מעניינת יותר והתגובות תגענה אך כפי שכתבתי לך לפני דקה אם אינך נהנית מהכתיבה ומצפה רק לתגובות נראה לי לצערי כי לא תשרדי בכייף באתר מקווה שאני מתבדה בהצלחה מאמי ממני בקי ♥♥

30/05/2012 05:29

לא באלי להמשיך לכתוב את זה

30/05/2012 07:16
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך