מאקס כותב
המנצחים עד כה:
וולייר-הבת של זאוס.
הלבר-הבן של אפולון.
רייג'ל-הבן של הפייסטוס.
נדב-הבן של פוסידון.
רוולי-הבן של ארס.
מסאקי-הבת של האדס(?).
בפרק הבא,הסבב הראשון של המבחן השלישי נגמר.מי ימות ומי יחייה? הפרק הבא יעלה היום בערב!

התערבות-פרק 15

מאקס כותב 02/11/2013 923 צפיות 6 תגובות
המנצחים עד כה:
וולייר-הבת של זאוס.
הלבר-הבן של אפולון.
רייג'ל-הבן של הפייסטוס.
נדב-הבן של פוסידון.
רוולי-הבן של ארס.
מסאקי-הבת של האדס(?).
בפרק הבא,הסבב הראשון של המבחן השלישי נגמר.מי ימות ומי יחייה? הפרק הבא יעלה היום בערב!

"לחיים!" קרא זאוס ולגם מהיין.
"אנחנו מתקדמים מצויין,והכל תודות לך" חייך זאוס.
"אני רק עושה את מה שאני צריך לעשות" חייך מיסטר.די.
"אני חייב להודות,שבהתחלה ההתערבות הזאת לא
נראתה לי.אבל אז הבנתי,להעביר חיילים נבחרים בשאול,
ועוד שיילחמו בצבא של האדס,יהפוך אותם לחיילים חזקים יותר בצבא שלי!" חייך זאוס חיוך מרוצה.
"אני בטוח בכך" צחק מיסטר.די ולגם מהיין:"והמבחנים עוברים חלק! בלי שום הפרעות!"
"תודה לך,אתה ממש עוזר לי" צחק זאוס.
"רק עושה את מה שאני יכול בשביל האלים" אמר מיסטר.די.
"ומה שלום האדס?" שאל זאוס במבט מתעניין.
"הוא בסדר גמור.למעשה,הוא כבר לא יכול לחכות לנצח בהתערבות שלכם" צחק מיסטר.די.
"ובכן,בוא לא נמשוך את זה יותר מידי זמן!" קרא זאוס:"הייתי רוצה לצפות במבחן השלישי!"
"אולי עדיף שלא" מיסטר.די נלחץ מעט:"בוא פשוט נשב כאן,וניתן לו להיסתדר איתם!"
"אבל חשוב שלא יגזים.אנחנו חייבים שכל משתתף שיפסיד ישאר בחיים אחרי זה,כדי שנוכל להחזיר אותו למשפחתו" אמר זאוס.
"אל תדאג,דאגתי אישית להזכיר לו את זה" מיסטר.די לבש את כובעו.
"אם כך,עוד סיבה לעשות לחיים!" צחק זאוס צחוק רם:"לא הייתי רוצה שנהרוג את החצויים שלנו!"
"צודק אדוני" צחק מיסטר.די,אך חייך בשקט למראהו של זאוס,שבטוח שהכל הולך כפי שתכנן,כשלמעשה העיניינים הולכים איך שמיסטר.די רוצה.

עמדתי מול ביירון וביסקו."תתחילו" קרא ארס.
ביירון זינק עליי דבר ראשון,והניף עליי את הגרזן שלו.
התכופפתי מהר,אך חתך נוצר על הגב שלי.הנפתי לעברו את הסכין אך החטאתי.
"משעמם" קרא ביירון ונחת עם יד אחת על הרצפה.
"איך?" אני וביסקו הופתענו."אני אימנתי את הגוף שלי אימונים פיזים רבים ככל האפשר" הוא אמר והיה עם אצבע אחת בלבד על הרצפה:"בקרב שבו צריך לשבור שעון עוד יש לכם סיכוי,אבל בקרב עד המוות אני עם יתרון.הגוף שלי חזק כל כך,שהוא יכול לרסק כדור אקדח ברגע שהוא פוגע בי" ביירון הוריד את חולצתו,וחשף שרירים רבים.
"דמאט!" קרא ביסקו:"כנראה שפשוט אצתרך להתאמץ" הוא חייך.
מתוך האדמה,יצאו גפנים ארוכים שתפסו את ביירון.
"זה הכח של בנו של דיוניסוס!" צחק ביסקו."עלוב" לגלג ביירון,והסתובב במקום.הגפנים שתפסו אותו נקרעו,והוא רץ אל ביסקו.
הוא ערף את ראשו עם הגרזן,והראש של ביסקו התגלגל עד אליי.
"ועכשיו לנקמה" ביירון התקדם אליי,ואני ניסתי ללכת אחורה.גם אם אני אפגע בו,זה לא יגרום ליותר משריטה.זה הרגיש לי כמו כל אחד מהמבחנים הקודמים שלי.
במבחן הראשון-הייתי חסר אונים,ואם אנגוס לא היה משתמש בכח שלו,אני ורייג'ל היינו נאכלים.
במבחן השני-אנגוס נלחם ורייג'ל ידע יוונית,ורק בזכותם עברתי.
ביירון עמד מולי,והניף אחורה את הגרזן.ואז חשבתי על משהו,למרות שהיסכוי שזה היה עובד היה קלוש.
"רק עוד קצת" לחשתי והוא היה עם הגרזן מאחוריי גבו."תמות" הוא לחש והניף קדימה את הגרזן.
כשהגרן היה לא רחוק ממני,בעטתי למעלה את הראש של ביסקו,והראש שלו התנגש בראש של ביירון והתנפץ.
היידים של ביירון זזו אחורה,והגרזן החמיץ את הצאוור שלי בסנטימטר.
"עכשיו!" צעקתי וקפצתי עליו עם הסכין,ותקעתי אותו בביטנו.
הלהב היה בתוך הבטן שלו,ואני רצתי הצידה ועצרתי בערך 20 מטרים ממנו.
הוא ניקה עם ידו את הדם מהפנים,והוציא את הלהב מתוך הבטן:"זה היה יכול לעבוד,אם הייתי יותר חלש" הוא לחש,וכיווץ את ידו לאגרוף ושבר את הלהב של הסכין.
"אבל עכשיו,כלום לא יציל אותך" הוא רץ והיה מולי תוך כמה שניות.הוא צדק,כלום לא יציל אותי הפעם.
לפתע,הגרזן נפל מידיו.הפנים שלו התעוותו,וזיעה ירדה ממנו.הוא קרס על הרצפה והתפתל מכאבים.
"הסכין….הייתה מורעלת?" הוא לחש וזיעה נטפה מכל גופו.
לקח לי כמה שניות לצאת מההלם,ורצתי להרים את הגרזן.הגרזן היה ממש כבד,אבל לבסוף הרמתי אותו,וזרקתי אותו על צווארו.
דם יצא,ורצתי מהר כדי שלא יפגע בי אם כל הדם היה מורעל.
"המנצח הוא נדב" קרא ארס.
עליתי אל הקהל,שם רייג'ל חיכה לי:"זה היה מדהים! איך ידעת שהסכין הייתה מורעלת?" הוא שאל בהתרגשות.
"אני לא ידעתי" עניתי והתיישבתי לידו."העיקר שניצחת!" הוא התיישב לידי.
"הקרב הבא:ג'ל,רוולי,וקנדי!" קרא ארס.
בת עם שיער ורוד קצר,בת עם שיער שחור אסוף בקוקו ארוך ובן עם שיער בלונדיני קוצני הגיעו לזירה.
"אז אתן ג'ל וקנדי?" שאל הבן,והן הנהנו."אני קנדי!" קראה הבת עם השיער הורוד.
"אני ג'ל! ואנחנו הגענו עד לכאן ביחד!" קראה השנייה.
"ביחד אנחנו גם נהרוג אותך!" אמרו שתיהן.
"כנראה שלא הבנתן" הוא נאנח:"אם אתן כאן בזירה,רק אחת מכן יכולה לצאת ולהמשיך הלאה"
שתיהן קפאו במקום והביטו אחת בשנייה."משום שאני ג'נטלמן,אני מוכן לחסוך מכן את ההתלבטויות לגבי מי תמשיך,ופשוט אהרוג את שתיכן" הוא שלף קנה של במבוק.
ג'ל עמדה עם חרב ארוכה,וקנדי החזיקה קלשון.
"תתחילו!" צעק האדס.בשנייה שצעק,רוולי כיוון את קנה הבמבוק של קנדי,ונשף לתוכו.
חץ פגע בצאוורה,ויצא מהצד השני והיא קרסה על הרצפה.
"קנדי!" ג'ל רצה אליה.רוולי הכניס חץ נוסף לקנה הבמבוק,ונשף לתוכו שוב.החץ פגע בראשה של ג'ל ויצא מהצד השני."קנדי…" לחשה ג'ל ונפלה על גופתה של חברתה.
"המנצח הוא רוולי!" אמר ארס,ורוולי עלה לקהל.
"רוולי הוא הבן של ארס" אמר רייג'ל בזמן שרוולי התיישב בצד.
"ולקרב הבא! מיסאקי,קרג,ולי!"
שלושתם עלו לזירה,ורק שניים בחרו נשקים.אחד לקח חרב,והשני אקדח.
"תתחילו!" צעק ארס,וברגע שצעק זאת,שני האנשים שבחרו נשקים התמוטטו.
רק אחת נשארה עומדת:נערה גבוהה,עם שיער ארוך שמגיע למותניה,ומקדימה מכסה את פניה מלבד פיה.
"המנצחת היה מיסאקי!" אמר ארס,והיא עלתה לקהל.
"איך זה אפשרי?" לחשתי באימה.
"זה מוזר.לא יכול להיות שהיא…" רייג'ל לחש.
"היא מה?"
"הבת של האדס"


תגובות (6)

דמאט! XDDD

02/11/2013 07:25

למה רק בערב, רוצח-קרובי-משפחה? עכשיו!
מנטיקורים!

02/11/2013 07:36

חחחחח
היה ברור שנדב ינצח! אתה צריך להודות בזה שאתה לא מסוגל להרוג אותו! XD
אבל מה קרה שמיסאקי עלתה לזירה? הם ישר מתו? 0.- זה מהיר!
נ.ב-
מאקס!!!
מה קורה?!
(תתרגל לזה שאני אגמור תגובה בזה כל הזמן XD)

02/11/2013 08:34

א'-אין לי כח להרוג אותו עכשיו,אולי נהרוג אותו מאוחר יותר
ב'-כע,היא הבת של האדס אז היא יכולה להרוג את כולם ישר
ג'-הכל בסדר.אני מסיים לחסל רוחות רפאים שנפת'ית' העלה,ועוזר לך עם כתיבת הקרבות לסיפור.

02/11/2013 08:42

אתה פשוט תמשיך, ותזכור להרוג את מיסטר.די!
שוב – מנטיקורים!

02/11/2013 08:44

א- אתה ברצינות תהרוג אותו? O_O אוקי! נראה אותך!!! XD
ב- לא הבאת לי ספויילר הרגע? והיא בלתי מנוצחת! לא הייתי רוצה לפגוש אותה בסמטה אפלה…
ג- אתה לא עוזר לי לכתוב כרבות *הרגע* כי אני עסוקה XD
סופסוף תיקנו לי את המחשב!!! אז אני חייבת להוריד את כל המשחקים והשירים מחדש! ><" זה ייקח לי זמן… אני מורידה הכל כבר מהבוקר!

02/11/2013 08:47
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך