מאקס כותב
בפרק הבא-המבחן יתחיל!!! מה חושבים שיקרה?
הפרק הבא מחר.

התערבות-פרק 20

מאקס כותב 05/11/2013 854 צפיות 6 תגובות
בפרק הבא-המבחן יתחיל!!! מה חושבים שיקרה?
הפרק הבא מחר.

זאקי-היכולת להחדיר מחשבות אל תוך ראשו של היריב.
פיינט-היכולת למקד את האנרגיה שלך בתוך הגוף כך שתמיד תהיה בשליטה.
קאטסו-היכולת למקד את האנרגיה סביב הגוף.החושים שלך יותר חדים ואתה יכול להתנגד לכוחות של אלים וחצויים.
קרו-היכולת למקד את האנרגיה שלך לצורך התקפה.
ארבעתם יחד מרכיבים את אאורה,יכולת לחימה שפותחה בעבר.האם,לנדב ולרייג'ל,יש את הכישורים על מנת ללמוד את היכולת הזאת?

אני ורייג'ל רצנו במהירות בין העצים.ראינו שני אנשים עם עיניים שחורות לגמרי,חסרות אישונים,הולכים שם.
נצמדנו להנחיות של ג'ונג.
"בזמן השהות שלי כאן,מצאתי מקום שיתאים למבחן.הוא נמצא מזרחה ליער,על יד נהר אדום.סוף האימונים שלכם יגיע כשתגיעו למקום.היזהרו מהאנשים עם העיניים השחורות".
בלמתי את עצמי והסתתרתי מאחורי עץ,רייג'ל עמד מילימטר ממני.
הם הביטו לעברינו,אך לא שמו אלינו לב והמשיכו רגיל.
רצנו אל עץ רחוק,ומשם המשכנו לרוץ צפונה.
"אתם לא תצליחו להגיע לשם אם תלכו מזרחה,משום שיש שם הרבה מהצבא של מיסטר.די,ואתם לא תוכלו להילחם בצבא הזה ללא אאורה.פשוט לכו צפונה,ומשם תקיפו את היער".
הגענו אל סוף החלק הצפוני של היער,ומשם התחלנו לעשות את הסיבוב.
רצנו הכי מהר שיכולנו.זה היה קשה,ומידי כמה דקות עצרנו למנוחה מהירה.
הגענו אל איזור הנהר,והתנשפנו כבדות.זאת הייתה הריצה הכי קשה שלי בחיים.
"מעולה.עכשיו עוברים למבחן" ג'ונג ישב על צמרת אחד העצים.
"המבחן כולל שילוב של הנפש,הגוף והמוח באותו הזמן".
"חכה רק רגע" התנשפתי:"אמרת שכשנסיים את האימונים תסביר לנו מי זה מיסטר.די,ומה זאת המשימה שאתה צריך למלא כאן" אמרתי בנשימה אחת.
"כמובן.אולי הגיע הזמן שאספר לך" הוא לחש ועצם עיניים."מיסטר.די הוא אותו אדם שאסף את כולנו לתחרות" הוא אמר.
"זה עם הכנפיים השחורות" אמרתי."לא,הוא עם כנפיים לבנות" אמר רייג'ל.
התחלנו להתווכח על צבע הכנפיים שלנו,ואחרי שתי דקות ג'ונג צעק:"שקט!" בקול מהדהד,שלפי מה שהבנתי הוא זאקי.
"שניכם צודקים.מיסטר.די הוא למעשה הבן של אוקינוס".
"הוא הבן של ים ממש גדול? זה הגיוני בכלל?" שאל רייג'ל.
"אתה צוחק,נכון? אתה פריקינג לומד איך לשלוט בכח עתיק על-טבעי,ופתאום לא הגיוני לך שמישהו הוא בן של ים?" שאלתי.
"אוקיינוס הוא טיטאן" הסביר ג'ונג:"ומיסטר.די הוא בן הטיטאן הזה.יש לו כוחות רבים,ואחת מהם הוא ליצור כפיל של עצמו.במבחן השלישי,ארס לא היה אחראי,אלא זה היה הכפיל של מיסטר.די.
מיסטר.די הרג את האדס,והשתלט על השאול.הוא רוצה להחזיר את השלטון לטיטאנים,ובשביל זה הוא צריך לבצע טקס מסויים,שרק בני האדם מסוגלים לעשות" הוא אמר.
"חשבתי בכלל שהוא שליח של זאוס" אמרתי.
"הוא השתמש בזאוס.הוא היה צריך לערוך מבחנים בשביל האנשים המתאימים,אבל הוא לא רצה שזאוס ידע מזה,לכן הוא הפך את המבחנים של זאוס למבחנים שלו על ידי שוחד שנתן לארטמיס,הרג אתנה,ארס והאדס,וכל זאת מבלי שזאוס יחשוד".
"למה הוא היה צריך לשלוח אותך לשאול?" שאל רייג'ל.
"בתוך השאול יש נשמה של טיטאן עתיק שהאדס כלא.מיסטר.די לא יכול לחפש אותו מאחר והוא לא אנושי,ולכן זאת המשימה שלנו" אמר ג'ונג.
"מה יקרה כשתמצאו אותו?" שאלתי.
"אחד מאיתנו יצתרך לקחת אותו.כלומר,הוא ישתלט על הגוף שלנו.בסופו של דבר,הוא צריך ארבעה בני-אנוש שמוכנים שיחדירו לתוכם את נשמות הטיטאן.הם יצאו מאיתנו,ברגע שתתחיל המהפכה" הוא הסביר.
"ואתה…מסכים לזה?" שאל רייג'ל.
"על זה נדבר אחרי המבחן.הגיע הזמן שנתחיל" הוא אמר.
"במבחן הצ'אקרות,אני אכניס לתוך הגוף שלכם חלק קטן מכוחות האאורה שלי.אם הגוף שלכם לא מוכן-הוא יתפוצץ.אם הגוף מוכן,האאורה תמשיך הלאה.אם המוח לא מוכן,המוח יהרס.אם המוח מוכן,האאורה תמשיך הלאה.אם הנפש אינה מוכנה,היא תעלם לתמיד-ואתם תיעלמו" הוא לחש.
אני ורייג'ל נבהלנו.
"אם הנפש מוכנה,האאורה תתפשט בכל הגוף שלכם,ואתם לא תוכלו לעשות כלום במשך שבעה ימים-כל יום תיפתח צ'אקרה אחרת.עכשיו,אתם חושבים שאתם מוכנים למבחן?" הוא שאל.
היססנו קצת,ולבסוף הנהנו.
הוא עמד מולינו,ושלח את שתי ידיו.כל יד נעטפה בהילה לבנה חלשה,והוא הצמיד אותה לבטן שלנו.
"בהצלחה" הוא לחש.


תגובות (6)

הם יתפוצצו, יהרס להם המוח ותיעלם להם הנפש.

כן.. אני במצב דיי פסימי עכשיו. יש לי סיבות )':
פעם ראשונה שהאופטימיות שלי כמעט תיעלם לתמיד )':
אבל זה לא באמת מעניין מישהו מה קרה לי, אז לעניין:
אמרת שאתה יכול להרוג את נדב ושאולי תהרוג אותו בהמשך. זו עוד סיבה למה אני חושבת שהוא ימות… או ש…
אתה לא מסוגל להרוג אותו! O:

05/11/2013 09:38

המשך.

05/11/2013 09:47

לאאאאאאאאא אל תמותו!!

05/11/2013 09:49

למה לא, עצלנית?
שימותו T^T

05/11/2013 09:50

סול הפסימית!
מה קרה אבל? משהו נוראי?

05/11/2013 11:49

מאקס, אני סולחת לך על הכול, אולי אפילו שהרגת את אימא שלי!
למה? בגלל שהרגת את ארס הדביל! סוף סוף מישהו מעצבן מת!
תודה ותמשיך!
מנטיקורים!

05/11/2013 12:10
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך