מאקס כותב
בפרק הבא,הכרעה על הר אולימפוס!
זאוס נגד מיסטר.די!
אל תפספסו!

התערבות-פרק 24

מאקס כותב 06/02/2014 873 צפיות 4 תגובות
בפרק הבא,הכרעה על הר אולימפוס!
זאוס נגד מיסטר.די!
אל תפספסו!

פיינט,קאטסו,זאקי,קרו.
ארבעתם יחד יוצרים את שיטת הלוחמה העתיקה:אאורה.
חצויים מתקופות קדומות פיתחו זאת,ולימדו את האלים.
המשתמש הראשון של אאורה,רנגאוס,זימן את זאוס לקרב.
הוא מת,אך הספיק להעביר את הידע שלו לבאים אחריו.
צאצאו של רנגאוס,הוא נדב.לפני שמת רנגאוס,הוא השאיר צוואה.
האם נדב חזק מספיק על מנת להשלים את הצוואה והמשאלה האחרונה
של רנגאוס?

הלבר ונדב צפו מהצד בזמן שג'ונג וסנקי עמדו לסיים את הקרב.
אבל בינתיים,בואו נראה מה קרה בעולם החיים בשבוע שבו נדב עבר את מבחן הצ'אקרות:
הזירה נהרסה.כדור הארץ נכלא לתוהו ובוהו.
הצבא של מיסטר.די כבר הגיע ופלש.
המקום היחיד שהקרב לא הגיע אליו עדיין הוא האולימפוס.
"שקט!!" שאג זאוס וכל האלים השתתקו.9 האלים ישבו מסביב לשולחן עגול וענקי.
במרכז השולחן היה חור,ועל הרצפה ישבו בדרך כלל הנאשמים ששפטו האלים האולימפיים.
"אדוני" אמר פוסידון וקם:"זה הרחיק לכת.אני מאמין שזהו הסגן שלך שגרם לכל ההרס והחורבן.הוא זה שרצח את ארטמיס,אתנה וארס.בנוסף הוא רצח את האדס.מה עכשיו אתה מציע שנעשה?" הוא אמר בקול קר.
זאוס חשב לדקה.כל האלים שנשארו הביטו בו בכעס."אני מבין.אתם כולכם מאשימים אותי בזאת.אבל יש סתירה בין מה שאמרת לאמת" חייך זאוס בערמומיות:"האדס בחיים".
כל האלים פערו את פיהם."אתה מצפה שנאמין לזה?" שאל אפולו.
"תראו בעצמכם" זאוס הביט אל החור שבשולחן.השולחן היה גבוה מאוד והיה ניתן לראות מרחוק את האדס מגיע ועומד שם.
"האדס!" קרא פוסידון בפליאה."טיפשים! באמת חשבתם שחיסלו אותי?!" הוא זעם.
"ידעתי מההתחלה שמשהו לא בסדר.ידעתי שמשהו אפל מתרחש במבחנים.שאלתי את האדס אך הוא דחה את ההאשמות שלי כנגדו" הסביר זאוס.
"אני ידעתי שמיסטר.די משקר לי,ולכן נזהרתי לגביו.ברחתי מהרגע שהבנתי הוא מתכנן כנגדי משהו,ולכן יצרתי כפיל והשארתי לו את מחצית הכוחות שלי" אמר האדס.
"הסתרתי את האדס אצלי,וכשמיסטר.די תקף הבנתי הכל" סיים זאוס.
"ובכל זאת,אם היית נזהר יותר אולי לא היינו מגיעים למצב הזה" אמרה אפרודיטה בקרירות.
"אני מציע שנדיח זמנית את זאוס מתפקיד ראש האלים!" קרא פוסדיון.
"מה אמרת?!" קראו זאוס והאדס יחד."זה הרי ברור שלא מילאת את תפקידך כראוי" אמר פוסידון והתקרב אליו:"בגללך נוצר כל הכאוס הזה! אתה לא מסוגל להנהיג אותנו יותר!" הוא עמד מולו והיה מלא ביטחון."אתה…רוצה שאראה לך עד כמה אני יכול להנהיג?!" שאג זאוס וברקים חלשים יצאו ממנו.
"אני מסכים" אמר הפייסטוס.
דיוניסוס,הרמס ואפולו הנהנו להסכמה.הרה היססה,אך לבסוף הסכימה בלית ברירה.
אפרודיטה ודמטר הנהנו גם הן.
"השתגעתם כולכם?!" שאג זאוס עוד יותר:"אני ראש אלים,החזק ביותר,השולט בשמיים ו…" "זה מספיק בהחלט" נשמע קולו הרגוע של האדס,וכולם הפנו אליו מבטים.
"זה המרד שסוף סוף הגיע.היית אמור לצפות את זה כבר" הוא הביט בזאוס:"אחרי כל כך הרבה שנים ששלטת,הגיע הזמן שיחליטו לערער עליך.פשוט תוותר לבינתיים,ואחרי שהכל ייגמר תוכיח שאתה ראוי לשלוט שוב" אמר האדס,ופנה אל פוסידון:"אז את מי אתה מציע להפוך לשליט כאן?"
"את עצמי" אמר פוסידון:"יש לי צבא,ויש לי את היכולות.אני אנהיג בקרב נגד מיסטר.די" הוא קרא.
כל 7 האלים הסכימו.זאוס נכנע,והסכים גם הוא.
"אם כך,אני השליט במשך תקופת הזמן הקרובה.בנוסף,נצרף את האדס כבעל ברית קרוב לבינתיים!"

"מעולה" חייך מיסטר.די:"הכל הולך כפי שתכננתי" הוא חבש את כובעו,וצעד בראש הצבא.


תגובות (4)

המשך!!!!!!! (חבל שהתחלתי לקרוא את הסיפור רק מהפרק הקודם..)

06/02/2014 12:16

חשבתי שהאדס מת

06/02/2014 12:48

וואי איזה סיפור טוב! ממש נשאבתי אליו! המשךך

06/02/2014 13:20

וחזרת להעלות באמצע הלילה…
להשאיר את האדס בחיים זה חלק מהעלילה, אבל את אתנה וארטמיס לא? אתה מעצבן…
תמשיך!
מנטיקורים!

06/02/2014 22:07
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך