מאקס כותב
מי ינצח,רנגאוס או זאוס?
האם רנגאוס יהרוג את זאוס?
הפרק הבא מחר!

התערבות-פרק 27

מאקס כותב 11/02/2014 966 צפיות 3 תגובות
מי ינצח,רנגאוס או זאוס?
האם רנגאוס יהרוג את זאוס?
הפרק הבא מחר!

ההכרעה על הר אולימפוס ממשיכה.
ג'ונג לקח את הלבר ונדב לאימונים.
גם מיסטר.די מתקדם בתוכנית שלו.
ועכשיו,בואו נחזור אחורה בזמן לתקופות קדומות יותר.
לבינתיים ניתן להכל להישאר כמו שהוא,ונגיע היישר את לוחם האאורה הראשון:רנגאוס.

רנגאוס צעד בביטחון במורד ההר.
"וואוו,ניצחת עוד אחד? זה מדהים!" קרא חברו ומיהר ללכת לצידו.
"זאת הייתה מפלצת קלה" חייך רנגאוס."רגע,אתה לא ממהר? שכחת איזה יום היום?" שאל מיטו.
רנגאוס עצר,היסס לדקה,וקפץ בפתאומיות:"אני חייב למהר!" הוא רץ בכל כוחו במורד ההר.
בתוך בקטה קטנה,בכפר שניצב במורד ההר,שכבה אישה ונחה לה בזמן שילדה זוחל על הרצפה.
רנגאוס נכנס במהירות ועצר מול התינוק.
"איחרת" היה מלמלה וקמה באיטיות:"לא,תנוחי.את עדיין לא הבראת" הוא ניסה לעזור לה.
"זה בסדר,אני מרגישה יותר טוב" היא חייכה חיוך קלוש.
"אל תדאגי" הוא חייך:"האלים יהיו לצידך,אני מבטיח" הוא אמר והתיישב לידה.
ילדים רצו בכפר.הם שיחקו בתופסת.אישה צעירה נאנחה וסיימה עם הכביסה.
"הולייס,עד מתי תמשיכי ככה" שאל אדם שנשען על עץ ליד אחד הבתים:"כל היום את רק עובדת!"
"כן,אבל אין לי הרבה מה לעשות" היה חייכה חיוך קלוש.
"מי שאל אותך בכלל?" מתוך החלון יצאה עוד מישהי:"עזבי אחות,הוא בסך הכל מתוסכל שאין לו שום דבר בחיים".
האדם השפיל את ראשו ומלמל משהו.
רנגאוס יצא מביתו והלך בכפר,לצידו אישתו מחזיקה את התינוק.
"הו,רנגאוס!" קרא האדם.כולם הסתובבו והחלו להתקבץ סביבו.
"רנגאוס,זה נכון שחיסלת היום עשרים מפלצות?" "אתה עצרת את הסופה אתמול?" "האלים לא מפחדים מהכוח שלך?" "די,די" הוא צחק:"מתי תתנו לי לטייל בלי כל השאלות?"
בכפר,כולם הכירו בכוחו של רנגאוס.הוא היה ממציא האאורה,והמשתמש החזק ביותר שלה.
התלמידים שלו העבירו את הידע לאלים,והוא נחשב למשתמש אאורה חזק יותר מהאלים עצמם.
הוא טייל בכפר,אישתו ובנו לצידו,ואנשים רבים מלווים אותם ומהללים את רנגאוס.
הכל היה שקט בכפר.אלו היו החיים השיגרתיים.ואז,הכל השתנה.
כמה שבועות אחרי זה,זה קרה.רנגאוס היה על ברכיו.הסופה התחזקה.
"בוא,נלך מכאן" ניסה מיטו לעודדו.רנגאוס בכה.הוא לא רצה לקום.הוא לא רצה לעזוב.
כולם ניסו לעודד אותו,אך לא הצליחו.
אישתו מתה,ממחלה איומה.
שבוע אחרי המקרה,קם רנגאוס והלך."לאן אתה?" שאלו האנשים."להשמיד" הוא ענה בקרירות.
"חכה,רנגאוס!" מיטו רץ אחריו:"להשמיד את מי? למה?"
"את זאוס,על כך שלא שמר על אישתי!" הוא קרא.
"מה הולך שם?" קרא זאוס ששמע הרס בכל הארמון שלו.רנגאוס נכנס ושבר את הדלתות.
"איך אתה מעז?!" שאג זאוס."זאוס,למה לקחת אותה ממני?" רנגאוס ניסה לשמור על קור רוח.
זאוס קפא במקומו.הוא ידע על מה מדובר."אביה ואימה היו נגד האלים ויצאו נגדם".
"אבל למה אותה?" צרח רנגאוס והילה לבנה הקיפה אותו.
"ככה" ענה זאוס ושלח ברק על רנגאוס.הברק יצר פיצוץ,ורנגאוס הלך קדימה כאילו כלום לא קרה.
"זאת גם תהיה הסיבה למה אני אשמיד אותך!" רנגאוס זינק ושלח אגרוף.
הוא פגע בזאוס והפיל אותו על הרצפה.זאוס הניף את ידו למעלה,והוריד אותה למטה במהירות.
ברקים עצומים בגודלם ירדו מהשמיים לעבר רנגאוס.
רנגאוס פתח את פיו,וישר מעין קרן אנרגיה.הקרן פגעה בזאוס,והברקים פגעו ברנגאוס.
זאוס קם בקושי.רנגאוס המשיך ללכת קדימה בקור רוח."אפילו לא שריטה" מלמל זאוס.
הוא שאג בעוצמה,וברקים יצאו מתוך גופו אל רנגאוס.רנגאוס שלח קדימה את כף ידו,ומגן אאורה הקיף אותו.הברקים פגעו במגן אך התפוצצו.רנגאוס הוריד את המגן,זינק קדימה,ובעט בזאוס.
זאוס התנגש בקיר בעוצמה.
רנגאוס התקרב אליו והיה מולו.זאוס פקח את עיניו,ותפס בידו של רנגאוס."מה?" "זה הסוף".
פיצוץ נשמע בארמון.כל חדר הכס נהרס,וברקים יצאו ממנו.
"זאוס" רנגאוס התנשף:"אני לא אתן לך לנצח אותי!"
"איך שרדת?" זאוס שאל והתנשף גם הוא.רק אז,הוא הבחין בכך שידו השמאלית של רנגאוס לא שם.
"אני השתמשתי בקאטסו כדי להעביר את הנזק ליד" הסביר רנגאוס:"שיחררתי אנרגיה החוצה,והברקים עברו דרך האנרגיה אל היד השמאלית בלבד".
"אני אשתדל לזכור את הטריק הזה" קרא זאוס ושלח הרבה ברקים אל רנגאוס.
רנגאוס הופיע מול זאוס,ושלח אגרוף מלא אאורה אל חזהו.אחר כך,הוא בעט בזאוס והפיל אותו.
רנגאוס שלח את יד ימין קדימה,וכיוון אותה לצורת אגרוף.חרב מאאורה הופיע,ורנגאוס תפס אותה.
"בעזרת אאורה אפשר גם ליצור נשקים מאנרגיה על ידי שילוב של קאטסו וקרו".
"ככה?" שאל זאוס ויצר קשת מאאורה.רנגאוס קפץ מולו,והניף קדימה את החרב.
זאוס יצר בידו השנייה ברק,וירה אותו בעזרת הקשת.
הברק פגע ברנגאוס והפיל אותו אחורה.
רנגאוס קם,והילה חזקה יותר הקיפה אותו."בוא נגמור עם העיניין" מלמל רנגאוס.


תגובות (3)

המשך

11/02/2014 21:58

אתה מנסה לרמוז משהו? מעניין…
המשך יא מנטיקור!

11/02/2014 22:03

המשך!!

12/02/2014 04:39
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך