ילדי אלים- הרשמה :) (פאנפיק על פרסי ג'קסון)

הרשמה:

קודם כל אני יעשה את ההרשמה ואחר כך אני יעלה הקדמה אבל תרשמו כי המספר המקומות מוגבל ורק הדמויות הטובות יתקבלו :)

שם:
גיל:
מראה:
אופי:
הורה אולימפי:(לא משלושת הגדולים או אלות בתולות למיניהם)
רקע:
אוהב\ת:
שונא\ת:
משהו נוסף:(ככלי נשק, חיית מחמד, נטייה מינית, כוח מיוחד, פחד.)

מקווה שתרשמו ותודה מראש :)


תגובות (36)

שם: כריסטיאן (כריס) אנג'לו
גיל: 17 וחצי
מראה: שער בלונדיני, לא קצר אבל גם לא ארוך. עיניים כחולות. לא מנופח אבל יש קצת שרירים. חלק מצלקות ויופי ואהבה הם שמו האמצעי, וכל זה מפני שהוא בנה של אפרודיטה. כן כן, אפרודיטה, אלת היופי והאהבה.
אופי: טוב, מה אפשר לצפות מבנה של אלת האהבה חוץ מלהיות אוהב, אז כריס הוא בן אדם , יפה תואר, אוהב נחמד, טוב לב, וכל מה שאפשר לבקש מילד שהוא פשוט… מושלם. כריס נותן לאחרים ומתעצבן פעם ב… הוא לא התאהב בחיים שלו מה שלא מאפיין אותו כבן של אלת האהבה, אבל זהו כריס. הוא מחכה ליום שימצא אהבה וגם אמו מחכה ליום הזה.
הורה אולימפי: אפרודיטה, אלת היופי והאהבה.
רקע: הרקע של כריסטיאן הוא לכאורה מושלם, כך כולם חושבים. הוא גר בבית גדול, עם אמא שדואגת לאהבה שלו(ושכל הזמן מנסה לחתן אותו). אבל כריסטיאן לא באמת אוהב את המציאות הזאת. כלומר… הוא אוהב לעזור, להקשיב, ובכלל להיות בן אדם טוב. אך הוא לא תמיד רוצה בכך, לא פעם ולא פעמיים שכריס רצה לצאת ולשתות משהו, ולהשתגע. אך המציאות כופה עליו אחרת. וזה חבל לו. הוא רוצה להיות עצמו אבל אחרת. הוא רוצה לאהוב, אבל גם לשתות. הוא רוצה לעזור. אבל גם לסרב. הוא רוצה חיים מגוונים, חיים שהמילה המרכזית בהם היא לא המילה "כן".
אוהב: לעזור, ולצייר, אך הוא לא רוצה שידעו על כך כי הוא מפחד לצאת רכרוכי אף יותר ממה שהוא. רק אמו יודעת על התחביב.
שונא: להיות כפוי במציאות שהוא חייב להיות טוב. שונא שאנשים מכופפים אהבה, זה בערך המקרה היחיד בו הוא מתעצבן.
משהו נוסף: יש לו כלב קטן, שקוראים לא תילן, כריס אוהב אותו הכי בעולם והוא מרגיש שהוא יכול לספר לו הכל. ויש לו הרגשה שהוא מבין, וזה עושה לכריס טוב. כריס לא ממש מפחד, אבל הוא יהיה מאוד עצוב אם יאבד את תילן שבעצם הוא כל עולמו.

אני אשמח אם תהיה לו ידידה קרובה, בכל אופן, בהצלחה.

08/12/2015 12:46

אני עוד מעט אכתוב לך דמות… האמת שנכנסתי בכלל בטעות ואני בדיוק מכינה עבודות (בית ספר ארור-,-) אז.. תשמרי לי!

08/12/2015 14:10

תשמרי לי!!!!
מה עם מעגלים???

08/12/2015 14:37

שם: פיין (ה-פ' נשמעת כמו F) האנט
גיל: שש עשרה וחצי
הורה אולימפי: אפולו
מראה: שיער בלונדיני, עיניים ירוקות, עור בהיר, גובה ממוצע, הוא לא ממש שרירי אבל נראה טוב. יש לו עגיל בפה. סה"כ ילד יפה.
אופי: חברותי, מתחשב, בעל שמחת חיים, אוהב, חרוץ. הוא חסר ביטחון עצמי, הססן, הוא די פחדן וביישן. אפשר לשכנע אותו בקלות כי הוא לא סומך על עצמו בכלל. צנוע, אופטימי, בעל חוש הומור וחוש צדק.
רקע: אימא שלו התחתנה כשהוא היה בן שנתיים ושמונה שנים אחר כך היא מתה והוא נשאר עם אביו החורג. הוא עבד ולא היה לו זמן בכלל לפיין. פיין גידל את עצמו לבד, הוא התחבר לכמה ילדים מופרעים, עישן כמה פעמים אבל אז הוא הגיע למחנה והפסיק לעשן. הוא ממש חסר ביטחון אז הוא מתחבר לילדים "דומיננטיים" ומושפע מהם מאוד.
אוהב: הוא אוהב לנגן בגיטרה, אוהב להיות ליד אנשים, הוא חייב להרגיש אהוב.
שונא: שונא להיות לבד, לא מסוגל להחליט החלטות לבד, הוא תמיד ה"צל" של אנשים. שונא להתמודד עם האמת שהוא פחדן ובורח מעצמו.
משהו נוסף: אפשר להגיד שיש לו חרדת נטישה. אם את רוצה הוא יכול להיות גם הומו או סטרייט, לפי רצונך.

הסיפור נשמע טוב, תתחילי!!

08/12/2015 14:40

    *התכוונתי לעגיל בשפה (לא בתוך הפה)

    08/12/2015 18:30

אני אעשה את הבת של איריס..

08/12/2015 14:41

כבר יש לי רעיון לדמות!
למעשה, יש לי רעיון לכמה דמויות. אני יכולה לכתוב שתיים?
קטניס אוורדין, סוף.

08/12/2015 16:44

אז גם אני רוצה שתיים!!

08/12/2015 16:54

    בלאק, לא תיכננת כבר איזה חמש דמויות?
    מפתיע XD
    קטניס אוורדין, סוף.

    08/12/2015 17:17

תכננתי, אבל לא היה לי נעים לבקש.
למעשה 6 דמויות. -אלתסתכלועלייככה-

08/12/2015 17:40

בלאק, בקצב הזה יגמרו האלים לכתוב עליהם PX
ודרך אגב, את מי אתה כותב? אני כותבת את הבנות של ניקה (נאלאלגנוב) ואתנה.
קטניס אוורדין, סוף.

08/12/2015 17:45

אם מישהו צריך –
שם:
גיל:
מראה:
אופי:
הורה אולימפי(לא אחד משלושת הגדולים או אלות בתולות למיניהם:
רקע:
אוהב/ת:
שונא/ת:
משהו להוסיף(כלי נשק, חיית מחמד, נטייה מינית, כח מיוחד, פחד):

08/12/2015 17:47

אני כותב על הבנות של איריס, דיוניסוס וכנראה הבן של ארס.
קטניס – כמדומני, שביקשו לא לכתוב על ילדים של אלות בתולות למיניהן? אהמ אתנה אהמ…

08/12/2015 17:49

אנלא מכיר כלכך את האלים אז נקווה שזה בסדר (?)
שם: כריסטופר הוט (HOTׂ)
גיל: מה שצריך
מראה: שיער אדום קוצני עם גוונים כתומים כמו אש נשרפת, גופו שרירי אבל לא יותר מדיי הוא בעל כוויות רחבות בכל גופו (ראי סיבה ברקע) עיניים חומות.
אופי: הוא קר (אירוני, אבא שלו שולט באש.) ולא נותן לכולם להכיר אותו, אם מישהו ישאל אותו על העבר הוא כמעט יהרוג אותו.
הורה אולימפי: פייסטוס
רקע: הוא קיבל את הכוויות שלו מכך שבטעות הוא השתמש בכוח של אביו שטמון גם בו, לשלוט באש, וכך שרף מעט את גופו. פעם אחת הוא שרף את הבית שלו כשהמשפחה המאמצת שלו נמצאה בפנים, הם ניסו להימלט אך כולם נשרפו למוות ולכן כמעט ולא מדבר ושונא את עצמו.
אוהב: שמניחים לו לנפשו
שונא: את עצמו ואת אבא שלו
משהו להוסיף: הוא מפחד לתת לאנשים לעזור לו. ויש לו חרב שקיבל מאביו אך הוא לא משתמש בה מפני שהוא שונא את אביו וכן גם את כוחותיו.

08/12/2015 18:08

    מצטער שהדמות לא מושקעת :(

    08/12/2015 18:08

אבל לאתנה יש בית שלם במחנה החצויים.
חוץ מזה, אם אני לא טועה, הילדים של אתנה די נולדים מהראש שלה, כמו שהיא מדמיינת אותם (כמו שהיא נולדה.) לפרסי ואנבת' היה קטע די מצחיק על זה.
קטניס אוורדין, סוף.

08/12/2015 18:14

שם: קלאוד גריי(Cloud Grey)
גיל: 17
מין(כדי שהשם לא יטעה אותך): נקבה
מראה: שיער שחור ארוך וגלי עם פוני שמכסה את הגבות הדקות שלה. עיניים אפורות כהות ונוצצות. עור חיוור מעט. פנים יפות ועדינות. גבוהה ורזה.
אופי: קרה, מסוגרת, מתבודדת, לא חברותית, צינית, עוקצנית, בעלת פתיל ארוך, אדישה, חכמה ומחושבת מאוד, יודעת מה היא רוצה לעשות ותמיד עושה את זה בדרך הטובה ביותר, היא טקטית ואסטרטגית ובקלות מוצאת נקודות תורפה. לא כדאי להרגיז אותה, כי היא אולי נראית עדינה כמו בובת חרסינה אבל היא קטלנית כמו ברק בסופה עזה. היא זריזה וחזקה ופועלת מהר. כשמציקים לה, היא תרביץ, וממש לא אכפת לה אם זה בן או בת, או חבורה של אנשים.
היא פסימית, ואופטימיות פשוט לא בלקסיקון שלה.
הורה אולימפי: איריס.
רקע: אבא שלה הוא רופא(כירורג) טראומה. מגיל קטן קלאוד הייתה באה איתו לעבודה ורותקה לעבודתו. הדם והפצעים והניתוחים כלל לא הגעילו אותה, להפך, הם הרשימו אותה. היא חולמת להיות רופאה, ובדיוק כמו אבא שלה, רופאת טראומה. הם לא מדברים על אמא שלה(איריס), אבל קלאוד יכולה לראות שאביה(דרך אגב קוראים לו לואי.) מתגעגע אליה ואוהב אותה, מכיוון שהיא מעריצה את אביה, היא די שונאת את אמא שלה על הגעגוע והעצב שהיא השאירה לאבא שלה.
אני לא יודע אם הסיפור יתרחש במחנה כמו בפרסי ג'קסון, אבל במידה וכן(וכתבת שזה פאנפיק אז הסבירות גבוהה) –
שאר הילדים של איריס לא מקבלים אותה כ"אחותם". הם תמיד אומרים שנעשתה טעות ושקלאוד לא שייכת לבית שלהם. היא די מנודה חברתית ולפעמים מציקים לה. מפריע לה? ממש לא. היא מעדיפה שזה ישאר ככה.
אוהב/ת: רפואה. מזג אוויר קר וסוער. הצבע אפור.
שונא/ת: שטחיות. את הצבע ורוד. את מי שמציק לה. רומנטיות.
משהו להוסיף(כלי נשק, חיית מחמד, נטייה מינית, כח מיוחד, פחד): יש לה חרב ארוכה שאיריס השאירה לה כשעזבה אותם.(מה שגורם לה להיות עוד יותר מרוחקת בקרב ילדי איריס, כי לרובם אין כלי נשק) ניצב החרב מעוטר בסלסולים מרשימים ובצורות שונות. הלהב חד, ארוך ומסוכן. יש לה חרב שחור וקטן שמלווה אותה לכל מקום. נטייה מינית – לא אכפת לי אם היא תהיה סטרייטית או לסבית.
כח מיוחד – רואה ואינה נראית. פחד – עכברושים. אין לה בעיה עם עכברים, אבל עכברושים זה סיוט.
זהו! מקווה שאהבת ושקיבלת!
תמונה להשראה(לקסי גריי המהממת) –
http://3.bp.blogspot.com/-lvmkH3xy8IE/UARXgkvKzjI/AAAAAAAAAEc/iuyM2iFMaAM/s1600/chyler_leigh-e1338742309324.jpg

08/12/2015 18:27

אני יודע שיש להם בית.
והקטע עם הלידה מהראש באמת מצחיק.
אבל עדיין…

08/12/2015 18:29

שם: רובי מל (Roobi Mell) גיל: 16 וחצי מראה: שיער-זהוב עבה שמגיע עד אמצע גבה, עיניים- העיניים שלה מצד אחד יפות אבל מצד שני מוזרות . הם אפשר לומר חצויות בקו אופקי. החצי העליון של עיניה בצבע תכלת כמו השמיים והחצי התחתון בצבע חום- זהב. כשהיא מביטה כלפי מעלה עיניה נראות חומות וכשהיא מביטה כלפי מטה עיניה נראות תכולות. בדרך כלל אנשים לא אוהבים להיישיר אליה עיניים… חוץ מזה יש לה עור בהיר היא גבוה ורזה אבל לא יותר מדי. אופי: היא די יהירה ומתנשאת- מרימה את האף הנאה שלה ולפעמים רומסת אנשים. לא אכפת לה במיוחד מרגשותיהם של הסובבים אותה. מישהו יכול לאבד את הוריו למול עיניה והיא לא תניד עפעף. אבל כשמדובר באנשים הקרובים אליה ובילדים קטנים אין עדינה ומתחשבת ממנה. רק חבל שאין לה הרבה חברים קרובים והיא לא נוהגת להיות בקרבת ילדים קטנים. לגבי אהבה הדעה שלה מאוד ברורה- מבחינתה אין שום צורך באהבה. היא לא רוצה להתאהב אף פעם. הורה אולימפי: זה אולי יהיה מפתיע למדי וחלק יחשבו שזה לא מקובל או ייתכן אבל אמה היא לא אחרת מהרה מלכת השמיים ואלת הנישואין והמשפחה. נכון שהרה אמורה לייצג את האישה המושלמת אבל אם לבעלה מותר למה לה אסור? אז להרה יש ילדה אחת אנושית. אבל עד גיל 12 אף אחד חוץ מהרה לא ידע. רקע:

08/12/2015 18:33

רקע: ג'וש אביה הוא מפורסם. הוא היה זמר כלשהו בצעירותו ואחר כך הפך לשחקן- המקצוע שלו עד היום. אף אחד לא הופתע כשרובי הגיעה לעולם. אף אחד לא שאל שאלות על אמה של הילדה. ג'וש בעצמו לא שאל שאלות. הוא רק יודע שיום אחד הוא חזר מהופעה וראה עריסה עם תינוקת בתוכה על מפתן הדלת ומכתב בכתב יפהפה שאומר שהתינוקת היא בתו. חוץ ממנה יש לו עוד בן שגדול ממנה בחצי שנה (הוא בן אדם רגיל. ג'וש התחתן פעם אחת ומהנישואים האלה נולד מאט. גוש ואשתו התגרשו חודש לפני שמאט נולד ) רובי חיה בתור נסיכה קטנה. עד שיום אחד בכיתה ו הגיע ילד חדש לכיתה עם צליעה ואיכשהו למרות "נכותו " הם התחברו והפכו חברים טובים עד שיום אחד הציע שרובי תיצטרף אליו למחנה הקיץ שלו- שם הבינה שהיא לא רגילה. אבל אף אחד לא ידע מי אמה. הרה לא הכירה בה ולכן רובי חיה בביתן הרמס. אוהבת: נופים יפים, מאכלים מתוקים, ילדים קטנים, משפחתיות ולהסתכל בכוכבים. שונאת: גירושים של זוגות, הפגנת רגשות, רומנטיקה, את הילדים של זאוס ויותר מכל את החברות של אבא שלה. משהו נוסף: אין לי מושג איזה תכונות רובי יכולה לרשת מהרה… זהו. קצת חפרתי וכתבתי על אלה שלא אמורים להיות לה ילדים אנושיים אבל ממש רציתי לכתוב דמות כזאת- מישהי שלא אמורה להיות קיימת.

08/12/2015 18:34

תודה רבה לכולם אפשר עדיין להירשם:)

בלאק וקטניס אתם נרשמים או סתם ממלאים לי את הפוסט בתגובות ספאם?

08/12/2015 19:42

אז ככה –
אני הולך לכתוב –
בת לדיוניסוס ובן להיפנוס או ההפך.
אם את רוצה, וזה לא חזירי מצדי, גם בן לארס.
זהו.
תגידי לי אם את מסכימה…

08/12/2015 21:18

רק עכשיו הייתי לי הזדמנות לחזור למחשב..
בלאק, אם אתה כבר כאן.. רק לי מרגיש כאילו האחווה כבר לא ממש קיימת? :<<
ראיתי שלקחו את רוב האלים הטובים:\ נשאר בכלל משהו?

08/12/2015 21:54

אם אין משהו (אהמ בלאק-,-* ) אז אני אעשה אל קדום או נשכח או משהו..

08/12/2015 21:58

חיכיתי לתשובה שאני כנראה לא אקבל…

08/12/2015 23:08

שם: ויולט בלום(Violet Bloom)
גיל: 17
מראה: שיער שחור ארוך וגלי, עם פסים סגולים כהים לאורכו ובקצוותיו. עיניים ירוקות בהירות ונוצצות. עור בהיר עם גוון מעט שזוף. גבוהה ומשקלה ממוצע. חיוך צחור ויפהפה ושתי גומות. אף קטן וחמוד עם מעט נמשים לא בולטים עליו.
אופי: קופצנית, שמחה, מלאת חיים, אופטימית, רעשנית, מעט "מעופפת", לא החלטית, אומרת מה שהיא חושבת לכל אחד בלי להנעיד עפעף, מאוד ישירה ומאוד קולנית. היא כמעט תמיד צוחקת או מחייכת והצחוק שלה מדביק את כולם.
היא אוהבת לצחוק על אנשים, להביך אותם, או לצחוק על מצבים מביכים שלהם.
היא יכולה להיות מעט פוגענית, אבל חשוב לדעת שכשהיא מעליבה מישהו היא לא מתכוונת לזה ברצינות. אוהבת לעשות מתיחות ולהפיל אנשים בטריקים שלה. היא חסרת טקט ולא חושבת לפני שהיא עושה משהו. היא לא מתביישת בשום דבר והיא מאוד גלויה(פיזית ונפשית. פיזית – די חושפנית בלבוש שלה, ולא אכפת לה מעירום(כל עוד אלא אנשים שהיא מכירה – משפחה/חברים)נפשית – היא תספר לאנשים כל מיני דברים על עצמה. אין אצלה סודות והיא כמו ספר פתוח) לאחרים.
מהירת מחשבה, יודעת לענות ולהשתיק כל אחד. חכמה.
הורה אולימפי(לא אחד משלושת הגדולים או אלות בתולות למיניהם): דיוניסוס
רקע: אמא שלה היא דוגמנית מצליחה ונחשבת מאוד. הם כמעט תמיד טסות ממדינה למדינה ולא נשארות במקום אחד. זה גורם לכך שלויולט אין כל כך חברים.
לפני שנתיים היא החליטה שנמאס לה מהמעברים הפתאומיים האלה, היא התווכחה עם אמא זמן רב עד שלבסוף הוחלט שהיא תלך למחנה. ויולט חשבה שזה מחנה רגיל, כשהיא גילתה שהיא בת של אל היא הייתה נסערת. אבל במובן הטוב. עד היום היא גאה מאוד בזה ובאבא שלה והיא מאוד פופולרית במחנה.
אוהב/ת: יין. את הצבע אדום ואת הצבע סגול. לצחוק מהמבוכה של אחרים. לחיות את החיים וליהנות מכל רגע.
שונא/ת: את הצבע חום ואת הצבע צהוב. ריחות של דברים רקובים. אובר – רצינות.
אנשים עם חוש הומור גרוע.
משהו להוסיף(כלי נשק, חיית מחמד, נטייה מינית, כח מיוחד, פחד):
כתבתי בהרשמה של הדמות הראשונה שלי קלאוד – "חרב שחור וקטן", התכוונתי לכלב!!!
עכשיו נחזור לדמות הנוכחית –
כלי נשק – אין
חיית מחמד – אין
נטייה מינית – לסבית
כח מיוחד – שליטה בצמחי פרא, יכולה ללבוש פנים של אנשים שונים ויכולה להרדים אנשים.
פחד – נחשים.

08/12/2015 23:30

גם אני מרגיש ככה..
בטח שנשאר!!! הרמס?

08/12/2015 23:32

דמטר?
אני מוכן לתת לך את ארס, אם את נואשת..
הקטה?

08/12/2015 23:51

    לא קשור. היו לי רעיונות לדברים אחרים.
    בשעה הזאת שביקשתי שמישהו יענה לי קרו דברים שהורידו לי את החשק בכלל, כולל כעס לא מוצדק על.. כל זה.
    אל תשמרי לי דמות, תודה.

    08/12/2015 23:55

הלוואישהיאארוכההלוואישהיאארוכהלוואישהיאארוכה (מקווה שאין בזה שגיאות, לא השתמשתי בהעתק הדבק.)
מקווה שהספאמים שווים את זה (;
***
שם: סופיה (כולם קוראים לה סופי) ג'קסון (ולא, אין לה קשר לפרסי ג'קסון.)
גיל: 17
הורה אולימפי: ניקה, אלת הניצחון.
מראה: יש לה שיער שטני וחלק עם מעט גלים שמגיע לה עד הכתפיים. היא צבעה בו חמישה פסים ירוקים – שניים מכל צד ואחד מאחורה, וזה משתלב די טוב עם הגוונים הטבעיים של השיער שלה.
העיינים שלה ירוקות, בהירות ונוצצות. העור שלה גם הוא בהיר מאוד ויש לה כמה נמשים כמעט בלתי נראים מתחת לעיינים. הגוף שלה רזה, גמיש ואתלטי, אך עם זאת יש לה גם מעט שרירים שנוצרו עקב התאמנות קבועה בספורט (הבת של אלת הניצחון, בכל זאת.)
יש לה חצי חיוך ידידותי שלא חושף שיניים, אבל תמיד גורם למי שמולה להרגיש בטוח לידה.
יש לה חזות מאוד ידידותית בסך הכל.
אופי: בראש ובראשונה, סופי היא אדם תחרותי מאוד שאוהב לנצח. הניצחון בעיניה הוא דבר חשוב ועקרוני, וקשה לה להתמודד עם הפסדים (מה שלא קורה הרבה, אם בכלל, כי היא רוב הזמן מנצחת.) לעומת זאת, כשהיא מנצחת, היא לא ממהרת להשוויץ למפסידים ולרוב תפרגן להם בנימה ידידותית.
כשמדובר בתחרות, הניצחון עצמו הוא הפרס שלה, וכל מה שנלווה אליו (גביעים, מדליות וכ'ו) הוא סתם בונוס בעיניה.
לפעמים היא קצת מפריזה בערכו של הניצחון, אם כי היא לא חושבת כך. היא יכולה להפיק תחושת ניצחון גם מדברים רגילים לגמרי, כמו הפלה של מישהו באימונים או ניצחון באבן, נייר ומספריים.
היא יכולה לנצח כל אחד כמעט בכל דבר, גם בלי הרבה הכנה מוקדמת. יש לה קליטה מהירה מאוד, וברגע שיסבירו לה איך לעשות משהו, אפשר לסמוך עליה שהיא כבר תפוך למחוננת בתחום.
סופי היא לא הטיפוס החכם, אבל היא אסטרטגית מאוד ויודעת לגעת בחולשות של אחרים ולנצל אותן לטובתה. היא יכולה להמציא שקרים מפורטים ומשכנעים ברגע, מה שלרוב פותר אותה מהצרות אליהן היא נקלעת באופן קבוע.
סופי היא קשוחה, אבל רק במסגרות של תחרות. בכללי, היא די ידידותית ומאוד מצחיקה. יש לה נטייה לציניות, והיא יורדת על אחרים המון (הכל בציניות), אבל יש משהו בהומור שלה שיכול להצחיק גם את מי שהיא יורדת עליו. יש לה הומור עצמי, ואם מישהו יצחק עליה זה לא יפריע לה, וסביר להניח שהיא תצחק על עצמה גם כן.
אין לה המון חברים קרובים מהבית שלה במחנה (בעיקר בגלל שהוא די קטן), אבל היא ביחסים טובים עם כל ילדי הבית שלה ואין לה ריבים עם אף אחד מהם.
היא יכולה להתחבר לאנשים במהירות, אבל את החברים הקרובים שלה היא בוחרת בקפידה כדי להיות בטוחה שהיא יכולה לסמוך עליהם ולהיפתח בפניהם.
עם כל הידידותיות שלה, סופי היא אדם שעומד על שלו ומגן על הדברים החשובים לו בכל מחיר, ואין ל שום בעיה להרביץ. יש לה עקרונות והיא לא תוותר עליהם לעולם.
אוהבת: ספורט על כל ענפיו (אין לה ממש תחביבים מעבר לזה), לנצח (הבת של אלת ניצחון אוהבת לנצח, כמה מקורי) ולהיות עם האנשים שהיא אוהבת.
שונאת: את הצבע הוורד, 'מקובלים' למיניהם, אנשים נגררים/כאלו שלא יודעים לעמוד על שלהם והיא די לועגת לקונספט של זוגיות (ככה שהיא גם לא סובלת את בני אפרודיטה, כי הם מחכים לאהבת האמת שלהם וכל השטויות האלו. בנוסף, הם די נולדו מקובלים.)
משהו נוסף: היא חוננה במהירות על-טבעית, כמו שהייתה לאמא שלה (הי, אל תסתכלו עליי ככה! זה היה כוח היחיד של אמא שלה.) והיא לא מפחדת להשתמש ביכולת הזאת. למען האמת, ההיפך הוא הנכון. היא יכולה להשתמש בכוח שלה לדברים הכי שטותיים, כמו לשגע או להבהיל אנשים (היא יכולה להיות רגע אחד בצד של מגרש כדורגל וברגע השני היא תעמוד ליד מי שנמצא בצד האחר ותצעק עליו "בו!" כמובן שזה יכול להיות משעשע, אבל לפעמים מפחיד מאוד.)
היא תשתמש בכוח שלה גם במצבים יותר רציניים, כמו קרב או תחרויות תפוס את הדגל (זה רציני. לנצח או למות!)
בשעות הפנאי היא נהנית מלבחון את המהירות שלה, ולפעמים מערבת גם את בני אפולו בעניין, כי היא נהנית להתחמק מהחצים שלהם. היא אף פעם לא נפגעה מחץ.
בנוסף ליכולות האתלטיות שלה, היא מתמחה בשימוש בחרב. היא מתאמנת המון ויכולה לנצח כמעט כל אחד כשמדובר בקרב (בין אם מדובר בקרב עם נשק ובין אם לא) והמהירות שלה מאוד עוזרת במצבים כאלו (היא יכולה להתחמק מנשקים בקלות וגם להכות במהירות.)
אם אפשר, שהיא לא תתאהב. אה, ואני רוצה שתהיה לה חבר/ה טוב/ה, אולי הדמות שרותם כתבה או ויולט שבלאק כתב.
***
אני מאוד מקווה שהיא תיכנס. השקעתי בה המון.
קטניס אוורדין, סוף.

09/12/2015 07:14

מצטער עלהעיכוב…
הדמויות ישלחו מאוחר יותר היום.
החלטתי לשנות כמה דברים – אני אעשה בת להיפנוס, כי אם זה יהיה בן תהיה לך דמות של 6 שורות. חוץ מזה אין לי על מה לבסס(כמעט לכל דמות שאני כותב לכל הרשמה יש מקור כלשהו שלקחתי השראה ממנו. זה יכול להיות סרט, סדרה, ספר, משחק מחשב וכו'…) בן להיפנוס, ובת להיפנוס דווקא יש לי.
יש לי מקור השראה מעולה לדמות של הבן של ארס.
קטניס דרך אגב, ויולט וסופי לא יכולות להיות חברות…
ויולט לא אוהבת בנות כמו ניקה(פייטריות, תחרותיות, וכל האופי של סופי).
אני כן חושב שקלאוד וסופי יוכלו להסתדר טוב.
אז זהו, שוב מצטער על העיכוב…
קטניס, הדמות שלך בהחלט ארוכה. והיא הייתה יכולה להיות אפילו יותר ארוכה, אם היית עושה לה גם רקע…

09/12/2015 11:32

תקשיבו יש לי איזו הבהרה, הסיפור יקרא "ילדי אלים" מה שאומר שהוא יהיה מסופר מנקודות מבט של הרבה ילדי אלים(מין הסתם.) ויש המום דמויות ממש טובות אז נראה לי שבמקום מסע חיפושים רגיל הם יצאו למסע בסגנון של גיבורי האולימפוס(שבע חצויים או משהו כזה.) בכל מקרה כל הדמויות ישתתפו, חלקם יהיו דמויות ראשיות חלקם משנה ראשיות וחלקם משניות אבל לכולם יהיה תפקיד.
והכי חשוב תזכרו אין תפקידים קטנים יש רק שחקנים קטנים :)

נ.ב הפרק הראשון עלה :)

09/12/2015 11:45

שם: לילך דורמנט(Lilac dormant – בתרגום חופשי: לילך רדום)
גיל: 17
מין: נקבה
מראה: הדבר הראשון ששמים לב אליו כשרואים את לילך, זה היופי שלה, כי הוא קורן ממנה ברמות של דוגמנית בינלאומית, ולא משנה כמה היא מנסה להסתיר אותו. הבחנתם ביופי שלה? יופי. עכשיו העיניים. אם אתה מצליח להסתכל על הרצפה – שאפו. אם לא – אתה לא היחיד. יש לה עיניים תכולות בהירות שקווים דקיקים של כחול כהה, סגול ואפור מסתלסלים בהן. העיניים האלה – דורשות שתסתכל עליהן והן מרתקות אותך למקום. כשאתה יוצא מהריתוק הזה סביר להניח שתמצא את עצמך באחת משלוש סיטואציות – הראשונה והכי פחות סבירה – תלך משם. השנייה שנפוצה בעיקר בקרב הבנות – תמשיך לבחון אותה.
השלישית נפוצה מאוד אצל הבנים – תגיע למצב שהשפתיים שלך צמודות ואז תחטוף אגרוף לפנים.(קטניס בשבילך ובשביל כל מעריצי מגנס – "אתה נראה מעולה בלי אף. באמת.") במידה והמשכת לבחון אותה, בוודאי תשים לב לפרטים הבאים – יש לה שיער בלונדיני ארוך וחלק עם גוונים מעטים של חום. האף, הגבות והשפתיים שלה מושלמים. השיניים שלה צחורות והחיוך שלה יגרום לכל אחד לחייך בחזרה. יש לה עור בהיר, רך ועדין. יש לה גוף רזה(אבל ממש לא יותר מדי) ודי גבוה, אבל מאוד רפוי ונטול שרירים.
אופי: תמימה, שקטה וחולמנית מאוד. קל מאוד לנצל ולרמות אותה, לשקר לה, להערים עליה ולשכנע אותה. היא לא מבינה ממש את המניעים של אנשים, מה הם רוצים, והאם המטרות שלהם טובות או רעות. יבקשו ממנה משהו – והיא תעשה, לא בגלל שהיא צייתנית או שפוטה, בגלל שהיא חברותית, נדיבה, שמחה לעזור ובעיקר, תמימה. היא לא יודעת לשקר או לזהות שקרנים. היא לא יודעת להרביץ, להילחם או להגן על עצמה, מה שהופך אותה למטרה קלה להצקות והתעללויות(אבל, אם מישהו ינשק אותה, כמו שכתבתי במראה, היא תתן לו אגרוף.).
היא לא טובה בספורט, ולכן הביתנים הספורטיביים(ארס, אתנה, ניקה, הרמס, אפולו וכו') אוהבים לצחוק עליה. יש לה חוש הומור די איטי והיא לא מבינה הומור עצמי. היא רגישה מאוד כלפי עצמה וגם כלפי הזולת.
הורה אולימפי(לא אחד משלושת הגדולים או אלות בתולות למיניהם): היפנוס
רקע: אמא שלה היא שחקנית מפורסמת. כשהיפנוס עזב אותה, הוא סיפר לה שהוא אל(אף על פי שהיה אסור לו) ואמר לה לשלוח את לילך כשתגדל למחנה.
כשלילך הייתה בת 14 לילך שלחה אותה למחנה, בלי לספר לה למה, או מי זה אבא שלה. כשהבינה שזה מחנה של חצויים ושהיא בת של אל כולם היו בטוחים שאמא שלה זאת אפרודיטה, אבל אז הם הבינו שאבא שלה הוא האל ולא האמא.
לכן שלחו אותה לבית הרמס עד שיכירו בה. לבסוף, כשהיפנוס הכיר בה, ההפתעה הייתה גדולה מאוד. בבית היפנוס מעולם לא היה מעולם רעש ושמחה גדולים כל כך(בעיקר בגלל שהם ישנים רוב הזמן). בית היפנוס שמחו מאוד לקבל אותה, בעוד שאר הבתים נשארו לקנא.
אוהב/ת: לישון. לחלום חלומות טובים. חלב חם. מיטה נוחה, שמיכה מחממת וכרית רכה. ארנבונים. תינוקות. מקומות חמימים.
שונא/ת: שמתעסקים במראה שלה. ספורט(יחי שונאי הספורט!). חלומות רעים. נדודי שינה. מקומות קרים. מיטות לא נוחות.
משהו להוסיף(כלי נשק, חיית מחמד, נטייה מינית, כח מיוחד, פחד):
כלי נשק – אין.
חיית מחמד – שני ארנבונים קטנים וחמודים, בצבעים לבן – אפור – חום.
נטייה מינית – סטרייטית
כוח מיוחד – להרדים אנשים. לשלוט בסימני חיים – כלומר היא יכולה להעמיד פני מתה, מעולפת, חולה, ישנה וכו'..
פחד – חשכה תמידית(בעיקרון אין לה בעיה עם החושך, אבל היא מפחדת שכל הזמן יהיה חושך ושלא יהיה אור).
זהו! מקווה שאהבת ושתקבלי!

09/12/2015 15:08
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך