צבי 4000
חזרתי עם הפרק השלישי של כופר הרוחות!

כופר הרוחות פרק 3

צבי 4000 19/12/2014 867 צפיות אין תגובות
חזרתי עם הפרק השלישי של כופר הרוחות!

~אביעד~ כולנו חיפשנו את זואי ואת הרוחות אבל הם לא נמצאו. בסופו של דבר התיאשנו וחזרנו למחנה. הלכתי למשרד של כירון."ברוך הבא" הוא אמר ומזג כוס מים. "הרוחות האלה ממש מטרידים אותי" אמרתי."אתה זוכר אולי משהו לגביהם?". "אולי כדאי שתשאל את קרטר בקשר לזה" הוא אמר."בסדר" אמרתי "תוציא הנחייה לכל החצויים להסתובב בקבוצות בלבד" אמרתי. יצאתי מהמשרד והלכתי ליער של מלתעות וכל שאר הדרקונים שלנו. כשהגעתי לשם ברד ושלדון נלחמו זה בזה אבל ידעתי שהם רק משחקים. מלתעות שיחק עם הדרקונים הקטנים. אחד מהם ניגש אלי וריחרח אותי ואז פלט אש. האש לא הזיקה לי כי זה לא היה חזק. לקחתי גוש בשר גדול.
"זמן הארוחה הגיע" השלכתי את גוש הבשר ומיד התחילה שמה מהומת האדס שלמה. הדרקונים הקטנים רטנו ונגחו זה בזה כדי לאכול כמה שיותר מגוש הבשר בעוד הדרקונים הגדולים עשו כמיטב יכולתם כדי לשמור על הסדר. פתאום חצוי הגיע בריצה. "חייבים אותך דחוף" הוא אמר הלכתי אחריו וכשהגענו ראיתי ספינת קרב מעל המחנה."מה לעשות אדוני" הוא שאל."לא לירות" אמרתי."אני מזהה את הספינה" התקרבתי לעבר הספינה, שנתחה. קרטר ירד ממנה בליוי פלוגה שלמה של חרטומים."אני מניח שאתם יודעים על החטיפות האחרונות" הוא אמר."אנחנו יודעים" אמרתי."זה קרה גם אצלכם" שאלתי את קרטר תוך כדי שהלכנו לביתן שלי."אצלנו היו כמה מקרים של חטיפות מתלמדים על ידי רוחות" אמר קרטר."יש לי הרגשה שאני יודע מי זה" הוא הוסיף. פתאום שמענו צרחות והבזק אור לבן. הסתובבנו וראינו מערבולת לבנה. רוח יחידה הופיעה."אתה מכיר אותו?" שאלתי."מרבה המזל כן" הוא אומר "סתנה,"


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך