HumptyDumpty
HumptyDumpty : )

מסביב לעולם בשבוע הרשמה (פרסי ג'קסון)

HumptyDumpty 21/05/2014 833 צפיות 7 תגובות
HumptyDumpty : )

היי כולם,
אני מתחילה פאנפיק חדש על פרסי ג'קסון, ואני צריכה דמויות.
הגיבורה שלי, מלאני אדמס, היא בת 13 ולכן הדמויות צריכות להיות בין הגילאים : 13 – 15 כדי שיהיו בערך בגיל שלה.
השלוש דמויות הראשונות שישלחו יהיו אלה שיצאו למסע החיפושים! תמהרו…

שם :
גיל :
הורה אולימפי :
הורה אנושי :
מראה :
אופי :
כוחות מיוחדים :
תכונות מיוחדות :
נשק :
רקע :


תגובות (7)

שם: ליאון ג׳ונס
גיל: 14.5
מראה: שיער שחור קצר, ענייו חומות, רזה, לא שרירי.
אופי: מצחיק, ציני, מעצבן, נחמד, עקשן, פזיז, זריז.
הורה אולימפי: הפייסטוס
הורה אנושי : מיכל
כוחות: מצוין בכל מלאכה שהוא עושה, פרט ללוחמה, אבל הוא מכוון מצוין.
תכונות: בעל מחשבה זריזה, אם יש לו תוכנית – היא וודאי מטורפת.
נשק: יש לו חגורת כלים קסומה (ממש כמו של ליאו ואלדז חברי הטוב!)
רקע: הוא גדל עם אימו, עד שיום אחד מיפלצת כל שהיא שרפה את ביתו, הוא נישבע. לינקים במיפלץ, ויש לו פחד מוות מאש אבל הוא קיבל את נתנת הפייסטוס – לזמן אש. מה שהפחיד אותו מעצמו. הוא מקווה לעולם לא להשתמש בזה ולא מתכוון לספר על זה (על המתנה שלו) . הוא הגיע למחנה בעזרת כלב מכני ששמו איירון (ברזל באנגלית) שמסוגל: לירות כדורי אש, יש לו ג׳י פי אס, הוא מסוגל להתכווץ לקובית ברזל, מסוגל לאתר מתכות, יש לו שריון ארד שמימי, הוא עושה כימעת הכל, הוא לא מסוגל לעוף ולהחליד במיים, הוא מסוגל ללכת על כל מישטח ועוד דברים מגניבים, ליאון היחיד שמבין את שפטו (הוא מדבר בקולות של מכונה כגון תיקתוקים, והוא תמיד יקשיב לליאון) .

21/05/2014 19:39

אני יתן לך עוד 1.

שם: רוד ג׳וקס
הורה אולימפי: האדס (חברות!)
אופי: מיתבודד, חסר חוש הומור, רציני, אופטימי,קשה הבנה (קשה להבין אותו), אוהב להסתובב במקומות מוות, שונא להיות מרכז העניינים.
גיל: 14
מראה: שיער שחור-חום, ענייו חומות כהות, כחוש,לא ניראה שרירי אבל חזק.
הורה אנושי: קרן
כוחות: יכול לזמן מיפלצות שיענו לו כאשר הרב אותן (כל מיפלצת רק פעם אחת, אבל זה לוקח לו הרבה אנרגיה)
תכונות: קנאי, עקשן, עצבני במיוחד כאשר יורדים עליו, לא מפחד מאתגר.
נשק: חרב סטגאי
רקע: הוא ברח מביתו והגיע על ידי סוסו (פגאסוס שחור בשם: וומפ. – wamp) למחנה החצויים.

רק אם את רוצה!

21/05/2014 20:36

תודה = )
אני ישתמש בהם

22/05/2014 20:21

אבל אני צריכה לפחות עוד 3 דמויות…

22/05/2014 20:22

אני לא רוצה לקחת לאחרים דמות, מחר אני יעשה אם לא יהיו עוד

22/05/2014 23:31

שם: שיזי מקרייג
גיל: 15
מראה: שיער שחור, עיניים אדומות, עור חיוור. הוא לובש כול הזמן מעיל, חולצה שחורה ומגפיים שחורות.
אופי: הוא שונא את מחנה החצויים (פירוט ברקע). מתבודד, אדיש, לא אוהב לעזור לאנשים, משקר בקלות. הוא יכול לבגוד בחבריו בלי שום חרטה.
אמא: ניקס.
אבא: רייק.
כוחות מיוחדים: הוא יכול לשלוט בצללים, ולעשות מסע צללים כמו בני האדס למרות שזה קצת יותר קשה והוא מעדיף שלא.
נשק: חרב עשויה צללים. יכולה להעלם ולהופיע מתי שהוא רק ירצה.
רקע: הוא גדל בטרטרוס, ושירת את אימו עד גיל 12. יום אחד, הוא נרדם וכשהתעורר הוא מצא את עצמו ביער מלא מפלצות. כמה חצויים הביאו אותו למחנה. ניקס הכירה בו כעבור כמה ימים. מאז, כולם התרחקו ממנו, ולא דיברו איתו. למרות שהוא לא יגיד את זה לאף אחד, הוא רוצה לחזור לטרטרוס לצד אימו.

מקווה שזה לא מאוחר מידי ><

27/05/2014 18:21

אהה… הייתי נותנת אבל כבר תפסו את כל השלוש אז עזבי…
חבל דווקא היה לי רעיון יפה ואני ממש אוהבת את הכתיבה שלך…
טוב לא משנה.

27/05/2014 18:25
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך