הסיפור הראשון שלי באתר! העליתי אותו לפני הרבה זמן ולא היו תגובות... עכשיו אחרי שכתבתי כבר סיפורים אחרים טיפה שכחתי אבל פתאום נזכרתי. אל תשכחו שזה היה בתקופה שכתבתי ממש גרוע. אני מקדיש את זה לחברי האחווה, נו, תס. עכשיו את יכולה לצחוק גם על הכתיבה שלי.. O_O אשמח לקבל ביקורות/הערות/הארות/עצות וכדומה.. אל תשכחו שהכתיבה שלי הייתה על הפנים פה... אם אהבתם אז אני שוקל לשכתב.. קריאה מהנה!!!

מתואמים – פרק הבכורה. מוקדש לחברי האחווה ;)

17/09/2015 3536 צפיות 1,069 תגובות
הסיפור הראשון שלי באתר! העליתי אותו לפני הרבה זמן ולא היו תגובות... עכשיו אחרי שכתבתי כבר סיפורים אחרים טיפה שכחתי אבל פתאום נזכרתי. אל תשכחו שזה היה בתקופה שכתבתי ממש גרוע. אני מקדיש את זה לחברי האחווה, נו, תס. עכשיו את יכולה לצחוק גם על הכתיבה שלי.. O_O אשמח לקבל ביקורות/הערות/הארות/עצות וכדומה.. אל תשכחו שהכתיבה שלי הייתה על הפנים פה... אם אהבתם אז אני שוקל לשכתב.. קריאה מהנה!!!

ג'ייק עמד בשער בית ספר בדרך לצאת עד שהוא הסתובב אחורה להגיד משהו לאחותו,איימי וקלט שהיא נמצאת הרבה מאחוריו. הוא כיווץ את עיניו וראה שהיא מדברת עם תומס,עוד אחד מהמחזרים הרבים שלה. הוא הביא לה קופסה,ג'ייק התקרב וראה שזאת קופסת שוקולד. אחותו נישקה את תומס בלחי ונפרדה ממנו לשלום. תומס התמוגג מאושר. "חמוד,לא?" אחותו שאלה אותו. "ממש,רומנטיקן חסר גבולות." ג'ייק ענה. "אוי נו,שתוק כבר,אתה סתם מקנא". "אני?מקנא?". "כן,כי אחריך לא מחזרים ולך לא הביאו שוקולד!" היא אמרה,הוציאה לשון והתחילה לאכול את השוקולד. "רוצה קצת?" "לא,וחוץ מזה אני לא צריך את החיזורים הטיפשיים האלה!" "אוקיי,אדון אני מתבודד ושאף אחד לא יתקרב אליי"."מאוד מצחיק,גברת כולם אוהבים אותי ואני…" הוא לא הספיק לסיים את המשפט כי יד מאחורה כיסתה את פיו. לפני שעיניו נעצמו הוא שם לב לכפפה לבנה שכיסתה גם את פה אחותו ואז הוא נרדם…
…………………….
כשתומס היה בדרך חזרה הביתה הוא שם לב לקופסת שוקולד על הרצפה ושוקולדים פזורים לכל עבר,לבו נשבר ודמעות עלו בעיניו. לידו,אוטו גדול ושחור עם חלונות כהים התחיל בנסיעה. במושב האחורי ישבו מעולפים ילד עם שיער שחור ועיניים אפורות ולצידו אחותו התאומה עם שיער בלונדיני ועיניים כחולות. במושב הנהג ישב גבר כבן 30, במושב שלידו נחו זוג כפפות לבנות.

איימי התעוררה בחדר גדול עם קירות לבנים, עיניה בחנו את החדר והיא מצאה את אחיה יושב באחת מפינות החדר. היא ניגשה אליו ונגעה בכתפו קלות "ג'ייק,תתעורר!" אמרה. הנער פתח את עיניו האפורות ובחן את אחותו, "מה קורה פה?איפה אנחנו?" שאל. "אין לי מושג, אתה חושב שיפגעו בנו?". לפתע הדלת נפתחה ושתי דמויות נכנסו לחדר, גבר ואישה. הדבר המפחיד היה שהשניים היו דומים מאוד למישהו שאיימי מכירה אך היא לא הצליחה להיזכר למי ואז היא קלטה. האישה הייתה דומה לג'ייק, אותן עיניים, אותו צבע שיער ואותו מבנה פנים. הגבר,אותו דמיון שרר גם בינו לבין איימי. אחיה נעמד וכמותו גם איימי, הם סקרו את השניים בעיניים בוחנות. הגבר פתח את פיו והתחיל לדבר, "אני מצטער על האמצעים שנקטנו להביא אתכם לפה, לא רצינו שתעוררו מהומה גדולה או שתסרבו לבוא, מה שמן הסתם היה קורה". "מי אתם בכלל?מה אתם רוצים?" שאלה איימי, "רק על תפגעו בנו" אמר ג'ייק. "לפגוע בכם?" שאלה האישה, "למה שאני ארצה לפגוע בילד שלי?" היא התקרבה לג'ייק ואצבעותיה ליטפו את לחיו, ג'ייק נסוג לאחור.
"אחות", אמר הגבר, "את יודעת שהם לא זוכרים אותך". "אני חושבת שיש כאן טעות,יש לנו הורים ואנחנו לא מכירים אתכם",אמרה איימי אך משהו בתוכה אמר אחרת. "רק אמא,נכון? שמה הלן ואתם ג'ייק ואיימי,אתם תבינו הכל, רוצים לדבר על זה בזמן שאנחנו אוכלים?אני גווע ברעב!". האישה מרפקה את אחיה ואיימי זיהתה את אחד מאותם מבטים שג'ייק היה נועץ בה שהייתה אומרת משהו חסר נימוס, איימי הבינה שהשניים תאומים,היא הבינה גם שהיא רעבה מאוד. "אני מבטיחה שלא נפגע בכם לרעה",אמרה האישה,"אנחנו נסביר לכם כל מה שתרצו לדעת". איימי לא הייתה בטוחה למה אבל היא האמינה לאישה והיא וג'ייק הלכו אחריהם. הם הגיעו לחדר גדול ובמרכזו שולחן ערוך לארבעה אנשים ועמוס בכל טוב. הגבר התיישב בראש השולחן ואחותו מולו. איימי התיישבה בצד ימין בכיסא זהוב ששמשות רבות עיטרו אותו זהה לכיסא של הגבר, ג'ייק התיישב מולה בצד שמאל בכיסא כסוף שירחים רבים קישטו אותו,זהה לכיסא של האישה. "רק דבר אחד", אמר ג'ייק, "איך קוראים לכם?". הגבר והאישה ענו יחדיו, "אנחנו אפולו וארטמיס!". איימי חשבה כמה השמות האלה מוזרים בעוד ג'ייק פתח את פיו בתדהמה ומחשבות אחרות לגמרי עברו במוחו.


תגובות (1,069)

הווו אפולו וארטמיס! אע סיימתי לא מזמן את דם האולימפוס ומסכן אפולו :(
סה"כ לסיפור ראשון שלך באתר (כאילו, העלאה חוזרת נכון? היו לך עוד סיפורים עד עכשיו אם כבר שכחת XD) נראה מאוד נחמד.
כמה הערות – ירידות שורה\משפטים בין דיבור לדיבור. היה טיפה לא נוח לקרוא דיבורים של אנשים.
רווח אחרי פסיק. פאקינג רווח. אחרי. פסיק. זה אחד הדברים שיכולים לחרפן אותי XD כנ"ל לסימני שאלה ונקודות וכל סימן פיסוק אפשרי
אגב, איך ג'ייק\איימי ידעו שהאנשים האחרים במכונית הם תאומים אם הם לא הכירו אותם? נשמע שהם נראים שונה במראה.
סה"כ מאוד נחמד ונשמע מאוד מעניין כי מיתולוגיה יוונית ותאומים (אחמ תאומי המיסתורין) – חייב להיות טוב. תמשיך! ובבקשה תשכתב כי עוד פרק עם פיסוק בלי רווח @%$&%&^^%^*&^*

17/09/2015 20:08

אהבתי!
אבל ארטמיס היא בתולה.
הא הא! אתה יותר חכם ממני בכתיבה, אבל אני יותר חכם ממך במיתולוגיה! או ש… בקיצור, איך הוא בן של ארטמיס?

17/09/2015 20:12

כן אפולו באמת היה מסכן…
אני יודע את כל ההערות שלך כבר. בזמנו לא היה לי מושג…
העליתי את הפרק הזה ככה בלי לשפץ אותו טיפה כי רציתי לדעת אם קודם כל זה בכלל מעניין מישהו…
תאומים מזהים תאומים אחרים… נראה לי…
והם לא במכונית איתם! אפולו וארטמיס פגשו אותם בחדר אחר…
תודה רבה!
נראה לי אני אשכתב…

17/09/2015 20:13

    לול יש להם כוחות על לתאומים אחרים? XD
    ולא התכוונתי לארטמיס ואפולו, אלא לילדים שהיו מעולפים במכונית

    17/09/2015 20:15

מהמם, מהמן מהמם!!!!!!!!מסכימה עם the avatar לגבי הדיבור אבל הרווח לא הפריע לי. זה לא במקום נפש חיה נכון?!

17/09/2015 20:13

חח העליתי את התגובה לפני שראיתי את התגובות שלך ושל רומולוס…

17/09/2015 20:14

לא, אתה לא.
אתה לא יותר חכם ממני במיתולוגיה. תאמין לי שלא!
לא ביוונית, לא ברומית(ולא אכפת לי שקוראים לך רומולוס), לא במצרית ולא בנורדית.
תגלה איך זה אפשרי אחר כך..

17/09/2015 20:15

תודה רבה!!!
לא, זה לא במקום נפש חיה/כוחות הטבע.

17/09/2015 20:16

הילדים המעולפים במכונית זה הם! אלו ג'ייק ואיימי…

17/09/2015 20:17

אוווווווווף!!
אתה בטוח?
בוא נראה: מי היה הרקולס? תתאר אותו בשתי מילים. המילה הראשונה מתחילה באות ג׳

17/09/2015 20:29

גיבור אלוהי? זה מה שעולה לי בראש…
לתת לך מידע גם? כי גם את זה אני יכול…
בוא נראה אותך, תן לי לפחות חמישה ילדים שונים של ניקס…

17/09/2015 20:32

אממ…
אני אבדוק בבוקר באילן יוחסין באורך מטר וחצי על חצי מטר שיש לי בבית.

17/09/2015 20:41

במילה הראשונה אתה צודק. אבל הרקולס היה גיבור מאיזה עם? גיבור _____

17/09/2015 20:42

אז אתה אמור לדעת את זה!
הלניסטי, לא?
עכשיו בוא נראה אותך בעוד שאלה, מה משמעות השם, הרקולס?

17/09/2015 20:46

או שאת התכוונת לגיבור יווני?

17/09/2015 20:47

אתה התכוונת*

17/09/2015 20:47

תהילת הרה.
ואני בכיתה ד׳ למה שאני אדע מה זה הלניסטי?!?!?!

17/09/2015 20:47

רגע… לא תהילת הרה!!
קודם תענה על השאלה שלי ואז אני אענה על שלך

17/09/2015 20:48

סאנטוס פופולוסקווה רומאנוס

17/09/2015 20:48

( זה לא הפירוש של השם הרקולס)

17/09/2015 20:49

הסנאט והעם הרומי? מה הקשר עכשיו?
הלניסטי!! טוב עזוב אין לי כוח להסביר…
זה תהילת הרה או תפארת הרה, איך שבא לך…

17/09/2015 20:54

מישהו חפר בלעדיי בסיפור של בלאק. זה לא מקובל עליי!
בהחלט הסיפור הראשון שלך יותר טוב משלי. הרבה יותר ואתה לא יודע עד כמה (אולי את יודע.. אתה צחקת עליי?! אתם צחקתם עליי?! ~מתכננת נקמה~)
אני לא מוצאת סיבה לכתוב לך עוד הערות, כי זה הסיפור הראשון שלך ואתה יודע את ההערות ואת הדברים הלא נכונים שהיו בסיפור, אבל יש לו פוטנציאל! גם מבחינת טכניקה!
יאי איזה כיף שזה הוקדש לאחווה. אולי אני גם אעלה את הסיפור הראשון שלי? נעשה מזה טרנד!
מצד שני, הוא זוועה. לא'דעת! תעזור לי!
נ.ב. צחקתם עליי?! זה לא נחמד :((

17/09/2015 20:55

טעות!
טוב, אני מגלה לך את התשובה לשאלה שלי.
הרקולס הוא גיבור ר-ו-מ-י. והפירוש שלו הוא לא תהילת הרה או תפארת הרה.
הרקלס הוא גיבורי י-ו-נ-י. והפירוש של השם שלו הוא תהילת הרה.

17/09/2015 20:57

לא חפרנו..(לשם שינוי)
כדי לחפור צריך אותך ואת קטניס.
לא, לא צחקנו עלייך, הסירי דאגה ונקמה מלבך.
אולי באמת נעשה טרנד כזה…
אני חייב לראות איך Amora כתבה בסיפור הראשון שלה… מוחעחעחעח!!!(אוף!אבל בטח גם שם היא כתבה טוב!)

17/09/2015 20:59

הלו! בלאק!
ראית את התשובה שלי?!

17/09/2015 21:01

כן אבל זה אותו אחד!
הרומאים פשוט עשו העתק הדבק על המיתולוגיה היוונית…
הרקולס בא מהרקלס שפירוש שמו הוא תהילת הרה. ולכן, הרקולס שהוא בעצם הרקלס, פירוש שמו תהילת הרה.

17/09/2015 21:04

כנראה שכן, אמורה מושלמת.
אני עדיין מתביישת בסיפור

17/09/2015 21:04

לא הבנת אותי….

17/09/2015 21:05

ותיכנס לשלושה יקומים – הרשמה.
רשמתי לך שם משהו!

17/09/2015 21:07

תס,אף אחד לא צחק עלייך, את פשוט הזהרת אונו שכתבת גרוע אז הלכנו וקראנו את הסיפורים הראשונים שלך (לפחות אלה שאתר) בכוונה. זה הכל!
בלאק, זה היה קשה לקריאה. הרעיון עצמו נחמד, אבל אני מניחה שאתה כבר יודע איפה טעית ואיפה לא, אז תעבור על זה. זה משגע אותי!
האם אתם רבתם עכשיו על מיתולודיות בלעדיי?! לא יפה! ):
האמת שהרקולס הוא גיבור יווני (הוא הבן של זאוס ואיזו בת אדם עם שם מוזר שאני לא מצליחה לזכור כרגע ואני אחפש בויקיפדיה), למרות שלפי דעתי ישלו גם תפקיד איפשהו במיתולוגיה הרומית.
קוראים לה אלקמנה! (ויקיפדיה, מה הייתי עושה בלעדייך?)
נ.ב – תעלה עוד פרק של כוחות הטבע.
נ.ב.ב – אני עוד יכולה לכתוב דמות לנפש חיה, או שזה מאוחר מדי? (אהמ אהמ לא היית כאן בהרשמה אהמ אהמ.)
קטניס אוורדין, סוף.

17/09/2015 21:11

הרקולס הוא השם הרומי של הרקלס.
הרקלס הוא השם היווני והמקורי. תקראי ספרים ותדעי.

17/09/2015 21:13

עלו איזה משתגובות בזמן שכתבתי את התגובה שלי. לפחות אני התגובה השלושים! (נהיה לי טרנד במוח עם מספרים עגולים ^.^)
קטניס אוורדין, סוף.

17/09/2015 21:13

ויש לפחות עוד שניה הרקולסים במיתולוגיה היוונית.

17/09/2015 21:13

אני עדיין צוחקת על הסיפור שלי. הוא לא נחמד.
קטניס! את פה!! ^^

17/09/2015 21:14

הידעת?
הרקלס/הרקולס היה בשושלת פרסאוס!

17/09/2015 21:14

והווו!!

17/09/2015 21:14

ממשיכים לחפור על מיתולוגיה?

17/09/2015 21:16

רומולוס, נחמד שאתה יודע לחפש דברים בויקיפדיה.
קראתי את פרסי ג'קסון ואת גיבורי האולימפוס, זה מספיק בשבילי. אני לא רואה את עצמי יושבת מול הויקיפדיה ולוקחת משם תשובות לדברים כדי להרגיש חכמה. (כמו אנשים מסויימים.)
קטניס אוורדין, סוף.

17/09/2015 21:16

לא, נראה לי שהמיתולגיה מיצתה את עצמה להיום.
קטניס אוורדין, סוף. (הסיומת היא חובה!)

17/09/2015 21:17

לא חיפשתי בויקיפדיה!

17/09/2015 21:19

חח

17/09/2015 21:19

מישהו פה קרא את סדרת ״משפחת קיין והאלים המצריים״ של ריק רירדן?

17/09/2015 21:20

או 39 רמזים?

17/09/2015 21:22

רומלוס,תכיר. זאת קטניס אוורדין.
אי אפשר להתווכח איתה! תתמודד! ^^ (אלא אם כן אתה אני ואז אפשר להתווכח על גייל ופיטה ועל כל מיני "רמיזות". והמבין יבין.)
אז ככה, קטניס את יכולה לכתוב דמות.
יכול להיות שהיא תהיה דמות משנית, אבל ככל הנראה יהיה ספר 2 לנפש חיה אז שם אולי כן…
אז בא לך אולי לכתוב דמות שהחיה המקבילה שלה היא גירית?(עלה לי איזה רעיון…) אם כן, תעשי אותה קשוחה כמו שאת יודעת לעשות ;)

17/09/2015 21:23

קראתי את שניהם.

17/09/2015 21:24

יופי!

17/09/2015 21:26

רומולס, ברור שקראתי את משפחת קיין! (סיידי כזאת מגניבה.)
יאי! דמויות קשוחות! ^.^ איזה כיף! אני אשלח מחר את הדמות (אני אעבוד עליה באמצע שיעור חשבון או משהו.)
קטניס אוורדין, סוף.

17/09/2015 21:27

אני עכשיו קורא את ״באמצע הלילה״ (קהילים נגד ווספרים)

17/09/2015 21:27

חח..
עצה שלי: אל תתחילו להתעניין במצרים העתיקה. זה הורס את כל המגניבות של הספר וזה משעמם
למדתי את זה בדרך הקשה ):

17/09/2015 21:28

ותקראו את הסיפורים שלי!
אל תתנו לי ולבלק לחפור לבד!

17/09/2015 21:29

קראתי את כל 39 רמזים (מה שיצא לארץ) ואולי שני ספרים מהסדרה השנייה..

17/09/2015 21:30

ונחש מי סיים את קהילים נגד ווספרים! כן, כן זה אני!^^
הייתי מגלה לך את הסוף, מוחעחעחעחע, אבל אני לא עד כדי כך רשע.
סיידי באמת מגניבה!
אני התעניינתי במצרים העתיקה וזה דווקא סבבה…
אז קטניס, את בוחרת גירית?

17/09/2015 21:32

אני הולך. ביי! נתראה מחר!

17/09/2015 21:32

קראתי רק את הספר שריק כתב בשלושים ותשע רמזים (נראה לי שזה השני.) לא הכרתי את רוב הדנויות, אבל לא היה לספרייה את הספר הראשון וכל שאר הספרים שרציתי היו מושאלים.
תגידו, פעם החזרתם ספר באיחור והספרייה קנסה אתכם? כי נראה לי שזה מה שהולך לקרות עם שני הספרים המושאלים שיש לי בבית מעל לשלושה חודשים…
קטניס אוורדין, סוף.

17/09/2015 21:34

וכן, גירית. (אל תדפוק לי אותה באיזה משולש אהבה מסריח!)
קטניס אוורדין, סוף.

17/09/2015 21:35

היא תפריד בין צ'ייס לרייצ'ל! מוחחעחעחעחעחעחעחעחעחעח
סתםםםםם..
עוד אין לי מושג. תכתבי ואז נראה מה אני עושה איתה..(מפריד את רייצ'ייס מוחעחע)

17/09/2015 21:38

הסוף של קהילים ונגד ווספרים ענק!!
שלא תעז להפריד את רייצ'ייס! אני אנקום!

17/09/2015 21:48

עצוב! אבל ענק!
תני לי לחשוב על זה…

17/09/2015 21:52

אתה זוכר את הקטע ש-בייייפ-
מותר לה לעשות שבר ביניהם ואז להחזיר אבל זהו. אולי כמעט תהרוג אותה?!
אני אוהבת את זה

17/09/2015 21:58

אני התגובה החמישים והשישים! תאכל עוגות כחולות~

17/09/2015 22:01

וש—– לקח את ה— והרג את ה—-?
מרגע לרגע הרעיון שהיא תעשה שבר ביניהם נראה לי יותר ויותר טוב…

17/09/2015 23:03

דרמה זה טוב בסיפורים ~אל תהרוג אותי, THEAVATER~ אבל תיזהר!

17/09/2015 23:17

בלה בלה בלה כל הביקורת שכבר הייתה וכולי…
תפסיקו לדבר(?) כאן על דברים שאני לא מבינה! לא קראתי 39 רמזים, או את משפחת קיין הזאת ובפרסי ג'קסון אני רק בספר הרביעי!!! אז לא לדבר על דברים כאלה במקומות שברור שאכנס אליהם! ולי יש נטייה לקרוא *הכל* *מהכל* בכל דבר…
גירית? אני רוצה לדעת מה תעשה איתה *~*

18/09/2015 01:52

אתה התעניינת לעומק במצרים העתיקה?
בוא נראה: מי זה פרע?
ודרך אגב, אתם יודעים מילים בלטינית? אני רק קצת: ארגנטום, אורום, סאנטוס פופולוסקווה רומאנוס, אופטימוס מקסימוס(אני).

18/09/2015 06:23

חח…
טוב אני הולך לקרוא את נפש חיה הזאת…

18/09/2015 06:24

הנה השמות של ילדי ניקס (לא כולם, אבל הרוב):
אתר – האטמוספירה, המרה – היום, מורוס – גורל, תנטוס – מוות, היפנוס – שינה, מומוס – אשמה, פונוס – עמל.

18/09/2015 07:11

ראיתי פה בתגובות את השם שלי *_* מה תולעת ספרים?
וראיתי משהו על להפריד את רייצ'ייס? ואט.
ובע 39 רמזים, רק נלי ודן היו אדירים

18/09/2015 08:33

אבל למה אף אחד לא מדבר על מיתולוגיה נורדית? U^U בזה אני מבינה!
הרגע הזה שהשם משפחת קיין מקשר אותי לאסוציאציה אחרת לגמרי ~~

18/09/2015 11:16

פומה, עם קצת ידע בעולם החי, היה לך ברור מה אני אעשה עם הגירית…
התכוונתי שהתעניינתי קצת יותר במיתולוגיה של מצרים העתיקה.
אני לא יודע מי זה פרע, אבל אני כן יודע מה זה פרעה ומי זה רע.
ב39 רמזים הכי אדיר היה אליסטר הו! ווהו!
יש לי נטייה, כמעט בכל ספר שאני קורא, שבספר יש חלוקה לבתים/משפחות/קבוצות וכדומה לעשות מבחן באינטרנט ולבדוק לאן אני שייך.
יצא לי שאני בבית אקטרינה, ברייבנקלו והילד של אתנה…(קלטתם את הדפוס החוזר? ^^)
היי אמורה, אין לי בכיה לדבר על מיתולוגיה נורדית.. ~טירולוקיהאליםהכיאדיריםבמיתולוגיההנורדית~ ~ארוךמדי~

18/09/2015 11:50

    אני הכי אוהבת את סקאדי ולוקי 3: וגם טיר סבבה חח אה וגם פרייה ואידון ופרייר. לפרייה יש גלימה שיכולה להפוך אותה לנץ ולאידון יש עץ תפוחים מוזהבים שמעניקים חיי נצח ולפרייר (או לניורד, לא בדיוק זוכרת, שניהם ואניר) יש ספינה ענקית ^^

    18/09/2015 11:59

נראה לי שאת מתכוונת לניורד…
כי הוא אל הים או משהו כזה…
אידון גם חמודה…
אבל טיר ולוקי… אדירים!!!!

18/09/2015 12:04

אמורה את התגובה ה70! הידד!

18/09/2015 12:04

ייאי תגובה 70! תכלס ממש לא אכפת לי, אני גם לא מצליחה לספור איזה מספר תגובה אני..
כן, יכול להיות שזה ניורד (הוא באמת אל הים). נראה לי שהתבלבלתי עם פרייר כי לו יש חרב קסומה.
איזה אלים אתה מעדיף, אאסיר או ואניר? U^U

18/09/2015 12:07

יואוו איזה כיף שכולם רייבנקלו XD זה גם מה שיצא לי

18/09/2015 12:10

פרע הוא השילוב של רע~אמון~אתום נראה לי.

18/09/2015 12:11

וההרשמה שלי מבוטלת! בסוף אני עושה פאנפיק ל 39 רמזים!!!!!!!!!!

18/09/2015 12:11

אני עשיתי איזה אל נורדי אני ויצא לי סקאדי, ייאי!
וגם עשיתי איזה דמות אני מהסיוט שלפני חג המולד ויצא לי ראש העיר חח ובאיזה דמות אני מפרוזן יצא לי האנס! ייאי!

18/09/2015 12:13

גם אני יצאתי רייבנקלו!!

18/09/2015 12:17

ואני יצאתי בן של דיוניסוס או של אפולו

18/09/2015 12:21

הלו? מישהו?
חטפו אותכם ואמרו לכם שאתם ילדים של ארטמיס ושאחותכם ילדה של אפולו?
לא?

18/09/2015 12:29

יששששש!!!!
התגובה הקודמת שלי היתה התגובה ה – 80!!!!

18/09/2015 12:30

פתאום כל כך שקט… U.U

18/09/2015 12:31

כן…
אנחנו פה לבד…
),(•) (טייסון החמודי בוכה)

18/09/2015 12:34

חפרתם בלעדיי? בוגדים!
בלאק, אני אשלח את הדמות מאוחר יותר היום (שיעוק מתמטיקה לא מספיק כדי לעבוד על דמות, בטח לא כשהמורה גונבת לך את הדף ואת צריכה לשחזר הכל. לעזאזל עם האישה הזאת.)
קטניס אוורדין, סוף.

18/09/2015 12:34

הלו????????????!!!!!!!!!!
אוי ואבוי לכם אם עזבתם אותי פה לבד!!

18/09/2015 12:35

בלק לא פה. כולם לא פה. נתקעתי איתך.
):

18/09/2015 12:36

:םםםםם
מה זאת אומרת נתקעת? :O
אתה צריך לשמוח בגלל זה אני אשת אשכולות U.U

18/09/2015 12:39

נראה לי שכשהוא אמר "נתקעתי איתך," הוא התכוון אליי.
אני הרבה יותר מעצבנת ממך, אמורה.
קטניס אוורדין, סוף.

18/09/2015 12:43

אהה!
גם אמורה פה! ודרך אגב תקראו את הסיפורים שלי!

18/09/2015 12:46

עוד עשר תגובות תגובה המאה… אני חייב להיות התגובה המאה!!! חייב! חייב! חייב!

18/09/2015 12:49

אני מעדיף את האאסיר למרות שגם הואניר סבבה…
קטניס, תמסרי למורה שלך שבלק אומר שלא נוגעים לו בדמויות של הסיפור!
איזה חוצפנית! היא בטח אחת מהאריניות כמו בפרסי ג'קסון…

18/09/2015 12:50

מה? :םםםםםם
אוקיי נעלבתי.
אחלה אז אנחנו ממש תאומות כי אין לך מושג כמה מעצבנת אני יכולה להיות U^U
דרך אגב תקראו את הסיפורים שלי! (גםאניצריכהפרסוםסמוי)

18/09/2015 12:50

א

18/09/2015 12:51

ב

18/09/2015 12:52

ג

18/09/2015 12:52

רומולוס, יש כללים לתגובות…
אתה לא יכול לכתוב תגובה אחרי תגובה אחרי תגובה כדי להיות התגובה ה~מספר עגול~…

18/09/2015 12:52

ד

18/09/2015 12:53

ה

18/09/2015 12:53

ו

18/09/2015 12:53

נכון, זה לא פייר כלפי אלה שמספר התגובות העגול מעניין אותם U^U
אישית, נראה לי אני היחידה שאכפת לה ממה כותבים שתגובות ולא מהמספר שלהן, תקנו אותי אם אני טועה

18/09/2015 12:53

תגובה המאה!!!

18/09/2015 12:54

לאאא

18/09/2015 12:54

אני התגובה ה100!
תאכלו עוגות כחולות…
ואם אני לא, תאכלו עוגות כחולות בלי קשר.

18/09/2015 12:54

אמורה לקחה לי את התגובה המאה!!!!

18/09/2015 12:54

לא, פומה היא באמת היחידה שלא אכפת לה…
אמורה את התגובה ה100! לא פייר!

18/09/2015 12:55

אני אהיה התגובה המאה ועשר! ותקראו את הסיפורים שלי! ( סיפורי מיתולוגיה – שלושה יקומים)!

18/09/2015 12:55

מאה ושבע

18/09/2015 12:56

מאה ושמונה

18/09/2015 12:56

וואלה? חחח יש! האירוניה חוגגת!

18/09/2015 12:57

מאה ותשע

18/09/2015 12:57

יישששש! התגובה הקודמת שלי היא התגובה המאה ועשר!!!! ייאי!!
ותקראו את הסיפורים שלי!!!

18/09/2015 12:58

בואו נקבע כלל שלא משנה מה, תגובות שבכוונה מתכוונות להיות מספרים עגולים לא נחשבות אפילו הם יצא שכן! (כן רומולוס אני מדברת עלייך)

18/09/2015 12:59

אוווווף!!!!!!

18/09/2015 13:00

טוב אני הולך לכתוב את הפרק הרביעי בסדרה שלי! בייייייייייי!!!!!!!!!!!
בי? להתראות? שלום? מלחמה? מדינות ערב? מצרים? הנילוס? מים? ים? פוסידון? ווווווייייייייייייי!!!!

18/09/2015 13:02

נראה לי הוא השתגע…
טוב, מי עוד נמצא כאן??

18/09/2015 13:02

חחחחח

18/09/2015 13:02

בוקר טוב חברי האחווה~~
ב39 רמזים נלי ודן היו הכי אדירים, אבל ממש אהבתי גם את פיסקה ואת איימי (ואת.. הרוב, בעצם.. המילטון!)
~מרגישה לא קשורה~

18/09/2015 13:03

בעיקר אם הם באות פעם אחרי פעם אחרי פעם אחרי פעם אחרי פעם אחרי פעם אחרי פעם אחרי פעם אחרי פעם אחרי פעם אחרי פעם אחרי פעם אחרי פעם(זה אף פעם לא נמאס…) אחרי פעם אחרי פעם אחרי פעם(תאכלו עוגות כחולות!) אחרי פעם אחרי פעם אחרי פעם אחרי פעם אחרי פעם אחרי פעם אחרי פעם(כל הכבוד אם קראתם עד לפה!) אחרי פעם אחרי פעם אחרי פעם אחרי פעם(חפרתי מספיק?) אחרי פעם…
רומולוס מקווה שהבנת את המסר…

18/09/2015 13:04

בוא נראה….
א+ת+י+ל+מ=ק.
לא, לא השתגעתי!!

18/09/2015 13:05

כן…
אוף משעמם לי! מה לעשות?

18/09/2015 13:06

אממ לא הבנתי איך זה קשור אליי ומה באות פעם אחרי פעם אחרי פעם אחרי פעם אחרי פעם אחרי פעם אחרי פעם אחרי פעם אחרי פעם אחרי פעם אחרי פעם אחרי פעם אחרי פעם אחרי פעם אחרי פעם אחרי פעם אחרי פעם אחרי פעם אחרי פעם אחרי פעם אחרי פעם

18/09/2015 13:06

מי שם לב שכתבתי הם במקום הן? רק חדי העין(כמו קטניס) יבחינו…
פרק רביעי!4!3!שלוש! שלוש אלים! שלוש אלים במיתולוגיה היוונית! שלוש אחים(למחצה) אלים במיתולוגיה היוונית! הפייסטוס, ארס, אפולו! (לא ציפיתם לזה!)

18/09/2015 13:07

התגובות פעם אחרי פעם (אני לא מתכוונת לחפור)

18/09/2015 13:07

מי שמבין מבין מה כתבתי בתגובה שבה כתבתי =ק.

18/09/2015 13:07

התגובות!! שלך!!!!

18/09/2015 13:08

אהה

18/09/2015 13:08

טוען….

18/09/2015 13:09

ר ( את זה כתבתי רק כדי לרענן את הדף)

18/09/2015 13:09

אפשר לרענן את הדף גם בכפתור רענן ~0~
טוב למישהו יש נושא מעניין לדבר עליו?

18/09/2015 13:10

אתם כותבים משהו? או שאתם לא פה? או שאתם קוראים את הסיפורים שלי? אם לא אז תקראו!
ומי הבין מה כתבתי בתגובה שבה כתבתי א+ת+י+ל+מ=ק??!!

18/09/2015 13:11

אבל אני מהאייפד, אין לי כפתור רענן.

18/09/2015 13:12

אה. טוב, אין לי אייפד (כל כך מיותר ומעצבן באצבעות).
אתה עשית תרגיל חשבוני בגימטריה? ~.~ בעצם לא, כי ת זה 400 ו-ק זה100 אז זה לא הגיוני.

18/09/2015 13:14

מישהו כאן?
נשארתי לבד?
)(•)
( טייסון חמודי עצוב)

18/09/2015 13:16

לא נראה לי שאף אחד ניסה להבין… O_O

18/09/2015 13:16

חח המבין יבין.
רמז: אקתומליא

18/09/2015 13:17

ולבלק אתה אמור לדעת…

18/09/2015 13:18

ק(לרענון)

18/09/2015 13:18

ראיתם את ה״ טייסון חמודי עצוב״ שלי?

18/09/2015 13:19

כן?

18/09/2015 13:19

כמה חפרתם… בניתי על להיות המאה! מעצבנים.
קטניס אוורדין, סוף.

18/09/2015 13:20

התגובה המאה ארבעים!!!!

18/09/2015 13:20

0.0 לא ניסיתי להבין…

18/09/2015 13:20

או שלא

18/09/2015 13:20

כן. וחוץ מהקשר שאני לא מבינה לפרסי ג'קסון לא ממש יצא לי להתייחס לעומק בקשר לזה

18/09/2015 13:21

יאי! אני 140! כשכתבתי את התגובה היו 135… וואו.
אבל אני 140! יאי!
תאכלו כדורי שוקולד כחולים!
קטניס אוורדין, סוף.

18/09/2015 13:21

אז תנסו להבין!

18/09/2015 13:21

את 140 קטניס מספיק טוב xD

18/09/2015 13:21

הממ

18/09/2015 13:22

א(לרענון)

18/09/2015 13:22

אנגרמה? ספרות רומיות? מה זה?

18/09/2015 13:22

מאה חמישחם

18/09/2015 13:22

אני לא חושבת שמישהו מתעניין בלהבין את זה. זה כמו החידות הלא מענינות באינטרנט שלאף אחד אין באמת כוח לדעת את התשובה. מבלי להעליב.

18/09/2015 13:22

150

18/09/2015 13:22

זאת כבר ממש מסורת לחפור בספרי בלאק.
~האחווה בעיצומה~
תגידו, אפשר כבר לקרוא לרומולוס חלק מהאחווה? או שנעשה מבחני קבלה מגוחכים כאלה? (אני בעד ההצעה השנייה! ^.^)
קטניס אוורדין, סוף.

18/09/2015 13:22

בלק! חטפת לי!
ודרך אגב, מה זה ק׳?
הק׳ מתחלק ל – אק, תו, יא, מד, לו.

18/09/2015 13:24

וואו, בקצב כאן מהיר יותר מבחפירה הקודמת. כל פעם שאני מעלה תגובה כבר עולות חמש (ולא סתם זרקתי מספר, זה קבוע!)
מהר לשלוח!!
קטניס אוורדין, סוף.

18/09/2015 13:24

אני ה150!!!! ווווווווההההההההווווווו!
תאכלו כולכם עוגת יומולדת כחולה עם נרות כחולים וכיתוב כחול ומילוי כחול!

18/09/2015 13:24

יייייישששש!!
אני בעד ההצעה הראשונה!

18/09/2015 13:24

יאי, רק אחת.
קטניס אוורדין, סוף.

18/09/2015 13:25

אוקיי,כבר לא.
קטניס אוורדין, סוף.

18/09/2015 13:25

אף אחד לא פתר את החידה שלי! תאכלו… קרקרים כחולים!

18/09/2015 13:25

חחח

18/09/2015 13:26

רומולוס תן רמז!
אני בעד מבחני קבלה…
מה עם TheAvatar? הוא חלק מהאחווה? כי הוא לא יודע לחפור כמו שצריך…
קטניס, סיימת לכתוב את הדמות כבר?

18/09/2015 13:26

יאי! אני מאה שישים!
תמות, שונא פיטה אוהב גייל גונב מספרים עגולים אחד. (לא היה לי כוח למקף.)
קטניס אוורדין, סוף.

18/09/2015 13:27

רגע… הייתי התגובה המאה שישים!!! ייאי!!

18/09/2015 13:27

בלאק, אני כרגע בתהליכי שחזור. (מורת מתמתיקה מעצבנת! הדמות כבר הייתה כמעט מושלמת, עם רקע והכל! לעזאזל.)
קטניס אוורדין, סוף.

18/09/2015 13:28

טוב..
אני מגלה את האותיות השניות:
אק
תו
מד
לו
יא

18/09/2015 13:28

קטניס, אני התגובה המאה שישים. ואיזה מבחני קבלה בדיוק יש?

18/09/2015 13:29

יש ניחוש לתשובה?

18/09/2015 13:30

מאה שבעים!!

18/09/2015 13:30

לא הבנתי את הרמז…
יואו! איזו מורה מעצבנת! מה היא חושבת לעצמה?!

18/09/2015 13:31

הלו?
מישהו?

18/09/2015 13:31

הנה עוד רמז:
נופץ הרסיק

18/09/2015 13:32

איך אתם לא מבינים את זה?!

18/09/2015 13:33

אתם פה בכלל?
השארתם אותי לבד?
)(•) (טייסון חמודי עצוב)

18/09/2015 13:34

):

18/09/2015 13:34

זאת אנגרמה?

18/09/2015 13:35

קיסר הצפון?

18/09/2015 13:36

אתם… אתם נטשתם אותי!!

18/09/2015 13:36

180??????????

18/09/2015 13:36

תגובה שמונים וכן, זאת אנגרמה. לא, זה לא קיסר הצפון.

18/09/2015 13:37

180!!! ווהו!!!
קטניס, תאכלי פיתות!!!! שונאת גייל שכמוך!
זה מספר טוב! זה מספר עם משמעות!!
10 פעמים חי…. אז קטניס אחרי המספר הזה את לא יכולה להגיד תמות!

18/09/2015 13:39

לאא

18/09/2015 13:39

בלק, זה אמור להיות לך קל.
הסיפור שלך הוא פ א נ פ י ק למשהו?

18/09/2015 13:40

אתם פה?

18/09/2015 13:40

התגובה המאתיים מתקרבת!!!!!

18/09/2015 13:41

צופן סריקה?

18/09/2015 13:41

בלק? קטניס? אמורה? מישהו?!

18/09/2015 13:42

הסיפור שלי הוא לא פאנפיק…
אף אחד מהם…

18/09/2015 13:42

לא.
אבל במילה הראשונה צדקת. דרך אגב – האנגרמה היא רמז לתשובה

18/09/2015 13:43

התגובה המאה תשעים !!!

18/09/2015 13:43

צופן הקיסר!!!
39 רמזים!!

18/09/2015 13:44

1

18/09/2015 13:44

הבנתי!
אלו השמות של הבתים!!

18/09/2015 13:44

פתרת!!!!!!!!

18/09/2015 13:44

אני שונאת אנגרמה… או כל דבר שמתיימר להיות מתוחכם אבל הוא סתם מתחכם.
וואו, אתם חופרים… U.U
ואני בעד ההצעה השנייה!

18/09/2015 13:46

ש

18/09/2015 13:46

כן!! כמו שאני תמיד עושה!!
אבל למה בסדר הזה? זה די מבלבל….
היית שם ל+א+ת+י+מ= קהיל

18/09/2015 13:46

רואה? זה ממש מכשיל, זה רק למי שקרא 39 רמזים..

18/09/2015 13:46

200?

18/09/2015 13:47

יאפ

18/09/2015 13:47

לאאא בלק! לקחת את מקום המאתיים

18/09/2015 13:48

כן! אני 200!!!
תאכלו כולכם ~את הדבר שאתם הכי אוהבים לאכול~ כחול!

18/09/2015 13:48

מרענן..

18/09/2015 13:48

חחחח

18/09/2015 13:49

הלו?!

18/09/2015 13:49

מישהו?

18/09/2015 13:49

אהה!!!!! הבנתי מה אתם עושים!! אז שתדעו שאני לא איכותה תגובות כשמתקרבים למספרים עגולים!!

18/09/2015 13:50

טוב, נו… יאללה, קחו את התגובה המאתיים ועשר.

18/09/2015 13:53

אני צופה במשהו תוך כדי והחפירות שלכם די מפריעות לי U.U

18/09/2015 13:53

נו!

18/09/2015 13:53

ייאי, מתאים ועשר! ~

18/09/2015 13:53

אמורה! ):< את לקחת את התגובה המאתיים ועשר!

18/09/2015 13:54

אכן

18/09/2015 13:54

רומולוס… אין לך איזשהו פרק לכתוב?

18/09/2015 13:55

מאתיים ועשר… עשר… מאתיים… שתיים… שתיים ועוד עשר… שתיים עשרה… אלי האולימפוס… זאוס… פוסידון… מים… ים… ווווייייייי!!!!!

18/09/2015 13:56

בלאק, לך אין איזה כמה פרקים לכתוב? U.U

18/09/2015 13:56

אהה!!!
צודק!
אני הולך לכתוב!
אבל אחר כך אני עובר על התגובות שכתבתם בלעדי, ואוי ואבוי לכם אם אתם מסתירים ממני משהו!

18/09/2015 13:56

ולך אמורה? אין לך במקרה כמה פרקים לכתוב?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!!??!?!??!
אני מחכה שקטניס תכתוב לי את הדמות… מה התירוץ שלך?

18/09/2015 13:58

אין לי כוח, זה תירוץ מעולה.

18/09/2015 14:02

אני עוד מעט מעלה…

18/09/2015 14:08

דמות:

שם: אמיליה ג׳ונס
גיל: 18
מין: נקבה
חיה מקבילה: גירית
מראה: עור די שזוף, שיער חום כהה ארוך וחלק עם פס לבן שחוצה את צידו הימני, עיניים חומות כהות, גובה ממוצע. היא מאוד אוהבת את הצבע שחור, אבל היא ממש לא גותית ויש לה צמיד עבה וחום שפס לבן חוצה את אמצעו והיא לא זזה לשום מקום בלעדיו. היא משתדלת להפגין קשיחות מסויימת, וברוב הזמן זה עובד לה.
אופי: היא לא ממש אוהבת להפגין רגשות. תמיד יש לה ארשת פנים קשוחה והיא נמנעת מכל הבעת חיבה שהיא, למרות שמבפנים היא אדם די רגיש. אנשים שמכירים אותה יגידו שהיא סתם מתבודדת חסרת רגשות, אבל זה לא המצב.
אמיליה היא די חכמה ויש לה חיבה מיוחדת למתמטיקה ולמספרים בכללי. היא מסתקרנת מכל דבר חדש ועל כל דבר היא יכולה לשאול מאה ואחת שאלות שהיא שומרת בפנים.
רקע: החיה המקבילה של שני הוריה הייתה גירית. הוריה לא טרחו לשמור את הסוד הזה ממנה מפני שסמכו עליה, וכשהייתה רק בת שש כבר יכלה לשלוט בהשתנות לחיה המקבילה שלה באופן מלא.
בילדותה, אמיליה הייתה פטפטנית ושמחה, ולא התביישה בכל שאלה שהייתה לה לשאול. היא הייתה די חרשנית בכל מה שקשור ללימודים שלה, והשאיפה הכי גדולה שלה הייתה להיות מדענית או מתמטיקאית (משהו שלקחה מהוריה, שהיו מדענים בכירים מאוד בתפקידם.)
היא הייתה די שונה משאר הילדים, שכל מה שעניין אותם היה לשחק וליהנות, ולכן גם עברה בריונות ולא היו לה הרבה חברים, אבל הוריה תמיד דחפו אותה להמשיך להיות כמו שהיא ולהשקיע במה שהיא אוהבת. למעשה, הוריה היו החברים הכי טובים שלה.
כשהייתה בת עשר, הוריה נרצחו על ידי האויבים הטבעיים של הגיריות (או על ידי פייתון או משהו כזה, אתה כבר תמצא איזה משהו.)
מאז, היא נשארה מצולקת והפכה למתבודדת. היא הרגישה כאילו כבר לא נשאר לה בשביל מה ללמוד, ואין מי שיתגאה בה על המאמצים שלה. היא נשלחה לבית יתומים, אבל מהרגע הראשון כבר ידעה שלא יאמצו אותה, משום שזמנה כבר עבד ומאמצים בעיקר רק תינוקות.
כרגע אמיליה עדיין בבית היתומים, ומחכה להזדמנות שלה לצאת ממנו, למרות שברור לה שזה לא ייקרה בזכות הורים מאמצים.
משהו להוסיף: אל תדפוק לי אותה במשולש אהבה מסריח. בלאק, אני ארצח אותך!
משהו נוסף להוסיף: הדמות המקורית ההייתה הרבה יותר מושקעת, אבל לא הצלחתי לשחזר אותה. מקווה שזה מספיק…
קטניס אוורדין, סוף.

18/09/2015 14:09

אוף, הדמות המקוריתהייתה הרבה יותר ארוכה! ):
יאי, אני 222. אלתעשו כזה פרצוף למסך של היא-ממציאה-עכשיו. זה אחלה מספר!
קטניס אוורדין, סוף.

18/09/2015 14:11

הו, ושכחתי להוסיף שהצמיד היה שייך לאמא שלה. (כמה שיותר קיטש!)
קטניס אוורדין, סוף.

18/09/2015 14:37

תקשיבי היא פשוט מעולה!!!
כל פרט בא לי מעולה לרעיון שלי!!!
קלעת בול למחשבות שלי!!!
אני לא חושב שהיא תהיה באיזשהו משולש אהבה, אבל אולי בצורה עקיפה איכשהו היא תפריד אולי רק לקצת את רייצ'ייס.
אם לא משולש אהבה, אכפת לך שהיא תאהב מישהו? לא משולש אהבה!
אלא פשוט שהיא תתאהב במישהו או ההפך…
לגבי הצבע השחור… היא אוהבת ללבוש בגדים שחורים וכהים או שלא?
באמת קטניס? המורה למתמטיקה לוקחת לך את הדמות שעבדת עליה קשה ואת כותבת דמות עם חיבה למתמטיקה?
טוב, אז הדמות נכנסת לסיפור ובגדול!!!
תקשיבי, בא לך אולי לכתוב עוד דמות? O_O
פשוט דישן123 היה אמור והוא לא עונה לי…
תקשיבי אם בא לך, אז אני צריך שתכתבי דמות זכר, שהחיה המקבילה שלה היא צב ושהוא בן 19. אם את כותבת לה רקע(עוד מעט תביני למה אם) אז הוא הבן של אלכסנדר שנטש אותו בגיל מסוים בגלל שהוא התבייש כשהוא גילה שהחיה המקבילה של הבן שלו זה צב ולא נשר. אם את לא רוצה אז אל תכתבי רקע.

18/09/2015 14:54

    הרגע כתבת ספויילר :םםםם

    18/09/2015 15:29

למה אתם חופרים בתגובות בלעדיי בזמן שאני ישנה?????? ברצינות, התעוררתי לפני שעה…

18/09/2015 15:37

אה ובלאק, אתה מזלזל בי?
אני יודעת די הרבה על עולם החי ועם כל הכבוד, גיריות פחות מעניינות אותי… חוץ מזה, איך אני אמורה לדעת/לנחש מה תעשה איתה? אני לא קוראת מחשבות בין מחשבית…

18/09/2015 15:53

זה לא ממש ספויילר כי לא תיכננתי למתוח אתכם עםהזהות המיסתורית של הבן אדם…
פומה, בעיה שלך שנרדמת…
לא מזלזל בך אבל אם היית יודעת כמה עובדות על הגיריות אז היית יועת…
אוף! קטניס! למה את לא עונה!?!?

18/09/2015 16:42

יואו, קטניס! תעניייי!
~לא אכפת שאני 230. טוב נו, אולי רק קצת~

18/09/2015 16:46

חזרתי לעניינים!!

18/09/2015 18:11

יצאתי מהעניינים! ;)
ביי ושבת שלום!
נ.ב.
קטניס, תעני כבר!!!

18/09/2015 18:21

רגע!!!
העלתי את הפרק הרביעי!

18/09/2015 18:32

תגיב בפרק הרביעי ותקרא את ״רציתי להוסיף״!!!!!

18/09/2015 18:33

הלו? נטשתם אותי? או שאתם דתיים?

18/09/2015 18:44

בלאק, החיבה למתמטיקה הייתה רעיון שפשוט צץ לי לפני שהמורה לקחה לי את הדף. אמרתי לך ששחזרתי, לא כתבתי מחדש.
ואין לי בעיה לכתוב דמות צב עם הרקע והכל, אני אוהבת לכתוב דמויות. מחר אני אשלח לך את הכל.
קטניס אוורדין, סוף.

18/09/2015 19:30

גם אני בכיף אכתוב לך דמויות
אני עכשיו בקאמפינג ^^

18/09/2015 19:36

כן, היא פשוט אוהבת שחור וגם לובשת בעיקר שחור. אני די נגד עניין האהבה (ושלט תפריד לי את רייצ׳ייס, בלאק!), אבל אם אתה רוצה אני מוכנה להתגמש.
קטניס אוורדין, סוף.

18/09/2015 19:37

תס, אני כל כך מקנאה בך עכשיו!!!
כמה זמן לא הייתי בקאמפינג ~אנחנה~

18/09/2015 20:09

240??

18/09/2015 20:18

חח סורי. הייתי חייבת לעשות את זה
האמת שלא הייתי בקאמפינג הרבה זמן… ממש נחמד פה
רייצ'ייס לנצחח

18/09/2015 20:19

הלו? מישהו? אני די בודדה כאן.
קטניס אוורדין, סוף.

18/09/2015 20:42

הייתי בקאפינג לפני איזה חודש, היה בעיקר חם, אבל עדיין כיף. תיהני! (ותעני!)
קטניס אוורדין, סוף.

18/09/2015 20:44

חחח אני פה עכשיו. יש חשמל והטענה רק לשעות הקרובות אז בדד ומשעמם לי. מה קורה?

18/09/2015 20:53

היו לי בעיות באינטרנט…
מישהו פה בשעה הזאת??!!

19/09/2015 08:15

כן? לא?
ודרך אגב, איפה בלק??? הוא דתי?

19/09/2015 08:16

תקראו את הסיפורים שלי!!
( סיפורי מיתולוגיה – שלושה יקומים)

19/09/2015 08:17

הלו? מישהו? השארתם אותי לבד?!
)(•) ( טייסון חמודי עצוב)

¡ סימן שאלה הפוך!!!!! זאת אומרת, סימן שאלה הפוך¡¡
לא מגלה איך עושים את זה, אלא אם כן מישהו יגלה לי איך עושים אותיות הפוכות¡¡¡

19/09/2015 09:02

תאכלו עוגיות כחולות¡¡¡
ותביאו לי ארטיק, כי זה טעים וחם בחוץ.

19/09/2015 09:03

250?

19/09/2015 09:04

התגובה המאתיים חמישים¡¡¡¡
עוד חמישים תגובות התגובה השלוש מאות¡¡¡¡

19/09/2015 09:04

לאאאא

19/09/2015 09:05

אהה…
הבנתי…
אתם משתמשים בתגובות שלי כדי להגיע למספרים העגולים¡¡¡

19/09/2015 09:05

רומולוס, דבר ראשון – זהסימן קריאה הפוך בכלל. דבר שני – את יכול לעשות את זה כי אתה דרך הטלפון ודרך הטלפון אם אתה לוחץ על סימן קריאה כמה שניות מופיעה לך האופציה של סימן קריאה הפוך.
קטניס אוורדין, סוף.

19/09/2015 09:06

אולי תקראו גם סיפורים שלי? ~פרסוםעצמיגרוע~ רומולוס, יש לי רבע קילו גלידה בבית אם זה מספק אותך…

19/09/2015 09:06

תענו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ותקראו את סיפורים שלי!!!!!!!

19/09/2015 09:07

וואלה…

19/09/2015 09:07

לא נכון! לא השתמשתי בתגובה שלך, פשוט ראיתי בתגובות אחרונות שהגבת ואז נכנסתי.
יאי! אני 250!!
עוגות כחולות פרצוף שלך, רומולוס (חייב למצוא לך כינוי. של בלאקווידו זה בלא, שלי זה מעצבנת… איך נקרא לך, רום? רומו? לעזאזל, איפה תס שתעזור לי עם זה?)
קטניס אוורדין, סוף.

19/09/2015 09:08

אפשר ת׳גלידה?????
ותקראו את הסיפורים שלי ותגיבו בהם!!!!

19/09/2015 09:08

260?

19/09/2015 09:09

יייייש אני תגובה מאתיים ושישים!!!!
כולם לסיפור שלי לפרק הרביעי!!!!

19/09/2015 09:09

פומה, למה יש אנשים שהתברכו בכל כך הרבה גלידה?! אני לא אכלתי גלידה כבר…יומיים שלמים! ואין לי בבית. ~בכיבכי~
קטניס אוורדין, סוף.

19/09/2015 09:10

וסלח לי, אבל אני חייבת ללכת לעזור לאבא שלי לסדר את המחסן… אני מנדנדת לו על זה כבר כמעט חצי שנה וזה סוף סוף קורה!

19/09/2015 09:10

המספר שלי יותר שווה! שלי 250!
חוץ מזה, איפה הימים שאמורה התלהבה על זה שהיא השבעים?
קטניס אוורדין, סוף.

19/09/2015 09:11

אני לא אכלתי גלידה כבר לילה שלם!!!!!!!
ואין לי גלידה בבית!

19/09/2015 09:12

אתן קראתן את סיפורים שלי?!?!?!?
אם לא אז תקראו! זה בסיפורי מיתולוגיה – שלושה יקומים.

19/09/2015 09:12

עוד פחות מארבעים תגובות מגיעים לתגובה השלוש מאות!!!!

19/09/2015 09:13

░░░░░ ▄▄▄▄░░▄██▄░░░
░░░░░▐▀█▀▌░░░░▀█▄░░░
░░░░░▐█▄█▌░░░░░░▀█▄░░
░░░░░░▀▄▀░░░▄▄▄▄▄▀▀░░
░░░░▄▄▄██▀▀▀▀░░░░░░░
░░░█▀▄▄▄█░▀▀░░
░░░▌░▄▄▄▐▌▀▀▀░░
▄░▐░░░▄▄░█░▀▀ ░░
▀█▌░░░▄░▀█▀░▀ ░░
░░░░░░░▄▄▐▌▄▄░░░
░░░░░░░▀███▀█░▄░░
░░░░░░▐▌▀▄▀▄▀▐▄░░
░░░░░░▐▀░░░░░░▐▌░░
░░░░░░█░░░░░░░░█░░░
░░░░░▐▌░░░░░░░░░█░

19/09/2015 09:13

כווווולם לסיפור שלי!!!!

19/09/2015 09:14

270?

19/09/2015 09:14

מה זה בדיוק האיש שציירת שם ואיך ציירת אותו???

19/09/2015 09:15

פלאפון ארור, אפילו אחרי שאני שולחת תגובה, באפליקציה זה לא מראה לי אם שלחו אחרות¡ הא! הצלחתי לעשות סימן קריאה הפוך¡ תודה קטניס :)

19/09/2015 09:15

העתקתי מתגובה לBiting Down ביוטיוב. ^.^
קטניס אוורדין, סוף.

19/09/2015 09:15

חח…
תלחצי גם על & ועל ₪ הרבה זמן¡

19/09/2015 09:16

איש מגניב שכמוהו… חבל שלא ראיתי את זה לפני ששלחתי את התגובה -,-

19/09/2015 09:17

אני מהאינטרנט, לא מהאפליקציה.זה נראה לי בערך אותו דבר.

19/09/2015 09:17

אבל האמת שאני יכולה לעשות כאלה. כל מה שצריך זה הרבה זמן והמון יכולת ללחוץ על העק הדבק, כדי להדביק כל פעם את אחד מאלו: ░ ▀ █.
קטניס אוורדין, סוף.

19/09/2015 09:17

לחצת?!
קראתן את הסיפורים שלי?!?!?!?!?

19/09/2015 09:18

חח..

19/09/2015 09:18

280?

19/09/2015 09:19

§₪¿¡–•‰‘

19/09/2015 09:20

זה מוזר…

19/09/2015 09:20

יייייייישששששש!!!!
280!!!!!!
קראתן את סיפורים שלי? סיפורים? מיתוסים? הומרוס? אודיסיאה? ים? מים? ווווויייייייייי!!!!!!!!

19/09/2015 09:20

אני אלך לקרוא, חתיכת מעצבן (אבל התכונן לשטף ביקורות מצידי!)
קטניס אוורדין, סוף.

19/09/2015 09:20

חח… יש עוד אפשרויות ב – ₪.
למשל: ¥€$£₽!!!!

19/09/2015 09:22

סופסוף!!!!!!

19/09/2015 09:22

רומולוס, אני רוצה לכתוב דמות לסיפור שלך, ההרשמה עדיין פתוחה? כי לא נראה שממש הציעו לך דמויות, רק התכתבת עם בלאק.
קטניס אוורדין, סוף.

19/09/2015 09:23

הלו? אני אכתוב מלא תגובות כדי להיות 290 עד שמישהו יגיע.
קטניס אוורדין, סוף..

19/09/2015 09:25

289

19/09/2015 09:26

290?

19/09/2015 09:26

האתר רשם לי "שלח יותר מדי תגובות ברצף, אנא האט את הקצב בבקשה." ואז נתן לי לשלוח את התגובה. משעמם לי! ומה עם ההרשמה, רומולוס?
קטניס אוורדין, סוף.

19/09/2015 09:27

אממ…. אני סגרתי את ההרשמה בגלל שהחלטתי שאני עושה פאנפיק ל39 רמזים… אבל כשחושבים על זה… אני צריך דמות למלך השדונים, מלך האלים, מלכת המכשפות, מלך המפלצות, ומלכת בעלי החיים. אני צריך גם דמות לחייל של השדונים שהוא טוב לב ומשתף פעולה עם בני האדם. וגם חייל של האלים ושל המפלצות שכמוהו.

19/09/2015 09:28

נו, אני אמשיך עד שאהיה השלוש מאות!
קטניס אוורדין, סוף.

19/09/2015 09:28

אז את כותבת? יש לך הרבה דמויות לרשום!

19/09/2015 09:29

תגיבי לי בפרק הרביעי! ותרשימי את הדמויות בפרק הרביעי!!!!?

19/09/2015 09:29

עם כל ההסבר על דמויות שנשמעות כאילו חטפת אותן ממבוכים ודרקונים, שחכת לרשום אם אני יכולה להירשם. -.-
קטניס אוורדין, סוף.

19/09/2015 09:30

שלחת את שתי התגובות לפני ששלחתי את שלי. טוב, אני אתחיל עם מלכת המכשפות ואעבור למלך השדונים.
אני מתחילה לעבוד. ביי!
קטניס אוורדין, סוף.

19/09/2015 09:31

רגע, אני חייבת לראו מי יהיה שלוש מאות.
קטניס אוורדין, סוף.

19/09/2015 09:32

300?

19/09/2015 09:32

אוקיי, עכשיו?

19/09/2015 09:32

ביי!
ודרך אגב, מלכת המכשפות אמורה להיות מרשעת של ממש, ומלך השדונים פחות.

19/09/2015 09:32

לאאאאא

19/09/2015 09:33

יאי לי, אני שלוש מאות! (אל תעעשו פרצוף למסך של זה-לא-נחשב-היא-רימתה.)
תאכלו כדורי שוקולד כחולים! טוב, יש לי דמויות לכתוב. עכשיו באמת ביי!
קטניס אוורדין, סוף.

19/09/2015 09:33

והמפלצת אמורה להיות קצת טיפשה…

19/09/2015 09:34

יאמי…
כדור שוקולד כחולים…
הם עם ביסקוויטים, כן?

19/09/2015 09:34

ביי!!
ועכשיו סוף סודאני אקום מהמיטה…
אה, ודרך אגב, מה קורה עם הצירוף שלי לאחווה?

19/09/2015 09:36

זה מעצבן שאתה כותב משהו ואז זה משנה לך אותו….

19/09/2015 09:36

ועכשיו באמת ביי!

19/09/2015 09:37

חזרתי!!!!

19/09/2015 09:49

310?!?!?!?!?!

19/09/2015 09:55

הלו? מישהו?

19/09/2015 10:39

מישהו? נטשתם אותי?!?!

19/09/2015 10:41

הלווווווו?!?!?!?!?!?!?!

19/09/2015 11:07

הלו?
ודרך אגב – המחשב יודע לכתוב בסינית. ואפשר גם לעשות כל מיני סימנים כמו סימן קריאה הפוך במחשב. לוחצים על AIT ועל מספר או שני מספרים בו זמנית, וזה עושה. למשל: ↓☼#♀☺☻♥♦♣♠-…

19/09/2015 11:29

הרגע הזה שחצי מהתגובות החדשות שייכות לרומולוס :םםם
אוף התעוררתי באחת עשרה אני כזאת גרועה… ;0; אני לא אספיק לעשות כלום היום… זה סתם בזבוז של יום ;0;
יכולתי לקום בתשע אבל לאאאא העדפתי להישאר לעצום עיניים ובלי ששמתי לב כבר כמעט שתיים עשרה :<
שלא לדבר על הצנע שיש לי באינטרנט ~0~

19/09/2015 12:19

חחחחחחחחחחחחחחחח

19/09/2015 12:44

קטניס אמורה לכתוב לי הרבה דמויות… אולי בגלל זה היא לא פה…
ובלק – לא ראיתי אותו מאז אתמול בערב. אז או שהוא דתי, או שהוא בטיול מאתמול.

19/09/2015 12:47

ושמת לב שקטנים לקחה את התגובה השלוש מאות?!?!

19/09/2015 12:48

ושמת לב שקטנים לקחה את התגובה השלוש מאות?!?!?!?!

19/09/2015 12:49

310?

19/09/2015 12:49

הלו?

19/09/2015 12:50

מישהו?!?!?!?!?

19/09/2015 12:51

אמורה? את פה?

19/09/2015 12:51

נשארתי לבד…

19/09/2015 12:52

למי שיראה אחר כך את התגובה: מי מכיר את הלהקה הכי טובה בישראל (להקת כוורת)?!?!

19/09/2015 12:53

אממ… משעמם לי…

19/09/2015 12:54

נראה לי הכי הרבה תגובות פה היו שלי…

19/09/2015 12:55

()₪

19/09/2015 12:56

מרענן…….

19/09/2015 12:57

330?!

19/09/2015 12:57

רגע..ד

19/09/2015 12:58

שניה….

19/09/2015 12:58

333!!!!!!!!!
ייייייששששש!!!

19/09/2015 12:59

מי לא מכיר את כוורת?
מי שלא אלא דירקשניות שבטוחות שוואן דירקשן יותר טובים מהביטלס (לא תאמין באיזה שטויות הן מאמינות :ם)
טוב, אבל עכשיו אתה סתם מספים בשביל מספר תגובות.. U.U
ואני עוד כמה זמן הולכת סו ~

19/09/2015 13:17

משעמם לי…

19/09/2015 13:44

    תכתוב משהו

    19/09/2015 13:49

העלתי את הפרק החמישי ב״שלושה יקומים״!!! עכשיו אני צריך לגמור את קהילים נגד וספרים ואני ממשיך לפרקים האמיתיים!!!

19/09/2015 13:54

    בהצלחה. לא הבנתי כלום אבל בהצלחה.

    19/09/2015 13:55

איפה בלאק כשצריך אותו? עד שהוא לא יככנס אני לא אוכל לשלוח את הדמות החדשה שלי! (היא מוכנה כבר מאתמול, ואני מתה לשלוח אותה.)
בלאק, תתחבר כבר!!
קטניס אוורדין, סוף.

19/09/2015 13:57

340?

19/09/2015 13:59

יאי! אני 340.
אוקיי, זה קצת איבד מהקסם, אבל עדיין יאי.
קטניס אוורדין, סוף.

19/09/2015 14:00

היי קטניס!!
סיימת לכתוב דמות?

19/09/2015 14:01

יכול להיות שבלק דתי…
או שהוא בטיול מאתמול…

19/09/2015 14:02

הלו?
תענו!

19/09/2015 14:05

הלו?!?!?!
ט

19/09/2015 14:07

נו תגיבו!!

19/09/2015 14:08

זה לא יפה!!!
כל פעם שאני מופיע אתם הולכים!!!
זה טיפה מעליב!!
) (•) (טייסון חמודי עצוב)

19/09/2015 14:15

מה זה?! מה קרה לתמונה שלי?!?!

19/09/2015 14:17

והנה קחו את המקום המאתיים חמישים….

19/09/2015 14:17

350?

19/09/2015 14:18

השעה היא 2:22!!

19/09/2015 14:23

למה רואים בתמונה את השם של המשתמש שלי רק הפוך?!?!?!?!?!

19/09/2015 14:23

משעמם לי…
איפה אתם?!?!?!

19/09/2015 14:24

זה כבר משעמם להיות מספר עגול…
ואנחנו חופרים בסיפור הזה כבר יומיים שלושה, וזה מעצבן כל הזמן לרדת עד הסוף. אולי נעבור סיפור?!

19/09/2015 14:26

אני כאן, חזרתי מזלילת קציצות.
קטניס אוורדין, סוף.

19/09/2015 14:27

אם אתם הולכים אז תאמרו מתי בערך תחזרו!
אני לבד…
בודד עם עצמי…
הרוח מלטפת את העצים וגם כן אותי…
(ציטוט ״תנו לחיות״ של להקת כוורת)
אני מתחיל לחפור לעצמי מרוב שמשעמם…

19/09/2015 14:28

יייייש מישהו חזר!!!

19/09/2015 14:28

סיימת לכתוב לפחות דמות אחת?

19/09/2015 14:29

נו, אמרתי שזה מתחיל לאבד מהקסם שהיה לזה. רומולוס, עוד לא היה לי מספיק זמן לכתוב את הדמויות כי עד עכשיו הייתי במגרש גלגיליות עם הסקייטבורד שלי.
קטניס אוורדין, סוף.

19/09/2015 14:29

כן?
לא?
איפה את!?!?!

19/09/2015 14:29

אהה!!!
ולא אכפת לי שהייתי התגובה השלוש מאות ושישים

19/09/2015 14:30

ס

19/09/2015 14:31

תירגע, לכתוב תגובה גם לוקח זמן.
קטניס אוורדין, סוף.

19/09/2015 14:31

איפה את?!?!?!

19/09/2015 14:31

חח…

19/09/2015 14:31

שץ

19/09/2015 14:32

ברצינות, יש עדיין מעריצים של כוורת? לא ממש מכירה אותם. מכיר את להקת ה״שמועה״? הם טובים.
קטניס אוורדין, סוף.

19/09/2015 14:33

וואו וואו וואו!!!!!
הייתי התגובה השלוש מאות שישים וחמש!!!!!!
שנה שלמה!!!!!
ויייייי!!!!!!!(אין לי מושג למה אני מתלהב מזה)

19/09/2015 14:33

לא לא מכיר ״השמועה״.
ואני מעריץ של כוורת.

19/09/2015 14:34

וראית שהייתי תגובת השנה?
שלוש מאות שישים וחמש?!?!

19/09/2015 14:35

פםט

19/09/2015 14:35

טוב, אני מחכה לתגובה ארוכה שאת כותבת…

19/09/2015 14:36

כן, הם לא ממש מוכרים. אני טוהבת רק זמרים ולהקות לא מוכרים, הם הכי טובים. לא מבינה למה קייטי פרי, ג׳זטין ביבר או כל חבריהם הנלוזים נחשבים כיום למוזיקאים טובים.
איכס.
קטניס אוורדין, סוף.

19/09/2015 14:36

אני לא כותבת תגובה אקוכה, אני פשוט דרך הטלפון המעצבן.
קטניס אוורדין, סוף.

19/09/2015 14:37

אוח, שגיאות מקלדת. נראה לי שאעבור למחשב… זה מביך אותי.
קטניס אוורדין, סוף.

19/09/2015 14:38

חח…
סיימתי לכתוב את הפרק החמישי!!!
תקראי אותו!!!
ותגיבי לסיפורים שלי!!!!
ואולי נעבור לפרק החמישי בסיפור שלי?
זה מעצבן כל הזמן לרדת עד לפה

19/09/2015 14:40

זה מעצבן שאתה כותב משהו ואז זה משנה לך…

19/09/2015 14:40

אז עוברים לסיפור שלי או לא?

19/09/2015 14:41

אז תעשה מה שאני עושה, תעשה דפדפן אחד לתגובות כאן ודפדפן אר לסיפורים שאתה קורא. זהנוח.
קטניס אוורדין, סוף.

19/09/2015 14:41

וקראת את הפרק הרביעי בכלל?
ולא הבנתי מה אמרת מקודם.
כנראה שלא הבנת אותי. התכוונתי שזה מעצבן כל הזמן אחרי שאתה כותב תגובה שזה עולה לך למעלה, ואז אתה צריך לרדת עד לפה…

19/09/2015 14:43

ולא אכפת לי שזאת היתה התגובה השלוש מאות שמונים…

19/09/2015 14:44

באמת? אצלי זה עולה למעלה לשנייה וישר יורד חזרה. (אין על המחשב הכחול שלי!)
קטניס אוורדין, סוף.

19/09/2015 14:47

הלו? איפה את?

19/09/2015 14:47

טוב, זזתי לשחק טורג'לייט (זה כיף! אל תסתכלו על המחשב בצורה המוזרה הזאת.)
קטניס אוורדין, סוף.

19/09/2015 14:47

אהה!
גם לי…
אני פשוט לא מחכה וישר יורד למטה לפני שזה מספיק לטעון…
טעות שלי!

19/09/2015 14:48

מה זה טורג׳לייט או איך שלא אומרים את זה??

19/09/2015 14:49

ודרך אגב, את יודעת אולי למה לא רואים את התמונה שלי ורואים במקומה את הכינו שלי באתר רק הפוך?!?!?

19/09/2015 14:50

ץ

19/09/2015 15:33

שיניתי את התמונה!

19/09/2015 15:52

370?

19/09/2015 15:53

אממ לא!
זה היה 390! מתקרבים ל – 400!!!

19/09/2015 15:53

הלו?!?!?!?!?!?!!?!
השארתם אותי פה לבד? נטשתם אותי? חטפו אתכם? מישהו?

19/09/2015 16:29

קטניס, כמה זמן את יכולה לשחק ג׳ראולייט או איך שלא אומרים את זה?!

19/09/2015 16:31

מישהו?!
הלו?!
בבקשה תענו!!!!
משעמם לי פה לבד!!!

19/09/2015 16:32

תכתבו מהר יותר!!!!!
»»»»»

19/09/2015 16:36

):
):
):
)‘(•)

19/09/2015 16:38

אוף…

19/09/2015 16:38

אני יכולה לשחק בטורג׳לייט שעות.
קטניס אוורדין, סוף.

19/09/2015 17:27

הנה את!

19/09/2015 17:42

400!!!
סוף סוף מספר עם שני אפסים!

19/09/2015 17:42

תענו!!!!
~בכי~

19/09/2015 17:44

חח כוורת לא עד כדי כך זקנים כדי שלא יהיו יותר מעריצים שלהם..
וטוב, כבר אמרנו שתגובה אחרי תגובה אחרי תגובה לא נחשבת…

19/09/2015 18:03

איפה בלאק כשבאמת צריך אותו? כל היום הוא מחובר וגונב מספרים עגולים וכשצריך לשלוח לו דמות הוא נעלם! אני משתגעת כאן!
קטניס אוורדין, סוף.

19/09/2015 18:19

מעצבן שדווקא בסופי שבוע שיש הכי הרבה זמן בעולם, אף אחד לא מחובר..

19/09/2015 18:25

חופרים בזמן שאני עוזרת לסדר את המחסן עם אבא שלי… כל הגוף שלי כואב -,-
אגב הביטלס, אני בדיוק שומעת קסטה שלהם ~כן כן, יש לי אפשרות לקסטות~ זה יופי של דבר :)
בדיוק גיליתי שלקסטות יש שני צדדים, בדיוק הפכתי אותה לצד השני…
וסתם שאלה- אפשר לדעת אם מישהו מחובר או שמנחשים רק לפי התגובות?
ורומולוס- גם מחוץ למחשב אתה מדבר כל כך הרבה?

19/09/2015 18:37

מנחשים

19/09/2015 18:49

כן, גם מחוץ למחשב אני מדבר וחופר הרבה.
וכנראה שבלק דתי, כי הוא לא היה פה מאתמול בערב!

19/09/2015 18:56

ואל תגידו לי שבדיוק כשראיתי את התגובות שלכם אתם עזבתם!!!!!!!

19/09/2015 18:57

תענו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!

19/09/2015 18:57

תענו! נו! השארתם אותי פה לבד? וקטניס בטח משחקת בג׳וראלייט הזה… או איך שלא קוראים לזה…

19/09/2015 19:00

ודרך אגב, אני הייתי התגובה ה- 333!!! תאכלו עוגיות כחולות!!! ואיפה אתם?!?!?!??!

19/09/2015 19:02

מחרפן אותי שאני מנסה לצפות במשהו במחשב והוא כל הזמן יוצא מהוידאו! ~.~ זה בטח קשור לזה שאין שטח פנוי בדיסק, אבל זה מוזר, כי זה תוקן לפני כמה חודשים… אני לא מבינה מה כבר יש שם שהוא תופס כל כך הרבה מקום :ם

19/09/2015 19:03

תקראו את הסיפורים שלי!

19/09/2015 19:03

היי אמורה!!!
אל תשאירו אותי פה לבד!!! תחפרו!!!!
אין לי מה לעשות!!!
אין לי פרקים לכתוב!!!!!
אין לי מה לקרוא!!!!!
אני תקוע!!!!

19/09/2015 19:04

הצילו!!!!!
השעמום רודף אחרי!!!!!
אהההההההההההה(*659386839669576848)!!!!!!!!!!!!!!!!

19/09/2015 19:05

דיייייייי!!!!!
משעמם לי!!!!!!
ואני ממש אבל ממש אבל ממש עצבני!!!!!!!
יש לי התקף עצבים!!!!

19/09/2015 19:07

נו דייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי!!!!!!!

19/09/2015 19:08

די? האות די? האות הרביעית(נראה לי) בשם של האדס? האדס? פוסידון? אל הים? מים? וייייייייייייי!!!!!!
ײַ

19/09/2015 19:10

אתה מתחיל לעצבן אותי שאתה כותב תגובה אחרי תגובה כל הזמן… זה סתם מספים..

19/09/2015 19:10

משעמם לי………………………
¥€$£₽

19/09/2015 19:11

אז אל תעזבו!!
אני כותב תגובות כי משעמם לי!!!!!

19/09/2015 19:12

חזרתייייי
מה שלומכם אנשים?

19/09/2015 19:12

בוא נעשה הסכם: אתם תישארו פה, ואני לא אחפור ( הרבה).

19/09/2015 19:13

יופי!!! מישהו חזר!!!! אני לא לבד!!!!

19/09/2015 19:13

אממ…

19/09/2015 19:14

א. אנחנו לא אנשים.אנחנו חייזרים שנשלחו לחפור כאן.
ב. אני הייתי התגובות ה- 333 וה- 400!!!

19/09/2015 19:15

הלו?
אני כן לבד?!

19/09/2015 19:16

נמאס לי… ביי!!!

19/09/2015 19:16

חח אממ היי

19/09/2015 19:17

אתה כותב שלוש תגובות בדקה, ברור שאף אחד לא יספיק לענות לך..
ולא כולם נמצאים על המחשב כל היום בשביל לענות, לפעמים עושים דברים אחרים. זה ממש קל להתלונן שמשעמם במקום למצוא משהו לעשות.

19/09/2015 19:17

חח כנראה שלא עדכנתי את התגובה בזמן…
טוב, ביי?

19/09/2015 19:18

לא, אני פה :O

19/09/2015 19:20

שבוע טוב!
קטניס, לא היית חייבת לחכות שאני אחזור…
היית שולחת והייתי רואה מאוחר יותר.
אין על כוורת והביטלס! וואן דירקשן סתם גרועים… מישהו מכיר את OneRepublic, Maroon 5 ו – Fall Out Boy? הם גם מעולים!!!
רומולוס אתה חופרררר! יואו יש לי כינוי בשבילך שאמורה תבין…
רמפל! או רמפלס! יואו הדמות האהובה עליי!! אמורה, למקרה שהשינוי מאנגלית לעברית איתגר אותך התכוונתי לrumplestiltskin.~ כן, אני למדתי איך כותבים את זה בע"פ… ^^~
אז קטניס תשלחי!!!
רמפל(תתחיל להתרגל לשם הזה), אני רוצה את מלכת החיות ואולי גם את מלך האלים…

19/09/2015 19:39

לא כינוי מוצלח U.U
ואני לא קוראת לו ראמפל קוראים לו עוץ לי גוץ לי וככה זה צריך להישאר! כמו שלהנזל וגרטל קוראים עמי ותמי, וכמו שלאבר אפטר היי היו צריכים לקרוא תיכון האגדות, כאילו שזה כל כך קשה לתרגם דברים לעברית!!!!!!!! (סתם עצבנית עכשיו על התרגומים החדשים של הסדרות המצויירות שלא משקיעים מחשבה ובמקום לתרגם כמו שצריך פשוט מוסיפים "כזה" ו"כאילו" או שפשוט לא מתרגמים בכלל… המצב קשה…)
מי לא מכיר את מארון 5 וואן רפובליק? פל אאוט בוייס לא יצא לי לשמוע, הם חדשים או שאני מתבלבלת עם להקה אחרת?

יואו, הרגע הזה שיש לי מחסום כתיבה לכל סיפור חוץ מהסיפור שאני בכלל לא מפרסמת באינטרנט ~0~

19/09/2015 19:46

לא, כל הקטע זה לקרוא להם ככה…
רמפל! זה מגניב ולא מסובך כמו עוץ לי גוץ לי..
פול אאוט בוי מעולים!!!
מה שכן התרגום של עד עצם היום הזה גרוע…
באנגלית קוראים לזה Once Upon A Time, ובתרגום לעברית היה היה פעם.
באגדות היה היה פעם זה ההתחלה… אבל המתרגמים הסתומים תרגמו לעד עצם היום הזה(באנגלית Happily Ever After) שזה בכלל באגדות הסוף!!!
משעמם לי… -_-
מישהו פה רואה האנטומיה של גריי?

19/09/2015 19:54

    איכס האנטומיה של גריי… הכי הגיוני שכל הרופאים ימותו מסיבות לא ברורות לעין, באנטומיה של גריי מתו יורת דמויות ראשיות מאשר בכל סדרות הפשע שיש, ואלה סדרות פשע!
    הם תרגמו את זה ככה כדי שלא יתבלבלו עם הסדרה הצרפתית "היה היה". ואני מדברת על תרגום של דיבוב, שזה הכי גרוע…

    19/09/2015 20:04

מה איכס? סדרה מעולה!
כן הם די הורגים שם את כולם או שהדמויות עוזבות… (למה כריסטינה? למה עזבת? למה הרגתם את מארק ולקסי???? למה?!?!?!?!?!)

19/09/2015 20:12

לא, סדרה מעצבנת וגרועה…
האוס יותר טוב, אם כבר מדברים על סדרות כאלה.

19/09/2015 20:16

אוקי…
אז קטניס…
בלק לקוקו את מלכת החיות ומלך האלים!!

19/09/2015 20:20

הבנתי!!!
כשאני פה, אף אחד לא נמצא. כשאני לא פה, הרוב נמצאים.
ובלק, ראית את הפרק הרביעי והחמישי שלי? תגיב שם!

19/09/2015 20:23

מה זה לקוקו?

19/09/2015 20:23

הגבתי!!!!!

19/09/2015 20:24

משעמם לי.……

19/09/2015 20:24

התכוונתי ללוקח, אבל האייפד שינה לי.

19/09/2015 20:25

רומולוס אתה התגובה ה444!

19/09/2015 20:26

בלאק, אני מעלה עכשיו את הדמות, היא פשוט שמורה לי על הפתקים בטלפון.
קטניס אוורדין, סוף.

19/09/2015 20:27

או! סוף סוף!

19/09/2015 20:28

בלאק, הנה הדמות (סליחה שיצא קצר, לא הצלחתי להרחיב…):

שם: ניק (שם המשפחה של אלכסנדר.)
גיל: 19
מין: זכר
חיה מקבילה: צב
מראה: שיער חום כהה קצוץ, עיניים ירוקות בהירות ונוצצות, גבוה, מתלבש בעיקר בירוק ובחום (הצבעים האהובים עליו.)
אופי: אני חושבת שהוא די דומה לאמיליה. הוא לא אוהב חברה, קשה לו להתנהל בחברת אחרים (בעיקר בחברת בנות, הן די מלחיצות אותו), הוא מעט פסימי ולכן אין לו חברים. הוא אסטרטג מטבעו ויודע איך לנהל דברים בסדר הנכון, אבל בכל מה שקשור ללימודים ולחידות הוא לא הצלחה גדולה.
רקע: אחרי מה שאתה פירטת, בלאק, רגשות הבושה עדיין אפפו אותו. הוא נשלח לבית יתומים כשהיה בן שבע (הגיל שבו אביו נטש אותו), ואימצו אותו אחרי כמה חודשים. המאמצים שלו היו משפחה נחמדה שכללה ילדה מאומצת נוספת שהייתה גדולה ממנו בשלושה שנים בשם אמה ושני הורים שלא יכולים להביא ילדים משלהם לעולם. ניק ואמה מיד התחברו והפכו לסוג של החברים הכי טובים, וכמעט שלא רבו אף פעם.
הוא מעולם לא ניסה להפוך לצב בגלל הבושה שכרכה את העניין, ואף ניסה להפוך לפעמים לנשר. כשהבין שלעולם לא יצליח להפוך לנשר, הוא ניסה לנתק כל קשר בינו לבין החיה המקבילה שלו. הוא רץ הרבה ואפילו השתתף בכמה תחרויות ריצה, למרות שמעולם לא רצה להיות אצן. הוא אפילו לא אוהב לרוץ, אבל הוא משכנע את עצמו שזה עוזר לו איכשהו.
הוא עדיין אצל משפחתו המאמצת ומתייחס אליהם כאילו הם משפחתו האמתית, והחברה היחידה שלו היא אמה, שהוא מתייחס אליה כאילו היא אחותו האמתית.
הוא מתכוון לא לספר למשפחתו לעולם על חייתו המקסילה או על גל הקטע של הנטישה, משום שאלו דברים שהוא עצמו מדחיק.
משהו להוסיף: אני מוכנה שהוא יתאהב באמיליה או שישנא אותה כאילו היא האויבת הכי גדולה שלו, אני פשוט רוצה שיהיה קשר בין שניהם.
—-
אני לא אקרא לרומולוס ראמפל (גם אני ראיתי עד עצם היום הזה, אתה יודע.)
קטניס אוורדין, סוף.

19/09/2015 20:29

אולי זה בגלל שאתה מחובר בשעות שאף אחד אחר לא מחובר בהן? :ם

19/09/2015 20:29

לעזאזל, זאת אחת הדמויות הכי קצרות שאי פעם כתבתי (היה קשה לי לרחיב על הרקע כי כבר רשמת את רובו.)
קטניס אוורדין, סוף.

19/09/2015 20:30

אני הייתי התגובות ה365, 333, 400, ו444!!!!

19/09/2015 20:31

רומולוס, אתה לא עוזב הרבה את האתר הזה, נכון?
קטניס אוורדין, סוף.

19/09/2015 20:32

ראמפל נשמע מעניין… אולי תסבירו לי מה זה?!?!
ומישהו מבחין בציטוט בפרק הרביעי שלי?!?!

19/09/2015 20:32

לא…

19/09/2015 20:33

אפילו לא מלהיב אותי שהייתי הארבע מאות חמישים, זה כבר איבד מהקסם שהיה לזה. אבל עדיין, בשביל המסורת, תאכלו כדורי שוקולד כחולים!
קטניס אוורדין, סוף.

19/09/2015 20:33

אני לבד?!
נטשתם אותי!!!

19/09/2015 20:33

רק לי אין שום מושג מה אלה הסדרות האלה? האנטומיה של גריי ועד עצם היום הזה אני עוד מכירה איכשהו… אבל מה זה 'האוס'?
בלאק, רומולוס העלה את זה ומשום מה זה באמת מעניין אותי- אתה דתי או שסתם לא היה לך כוח?
אני הייתי כל היום בשמש מרימה ארגזי ספרים וכלי עבודה ששוקלים בערך חמישה עד עשרה קילו… כך שאצלי זה מעייפות -,-

19/09/2015 20:34

אבל לי יש מספרים מיוחדים, כמו 444, 333, ו365! שנה שלמה!!

19/09/2015 20:34

אני סדרתי את הקומה למעלה… היה שם הרבה לגו…

19/09/2015 20:35

460?

19/09/2015 20:36

אתם פה?
הלו?

19/09/2015 20:37

נטשתם אותי?
וראיתם פעם את הטייסות חמודי עצוב שלי?
)׳(•)

19/09/2015 20:38

*טייסון, לא טייסות

19/09/2015 20:38

כן, כבר ראינו (פחות או יותר מאה פעמים!)
קטניס אוורדין, סוף.

19/09/2015 20:38

האוס זו סדרת בית חולים עם יו לורי, וזה מעניין כי יו לורי משחק רופא ציניקן, אנטי חברתי ומתנשא XP
ראיתי רק כמה פרקים אבל עדיין.

19/09/2015 20:41

(רענון)

19/09/2015 20:42

קטניס, הוא מעולה ונכנס לסיפור!
אני צריך לחשוב מה אני עושה עם המשפחה המאמצת הזאת…
התוכנית שלי הייתה שהוא יהיה בבית יתומים עם אמיליה אז אני צריך להתגמש פה…
פומה, אלו סדרות את רואה?(לא כולל מאנגות) כי אפילו את זאב צעיר את לא מכירה!!!
עכשיו שברנו את שיא התגובות באתר, לא?
כי לתס היו 445(שלא ממש נחשבות)…

19/09/2015 20:43

תכתבו משהו! ואל תעזבו! ותכתבו מהר!»»»

19/09/2015 20:44

ופומה, זה גם זה וגם זה… ;)

19/09/2015 20:45

כן…..
אולי נפתח סיפור חדש? ״חופרים אצל בלק״?

19/09/2015 20:45

ותנו קצת כבוד! את רוב התגובות אני כתבתי!!

19/09/2015 20:46

באמת, בלאק, על דברים כאלה צריך להודיע! כבר הייתי כותבת להם איזה משהו!
אתה יכול למחוק את המשפה המאמצת, אבל אז הדמות תהיה עם רקע אפילו קצר יותר! (שזה לא בסדר, כי אז הדמותתיה קצרה ולא מושקעת מצידי.)
קטניס אוורדין, סוף.

19/09/2015 20:47

הלו?
מקרה מוזר… אין לי מה לכתוב!!!!!
תתחילו לחפור מיד!! תפתחו נושא!!!!!

19/09/2015 20:48

מה אתם אומרים על ״חופרים אצל בלק״?

19/09/2015 20:49

רוצה לכתוב רקע חדש?(ואולי יותר ארוך?)

19/09/2015 20:49

ומישהו מבחין בציטוט בפרק הרביעי שלי?

19/09/2015 20:49

זה בלאק! לא בלק! די עם זה כבר!!!

19/09/2015 20:50

חוץ מזה, בלי המשפחה המאמצת הוא היה לגמרי בודד, ודמויות חסרות נשמה לא שוות כלום בעיני (בלאק, אל תעשה פרצוף למסך של היא-עושה-דמויות-קרות-ומצפה-שתהיה-להן-נשמה!)
קטניס אוורדין, סוף.

19/09/2015 20:50

לא! אף אחד לא מבחין בציטוט!
תחסוך לעצמך ולנו את ההתנשאות של אני יודע להכניס ציטוטים ואתם אפילו לא מבחינים בהם!

19/09/2015 20:51

בודד זה חסר נשמה בעיניך? ההפך הוא הנכון!

19/09/2015 20:52

אז שיהי בלאק

19/09/2015 20:53

אני מכירה את כל הסדרות האלה בגלל חברה שלי שהכריחה אותי לראות פרק או שניים
תראו קריסיס!
מה קורה?

19/09/2015 20:54

בלאק מתעצבן עליי.
):
הציטו הוא: ״דברים נפלאים!״ של קרטר.

19/09/2015 20:54

טוב, לווא דווקא. פשוט אם לא היה לו אף אחד שהואבאמת אוהב באמת, זה הי יוצא ככה. לא יכולת לצפותמדמותשאבא שלה נטש אות ואין לה חברים להתייד עם מישהו תוך שני פרקים!
קטניס אוורדין, סוף.

19/09/2015 20:54

משעמם לי…

19/09/2015 20:55

בדד זה בסדר גמור. מי שלא יודע להיות לבד זה לא טוב

19/09/2015 20:55

"דברים נפלאים"? ברצינות?
קטניס, את כותבת רקע חדש או לא?

19/09/2015 20:56

כן, אבל במקרה של הדמות הזאת זה אפילו לא לדעת מה זה להיות ביחד, וז גרוע באותה המידה.
קטניס אוורדין, סוף.

19/09/2015 20:56

אני מעדיף לקרוא ספא בהפסקה בבית הספר. זה יותר כיף מאשר שילדים יציקו לך.

19/09/2015 20:57

אין לי מושג על מה אתם מדברים..

19/09/2015 20:57

*ספר, לא ספא

19/09/2015 20:57

כן, אבל אתה תצטרך לכות למחר בצהריים, הרי יש לי שיעור מתמטיקה מחר! (כן, אני כובת הרבה מהדמויות שלי בשיעורים משעממים.)
קטניס אוורדין, סוף.

19/09/2015 20:58

משעמם……..

19/09/2015 20:58

אז אולי אני אכתוב את הרקע? או שאני אשאיר אותו ככה?

19/09/2015 20:59

וקטניס, נתתי את מלך האלים ומלכת החיות לבלאק. סיימת לכתוב לפחות דמות אחת?

19/09/2015 21:00

תס, דיברנו על הדמות שכתבת ומה היה קורה עם בלאק היה משנה לה את הרקע. אבל לא משנה, כי אני כותבת רקע חדש.
קטניס אוורדין, סוף.

19/09/2015 21:00

מתקרבים ל500…

19/09/2015 21:00

מתקרבים………

19/09/2015 21:01

אז את כותבת או לא?

19/09/2015 21:01

תגידי לי אם כן…

19/09/2015 21:01

בלאק, סדרות שהן לא אנימות לא כל כך מעניינות, איכשהו תמיד מכניסים בהן משהו שאני לא אוהבת ובחלק מהן אני יכולה לנחש מה יהיה בכל הסדרה רק מהפרק הראשון -,-
בת דודה שלי מנסה לגרום לי לראו אותן אבל זה באמת לא ה-'סגנון' שלי…
רומולוס, איזה ציטוט יכול להיות "דברים נפלאים!" כל אחד יכול לומר את זה…
אז סליחה שאני לא בקיאה בדברים כאלה, אני מעדיפה ספרי פנטזיה – ולא את הסרטים שהורסים אותם – על פני סדרות מתח וכדומה…

19/09/2015 21:01

מתקרבים עוד…

19/09/2015 21:01

איזה כיף שמתחילים מחר בעשר!! זה חסך לי כל כך הרבה מהחיים

19/09/2015 21:02

בלאק לקח את התגובה החמש מאות!!

19/09/2015 21:03

בלאק,רשמתי שאני כותבת רקע חדש. פעמיים.
קטניס אוורדין, סוף.

19/09/2015 21:03

אני לא חושבת שממש יצא לי לראות הרבה אנימות, אולי אחת או שתיים או שלוש

19/09/2015 21:04

500!!! ווהו!!!
תאכלו – כולכם(כן גם אתם, תס ופומה והאווטאר שמסתתרים לכם איפשהו מהבושה!) עוגת 11 שכבות וכולם בגוון שונה של כחול!!!!!
ובניגוד לכמה פה(אהמ, רומולוס) אני בכלל לא התכוונתי להיות ה500…
זה פשוט יצא!!!

19/09/2015 21:05

לא, זאת פומה. מזל"ט!

19/09/2015 21:05

לי יצא לראות די הרבה – שמונה עשרה ליתר דיוק – ורובן היו מצחיקות עדי כדי בכי ^^
מחר מתחילים בעשר????????????
תס, את לא צוחקת נכון?

19/09/2015 21:06

התכוונתי אם את רושמת אותו עכשיו…
ותס ופומה חזרו אז עכשיו רק אמורה והאווטאר מסתתרים איפשהו…

19/09/2015 21:06

חח… בזמן האחרון תמיד מתכוונים אליי פה…

19/09/2015 21:07

לא, זה אני..

19/09/2015 21:07

אני לא יודעת אם גם אתם.. אני מתחילה מעשר כי יש שביתה:)
האמת שזה ממש הציל אותי.. חזרתי מראפטינג אחרי שמישהי תקעה לי משוט באף XD ויש לי עוד סימן

19/09/2015 21:08

לא. זה בלאק. מזל טוב!!!
~זהבאמתמענייןמישהו?~

19/09/2015 21:08

מתחילים בעשר!??!?!?!?!?!?! כיפלך!!!!!!!
אני מתחיל בשמונה. ):

19/09/2015 21:08

אבל בסדרות אנימה קורים דברים כל כך מופרכים.. לפעמים זה טוב ולפעמים זה לא. למשל בסיילור מון זה מגניב XP (האנימות שאני צפיתי בהן הן בעיקר אלו ששודרו בישראל, מדובב או מתורגם, כי אין אנימות עם תרגום בעברית וזה קצת קשה לי להבין. האנימה היחידה שראיתי במחשב הייתה פריטי ריום אאוררה דרים, שהגעתי רק לפרק 5 נראה לי.)
יופי, מתחילים לחפור בדיוק כשאני מתכוונת ללכת? ~.~

19/09/2015 21:08

מתר מתחילים בעשר?! איך לא ידעתי על זה?! או שזה רק אצל תס? אני מקנאת בך כל כך עכשיו.
קטניס אוורדין, סוף.

19/09/2015 21:09

וגם אמורה חזרה…
רק האווטאר מסתתר איפשהו…

19/09/2015 21:10

עשית ראפטינג?!?!?!?!?!?! בכל שנייה שעוברת את גורמת לי לקנא בך יותר ויותר…

19/09/2015 21:10

עד סוף כיתה ג׳ ממש אהבתי בית ספר… אבל בסוף כיתה ג׳ התחלתי להבין למה כולם שונאים בית ספר…

19/09/2015 21:10

איזה כיף שאני כבר לא לומדת (תקנאותקנאו)
ואם כבר מדברים על סדרות מצחיקות, "המפץ הגדול" ו"וויל וגרייס" אלה הסדרות הכי טובות שיש 3>

19/09/2015 21:10

חח כן עשיתי ראפטינג וקייק ואומגה וקאמפינג בסוף שבוע. זה היה ממש כיף.
פגשתי את היצורה הכי חמודה והכי רפונזלית שראיתי – איכשהו אני תמיד מוקפת בבלונדיניים עם עיניים כחולות שיזכירו לי שאני לא כזאת (סקרו יו גנים!)

19/09/2015 21:11

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4701579,00.html
הנה הקישור לכתבה על השביתה…
אוף! נראה לי בסוף לא תהיה שביתה ואני אתחיל ב7:00… T.T

19/09/2015 21:12

טכנית תמיד הייתי פה, פשוט אף אחד לא היה אז… ציפית בסדרות במחשב..
חכה חכה שתגיע ללמוד על פרבולות, גיאומטריה, טנגנס וסינוסים, אז תרצה לרצוח את עצמך מרוב ייאוש.

19/09/2015 21:12

ודרך אגב, מה קורה עם הצירוף שלי לאחווה?

19/09/2015 21:12

טוב, הרגע גיליתי שלאהכנתי את השיעורים למחר (כמה מצחיק, במתמטיקה. חה חה! הלוואי שנותנת השיעורים הזאת תהיה יותר נחמדה לפעמים.)
ביי!
קטניס אוורדין, סוף.

19/09/2015 21:12

אמורה סיימת ללמוד? רגע את כבר מעל גיל 18?
לא צפיתי את זה 0.0 מגניב לך!
אין לי זמן לראות סדרות בכלל, שלא נדבר על לדבוק בהן…

19/09/2015 21:13

חחחח כן, לשמחתי אני כבר לא צריכה לסבול את הילדים המפגרים מהשכבה שלי, ולצערי, סיימתי ללמוד ספרות ואומנות :<
אוקיי, אני נאלצת לעזוב אתכם לארבעים וחמש דקות לטובת "בונז", אז אל תחפרו על דברים מעניינים ^^

19/09/2015 21:15

מה? אמורה את בת 18? וסיימת ללמוד? מגניב לך!
משום מה תמיד היה נראה לי שתס יותר גדולה ממך…

19/09/2015 21:16

אוף…
לפני מה שהבנתי מהכתבה, השביתה היא רק לכיתות ה׳ ומעלה. ואני רק בכיתה ד׳…

19/09/2015 21:18

אתה מתחיל בשבע בבוקר בלאק? אני רוב הזמן מתחילה בשמונה\שמונה ורבע..

19/09/2015 21:19

רומולוס? אתה כיתה ד'? גם את זה לא ממש צפיתי…

19/09/2015 21:19

אמורה גדולה ממני בתשע שנים בערך… וואו.

19/09/2015 21:20

מגניב מגניב, אבל כבר אין לי זמן לצייר… תמיד ציירתי בשיעורים ועכשיו אין לי איפה.. זה מבאס.. כי עכשיו אני יכולה לעשות דברים אחרים שאני מעדיפה לעשות מאשר לצייר, כמו לכתוב, ואז היכולות שלי מתנוונות, שגם ככה אני פרפקציוניסטית וכל מה שאני מציירת שהוא לא העתקה יוצא לי לא טוב בעיניי וזה כל כך מתסכל כי בכל פעם שאני רואה ציור טוב יש לי חשק לצייר ואז אני מציירת וזה יוצא זוועתי… U.U תסכולים של אמנית. "אמנית".

19/09/2015 21:20

טכנית, אני מתחיל ברבע לשמונה אבל יש הסעה אז אני יוצא מהבית ב7:00…

19/09/2015 21:20

אוקיי, מי נולד פה אחרי שנת 2000?

19/09/2015 21:20

פרבולות! שנאת חיי!
אני חושבת שהכי שנוא עליי זה כרגע שאלות מילוליות. לא! שאלות מילוליות של תנועה שמחשבות גם גיאומטריה בתוכן! -,-

19/09/2015 21:21

Ich.

19/09/2015 21:21

נראה לי כולנו חוץ מרומולוס…

19/09/2015 21:22

תמיד חשבתי שתס יותר גדולה ממך?
מה זה אמור להביע?0.0

19/09/2015 21:22

כן, אני בכיתה ד׳!!!!
היא קשה… אז מעניין מה יהיה בכיתה י״ב… ואני גם מחונן. אני לומד בשני בתי ספר, אחד למחוננים, ואחד הרגיל. כיף במחוננים. ואני אוהב ללמוד שם היסטוריה. לומדים גם קצת על מיתולוגיות שם. ובכיתה ו׳ לומדים על מיתולוגיה יונית!! אבל לפי מה שהבנתי זה חומר קל… באסה.

19/09/2015 21:22

אני נולדתי אחרי שנת 2000!

19/09/2015 21:23

*אחרי שנת 2000. אז גם רומולוס.
מה? שאלות מילוליות זה הכי כיף! זה הכי קל!

19/09/2015 21:23

אני פצפון…

19/09/2015 21:24

אמורה היתה התגובה ה543!!

19/09/2015 21:24

ממש לא. אני ממש גרועה בהן
אני לא יודעת כמה יחידות את עשית, אבל כרגע אני מעדיפה כמעט בכל מצב לעשות אלגברה וגיאומטריה מאשר שאלות מילוליות ופרבולות

19/09/2015 21:24

תחפרו לי קצת על זה שאני בכיתה ד׳!!!

19/09/2015 21:25

בכיתה ו' לומדים על יוון.
בחוברת לימודים שלי היו איזה שני עמודים על המיתולוגיה והם לא היו נכונים!!!
איך נולדת אחרי שנת 2000? אתה בטוח שזה הגיוני?

19/09/2015 21:25

אנחנו למדנו את האודיסאה במגמת ספרות ואת אדיפוס בספרות רגילה. לצערי אלה הסיפורים הכי מפורסמים אז זה היה פחות מעניין.. אבל גם למדנו על אדגר אלן פו שזה היה כיף, והפחות כיף היה קפקא שנאת חיי

19/09/2015 21:25

כן, נולדתי אחרי שנת אלפיים. וגם מי שכתב את החוברת הוא בן אדם, וכנראה לא בקיא במיתולוגיה.

19/09/2015 21:25

ואני מחונן.

19/09/2015 21:26

עכשיו שנת 2015, כל מי שנולד בשנת 2000 ומעלה יהיה בן 15 ומעטה. נראה לי שזה הגיוני חח

19/09/2015 21:26

יש המון אנימות מתורגמות לעברית, יותר ממאה… אלה שמשדרים בטלוויזיה הן רק המדובבות -,- יש גם קבוצות תרגום וכל אחת מתרגמת אנימות שונות, לפעמים שתיים את אותה אחת אבל לא הרבה פעמים…
וגם אצלנו מדברים על להתחיל בעשר מחר, עכשיו רק מחכים לדעת אם זה סופי ~הלוואיהלוואיהלוואי~

19/09/2015 21:26

אני זוכרת ששנה שעברה בספר שלנו באנגלית הייתה כתבה על פרסי ג'קסון ועל ריק, וחיכיתי לזה כל השנה, ודווקא בשיעור הזה הייתה באיזה משהו אחר חשוב בבית הספר, ואז אני חוזרת וכל הלוח מלא בפרסי פרסי פרסי

19/09/2015 21:27

אני בן תשע. ביוני אני אהיה בן עשר. תקראו את הפרופיל שלי!!

19/09/2015 21:27

לא יודע.
תמיד היה נראה לי שאת(תס) יותר גדולה מאמורה.
עכשיו אין לי מושג מה עם קטניס? או שהיא כמו תס או שהיא יותר קטנה… אבל זה נראה כאילו שתס וקטניס באותה כיתה…

19/09/2015 21:27

אני הייתי 3 יחידות חלשים ומסתפקים חח הידד 3 יחידות! כי מי צריך יותר?

19/09/2015 21:27

יו איך רציתי להיות במגמת ספרות.. לצערי רק שניים נרשמו אליה והיא נסגרה.. :((

19/09/2015 21:27

חח אצלנו היו בהתחלה תשע, שניים מהם בנים אז הם עפו, והיינו שבעה בנות, זה היה כזה כיף!

19/09/2015 21:28

ודרך אגב, בלאק, אתה דתי, או שסתם היית באיזה טיול?

19/09/2015 21:29

אין לי מושג.. האמת שכיף להיות הקטנה לשם שינוי
אני מעריכה אותך יותר אמורה\
אז רגע, באיזה כיתה אתה, בלאק? רק להשוואה

19/09/2015 21:29

אני לפעמים חושב: מה הטעם של החיים? נולדים, מתאמצים, סובלים, ובסוף, כל מה שהתאמצנו בשבילו, נזרק לפח כשאנחנו מתים.

19/09/2015 21:30

מה קודם לא הערכת אותי? :<

19/09/2015 21:30

אופס…
עכשיו שאת אומרת זה באמת נשמע הגיוני…
הנושא הכי אהוב עליי במתמטיקה זה גיאומטריה ובתוך גיאומטריה משולשים ובעיקר שטח משולש…

19/09/2015 21:30

איזה נאום…

19/09/2015 21:30

אני צריך ללכת… נתראה מחר בבוקר, ביי!!

19/09/2015 21:31

היי היי היי מחשבות דיכאוניות זה ממש לא מה שאני צריכה עכשיו U.U

19/09/2015 21:31

חח בי! ואמורה היית התגובה ה567 וה543!!

19/09/2015 21:32

אוף הכי קטן פה אחרי רומולוס! T.T
כולם פה נראים כל כך גדולים…
כן אני דתי..

19/09/2015 21:32

ברור שכן אמורה! פשוט עכשיו יותר 3:
אוי שטח משולש זה כלום אצלנו.. אני זוכרת בקיץ הייתה לי שאלה שאמרו לי לחשב גובה של משולש שווה צלעות שכל צלע שווה שורש שלוש -,-
ובסוף נכשלתי במבחן. נו טוב
קטניס גם אני לא עשיתי שיעורים XD אני אעשה בחופש
הטעם בחיים זה להשאיר חותם, לפחות בשביל עצמנו.

19/09/2015 21:33

משולשים זה דווקא בסדר. גם גרפים, אבל לא פרבולות, ממש לא!
אוקיי, אז בני כמה כל אחד כאן? U.U

19/09/2015 21:33

אמורה היא היחידה כאן שנולדה לפני אלפיים, אם כבר סיימת ללמוד…

19/09/2015 21:34

זה נורא… מתמטיקה…
אפרופו גיל, אתם ידעתם שאת התגלות הקסם התחלתי לכתוב בגיל 14, הגעתי לפרק 2, הפסקתי למשך שנה, חזרתי, שיניתי את הגילאים שלהם (ככה שאני זוכרת שהמשכתי את זה בגיל 15), שכתבתי הכל עד לפרק 3, עזבתי את זה לכמה חודשים, חזרתי ושכתבתי את פרק 3 איזה ארבע פעמים ורק אז המשכתי כמעט ברציפות עד שסיימתי אותו? ^^
#עובדות_שאף_אחד_לא_רצה_לדעת

19/09/2015 21:35

חח לאיזה שאלות נכנסנו XD
האמת, שנראה לי באתר חושבים שאני יחסית גדולה ממה שאני באמת, כי אני מדברת בצורה… מבוגרת? לא'דעת. אני יכולה להגיד לכם שאני ג'מוס (אה ואמורה? ארבע יחידות!!)

19/09/2015 21:35

אוי אופס…
עכשיו הבנתי למה חשבתי שרומולוס לא נולד אחרי אלפיים.
התבלבלתי בין לפני ואחרי אלפיים.
מטומטם שכמותי.

19/09/2015 21:36

לאוו דווקא, 1999 עכשיו ביא, 2000 ב-י, 1998 ביב..

19/09/2015 21:37

לא הבנתי מה זה גרפיים, ומה זה פרבולות. אל תסבירו לי, כי אני ארדם.

19/09/2015 21:37

את מדברת? כתבתי חצי ספר (חצי ספר!!) ואז מי שאני עושה אתה ת'ספר החליטה שזה לא טוב ומחקנו את הכל.
חצי ספר!!

19/09/2015 21:38

אם הייתי בת 17 או 16, אז גם הייתי נולדת לפני 2000.
וואו, זה כזה מוזר :D
לחשוב שסדרות שנחשבות נוסטלגיה בשבילי אתם בכלל לא הכרתם.. כזה עצוב.. אלה היו סדרות איכותיות… לחשוב שאף אחד לא יודע שהייתה סדרה קודמת לטיטאנים הצעירים שהייתה הרבה יותר טובה ואיכותית ממה שיש עכשיו, זה כזה עצוב… שלא לדבר על הסדרות של ספיידרמן ובאטמן (שספיידרמן של עכשיו דווקא כן איכותי, אבל עדיין)

19/09/2015 21:39

2006 זה בד׳…

19/09/2015 21:39

עזוב רומולוס,
לא נהרוס לך את תדמית המתמטיקה הקלה שבכיתה ד'.
ברצינות, איזה חומר אתם לומדים עכשיו? כפל?

19/09/2015 21:39

אוי, גם לי יש שיעורים במתמטיקה…
כבר אין לי כוח להתלונן על זה שאתם כותבים מהר מדי -,-
בלאק, איך אתה יודע? אולי אני יותר קטנה ממך? רגע, כתבתי בפרופיל שלי בת כמה אני ואז מחקתי את זה כך שאולי אתה כן יודע…
אני מהמרת שעד שתגובה זו תישלח כבר יהיו פה יותר משש מאות תגובות :{

19/09/2015 21:39

Teen titans!! איכס מה שמשדרים היום

19/09/2015 21:40

כי כתבת שאת בת 14… באמת באתי לחפש לבדוק אם אני זוכר נכון וראיתי שמחקת..

19/09/2015 21:41

עכשיו באמת ביי, ביי!!
ונתראה כנראה מחר אחרי הצהריים, כי אני לא אספיק להיכנס, כי בכיתה שלי אין שביתה (וכן, זו היתה תלונה)!
ודרך אגב, בחרו לשים את היום הקצר שלנו ביום רביעי, היום שבו אני במחוננים ולא בבית הספר! איזה מזל רע יש לי…

19/09/2015 21:42

יש לי חבר שבאמת אוהב מתמטיקה. חברים שמבזבזים את הימים הכי טובים שלהם על פיזיקה ומדעי המחשב.
אני הזהרתי אותם מראש

19/09/2015 21:42

ומה הקטע של למחוק את הגיל? אם את כבר מוחקת פרטים אישיים לא עדיף להתחיל מהשם?

19/09/2015 21:42

אני אפילו 3 יחידות בקושי הצלחתי לעבור חחח יש אנשים שלא נולדו למתמטיקה…
גם אני כתבתי ספר עם חברה שלי, לצערי היא בשנת שירות עכשיו אז אין לנו אפשרות להמשיך אותו בכלל… אבל יש לו פוטנציאל אדיר!
ואחמאחמ לא רוצה להשוויץ אבל כבר יש לי כתוב את הספר השני (שהוא בשכתובי עלילה כרגע, ואני כבר באמצע פרק 7 מתוך 11) והשלישי (יצא מושלם 3> רק צריך כמה תיקונים פה ושם) ובאמצע פרק 7 בספר הרביעי.
אבל למה מחקתן?? אני אף פעם לא מוחקת דברים כאלה, אפילו אם הם גרועים. את יודעת כמה לא הגיוני היו רוב הסיפורים שלי? חחח למשל אלה שכתבתי בטיפו, שמרתי את הכל בוורד ויש לי רעיון איך לשכתב אחד מהם שהוא בכלל לא דומה לעלילה אבל עם אותן דמויות וקונספט דומה והגיוני חח

19/09/2015 21:42

אז אם אתה יותר קטן ממני ואתה לא בכיתה ו', אתה בן 13?
תס, אני מהמרת שאת בת 15-16 וקטניס 14-15…
אבל אני גרועה בניחושים אז דיי ברור שזה לא נכון -_-

19/09/2015 21:44

לומדים חילוק גם, ולא זוכר מה עוד ( ברצינות, המורים רוצים שנזכור את כל זה?).
ובכיתה ג׳ הבנתי שאנחנו לומדים טקסטים כדי להכיר אותם, ולא רק להתאמן על שיטות הבחנת מידע… מה הטעם? מה הסיכוי שתיתקל בטקסט הזה בחיים?!

19/09/2015 21:44

לגמרי! יואו איך אהבתי את הסדרה הזאת! איך אהבתי את כל הסדרות ששודרו פעם! זה אוול עד כמה מטומטמים חושבים שהילדים היום שעושים את הסדרות האלה… חוץ מהרפתקאות פין וג'ייק שזה מעולה והאמת שרגולר שואו זה טיפה מטריד, ואי-שרדות איבד את הקסם (ואלה סדרות חדשות. יש את הממש טובות כמו טוטלי ספייס, מרטין מיסטרי, נערי שאולין, שאמאן קינג, דורימון, האמטרו, סאקורה, וכו' וכו')

19/09/2015 21:45

לא, האמת שהכל עדיין שמור לי, אבל עברנו דרך ענקית ואדירה רק על הבסיס והרקע של הסיפור, ועכשיו עוד המשכנו את זה.
אנחנו רק בהתחלה, אבל עם ראש לספר שלישי (עניין של בדיחות)

19/09/2015 21:45

אני הכי קטן כאן… ועשיו באמת אבל באמת ביי!
ואל תכתבו לי משהו כי אז אני חוזר!

19/09/2015 21:45

בבית ספר זה מה שעושים, משננים, לא לומדים U^U

19/09/2015 21:46

חושבים שאנחנו בכיתה ב', מלמדים אותנו להבדיל בין מילות שאלה למילות הוראה! מה אנחנו נראים לכם? ועוד יש אצלי בכיתה ילדים ששואלים!
רומולוס חביבי, חכה לתיכון ואז תשאל איך אתם אמורים לזכור את כל זה…

19/09/2015 21:46

אולי… P_P
אני דווקא מהמר שתס בת 18 בי"ב ושקטניס 16-18 בכיתה י"א/י"ב…

19/09/2015 21:47

חחח האמת אני וחברה שלי פשוט התחלנו לכתוב והדבר היחיד שהסכמנו שחובה זה שזה יהיה פנטזיה וכל דמות תהיה ממוצא אחר כדי לא להפלות XDD ויש לנו מלא בדיחות פרטיות על זה שזה קורא כל פעם מחדש חחח

19/09/2015 21:47

אי שרדות ממש אהבתי פעם. עכשיו זה זבל.
איך אהבתי את טין טייטנס! פשוט תכניות גאונית. ממש אהבתי את ביסט בוי ואת הרובוט ואת הצחוקים שלהם, ורובין סתם מעצבן ודרמטי (אבל גם הוא בסדר).
הייתי אמורה להיות בחמש יחידות, אבל אני רוקדת כמעט 15 שעות בשבוע, והלחץ היה בלתי אפשרי, אז ירדתי.

19/09/2015 21:48

חחח חכה שתגיע לנושא, נשוא, מושא, משפט מורכב, מחובר ופשוט פסוקית, עיקרית ואז תגיד איך אנחנו צריכים לזכור את זה U^U

19/09/2015 21:49

אני ממש לא יודעת איך אתם מדמיינים אותי ואני פוחדת לשאול

19/09/2015 21:49

חחח גם לנו! איזה כיף שמישהו מבינה!
בקאמפינג החברה הזאת התקשרה אליי ופשוט דיברנו חצי שעה רק על זה ורק על הבדיחות (אני מתה לספר לך אבל אי אפשר:/)

19/09/2015 21:50

אני פוחד לענות…

19/09/2015 21:50

ביסט בוי הוא הדמות האהובה עליי! וגם רייבן. ואת רובין גם אהבתי, אני ממש זוכרת את הפרק שהם נכנסים לראש של רייבן ויש מלא רייבניות צבעוניות והפרק שיש עוד רובין קטן מעולם אחר חח
עד לעונה הרביעית אי-שרדות היה טוב. העונה החמישית של האולסטאר הייתה מבדרת, ואז זה כבר הפך למעצבן..

19/09/2015 21:50

כל מה שאמרת שקשור להבעת ולשון – ככ קל

19/09/2015 21:51

גם אני מתה לספר אבל אי אפשר כי זה יהיה סיבוך חחח אבל אנחנו רק צריכות להגיד מילה אחת וישר אנחנו מבינות על מה מדובר XDD

19/09/2015 21:51

אחד החלקים שתמיד הצחיקו אותי זה שרובין עזב וכולם התנהגו כמו רובין. זה היה קורע

חח תענה. מעניין אותי

19/09/2015 21:52

לא קל ברגע ששנה אחת אומרים לך לזכור משהו ואז שנה האחרת אומרת לך שתשכחי כל מה שלמדת, משנים לזה את השם, ואז את משתגעת

19/09/2015 21:52

אני ה-600 אנשים. רק לציין
תאכלו עוגת גבינה כחולה עם זיקוקים וסוכריות כחולות

19/09/2015 21:53

את זה אני דווקא לא זוכרת חח אני תמיד זוכרת רק רגעים ספציפים, כמו הפרק שביסט בוי עובד במסעדת המבורגרים ואז הוא מגלה איך מכינים אותם וזה משהו מרושע XD

19/09/2015 21:53

כחול זה נפט U.U

19/09/2015 21:54

אני ממש שונאת את המורה שלי לשון. שנה שעברה הייתה לנו תחרות של דברים ללשון (סיפור ארוך) ואני זכיתי במקום שני בשכבה ואמרו שיהיה פרסים שווים ובסוף קיבלנו 50 שקל לסטימצקי…

19/09/2015 21:54

זה הפורמט, אמורה! אל תהרסי את הפורמט!
לאן כולם נעלמו?

19/09/2015 21:55

תס- אז בהתחלה חשבתי שאת בלונדינית אבל אחרי התגובה שלך על הרפונזל הזאת הבנתי שלא…
אז כמו בהרשמה –
שם: תס
גיל: 18-17
מראה: שיער חום/שיער שטני ועיניים ירוקות/עיניים חומות(אני יותר מהמר על עיניים ירוקות). גבוהה.

19/09/2015 21:55

וואו… חמישים שקל לסטימצקי? איזה פרס שווה! נו באמת, מה כבר אפשר לקנות בחמישים שקל בסטימצקי? סימניה? כל ספר עולה בערך שבעים שקל.
תגידו, אני היחידה שכשאני צופה בסדרות אני מדמיינת את הדמויות שלי בתור הדמויות בסדרה, נכון? זה תחביב כל כך כיפי חחח וזה נותן מלא השראה.

19/09/2015 21:56

תתפלאי תס, אבל אני דווקא מדמיינת אותך בצורה טובה :) קשה לקבל תמונה ברורה אבל סך הכל אני אוהבת את התמונה שנוצרת בדמיוני ^^
אני מפחדת לשאול איך אתם מדמיינים אותי…

19/09/2015 21:58

לענות?

19/09/2015 21:59

בדיוק! זה כל כך חרא..
אח"כ הלכתי למי שקיבל פרס ראשון (ידיד טוב שלי), והוא אמר לי שגם הוא קיבל משהו כזה. מורה מניאק!
גאה בהיותי אן-בלונדה. גנים מטופשים.

19/09/2015 22:01

אני אעה כמו בלאק-
שם: תס/עמית – עזבי, זו רק אני והמוח ההפוך שלי –
גיל: 15-16
מראה: שיער שחור מתולתל ועיניים חומות בהירות. עור בהיר ובגובה ממוצע.

19/09/2015 22:01

כן! בלאק, תענה!!!

19/09/2015 22:02

האמת שבאופן מוזר, רק את אמורה ואת פומה אני מדמיינת. את בלאק אני מדמיינת רק לפעמים

19/09/2015 22:03

שם: פומה/גאיה
גיל:14
מראה: רזה. גובה ממוצע. שיער שחור ארוך ועיניים כהות.

19/09/2015 22:03

מה? איזה עולב?
אצלנו המורה למגמת ספרות פעם לקחה אותה לקפה-קפה במקום קרוב חחח והיינו רק ארבעה וזה היה לסוף שנה אז זה היה מגניב חחח הכי כיף שהמורים חברמנים.
בתכל'ס אצלנו כמעט כל המורים חברמנים. חוץ מהמורה לספורט, היא סתם מלחיצה. חברה שלי כתבה עליה שיר מצחיק ומטריד XD אבל קורע

19/09/2015 22:03

מה? איך את מדמיינת אותי? :ם

19/09/2015 22:04

שם: אמורה/ולריה(ככה TheAvatar קרא לה פעם)
גיל: 18
מראה: שיער בלונדיני. עיניים ירוקות/חומות. גבוהה.

19/09/2015 22:04

המורה שלי לספרות שנה שעברה כמעט לקחה את הכיתה המקבילה לראות סרט בקולנוע. לא פייר!!
לחשוב שכמעט כל שבוע בערב הייתי רואה אותה הולכת לפילטיס… זה היה רגעים מפחידים בחיים שלי.
רגע.. ייקח לי זמן לתאר את כולם. ~ריכוז~

19/09/2015 22:07

טעות!

19/09/2015 22:10

שם: פומה / גאיה
גיל:14?
מראה: גובה ממוצע, אולי עד 1.70. עור דיי בהיר אבל טיפונת שזוף. עיניים חומות-דבש ושיער שטיפה עובר את הכתפיים בצבע חום-בהיר (אולי עם טיפה צבע אדמדם כזה. חום יפה)

19/09/2015 22:10

המורה שלנו לספרות הראתה לנו את מלך האריות 1 ו-2 ואת הרקולס, בחדר וידאו בבית ספר, זה היה כיף וגרם לי להתמכר למלך האריות חח
בלאק, ולריה זה היה הכינוי שלי בטיפו חח זאת הסיבה שהוא קרא לי ככה. וצדקת באחד מתוך שלוש, אני ממש לא גבוהה (מטר חמישים וחמש בערך חח יחי הגמדות!) ויש לי עיניים כחולות (מעצבנות שמסתנוורות מכל דבר פשוט..)

19/09/2015 22:11

ככה אני מדמיין…
אין טעות בדימיון…

19/09/2015 22:11

שם: אמורה / משי (כי ככה)
גיל:18 וכמה חודשים. את בטח עומדת להתגייס בקרוב.
מראה: לא ממש גבוהה, עיניים חומות עם טיפה ירוק (מהעיניים שמזכירות דשא XD) שיער בלונדיני אבל גם דיי חום…
התמונה משפיעה חח

19/09/2015 22:12

אז גם אני טעיתי…
זה לא פייר. יש לי גנים לכחולות אבל אבא דפק הכל, אז אני מוקפת מכל עבר במושלמים ואני תמיד הכבשה השחורה.
פעם אחת איזה מורה מטופש (שפיטרו אותו מרוב היותו אידיוט ולא נחמד לתלמידים) שם לנו מלך האריות בשעתיים ראשונות – במקום שנהיה בבית!!
אני זוכרת שזה היה יום מגעיל

19/09/2015 22:14

לאן פומה הלכה?

19/09/2015 22:15

תס, מה איתי?

19/09/2015 22:17

תס, תגידי את מכירה אותי? את דייקת כמעט בכל פרט ופרט! ~לאהייתיאמורהלכתובאתזהנכון?~

19/09/2015 22:18

את יודעת.. יש מצב שפעם פגשתי אותך..

19/09/2015 22:20

פומה דיברה עם חברה בפלאפון וניסתה למצוא לה פרקים של סדרה שהיא רואה :)
אני שמחה שאתם קוראים לי ככה ולא בשם שלי ^^

19/09/2015 22:20

מה איתי?
אני עד כדי כך בלתי נראה ואף אחד לא מצליח לדמיין אותי? T.T

19/09/2015 22:21

"את מוכרת לי מפעם,
אולי מגלגול אחר, חלום שהותיר בי טעם…"

19/09/2015 22:21

שם: בלאק / גיא / דניאל
גיל: 12 / 13 / 14
מראה: לא כלכך גבוה, עור בהיר יחסית עם טיפה נמשים בכלל לא בולטים על הפנים. שיער חום כהה מאוד מאוד ועיניים ירוקות / חומות

19/09/2015 22:21

אוקי, בלאק-
שם: בלאק/אלון – עזוב –
גיל: 13
מראה: שיער חום כהה קצוץ ועיניים ירוקות-חומות שכאלה. גבוהה.

19/09/2015 22:23

*גבוה

19/09/2015 22:23

לא. אני מדברת ברצינות.
אני זוכרת לפני ארבע – שלוש שנים (כן. זה ממש נחקק לי בזיכרון) שהיה לי יום נוראי ובאיזשהו פארק מחוץ לעיר שסחבו אותי אליו הכרתי ילדה ממש נחמדה בשם גאיה והיא ממש עודדה אותי לגמרי ובמשך שבוע הרגשתי כאילו היא החברה הכי טובה שלי (תקופה קשה, עזבי)
אני גם לא הייתי רוצה שיקראו לי בשם שלי, זה הורס הרבה מהאתר..

19/09/2015 22:24

שם: 1 מתוך 3(בלאק…)
גיל: 1 מתוך 3
מראה:1 מתוך 5.
ברצינות, לא כלכך גבוה??.
כל המומחיות שלי בכדורסל זה לתת בלוקים ולקחת ריבאונדים ואת באה ומנמיכה אותי?? T.T

19/09/2015 22:25

אז פומה,
שם: 1 מתוך 2(בלאק..)
גיל: 0 מ1
מראה: 2 מ 4( בעיקרון 2 מ3, אבל הקצוץ לא נכון)

19/09/2015 22:27

חח מצטערת. רוב מי שלידי מרגיש לי נמוך. עניין מאוד פרספקטיבי
אז אתה גבוה לגילך, מצטערת

19/09/2015 22:27

על דמיון אין להתווכח…

19/09/2015 22:29

רגע, עכשיו קלטתי שכמעט קלטתי בשם שלך.
אירוני שלסיפור קוראים מתואמיםXD

19/09/2015 22:30

מה זה 'לוקים'? כאילו, להיראות טוב ואז לקלוע?

19/09/2015 22:31

חחח לאחות של מישהי מהשכבה שלי קוראים משי, והאמת שאמרו לי פעם שאנחנו נראות כמו אחיות XDD
אני יכולה לומר שיש איזה שחקנית צרפתייה שמש מזכירה אותי בקטע מפחיד, היא שיחקה בסרט המגעיל "אלגנטיות של קיפוד", וזה היה ממש מפחיד, היא גם בגיל שלי :S

טוב אני הלכתי עכשיו.. מקווה שעוד אספיק לעשות דברים עד שאלך לישון.. ביי בנתיים

19/09/2015 22:32

תס, קוראים לך נטע במקרה? אני יודעת שלא תעני לי על זה אבל בכל זאת…

19/09/2015 22:33

בלוקים… לא לוקים…
זה כשמישהו מהקבוצה היריבה בא לזרוק ואז אני בא עם היד וחוסם את הכדור.
זה נותן הרגשה כל כך טובה^^
וזאת המומחיות שלי בכדורסל בבית ספר…
באמת, בערך ביום רביעי נראה לי, שיחקנו כדורסל בבית ספר ואז חבר שלי מהקבוצה היריבה קיבל כדור לשלשה ואני הייתי מתחת לסל…
עכשיו הוא, במקום לזרוק ישר לקח את הזמן… ואז בזמן הזה אני רצתי אליו ואז בדיוק שהוא בא לזרוק ולשחרר את הכדור אני הנחתי את היד על הכדור.
זה היה כל כך כיף!!! ^^
בקיצור את הבלוקים עושים בעיקר הגבוהים… כי אז הם יכולים לחסום את הרוב כי הם יותר נמוכים מהם…

19/09/2015 22:36

אני יודעת מהם בלוקים… סליחה שחשבתי שכתבת משהו אחר ~פרצוף מתנצל~

19/09/2015 22:41

טוב הלכתי, ליל"ט

19/09/2015 22:41

אז סתם כתבתי את ההסבר הארוך והמייגע?
אמורה את מתכוונת אליה –
http://www.moviesushi.it/media/k2/galleries/4069/12219.jpg

19/09/2015 22:43

לאאאא אל תלכו.. הלכתי רק לחמש דקות…
אממ בלאק מי זאת 0.0

19/09/2015 22:49

זאת שחקנית מאלגנטיות של קיפוד…
בהתחשב בזה שאמורה בלונדינית עם עינים בהירות… רוב הסיכויים שהיא התכוונה אליה…

19/09/2015 22:50

חח מי יודע
אוף פומה באמת הלכה :/

19/09/2015 22:51

תס,
לא הבנתי את התגובה הזאת –
רגע, עכשיו קלטתי שכמעט קלטתי בשם שלך.
אירוני שלסיפור קוראים מתואמיםXD

19/09/2015 22:51

שניסינו לתאם מראות ופנים זה לזה.
אני והבדיחות הלא מובנות שלי XP
אז או שקוראים לך גיא… או דניאל…

19/09/2015 22:54

אבל אמרתי 1 מתוך 3….
ורק בלאק היה נכון…

19/09/2015 22:59

אהה… באסה…
טוב, נשארת תעלומה XD

19/09/2015 23:00

ולא ענית לפומה… למרות שבטח לא תעני…

19/09/2015 23:01

טוב גם אני הלכתי…
ליל"ט…

19/09/2015 23:04

מה היא שאלה?

19/09/2015 23:09

אני תמיד הולכת לשתי דקות וכולם הולכים…
לילט…

19/09/2015 23:10

אם קוראים לך נטע…
ליל"ט

19/09/2015 23:11

למען האמת, אחותי הקטנה החליטה שהיא רוצה לשחק לי בשיער כך שרק עכשיו אני באמת הולכת לישון… ליל״

20/09/2015 00:06

איך אתם מדמיינים אותי? ומה קרה לאתר?!?!?!?!?!

20/09/2015 07:10

זה טור!!!

20/09/2015 07:14

תתעוררו ישנוניים!!! זה שאתם מתחילים היום בעשר לא אומר שאסור לכם לקום מוקדם! קומו, ותענו לי!!!!!
אם אני נעלם, אני חוזר בשתיים, שתיים וחמישה.

20/09/2015 07:20

ומה. קרה. לאתר!!!!!!!!!¡¡¡

20/09/2015 07:21

מה הטעם בלהתחיל ללמוד בעשר אם מסיימים בארבע?!?!?

20/09/2015 11:33

אני לא התחלתי ללמוד בעשר!!! בניגוד אל כמה פה… אהמ כולם אהמ…
רומולוס אני מדמיין אותך כמו ניקו די אנג'לו.
שם:רומולוס/גוני
גיל:9-10
מראה: שיער שחור מבולגן ועיניים כהות. עור בהיר וטיפה שזוף…

20/09/2015 12:43

ותגיד איך אתה מדמיין אותנו…

20/09/2015 12:46

שם: גוני
גיל: 9
מראה: שיער קצוץ . עינים ירוקות. עור בהיר וטיפה שזוף…
מראה מלאכותי: משקפיים…

20/09/2015 14:04

אממ…
שם: בלאק/אין לי מושג
גיל: 13 – 14
מראה: שיער חום קצוץ, עור בהיר…
בקיצור, אין לי מושג.

20/09/2015 14:06

ודרך אגב, הגובה שלי הוא מטר חמישים/ארבעים וחמש

20/09/2015 14:16

אתם אשכרה עברתם איזה מאה תגובות בזמן שלא הייתי כאן (הייתי עם הסקייטבורד עד רגע זה.)
קטניס אוורדין, סוף.

20/09/2015 14:24

היי קטניס!
סיימת לכתוב דמות?
ודרך אגב, ראית שהעברתי את מלכת החיות ומלך האלים לבלאק, כן?

20/09/2015 14:40

הלו?
אתם פה?

20/09/2015 14:41

וואו וואו וואו!!
עוד שלוש מאות ועשרים תגובות מגיעים לתגובה האלף!
וכמובן שאני אהיה היא!!

20/09/2015 14:42

הלו? נטשתם אותי?
ודרך אגב, אני כותב מהמחשב.
ואני ♀.

20/09/2015 14:44

בשלוש ורבע אני צריך ללכת לחוג ציור… אז תענו מהר!!!

20/09/2015 14:44

כן ועוד עם משקפיים היא בכלל מלחיצה :םם

*אין מצב שאתה מטר חמישים אם אתה בכיתה ד'.. אלא אם כן אבא שלך הוא גילי מוסינזון או כל שחקן כדורסל אחר

20/09/2015 14:44

מהר יותר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ספרתם כמה?)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(זהו… ?)

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

20/09/2015 14:45

אני מטר ארבעים וחמש או מטר חמישים… לא זוכר…

20/09/2015 14:46

ואת יכולה לשנות את התמונה? היא קצת מלחיצה…

20/09/2015 14:47

אבל רמפל, אני צריך שתסביר מה מלכת החיות ומלך האלים יכולים לעשות, באיזה גיל הם אמורים להיות ומה הקריטריונים והמאפיינים כדי לכתוב את הדמות…
לא, אני אהיה ה1000!!!
בוא ננסה לדמיין את קטניס-
שם:קטניס/עומר(סתם נראה לי)
גיל:16/17
מראה: שיער חום וקצת אדמוני, די ארוך. עיניים חומות אבל לא ממש כהות.
גבוהה. בהירת עור.

20/09/2015 14:47

הלו? אמורה?

20/09/2015 14:47

אממ…
מלך האלים:
תיאור: בגיל 38 בערך, חזק, בלונדיני.
אופי: אצילי, טיפונת שחצן…
מה הוא יכול לעשות: כמו מה שזאוס ופוסידון יכולים, ואתה יכול להוסיף עוד. אבל תשמור משהו למלכת המכשפות. והוא לא יכול לשלוט במה שקשור לאדמה ולשאול.

20/09/2015 14:50

רמפל(זה באמת לא מוצלח נראה לי אני אחזור לרומולוס… :<) הסימן הזה שעשית של העיגול הם הקו האנכי והקו המאוזן שחוצה אותו – זה סימן של נקבה.
לפי צורת הכתיבה שלך בגוף ראשון אני יכול להסיק שאתה זכר.
אז הסימן לא נכון…
היא באמת מלחיצה עם משקפיים :ם

20/09/2015 14:50

מלכת החיות:
תיאור: שיער חום, בעלת צבע עור חום בהיר.
אופי: טוב לב, ולפעמים קצת תוקפני.
מה היא יכולה לעשות: לשלוט בבע"ח, אבל לטובה. יש לה גם כוחות כמו של דמטר. בעלת יכולת פתירת סכסוכים.

20/09/2015 14:52

ומה עם מלכת החיות?

20/09/2015 14:53

זה גם סימן של "חיים" במיתולוגיה המצרית.

20/09/2015 14:53

כתבתי את מלכת החיות בתגובה נפרדת…

20/09/2015 14:53

סבבה…
איפה לכתוב לך אותם?
פרק 5 של שלושה יקומים?

20/09/2015 14:53

נ.ב. מלך האלים מנהיג וילדותי.

20/09/2015 14:54

אני הולך לחוג ציור עוד מעט…
וכן, בפרק החמישי.

20/09/2015 14:54

הלו? איפה אתה?

20/09/2015 14:54

700?

20/09/2015 14:55

זה לא מדויק כל כך…
הסמל המצרי, ענח', שפירושו חיי נצח, בלמעלה שלו הוא לא עיגול אלא יותר כמו טיפת מים הפוכה…

20/09/2015 14:55

יייישששש!!! אני התגובה ה- 700!!!
עוד שלוש מאות תגובות התגובה האלף!!!

20/09/2015 14:55

היא מלחיצה עוד יותר בגלל שככה היא הרבה יותר דומה לי :S
אז זה היה מטריד..

20/09/2015 14:56

אז מה?

20/09/2015 14:56

אני צריך ללכת, ביי!!

20/09/2015 14:56

אה והעליתי פרק במבוך האשליות אז אני מצפה לתגובות מושקעות מכככוווללללככככםםםםם

20/09/2015 14:59

אז בגלל זה קוראים למפתח מפתח ענח' ~.~ פשש לומדים מלא כל יום

20/09/2015 15:00

בלאק, תיאור נחמד (למרות שאני לא ממש נראית ככה, אבל נחמד.)
וואו, כבר עברנו את 700 (חפרנים שכמותינו.)
קטניס אוורדין, סוף.

20/09/2015 15:16

אמורהה אני אקרא בערב ואנסה לקלוט מה הולך שם חח
מסכימה פומה. מה הטעם לבוא בעשר ולגמור בארבע? מחר שוב התבטלן לי שעתיים ראשונות )שזה מחול ומבאס שהתבטל) ואני גונרת בתשע בערב…

20/09/2015 16:25

האמת שכבר לא אכפת לי מה מספר התגובה שלי חחח

20/09/2015 16:26

תשע בערב?!?!?!?!?!?!?! חינוך מעצבן!

20/09/2015 17:04

אתם פה?!

20/09/2015 17:05

ובלאק – מה קורה? למה אתה לא ממשיך? תמשיך גם את זה וגם את נפש חיה!

20/09/2015 17:11

הלו?!
נטשתם אותי?
אנחנו צריכים להגיע לאלף!!!
ואחרי זה לעשרת אלפים!! ולמאה אלף!! ולמיליון! ולעשרות מיליונים! ולמאות מיליונים! ולמה שבא אחרי מאות מיליונים! ולמה שבא אחרי אחרי מאות מיליונים!…

20/09/2015 17:13

נו תגיבו!! צריך לשבור את השיא של התגובות האתר!!!!!

20/09/2015 17:13

תשע בערב?????!!!!!! כל הזמן הזה את בבית ספר?!?!?!?!?¡¿¡¿¡¿¡¿¡¿

20/09/2015 17:15

~ התמכרתי לסימנים הפוכים ~

20/09/2015 17:15

תגיבו…
תגיבו!! תגיבו!! תגיבו!! תגיבו!! תגיבו!! תגיבו!! תגיבו!! תגיבו!! תגיבו!! תגיבו!! (כל הכבוד אם קראתם עד עכשיו!) תגיבו!! תגיבו!! תגיבו!! תגיבו!! תגיבו!!…
וכן, בלאק. לקחתי את הבדיחה שלך.

20/09/2015 17:16

יישששש פומה כאן!!!

20/09/2015 17:17

הלו? פומה? את פה?

20/09/2015 17:17

פומה?!?!?!?!

20/09/2015 17:18

פומה, את כאן?!

20/09/2015 17:18

תכתבי מהר יותר!!!
»»»»»»»

20/09/2015 17:19

בבקשה!…

20/09/2015 17:19

פומה עזבה…
ודרך אגב, קראתם את הספר ״אריק רקס״? אם לא, אז תקראו!! ואםאתםבאמצע, אני יכול להרוס לכם את המתח! אני מחכה לספר השישי…

20/09/2015 17:21

תשע בערב?
מה זה הבית ספר הזה?
גם יש בו ציוני מינוס וגם נשארים עד 21:00???
את "מתואמים", אני אמשיך מתישהו…
כרגע יש לי כמה משימות:
1.לסיים את כוחות הטבע
2.לסיים את נפש חיה
3. להתחיל סיפור חדש(שכבר יש לי רעיון והכל מוכן אני פשוט צריך לגמור לפחות את כוחות הטבע ואז אני עושה הרשמה…)
4. לשכתב את מתואמים ולהתחיל להעלות לאתר.
5. להתחיל עונה שנייה של נפש חיה.
אלו המשימות שלי!!! מקווה שאעמוד בכולם…

20/09/2015 17:21

בבקשה תגיבו…

20/09/2015 17:21

וגם יש לך לכתוב לי את הדמיות…
והיי בלאק!!!
~רוקד מרוב שמחה~

20/09/2015 17:22

בלאק, קראת את ״אריק רקס״?

20/09/2015 17:23

זה לא שלי, גם אני גנבתי את זה… השאלה היא ממי? O_O
בקיצור, הגונב מגנב פטור…(מתשלומי כפל!!! לא פטור לגמרי! חשוב לדעת!)
כן, קראתי אריק רקס…
זה די חיקוי של הארי פוטר אבל גם זה די נחמד…

20/09/2015 17:23

730?

20/09/2015 17:23

כן, אני יודע…
אני אכתוב מאוחר יותר היום…

20/09/2015 17:24

נכון…
אתה יודע אם הספר השישי יצא?!

20/09/2015 17:24

ואנחנו צריכים להגיע פה לתגובה האלף! ואם תזכה בפרס, חלוק אותו איתי…

20/09/2015 17:25

לא יצא הספר השישי… לצערי..
רומולוס הסוף של קהילים נגד ווספרים בתגובה הבאה –

20/09/2015 17:26

אוקיי…
מה זה ״מאוחר יותר היום״? שש? שמונה? עשר? אחת עשרה? אחת עשרה חמישים ותשע?

20/09/2015 17:26

מה הסוף?!

20/09/2015 17:26

שמונה-תשע כזה…

20/09/2015 17:27

יאללה ביי!

20/09/2015 17:27

אני רק יודע שדן תכנן לשתות את השיקוי ואיימי החליפה לו את זה במחית סלק ועוד משהו… ואני יודע גם שפיקד לא באמת מת… אני דפדפתי בעמודים… (וגם ויקיפדיה עוזרת אם אתה במתח! אבל ני לא ממליץ. זה הורס את הכל.)

20/09/2015 17:28

אז לגלות לך?

20/09/2015 17:28

*פניקס, לא פיקד

20/09/2015 17:28

אל תלך! בבקשה! וכן, תגלה לי!

20/09/2015 17:29

אתה מתכוון לפיסקה?

20/09/2015 17:29

הלו? אתה עדיין פה? ואיזה באסה שאי אפשר לרכוב על אופניים ביום רביעי בגלל החום…

20/09/2015 17:30

תס שיהיה בהצלחה להבין מה קורה שם חחח מה שקורה עכשיו זה כלום לעומת מה שיקרה מוחעחעחע

20/09/2015 17:30

נטלי מתה! החבר החנון של איימי מת! ווספר 1 מת! אימא של נטלי ואיאן מתה! אליסטר מת! וזהו נראה לי…
הרבה מתים… :(

20/09/2015 17:31

לא, התכוונתי לפניקס ויזרד. פיסקה מת?!?! ונלי? וטד?

20/09/2015 17:31

נטלי… אוון… אני אוהב את אוון… ווספר אחת מת! (: אוי לא… אני מתחיל להיות כמו וספר! איזבל מתה? (: לאיסור מת?):

20/09/2015 17:32

אהה… פניקס ויזרד… כמעט שכחתי אותו…
פיסקה ונלי לא מתו..
מי זה טד? O_O
סיימתי לפני הרבה זמן אז על תאשים אותי באמנזיה…

20/09/2015 17:33

* אליסטר,לא לאיסור

20/09/2015 17:33

אה טד לא מת..

20/09/2015 17:33

טד סטרלינג… טח של שינייד ונד…

20/09/2015 17:33

* אח, לא טח

20/09/2015 17:34

כן :( הדמות האהובה עליי מתה T.T…
הוא מת מזיהום ברגל עוד בספר החמישי…
אתה יודע גם שהעורך דין מת? או שאתה בספר 1?

20/09/2015 17:35

נטלי… וואו. אוון. וואו. אבל השאלה הגדולה מכל: מי הוא וספר אחת?!?!

20/09/2015 17:35

יאני בתחילת ״היהלום שבכתר״.

20/09/2015 17:36

הכוונה היא לאליסטר…
לווספר אחת קוראים דמיאן והוא צאצא שלישי נראה לי לווספר שהיה חבר של גדעון…

20/09/2015 17:36

ואהבתי את מקינטייר… זה עצוב שהוא רצה שהם יקראו לו מק והם לא הצליחו…מעל מקינטייר מאוד התחברתי… ואני יודע שגם ארסמוס מת)׳:

20/09/2015 17:37
uta uta

אני חייב לדעת איך אתה משיג 700+ תגובות על כל סיפור זה מדהים XD
אממ אני אגש לקרוא את הקטע (?) או ההקדמה הזו (?)

20/09/2015 17:37
    uta uta

    ומי אלה חברי האחווה? (מרגיש בור בטירוף)

    20/09/2015 17:37

צאצא שלישי?!?! אבל זה קרה לפני חמש מאות שנה!!

20/09/2015 17:37

זה לא הקטע… זה אנחנו…. אנחנו לא מדברים פה על הקטע, אלא על דברים מעניינים יותר!!

20/09/2015 17:38

בלאק? אתה פה?

20/09/2015 17:39

אה ושכחתי להגיד שארסמוס מת…
גם המשוגעת הזקנה הזאת(לונה?) , הווספרית מתה…
ושייניד הייתה יחד עם הווספרים.. (וספר 3 נראה לי…)

20/09/2015 17:39

בלאק?!?!?!?!?!?!!?!?!?!?!!?!?!!??!?!?!??!??!?!??!??!?!!?!?!?!?!?!?

20/09/2015 17:39

שינייד היא וספר שלוש?!?!?! אני יודע שהיא מרגלת, אבל וספר שלוש?!?! ממתי?!?!

20/09/2015 17:40

ולפי דעתי, שפיסקה אמר בספר ״בלב הסכנה״, שהוספרים מרושעים יותר מאיזבל, הוא טעה. אולי חוץ מוספר אחת. אני לא יודע.

20/09/2015 17:42

uta!!! טוב לראות אותך/לשמוע/לקרוא תגובות שלך…
משהו כמו 15 ואולי אפילו פחות תגובות הם על הסיפור…
כל השאר הם סתם חפירות…
האחווה היא קבוצה של חופרים הכוללת את:
Amora, תולעת סיפורים, קטניס אוורדין, Puma161, אני. (אנחנו דנים בהוספת רומולוס וTheAvatar… גם אתה מעוניין?)

20/09/2015 17:42

בלאק? אתה פה? הלו?!

20/09/2015 17:43

אז מתי מוסיפים אותי לאחווה? ותכתוב מהר יותר, אין לי כוח לחכות כל הזמן שאתה תגמור לכתוב!

20/09/2015 17:44

אתה יודע, רומולוס, לפעמים אין לי כח להגיב…
לא נותנים לכם שיעורי בית בכיתה ד'?

20/09/2015 17:44

ודרך אגב, מי הקים את האחווה ואיך היא הוקמה? ( מתעניין בהיסטוריה, כמו תמיד. רגע, זאת לא היסטוריה. זה קרה לפני פחות מ25 שנה. אבל לא משנה)

20/09/2015 17:45

נותנים, למי שלא גמר בכיתה. אני בדרך כלל גומר. ולפעמים גם נותנים שיעורי בית.

20/09/2015 17:46

תגיב!!!!!!!!!!

20/09/2015 17:47

ואין לי כח לתגובות החופרות שלך!!!
אז מה?!
למה אני אומר משהו?! לא כי אני לא יכול להגיד פה…
אז אני כותב… בתקווה שתבין את הכתיבה…
לאנשים פה יש חיים!!! אין לי כח לאובר חפירות!!!
וכבר מיצינו את נושאי השיחה ולא נשאר פה גם ממש עוד מישהו לדבר איתו…
אז שותקים… שותקים ומוצאים עיסוק אחר…

20/09/2015 17:47

777?

20/09/2015 17:47

אז אל תשתוק! תדבר על… ספרים, מיתולוגיה יונית, מיתולוגיה רומית, בית ספר מעצבן, ועוד.

20/09/2015 17:48

אני הייתי התגובותה777, 666, 444, 333 ( נראה לי), ו – 365!!

20/09/2015 17:49

הלו? אתה פה?!

20/09/2015 17:50

בבקשה תענו…
אתה לא רואה שהבן אדם סובל כשלא עונים לו?!

20/09/2015 17:50

אני לא מאמין!!! אני תגובה 776!!!
בגימטריה: תשע"ו…
אבל כבר מיצינו נאת נושאי השיחה האלה!!! נמאס כבר…
הסקנו את המסקנות המתבקשות מהם ונמאס לדבר עליהם שוב…

20/09/2015 17:50

נטשו אותי…

20/09/2015 17:51

יפה!! אתה תשעו!!! אבל אני שנה שלמה! 365!! נה נה נה!!!

20/09/2015 17:52

איך אני יכול לראות?????????????????????????????
קצת שכל, טיפה, ממש קצת, קמצוץ של שכל, קורט, ממש מחט. ש-כ-ל!!!!
וגם אם הייתי רואה זה לא באמת מזיז לי…
על תכפה את הבעיות שלך על אחרים..

20/09/2015 17:52

תדבר! תמציא משהו! כמו שאתה מוצא מה לעסוק בו… תמצא מה לדבר!!! תמיד יש מה לדבר!!! אולי… על מתי אתה כותב את הדמויות שלי???

20/09/2015 17:53

אבל תשע"ו זה גם שנה ;)

20/09/2015 17:53

חח…
אבל תענה!!
ואם אתה עוזב אז לפחות תכתוב את הדמויות שלי!

20/09/2015 17:54

789?

20/09/2015 17:54

אז מה…

20/09/2015 17:55

עוד 210 תגובות התגובה האלף!!!!!!!

20/09/2015 17:55

אתה יכול גם להיות התגובה של השנה הבאה שנה הבאה… אבל 365 יש רק אחד!

20/09/2015 17:56

הלו?!?!
אתה פה?!?

20/09/2015 17:57

בלאק? אם עזה אז נקווה שאת. כותב את הדמיות ותגיש אותן עד שש וחצי…

20/09/2015 17:58

כבר אמרתי לך מאוחר יותר…
ואז שאלת מה זה מאוחר יותר ואז אמרתי שזה שמונה-תשע…
Leave me alone!!!!!

20/09/2015 17:58

וואו. היו לי הרבה טעויות בתגובה הקודמת.

20/09/2015 17:59

אני לא מבין אנגלית טוב!
או שאולי זה היה בצרפתית? אין לי מושג!!!

20/09/2015 17:59

אתה פה?

20/09/2015 18:00

עוד מעט 800..

20/09/2015 18:00

800

20/09/2015 18:01

כבר למדתי… צריך פשוט לחכות עד שתגיב…

20/09/2015 18:01

From now, I will write in English only!!!
~Devil Face~

20/09/2015 18:02

יוטהההההה
סוף סוף הצטרפת!
כן, פומה עד 21.00 … לא הכל בבית הספר, אבל זה במרחק הליכה אז זה אותו דבר בשבילי..
אני פאקינג רוקדת 6 שעוץ באותו יום… וספורט..

20/09/2015 18:02

בא לי את קטניס או את אמורה או את פומה או את תס… אתה משעמם יותר מהן…

20/09/2015 18:02

בלי להעליב… ומס, לא הבנתי כלום ממה שאמרת.

20/09/2015 18:03

* תס, לא מס

20/09/2015 18:04

Ho black is getting gossip right now haha

20/09/2015 18:04

אתם פה? ודרך אגב, פעם טעמתם פשטידת גזר? זה טעם גן עדן.

20/09/2015 18:05

אתם יודעים שאני יכול להעביר את זה לגוגל תרגום…

20/09/2015 18:05

I know.
I wish Katniss was here to write the background to Nick…
But puma is the best to talk with…

20/09/2015 18:07

נאה כאילו פיספסתי את כל הכיף. באסה.
קטניס אוורדין, סוף. (תענו לי!)

20/09/2015 18:07

I get gossip????
Why do think that?
Rumolus is the gossip one…

20/09/2015 18:08

לאאא!!! בלאק!! אל תתחיל לכתוב רק באנגלית!!

20/09/2015 18:09

It works!!!!!!
Eat blue cakes, Rumolus!!!!!
~Devil with horns face~

20/09/2015 18:10

Do you prefer English or German?

20/09/2015 18:11

חחח… לא יפה, בלאק. תדבר בשפה שגם רומולוס יבין (או שהוא יתרגם בגוגל תרגום או משהו.)
קטניס אוורדין, סוף.

20/09/2015 18:12

אל תכתוב באנגלית!!

20/09/2015 18:12

לא זה ולא זה!!!
תכתוב בעברית!

20/09/2015 18:14

I don't want to!!!
This is my revange!
Schwarze Witwe. Ende (קטניס זה בסדר מבחינתך? החלפתי שפה…)

20/09/2015 18:15

תכתוב בעברית! תכתוב בעברית! תכתוב בעברית! תכתוב בעברית! תכתוב בעברית!

20/09/2015 18:15

revenge*

20/09/2015 18:15

!I don't want to! X blue cakes in your face

20/09/2015 18:16

גוגל תרגום יודע גם לתרגם גרמנית!

20/09/2015 18:16

Yeah, I know.

20/09/2015 18:17

מה זאת השפה הזאת? (אני מבינה רק אנגלית ועברית, ואיזה שני מילים מסריחות ברוסית.)
רגע… אני בודקת בטרנסלייט.
אני. לא. מאמינה. גנבת לי את הסיומת! בחיים לא ובשום שפה!!!
קטניס אוורדין, סוף.

20/09/2015 18:18

~בכיבכי~
לא רוצה לא צריך!!
בלק.

20/09/2015 18:18

חח

20/09/2015 18:18

.

20/09/2015 18:19

גוגל תרגום יכול לתרגם גם טלוגו. (తెలుగు)
קטניס אוורדין, סוף.

20/09/2015 18:19

שמת לב שכתבתי בלק, כן?
פטיש.

20/09/2015 18:20

,
קטניס, מתי את מסיימת כתובת את הדמויות?

20/09/2015 18:21

נראה לי שהוא ישרוד את עצם העובדה שכתבת בלק במקום בלאק.
קטניס אוורדין, סוף.

20/09/2015 18:21

*לכתוב, לא כתובת

20/09/2015 18:22

אבל הוא ישרוד את עצם העובדה שכתבתי פטיש? נראה לי שהוא ידע למה הכוונה.

20/09/2015 18:23

התחלתי את מלכת המכשפות, אבל נורא קשה לי לדמיין את זה לפי מה שאתה צריך. אתה יכול לתת לי בסיס? (אתה יודע, אזור הגיל שלה, שתי תכונות אופי. צריך לעשות לה רקע בכלל?)
קטניס אוורדין, סוף.

20/09/2015 18:23

But this is German!!!!
I will change it a little bit…
Schwarze Witwe. Von der Bruderschaft.

20/09/2015 18:23

אוקיי, אני מרגישה מפגרת, אבל מה זאת אומרת 'פטיש'?
קטניס אוורדין, סוף.

20/09/2015 18:24

אוקיי….
אזור: ביצות, צמחים גבוהים.
גיל: 41 אבל נראית מכוער.
אופי: מרשעת, קנאית.

20/09/2015 18:25

בסלנג העברי המילה "פטיש" משמשת ככינוי מחמיא לגבר, במובן של "גבר מגניב", "גברי" ו"חברה'מן".
~wikipedia~

20/09/2015 18:26

בלאק, זה תרגם לי "אלמנה שחורה. מהאחים."
מה זה אומר? הגוגל טעה או משהו?
קטניס אוורדין, סוף.

20/09/2015 18:26

משהו…
יכול להיות שהוא יבין ויכול להיות שלא.

20/09/2015 18:26

ממש לא התכוונתי לזה…

20/09/2015 18:27

הרמז לפתרון מתחיל באות א׳

20/09/2015 18:28

רומולוס, כשאמרתי אזור הגיל התכוונתי לגיל שלה פחות או יותר, אבל בסדר. אני אתן לך את שתי הדמויות מחר בצהריים (אני אשלח אותן כבר ביחד.)
קטניס אוורדין, סוף.

20/09/2015 18:28

תרגמת לעברית נכון?
הכוונה היא:
האלמנה השחורה. מהאחווה.
למקרה שתהיתם ובטח תופתעו, אני לא משתמש בגוגל תרגם כדי לכתוב את זה.
(כן, כן, עליתם עליי! אני לומד גרמנית!)

20/09/2015 18:29

ונגמר באות ה׳.

20/09/2015 18:29

כי תרגום לעברית משפות אחרות גרועעעע!!!

20/09/2015 18:29

וחזרת לכתוב בעברית!
בלאק.

20/09/2015 18:30

בלאק, אתם לומדים גרמנית? (במה זה עוזר בחיים?) וברור שתרגמתי לעברית.
קטניס אוורדין, סוף.

20/09/2015 18:31

ואם אתה ממשיך לכתוב בעברית, אז אתה לא פטיש.
אם אתה כותב באנגלית, אתה פטיש.

20/09/2015 18:31

ובקשר לתרגום הגרוע אתה צודק לגמרי.

20/09/2015 18:32

הלו??????!!!!

20/09/2015 18:33

אני לומד גרמנית… לא בבית ספר… לא יודע, אני פשוט אוהב את השפה…
רומולוס, זה שאתה כותב בסוף התגובה בלאק לא מפריע לי ולא מבייש אותי.
אם זה מבייש מישהו זה רק אותך…
אתה עד כדי כך חסר מקוריות ומעתיקן שתיקח שם של מישהו אחר…
אני מרחם עליך.
על תדאג אני אחזור לאנגלית פשוט רציתי להבהיר את עמדתי.

20/09/2015 18:33

קטניס? בלאק?

20/09/2015 18:33

אתה פטיש אחד גדול.

20/09/2015 18:34

ואתה כותב גרוע.

20/09/2015 18:35

אני הולך מהדף הזה. זה מביך לכתוב בדף שבלק כתב.

20/09/2015 18:36

שוב הילדותיות שלך…
לא באמת אכפת לי מה זה אומר או מה אתה אומר עליי…
אם זה גורם לך להרגיש טוב, לך על זה.

20/09/2015 18:36

והבהרת היטב את העמדה שלך…
נער גרוע מאוד בכל דבר.

20/09/2015 18:37

או! ברוך שפטרנו!
אם זה כל כך מביך למה יש פה 800+ תגובות?
נכון הכתיבה שלי גרועה… אבל תחשוב למה זה הופך את שלך.
בקיצור לאף אחד אין כתיבה מושלמת…
אולי חוץ מלתס ואמורה…

20/09/2015 18:38

    אוי תודה אני מסמיקה *^^*

    21/09/2015 14:49

מספר שאלות:
1. איך התחלתם לריב? כי לרגע אחד הכל היה בסדר.
2. מה זה לעזאזל פטיש?
3. למה זה שרומולוס רושם בלק בסוף תגובה אמור להביך אותו?
4. מה לעזאזל קרה פה?
קטניס אוורדין, סוף.

20/09/2015 18:43

תשובה לשאלה 2: תהפכי את זה לאנגרמה.
1: בלק כתב באנגלית.ככה התחלנו לריב. ואז הוא העליב אותי.
3: אין לי מושג

20/09/2015 18:46

1. נראה לי זה התחיל מזה שאמרתי שאני מרחם עליו.
2. עד עכשיו, אני לא יודע. אבל הצגתי את התרגום שאני מכיר(ושויקיפדיה מכירה)
3. כי זה כמו שאני לוקח את הסיומת שלך.. שחושבים על זה די מביך.
אני יצירתי מספיק כדי לכתוב סיפורים אבל לא בשביל סיומת?
כנ"ל לגבי רומולוס, כבר יש לו שם באתר, אם הוא לוקח שמות של אחרים זה די מביך.
4. כמו 2 רק עד המילה 'אבל'.

20/09/2015 18:47

וסתם כדי לשפר את האווירה, הנה איש רוקד מכאלה קוביות (מקווה שאתם מעריכים את העידוד, לקחלי שעה למצוא את זה בתגובות הקודמות!):
░░░░░ ▄▄▄▄░░▄██▄░░░
░░░░░▐▀█▀▌░░░░▀█▄░░░
░░░░░▐█▄█▌░░░░░░▀█▄░░
░░░░░░▀▄▀░░░▄▄▄▄▄▀▀░░
░░░░▄▄▄██▀▀▀▀░░░░░░░
░░░█▀▄▄▄█░▀▀░░
░░░▌░▄▄▄▐▌▀▀▀░░
▄░▐░░░▄▄░█░▀▀ ░░
▀█▌░░░▄░▀█▀░▀ ░░
░░░░░░░▄▄▐▌▄▄░░░
░░░░░░░▀███▀█░▄░░
░░░░░░▐▌▀▄▀▄▀▐▄░░
░░░░░░▐▀░░░░░░▐▌░░
░░░░░░█░░░░░░░░█░░░
░░░░░▐▌░░░░░░░░░█░
קטניס אוורדין, סוף.

20/09/2015 18:48

הוא לא נראה רוקד…
זה נראה כאילו שהוא שמח שהוא ניצח או משהו…
אבל זה נחמד…

20/09/2015 18:49

נחמד כזה…
אבל עד שבלק לא יבקש סליחה זה לא ישפר לי את המצב רוח.

20/09/2015 18:51

רומולוס, תקן אותי אם אני טועה, אבל פטיש זאת לא אנגרמה של טיפש? (סליחה בלאק, זה פשוט מה שעלה לי בראש, אני לא חושבת ככה.)
קטניס אוורדין, סוף.

20/09/2015 18:51

.,

20/09/2015 18:52

קטניס מה עם הרקע של ניק?
את כותבת או לא?

20/09/2015 18:54

אני לא מתקן. אז אתם יודעים מה זה אומר.

20/09/2015 18:55

20/09/2015 18:55

רומולוס, אני גללתי שעה את העמוד בחיפוש אחר האיש הרוקד/מנצח הזה, ואתה לא מתעודד? מרושע מצידך.
קטניס אוורדין, סוף.

20/09/2015 18:55

מה עם ניק?!?!

20/09/2015 18:56

עד שבלק לא יבקש סליחה אני לא אבקש סליחה, ואני לא אתעודד עד שבלאק יבקש סליחה.

20/09/2015 18:58

בלאק, לגבי הרקע של ניק – שברתי את הראש במשך חצי שיעור מטומטומתיקה (לא שגיאת מקלדת) על ניסיון לכתוב לו רקע, אבל אם הוא פשוט בבית יתומים עם אמיליה אין לי איך לפתח את זה. זה פשוט ככה.
קטניס אוורדין, סוף.

20/09/2015 18:58

בלאק, יש לך עוד… יום. עד יום הסליחות.

20/09/2015 18:58

בלאק, תבקש סליחה וזהו
קטניס אוורדין, סוף.

20/09/2015 18:59

אוקיי….
אצלנו קוראים לזה מתמטיפיכס.

20/09/2015 18:59

=

20/09/2015 18:59

בלאק, תקשיב לקטניס. היא יודעת מה היא אומרת.

20/09/2015 19:00

אצלנו יש מדאיכס.

20/09/2015 19:01

מדעים + איכס

20/09/2015 19:01

האמת שאצלנו פשוט קוראים לזה שיעור מעצבן/מסריח/חופשי ועוד כינויים שלא אחזור עליהם באינטרנט. מטומטומתיקה זאת המצאה לי (בגלל זה היא כל כך גרועה.)
קטניס אוורדין, סוף.

20/09/2015 19:02

בבית ספר היסודי, מה שמשנה הוא לא המקצוע, אלא המורה.

20/09/2015 19:02

׳

20/09/2015 19:03

מה אתה אומר, בלאק?

20/09/2015 19:03

לבקש סליחה או לא לבקש סליחה? השעון מתקתק…

20/09/2015 19:04

בלאק? נטשת אותנו?
קטניס אוורדין, סוף.

20/09/2015 19:04

קטניס? את כאן?

20/09/2015 19:04

כנראה שכן.
עוד מעט התגובה התשע מאות, ואז מגיעים לאלף…

20/09/2015 19:05

רומולוס, אתה רקמעצבן יותר עם זה שאתה לוחץ ככה. אולי אתה תבקש סליחה ראשון, ותפתרו את זה כמו שני ילדים גדולים (איך הגעתי למצב שבו אני מרגישה כמו המבוגר האחראי?)
קטניס אוורדין, סוף.

20/09/2015 19:06

קודם כל, זה יום הכיפורים…
דבר שני, אני צם! אתה לא. אז אל תטיף לי מוסר על היום הזה.
ובזמן שאני אצום ואשתוקק נואשות למים אתם תשבו פה מול המחשב ותאכלו!!!!!
(או שאתם שומרים על מידה מסוימת של קודש? O_O)
בקיצור, סליחה.
למרות שאני לא חושב שאני צריך להתנצל על כתיבה באנגלית ומה שאמרתי לאחר מכן לא היה במטרה להעליב אלא רק לנסות להסביר שלקחת שם של מישהו אחר זה חסר משמעות.(איך תמיד מגיעים למתמטיקה? זה רודף אותי!!! הצילו!!!)
בכל זאת, אם זה שווה משהו, סליחה.
צום קל לעצמי!(ולכם?)

20/09/2015 19:06

דרך אגב, קיבלתי השראה להתגרויות מוספר אחת. אם אתם רוצים מורה להתגרויות, לכו אליו.

20/09/2015 19:06

(:
(:
(:
(:
סליחה, בלאק.
(:
(:
(:
(:

20/09/2015 19:07

קטניס איך באמת יצאת המבוגרת האחראית ומשכינת השלום?
רומולוס, בכל בית ספר וכיתה מה שמשנה זה המורה ולא המקצוע.
עם המורה טוב, השיעורים היו טובים. אם לא, אז לא.

20/09/2015 19:08

גם אני צמה (וגם לא נוגעת במחשב.)
זה מעצבן יש יום שלם שבו אני יכולה לרכב באופן חופשי על כבישים (עם הסקייטבוד), אבל אני צריכה להישאר בבית ולהשתעמם.
קטניס אוורדין, סוף.

20/09/2015 19:08

כל הכבוד!
את לא חייבת להישאר בבית.
קטניס, את לא דתייה נכון? מסורתית? או שאת סתם שומרת את יום הכיפורים?
את בטוחה שאת מכירה את כל ההלכות או שאני אעשה רענון קצר? ;)

20/09/2015 19:11

תכף חוזר..
כמה כתבתם בלעדיי!!

20/09/2015 19:21

אני לא דתייה, אני סתם שומרת את יום הכיפורים.
אני נשארת בבית כי אם אני ארכב ואם אני ארכב סביר להניח שאני אתעייף ואם אני אתעייף אני אהיה חייבת לאכול.
קטניס אוורדין, סוף.

20/09/2015 19:21

עוד מעט התשע מאות.
קטניס אוורדין, סוף.

20/09/2015 19:21

מה לגבי הרענון?
900?

20/09/2015 19:22

ואת ה900!!!
כל הכבוד קטניס!!!

20/09/2015 19:23

יאי! אני התשע מאות!
תאכלו עוגות כחולות עם שלוש שכבות שכל שכבה היא בגוון אחר של כחול עם פצפוצים כחולים למעלה!
קטניס אוורדין, סוף.

20/09/2015 19:23

קטניס יא מעתיקנית!!!
השכבות שכל שכבה בגוון אחר של כחול זאת המצאה שלי!!
אז רענון? ;)

20/09/2015 19:28

לא העתקתי! (לא שידעתי)
רענון למה? ובלאק, אם זה לא מפריע לך לענות, אתה דתי?
קטניס אוורדין, סוף.

20/09/2015 19:30

רענון להלכות יוה"כ.
כן.

20/09/2015 19:31

חזרתי!

20/09/2015 19:32

מה זה יוה״כ?

20/09/2015 19:33

לא משנה, הבנתי כבר. יום הכיפורים.

20/09/2015 19:34

יום הכיפורים.(ר"ת)

20/09/2015 19:34

מה זה ר״ת?

20/09/2015 19:36

והתחלתם לכתוב את הדמויות?

20/09/2015 19:37

ראשי תיבות.

20/09/2015 19:37

ב20:00

20/09/2015 19:37

אריק לבנת היה אצלנו בבית הספר וניגן כל מיני שירים עם סקסופון ושופר… הוא מנגן מטורף. מאז נתקע לי השיר ״פרפר נחמד״ בראש. זה השיר הראשון שהוא למד לנגן.

20/09/2015 19:38

אה!
בדיוק בשמונה?!

20/09/2015 19:38

ודרך אגב, לא ענית לשאלה שלי.
מי הקים את האחווה ומתי?

20/09/2015 19:39

אני רגע הולך לצחצח שיניים וחוזר…

20/09/2015 19:40

חזרתי!!!

20/09/2015 19:42

הלו? בלאק? אתה כותב משהו או שפשוט אין לך כוח?

20/09/2015 19:43

אתה כאן?
אה רגע…
אתה כותב את הדמויות?

20/09/2015 19:43

קראת את ״המשחק של אנדר״?

20/09/2015 19:44

טוב… אני פשוט אחכה שתעלה את הדמויות.

20/09/2015 19:48

אה, ושכחתי להוסיף, למלך האלים אמור להיות שם מפואר. מקסימום אני אשנה לו את את השם.

20/09/2015 19:52

אני מחכה שתאמר פה ששלחת את הדמויות…

20/09/2015 19:56

ובלאק – איזו תמונה אתה יותר מעדיף? את התמונה הקודמת שלי, או את התמונה שעכשיו?

20/09/2015 19:57

יש לך עוד 2 דקות…

20/09/2015 19:58

נגמר הזמן!

20/09/2015 20:01

הלו? בלאק?

20/09/2015 20:02

אמרתי בין 8 ל9..
אני עוד עובד עליהם…

20/09/2015 20:04

אמרת שתשלח בשמונה בדיוק, לא?
כנראה לא הבנתי נכון.
ועדיין לא הסברת מי הקים את האחווה ומתי.

20/09/2015 20:06

לא יודע… O.O

20/09/2015 20:06

אני הולך לצחצח שיניי, מקודם לא יכולתי…

20/09/2015 20:07

מוזר… חח…

20/09/2015 20:07

חזרתי…

20/09/2015 20:09

אתה פה?אתה כאן?

20/09/2015 20:11

יש לי בעיות באינטרנט…
אז אם אני אעלם זה בגלל האינטרנט.

20/09/2015 20:14

יש לך עוד שלוש רבעי שעה לפחות…

20/09/2015 20:15

ארבעים וארבע דקות…

20/09/2015 20:17

ארבעים ושלוש דקות…

20/09/2015 20:17

ארבעים ושתיים דקות…

20/09/2015 20:18

ח

20/09/2015 20:18

ארבעים ואחת דקות…

20/09/2015 20:19

ארבעים דקות…

20/09/2015 20:20

יותר ממאתיים תגובות בזמן שלא הייתי פה!!!
טוב, מותר לי, ראיתי את 'יצורים יפייפיהים'… אני צופה כבר את ההמשך שלו – אני די בטוחה שאני יכולה לדייק – וזה לא עושה לי חשק לקרוא/לראות אותו -,-
רומולוס, אתה חופר!
בלאק ותס, מה זה לכל הרוחות gossip? סליחה אם כתבתי לא נכון, אני די גרועה באנגלית – אם אתה בהקבצה א2 אתה לא בהכרח טוב בזה, רק יותר טוב מאחרים – ולא היה לי כוח להיכנס גם לגוגל תרגום…
וצר לי בלאק, שנה שעברה ניסיתי חצי צום – רק לשתות הרשיתי לעצמי – ובערך בשתיים לפנות בוקר נשברתי ואכלתי מקל קינמון. אז ניסיתי ביום כיפור עצמו ושוב, עד ארבע הצלחתי ואז זהו…
ושוב אכתוב- רומולוס, אתה חייב ללמוד מתי להפסיק, זה משגע אותי!

20/09/2015 20:20

שלושים ותשע דקות…

20/09/2015 20:21

-,-

20/09/2015 20:21

שלושים ושמונה דקות…

20/09/2015 20:22

שלושים ושבע דקות…
זה הכרחי!!
ואתם יודעים אולי מי הקים את האחווה ומתי?

20/09/2015 20:23

-,-

20/09/2015 20:23

גוסיפ זה.. רכלן?
רגע, זה לא חצוף?
אוי, אני ממש מצטערת בלאק!! לא התכוונתי!!

20/09/2015 20:23

שלושים ושש דקות…

20/09/2015 20:24

שלושים וחמש דקות…

20/09/2015 20:25

אל תסתכלו על התגובות הקודמות…
אתן לא רוצות לדעת מה היה פה.

20/09/2015 20:25

מקל קינמון זה מאכל מאוד יצירתי XP
ביום כיפור אני אשחרר מועקות כדי לנצל אותו באמת, עדיין לא החלטתי אם אני אצום או לא.

20/09/2015 20:26

שלושים וארבע דקות…

20/09/2015 20:26

לא מרשים לי לרכוב על האופניים ביום רביעי בגלל החום ):

20/09/2015 20:27

שלושים ושלוש דק

20/09/2015 20:27

שלושים ושתיים דקות…

20/09/2015 20:28

שלושים ואחת דקות…
מתקרבים לתגובה האלף!!!!!

20/09/2015 20:29

אתה יכול בבקשה להפסיק?…..

20/09/2015 20:29

אני לא צם.

20/09/2015 20:29

שלושים דקות…

20/09/2015 20:30

טוב, אני מפסיק.

20/09/2015 20:30

זה כתב לי: אתה כותב יותר מדי תגובות בבת אחת.

20/09/2015 20:31

הלו?מישהו?

20/09/2015 20:32

פה..

20/09/2015 20:35

מקל קינמון זה באמת יצירתי…
gossip זה רכלן…
ו – impudent זה חוצפן נראה לי…

20/09/2015 20:36

אתם פהה??

20/09/2015 20:36

הי בלאק! סיימת ושלחת?

20/09/2015 20:36

מרענן את הדף…

20/09/2015 20:37

כן!
את שתי הדמויות!

20/09/2015 20:37

מרענן שוב את הדף…

20/09/2015 20:38

די רומולוס!
אחר כך אני מקבל מיליון התראות במייל על זה!!
צא לסיפור אחר ואז תחזור…

20/09/2015 20:40

אני ממש מצטערת, בלאק… לא התכוונתי…

20/09/2015 20:41

למה התכוונת?
חוצפן?

20/09/2015 20:42

לאף, לאאוץ כזה, כי אתה אתגרת את רומולוס בערך..
לא יודעת, אבל זה לא יצא כמו שרציתי שזה ייצא..
אני מצטערת!

20/09/2015 20:43

זה מעולה!!!!
אין לך מושג כמה!!!
אני רק עושה שינוי קטנטן במלכת החיות, שהיא תהיה פחות תוקפנית…

20/09/2015 20:43

אוקיי…

20/09/2015 20:44

וגם אני מקבל הרבה התראות במייל! אבל פחות משלך…

20/09/2015 20:44

….

20/09/2015 20:45

אתם כאן?

20/09/2015 20:46

אני מרגישה טיפשה..
טוב נושא אחר?

20/09/2015 20:46

הלו? מישהו?
״

20/09/2015 20:47

כן…
אני נאלץ לנטוש אתכם לטובת "האנטומיה של גריי"…
היו שלום!

20/09/2015 20:47

כן נושא אחר… קראתם ״המשחק של אנדר״?

20/09/2015 20:47

חח תהנה

20/09/2015 20:48

קראתם? כן או לא?

20/09/2015 20:48

אף פעם לא ראיתי האנוטומיה של גריי.. 0.0
ולא.

20/09/2015 20:48

כן?
*

20/09/2015 20:49

לא.
לא אוהב מדע בדיוני.

20/09/2015 20:49

לא

20/09/2015 20:49

גם אני לא(:
את יודעת אולי מי הקים את האחווה ומתי?

20/09/2015 20:50

גם אני לא אוהב מדע בדיוני…

20/09/2015 20:50

אני, בלאק, פומה וקטניס הקמנו ביחד. את השם המציאה פומה
אמורה הצטרפה קצת אחרי

20/09/2015 20:50

אבל בתכלס גם אמורה היא מקימה

20/09/2015 20:51

קראתם…
אריק רקס?

20/09/2015 20:51

למה?

20/09/2015 20:51

1000

20/09/2015 20:52

עוד מעט תגובה 1000…

20/09/2015 20:52

1000?

20/09/2015 20:52

לאאא!!
תס…

20/09/2015 20:52

?
אתה 1000

20/09/2015 20:53

רגע,אני התגובה האלף!!!!!
תאכלו עוגיות כחולות, מאכלים כחולים!!!!

20/09/2015 20:54

רומולוס אתה 1000!
תכלס עם כל החפירות זה די מגיע לך…
אבל המספרים העגולים התחילו לאבד מהקסם שלהם….

20/09/2015 20:55

אבד הקסם ממזמן..
חח שמת לב שזה כבר לא מראה את האלף יותר? פשוט פסיק ואז אפסים

20/09/2015 20:56

אבל קראת אריק רקס?

20/09/2015 20:56

מסכן אתה, עם כל המיילים…

20/09/2015 20:56

כן…
אבל תחשבו על זה…
אני, אני התגובה האלף!!
ולא ניסיתי!!

20/09/2015 20:57

קראת אריק רקס????!!!!

20/09/2015 20:58

ניסית מאתיים תגובות לפני זה XD
בלאק, אני ממש שונאת את המורה שלי להיסטוריה. היא באמת חושבת שנצליח להגיד עבודה בתוך יום – ואפילו לא בתור עונש.

20/09/2015 20:59

קראת?

20/09/2015 20:59

אבל קראת אריק רקס?!?!?!?

20/09/2015 21:00

~

20/09/2015 21:00

לא.
בקושי לסדרות שאני אוהבת יש לך זמן

20/09/2015 21:01

רוצה מדליה?
וכן ניסית, כתבת 500 תגובות בערך אם לא יותר…
אז ניסית…
לי זה מראה קו דק מאוד ואז פסיק ולאחריו 009.
009… 007… ג'ורג' אומאלי. ג'ורג' מת. מתמחים חדשים באים. איזי עוזבת. איזי חוזרת. איזי עוזבת שוב. ירי בבית חולים. מוות, שוב. תאונת מטוס. לקסי מתה. מארק מת. מארק החבר הכי טוב של שפרד. שפרד מת. למה????
למה הם הורגים את כולם????
תתעלמו מהמוזרות של צופה אנטומיה.

20/09/2015 21:01

כן או לא?!?!?!?!!?!?!?!.

20/09/2015 21:01

מוזר.

20/09/2015 21:02

אתה מפחיד אותי.

20/09/2015 21:03

חח לא שופטת ><
לא!!!

20/09/2015 21:04

לי יש מורה(כר) להיסטוריה. את אלכסנדר מ"נפש חיה" ביססתי עליו.
אני לא אוהב אותו או את אלכסנדר. והוא חופר…
למה אני לא התחלתי ב10:00?!?! שעתיים ראשונות היה לנו היסטוריה וספרות(המקצועות השנואים עליי). למה? למה לא התחלתי ב10:00?

20/09/2015 21:04

אין לי מה לכ

20/09/2015 21:05

*(זכר)
למה הם הורגים את כולם? למה כריסטינה עזבה????
למה שפרד, מארק ולקסי מתו??? למה????
~שוב, פשוט תתעלמו מהמוזרות~

20/09/2015 21:06

חח…
המקצועות הכי שנואים עליי הם עברית ( כן, אנחנו עדיין לומדים את זה. זה מעצבן!) ומדעים.

20/09/2015 21:07

ושוב, אתה מפחיד אותי.

20/09/2015 21:08

ושוב, מתעלם מהמוזרות.

20/09/2015 21:08

עברית… אוי, מעלה בי נשכחות…
מדעים? למה?
אני לא אוהב כימיה אבל ביולוגיה זה אחד המקצועות האהובים עליי…
~בעיקר בגלל האנטומיה~ ~תתעלמו, כמו תמיד~

20/09/2015 21:09

הלו? אתם נמצאים?

20/09/2015 21:09

האמת, שאני הפסדתי סוציולוגיה, שזה נושא ממש נחמד (למרות שאני מרגישה כל כך רע בשיעורים…) ועכשיו אני שוב מפסידה שעתיים ראשונות כי התבטל לנו שעתיים של ריקוד (אז אני אהיה מחוץ לבית רק 12 שעות מלאות מינימום במקום 15.. שיפור)
המורה שלי להיסטוריה נראית ממש כמו ערפד או רוח רפאים. כשהיא בוהה בך בעיניים הירוקות החיוורות שלך זה כל כך מפחיד0.0
האמת שאני כן אוהבת את השיעורים שלה, ואנחנו מדברים כרגע על ההלניזם (קשור ליוון) שזה ממש נחמד (קיבלתי ח"ח איכשהוXDׂ)
השיעור השנוא עליי זה ספרות, כי זה פשוט סבל.

20/09/2015 21:10

מדעים זה משעמם…. ואנחנו לא לומדים כימיה, והתחלנו ללמוד ביולוגיה. חוץ מהתמונות המגניבות בספר, זה משעמם.

20/09/2015 21:10

אני לומדת ביולוגיה!! אני גם עושה בגרות על זה.
האמת שכרגע זה ממש משעמם, כי אני עוצרת את עצמי מלהגיד מלא מלא דברים שאני כבר יודעת, וזה רק הבסיס.
מה היית מעדיף? פיזיקה, ביולוגיה או כימיה?

20/09/2015 21:11

סבתא שלי מורה לספרות…
וסבתא שלי מהצד השני היתה פעם מנהלת בית ספר…
ואחות של סבתא שלי היתה נשואה לדניאל סירני, הבן של אנצו סירני.

20/09/2015 21:12

המורה שלי לספרות נראית כמו מלאך המוות. אין שיעור שהיא לא לובשת שחור, היא חיוורת כמו גופה ויש לה מבט מפחיד בעיניים.
ויש לה כל מעצבן והשיעורים שלה משעממים.
אנחנו לומדים בהיסטוריה על האימפריה העות'מאנית… זה דווקא סבבה.
לפעמים משעמים אבל סך הכל נחמד.

20/09/2015 21:13

כימיה בטוח! רק אם עושים ניסויים.. אם לא עושים ניסויים, אז ביולוגיה.
שנה שעברה במחוננים למדתי קצת פיזיקה, מלא מאוד משעמם.

20/09/2015 21:14

ברור שביולוגיה!!!

20/09/2015 21:14

*וזה, לא מלא

20/09/2015 21:15

המורה שלי לספרות שנה שעברה הייתה מתלבשת כמו נערה בסרטים של שנות ה-20.
הקטע שהיא לא נערה. לא קרוב לזה אפילו.
אני כבר אגיד לך לא לנסות לדמיין את המורה שלך, עם שיער מחומצן ופנים מקומטות, בחולצה כחולה עם כוכב לבן, גרביונים כחולים עם כוכבים וג'ינס עם כוכבים.
לא נעים.

20/09/2015 21:15

אני מסכים עם בלאק..

20/09/2015 21:16

זה רק הבסיס של הכל.. לא היו לי מספיק יכולות בחירה לקחת גם חמש יחידות במקצוע מדעי…
האמת שלנו בחרו, ואני ממש שמחה שלא תקעו אותי בפיזיקה, כי ממש אין לי כוח לזה.
ביולוגיה שולט!

20/09/2015 21:17

דמיינתי, וזה…מוזר.
אבל השנה קיבלנו כמחנכת את המורה הכי טובה בבית הספר!!

20/09/2015 21:17

לנו גם יש חוגים בבית הספר, בשעות הבית ספר.
ובמחוננים אפשר לשחק במחשבים בהפסקות!!!

20/09/2015 21:19

לא זקנה בת 60, אבל גם לא בת 20…

20/09/2015 21:20

בית ספר _____ שולטטטט!!!!!

20/09/2015 21:20

|

20/09/2015 21:21

טוב, אני צריך ללכת. ביי!!!

20/09/2015 21:22

ביי לכם!!
ותשמרו לי עוגיות כחולות ממה שנשאר כשהייתי התגובה האלף!

20/09/2015 21:23

ביי!!!

20/09/2015 21:29

אתם לא דיברתם במשך תשע דקות שלמות!! אתם עזבתם להיום?!?! או שתחזרו בעשר?!

20/09/2015 21:30

בכל מקרה, אני הולך.
לילה טוב!

20/09/2015 21:31

אני אוהבת כימיה ~באיחור, כמו תמיד~
למרות שאנחנו לומדים את זה רק במחצית הבאה…
עכשיו יש לנו פיזיקה, הייתי יכולה לאהוב את זה ממש לולא המורה שיש לנו -,-
על השיעור הראשון הוא בא ואומר לנו- "לשמחת כולנו, את המקצוע הזה לומדים רק מחצית אחת ואז לא נצטרך לסבול יותר זה את זה." ברצינות?! אתה בא לכיתה ופותח את השיעור בגישה הכי שלילית שאפשר לחשוב עליה. הוא גם אמר לנו שהוא בטוח שבמהלך המחצית הזאת רובנו נבין שאנחנו לא אוהבים את זה ונרצה להפסיק ללמוד… בקיצור, מורה מעצבן, אבל טוב :) הוא בא נטו ללמד ולא איכפת לו מה קורה בכיתה.
ביולוגיה… לומדים על תזונה :( אנחנו עכשיו בנושא של פחמימות ואני לא מבינה כלום! חד-סוכר, דו-סוכר, רב-סוכר… פחמימן ~אנחה~
רומולוס, דווקא קראתי את "אריק רקס" ואני מאוד אוהבת את הסדרה הזאת! הסיפור הראשון שכתבתי היה פנאפיק עליה, אבל מחקתי אותו כשגיליתי שזה כמעט העתקה, ולפני חודש בערך כשעברתי עליו, רציתי לשבור את המחשב שלי בגלל איך שכתבתי פעם! נוראי!!!

20/09/2015 21:33

כנל! לא מסוגלת להסתכל על הסיפורים הישנים שלי
היה לי מורה מדהים למדעים, בכל המקצועות. הלוואי שהוא גם השנה היה מלמד אותי, אבל הוא מלמד כימיה!!!

20/09/2015 21:42

אתם יודעים אם יצא הספר השישי? בכלל כותבים אותו?

21/09/2015 06:52

מה שאני לא אוהב בסדרות ספרים שבהן כל הספרים לא יצאו זה שכשאתה גומר את הספרים שגמרו לכתוב, ואז כעבור שנה, כשיוצא הספר, אתה כבר שוכח מה קרה בספרים הקודמים.

21/09/2015 06:58

תתעוררו, ישנוניים!!!!
זה שאתם מתחילים בעשר לא אומר שאסור לקום מוקדם!!!
יאלה, להתעורר!!
ובשעה 07:24 אני צריך ללכת!! אז תמהרו!!

21/09/2015 07:21

אני משנה תמונה…

21/09/2015 07:21

הלו?!
תתחברו!!!

21/09/2015 14:08

אני בסוף "היהלום שבכתר"…
המטייל שאמר לחטופים איפה הם… למרות שהוא הופיע רק כמה דפים כמעט בכיתי כשכתבו שהרגו אותו… למה?! למה להרוג אותם?! למההההה?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

21/09/2015 14:12

מישהו יכול להסביר לי מה קרה כאן בכל החמש מאות הודעות האלה? O-O
נ.ב- פתחתי הרשמה חדשה ומצפה מכולם להסתכל ואולי אפילו לקחת חלק ^^

21/09/2015 14:50

קיצור החמש מאות תגובות:
חפרנו, חפרנו (בעיקר אני), חפרנו, חפרנו, בלאק ואני רבנו, חפרנו, אני הייתי התגובה ה1000, חפרנו, חפרנו…

21/09/2015 15:06

ולמה כשלוחצים עליי זה פותח את דף הפרופיל של "שועל כתום"???!!!! מי זה בכל??!!!

21/09/2015 15:07

חה! מצחיק

21/09/2015 15:10

תגיבו!

21/09/2015 15:40

פתחתי ״סיפור חפירות״ !!! הוא נמצא ב״סיפורי מיתולוגיה יוונית״!!! תחפרו בו!!!!

21/09/2015 15:49

תגיבו! גם פה וגם ב"סיפור חפירות!!!!!!"!!

21/09/2015 15:58

אמורה תשמרי ליייי

21/09/2015 21:49

אמורה, שמרי גם לי!
אני לא מאמינה שלא הייתי כאן בתגובה האלף! למען האמת, אני חושבת שזה הגיע לרומולוס (ואני חשבתי שאני חופרת…)
קטניס אוורדין, סוף.

22/09/2015 13:37

ייאא אני כל כך פופולרית ^^
לא הייתי כל כך פופולרית מאז… לא זוכרת, אבל הרבה זמן U^U

22/09/2015 13:57

אוי הנוסטלגיה… עכשיו אני רואה כמה קיטשי הייתי…

18/04/2017 23:04
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך