זה הסיפור הראשון שלי... מקווה שתאהבו. :)

~מתואמים~

07/05/2015 1007 צפיות 3 תגובות
זה הסיפור הראשון שלי... מקווה שתאהבו. :)

^3 ג'ייק עמד בשער בית ספר בדרך לצאת עד שהוא הסתובב אחורה להגיד משהו לאחותו,איימי וקלט שהיא נמצאת הרבה מאחוריו. הוא כיווץ את עיניו וראה שהיא מדברת עם תומס,עוד אחד מהמחזרים הרבים שלה. הוא הביא לה קופסה,ג'ייק התקרב וראה שזאת קופסת שוקולד. אחותו נישקה את תומס בלחי ונפרדה ממנו לשלום. תומס התמוגג מאושר. "חמוד,לא?" אחותו שאלה אותו. "ממש,רומנטיקן חסר גבולות." ג'ייק ענה. "אוי נו,שתוק כבר,אתה סתם מקנא". "אני?מקנא?". "כן,כי אחריך לא מחזרים ולך לא הביאו שוקולד!" היא אמרה,הוציאה לשון והתחילה לאכול את השוקולד. "רוצה קצת?" "לא,וחוץ מזה אני לא צריך את החיזורים הטיפשיים האלה!" "אוקיי,אדון אני מתבודד ושאף אחד לא יתקרב אליי"."מאוד מצחיק,גברת כולם אוהבים אותי ואני…" הוא לא הספיק לסיים את המשפט כי יד מאחורה כיסתה את פיו. לפני שעיניו נעצמו הוא שם לב לכפפה לבנה שכיסתה גם את פה אחותו ואז הוא נרדם…
…………………….
כשתומס היה בדרך חזרה הביתה הוא שם לב לקופסת שוקולד על הרצפה ושוקולדים פזורים לכל עבר,לבו נשבר ודמעות עלו בעיניו. לידו,אוטו גדול ושחור עם חלונות כהים התחיל בנסיעה. במושב האחורי ישבו מעולפים ילד עם שיער שחור ועיניים אפורות ולצידו אחותו התאומה עם שיער בלונדיני ועיניים כחולות. במושב הנהג ישב גבר כבן 30, במושב שלידו נחו זוג כפפות לבנות.


תגובות (3)

ממש יפה!!
הולכים להיות לזה פרקים?
אשמח לקרוא עוד

07/05/2015 14:52

תודה,אני אעלה בקרוב את הפרק השני.

07/05/2015 16:10

פרק 2 עלה!

15/05/2015 11:52
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך