סאקורה לימרוס
בבקשה תגיבו!!, גם פה וגם בסיפורים האחרים. זה חשוב לי!!!!

חסר מעצורים | פרק 8-הנשק המושלם

סאקורה לימרוס 20/04/2014 757 צפיות תגובה אחת
בבקשה תגיבו!!, גם פה וגם בסיפורים האחרים. זה חשוב לי!!!!

קליאו ולואיון לא האמינו שזה קורה. עכשיו? כשהם עשרים מטרים מהמחנה? לא. המפלצת הזאת לא תעצור בעדם מלהגיע למחנה החצויים. זה לא בא בחשבון! קליאו ולואיון הסתכלו אחד על השנייה, הנידו בראשם. והסתערו. קליאו שלפה חרב גלאדיוס מוזהבת מנדן נסתר בחגורתה. חמקה משני ראשים רעבים ושיספה שניים נוספים. בינתיים גם לואיון לא עמד בחוסר מעש. מכיוון שהוא איננו היה חמוש, הוא החל להתרחק בזהירות על מנת למצוא גם לעצמו נשק. חרב או פגיון, כל דבר שיעזור לו להישאר בחיים. עיניו תרו אחר נשק בקרקע ולבסוף לואיון מצא. הייתה זו חנית, לא ארוכה במיוחד אבל גם לא קצרה, היא הייתה קלה יחסית והכי חשוב, היא הייתה קטלנית. לואיון יכול היה להרגיש את האנרגיה האצורה בתוכה. 'הנשק המושלם' חשב לואיון בשמחה, והצטרף לקרב. בינתיים קליאו שיספה, דקרה וגדעה ראשים עד שכרתה את כולם והותירה רק גופה מפרפרת. לואיון הגיע עומד פעור פה וחניתו נשמטה בתדהמה. "את עשית את כל זה?" שאל בהערצה גלויה. "כן" השיבה קליאו בגאווה "ומעכשיו אקרא 'קליאו קוטלת המפלצות!' " הכריזה קליאו. "קדימה אל מחנה החצויים! שום דבר לא יוכל לעצור אותנו!" וברגע שסיימה קליאו את המשפט, סיימו גם ראשי ההידרה לצמוח מחדש, ועל כל ראש שנגדע צמחו שניים. שני ראשים נשפו עליהם אש במקביל והם זינקו הצידה בשביל להתחמק מהלהבות. "אלים, לא" מלמלה קליאו. ההידרה נשפה פרץ אש נוסף לכיוונם וללואיון נראה כאילו הזמן האט את מהלכו. כדור האש טס אליהם בהילוך איטי, מוכן ומזומן לשרוף אותם עד אפר. שניה לפני שכדור הלהבות פגע בהם נפער בור באדמה מתחת לרגליהם ושאב אותם ואת נשקם אל האפלה.


תגובות (1)

המשך

20/04/2014 17:18
סיפורים נוספים שיעניינו אותך