סוף הפרק הראשון

פרסי ג'קסון והחצוים מולהלה

01/10/2021 469 צפיות 4 תגובות
סוף הפרק הראשון

הכול התחיל ביום האחרון של הקיץ. אני ואנבת' הלכנו לארוחת הערב במחנה ואז ראיתי אותם. הם היו שלושה. נערים אחת בת ושניים בנים. לבת היה שער ירוק ואני די בטוח שחליפת שלושה חלקים שהיא בעצם שריון שרשראות.וגם תיל עם שני ידיות מגולגל כמו חגורה. לאחד הבנים היה שער בלונדיני ושרשרת מוזהבת שאבן מחוברת אליה .ולבן השני היה מדים של צבא .לפחות ככה זה היה נראה מרחוק. וגם היה לו אקדח מחובר לחגורה ככה שהוא נראה ממש כמו חייל מלפני 150 שנה. היה בבן הבלונדיני משהו מוכר וכשאנבת' ראתה אותו היא צעקה מגנס! ורצה אליו. אההה אז עכשיו הבנתי מה היה מוכר בילד הוא היה הבן דוד של אנבת' ובמבט שני גם הבחורה נראתה מוכרת. גם היא הייתה ביום שאימנתי את מגנס איך להיתמודד עם מסע חיפושים בים. אז הלכתי עם אנבתאליו והיא רצה וחיבקה אותו. מה המצב דביל? אמרה אנבת. ואז היא שמה לב לבחור השני. ושאלה את מגנס מי הוא ומה הוא והחברים שלו עושים כאן. והוא ענה לה שההם צריכים עזרה. הנורדי פריי (שהוא גם אבא של מגנס ואל הקיץ ) נעדר ובילעדיו הרבה היה שונה ואז פתאום הרגשתי רטט בכיס שלי. ומגנס אמר טוב ג'ק טוב ואז הוא שלח יד אל השרשרת שלו והוציא את האבן. והיא התערכה לחרב שעפה מהיידים של מגנס לכיוון הכיס שלי ואמרה תוציא את אנקולומוס ילד ים אני רוצה לפגוש אותה כבר המון זמן.


תגובות (4)

pig

המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך

01/10/2021 04:21
pig

המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
אתה חייב לעשות המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך

01/10/2021 04:21

סיפור מדהים

27/10/2021 22:54

דרושים לעבודות קלדנות סקרים כתיבה
תמלול פרטים בוואטצפ 0502322173

05/04/2022 00:52
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך