ציידת-פרק 38; ג'סיקה הארפר.

"ג'ייקוב!" בעודי צועקת את שמו נכנסתי לתוך ביתן אחת-עשרה.
"ג'ייקוב," אמרתי שוב וראיתי אותו יושב על המיטה שלו ולידו שניים מאחיו משחקים קלפים.
"אה, היי ג'סיקה!" הוא אמר. הוא נראה מופתע מהביקור הבלתי צפוי שלי.
"בואו איתי." תפסתי בידו בכוח ומשכתי אותו אחרי לזירת הקרב.
בדרך סיפרתי לו הכול.
"את בטוחה?"
"מליון אחוז."
הגענו לזירה. מצאתי אותם שם, כמו שקיוויתי.
"מה נישמע, מלכת הקרח?" קידם אותי בברכה ריילי.
"שתוק ותקשיב, ראש חץ." פקדתי עליו.
אחרי שגמרתי לספר כולם נראו כלא מאמינים.
"בטוח?" שאלה אותי אנני.
"תקשיבו, חבר'ה, זה אתם. הנבואה אומרת בפירוש:
בן הרמס ובת הקסמים יצטרפו למסע בין הצללים-ג'ייקוב וטיילור יצטרפו למסע.
הציידת וחבריה לחיים-ג'סיקה, אנני, ליזי, קייטי וריילי.
זה לא ברור?"
היחידה ששברה את השקט הייתה טיילור, "לא אכפת לי אם מישהו ימות! אני בפנים!"
חייכתי בשמחה.
"תקשיבו, אני לא יכולה לבקש מכם את זה…אבל אני זקוקה לכם, אני סומכת עליכם.
תחשבו על זה, אבל זה בחירה שלכם, אל תעשו את זה בגלל שביקשתי, תחשבו על הכול, על אלה שזה יפגע בהם אם…לא תחזרו." הסתובבתי ללכת.
"חכי, ג'סיקה." אמר ג'ייקוב ותפס בידי, "אני הולך איתך."
הרשתי לעצמי לחייך חיוך קטן.
"נראה לך שאני אתן לך לפספס את כול הכיף, מלכת הקרח?!" שאל ריילי בצחוק, "אני בפנים."
"אני עם האידיוט." אמרה קייטי.
"בפנים." אמרה ליזי ונעמדה לצידי.
"אני איתך, ג'סיקה." אמרה אנני.
חייכתי חיוך רחב. "תודה, אנשים."
"יאללה, מספיק עם הריגשי הזה," אמרה טיילור בגועל.
ונפנינו להתארגן לצאת לדרך.
כירון הביא לנו תיקים מלאי דברים מגניבים: סכינים, מלכודות תיל, כול מימני מתנות קסומות כמו:
אוהל מתרחב (מבחוץ קטן, מבפנים גדול, אבל עצום!), שק דרכמות זהב, נקטר-משקה האלים ואמברוסיה-אוכל האלים המשמש כתרופה בלבד, 100 דולר, פח חצים לריילי שמעולם לא יגמרו החצים בו ודובוני גומי (יאיי! יאמי-נאמי ח_ח).
מחר על הבוקר יוצאים. חשבתי לעצמי במתח, אני כאן רק שבועה וכבר עושה בעיות, דאימט איתי.
עדיין לא הייתי מוכנה לישון בביתן שמונה אז ביקשתי מג'ייקוב שיסדר לי מקום אצלו.
ברגע שנשכבתי נרדמתי וישנתי שינה עמוקה. במקום הזה הרגשתי טוב, אבל לא הרגשתי שייכת.

בחלום ראיתי שוב את אותו יער, אך הפעם, לא שמעתי קול, שמעתי ייללת זאבים אבל הפעם קרובה. אף גדול שחור ומרחרח חסם את שדה ראיתי. פרווה, ארבעה כפות רגליים, שיניים חדות, עניים יוקדות
-זאב.


תגובות (11)

תמשיכי ומהרררררררקק

08/05/2012 11:39

תומר!!!!
את משתפרת מרגע לרגע! :)
אני בהתקף סמיילים :)
:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)

תמשיכי!!!!!! יערה

08/05/2012 12:04

יובל ויערה!!(;

ממש תודה רבה!!XDD

08/05/2012 12:46

חחחחחחחח מהר תעלי שלא תחפור לנו אם הסמיילי חחחח

08/05/2012 14:18

חחחחחחחחחחחחח כן המפקדת! :הצדעה:

08/05/2012 21:46

תגידי יובל? מישהו אמר לך פעם שאת יכולה להיות בצבא???חחח (:

08/05/2012 21:47

לא זה פעם ראשונה חחחח

08/05/2012 22:35

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח XDD

09/05/2012 05:22

מה זה לחפור עם הסמיילים?!
זאת זכותי!
:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)
:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)

09/05/2012 07:27

:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)

:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)

:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)

:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)

:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)

09/05/2012 07:27

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח (;

ואני אחפור עם ה-
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחD:
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח(X
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחXD
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח(=
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחP:
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחB: (דבל לשון)
רואה? אני מגובנת בסמיילים!
זה זכותי וגם איכותי D;

09/05/2012 11:24
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך