noka1218
רוצים לדעת את התשובה של גאיה?
תגיבו, ואני אמשיך.
ורק בקשה קטנה:
אם יש לכם עוד רעיונות לפרוש האותיות תכתבו,
מי יודע - אולי זה יתקבל!

קללת גאיה – פרק 1 (המשך ל: "קללת גאיה – הקדמה" ול"המילים של גאיה הפה שלי")

noka1218 07/08/2013 672 צפיות 4 תגובות
רוצים לדעת את התשובה של גאיה?
תגיבו, ואני אמשיך.
ורק בקשה קטנה:
אם יש לכם עוד רעיונות לפרוש האותיות תכתבו,
מי יודע - אולי זה יתקבל!

ואז, בלי שום הגיון לקחתי עיפרון ושרטתתי את האותיות ואת התאריך והשעה האלו בדיוק כך:
"11.12
11:30
IKu
LaV
SDX"

התעוררתי מה"התקף גאיה" שלי ולטשתי את עיניי בפחד במחברת הפתוחה עם השרטוט.
אופיר קראה לי בזמן ששרטתתי את האותיות והמספרים, ושלא עניתי, הבינה.

-מנקודת המבט של אופיר-
דפני הראתה לי את מה שכתבה וניסיתי לפענח את זה. עליתי על משהו אבל כשאמרתי לה את זה היא לא הגיבה. הבנתי שזה עוד התקף. היא כתבה משהו. או לפחות נסתה לכתוב. העיפרון עף לה מהיד והדף נפל. מה שהיא הצליחה לכתוב היה המילה "בית" באנגלית וציור של עין. בגלל שלא סיימה גאיה אמרה מתוך דפני: "House of Anubis parts 11 and 12" (באנגלית זה: בית אנובס פרקים 11 ו-12).
דפני לא חשבה שיש לזה משמעות. בית אנוביס זה סדרה שאני לא ממש אוהבת אבל מיקה חולה עליה וראתה את כל הפרקים של העונה הראשונה והשניה. משום מה, היא אמרה שאם כבר, מדברים על העונה השניה. עזבנו את זה לרגע. סיפרתי לה שאני חושבת שיש לי קצה חוט לפענח את האותיות שכתבה. חלק הן אותיות קטנות וחלק גדולות. דפני הציעה גם רעיון. הרעיון היה לבדוק מה האותיות בעברית במקלדת של המחשב לפי האותיות באנגלית.

-מנקודת המבט של דפני-
לקחתי את הדף עליו נכתבו האותיות, ביקשתי מאבי שיפנה את המחשב הנייד ובדקתי.
יצאו לי האותיות: ן, ל, ו, ך, ש, ה, ד, ג, ס.
ניסיתי לסדר את האותיות בכל מיני צורות ולא הלך.
התעלמתי מהאותיות הסופיות, ולא הלך.
זה היה נורא.
בסופו של דבר לקחתי דף וכתבתי עליו "מכתב" לגאיה:
"אני רוצה תשובה!"


תגובות (4)

ממש יפה ואין לי מושג לגבי פירוש האותיות…
תמשיכי

07/08/2013 13:15

ממשיכה :)

07/08/2013 13:18

המשךך

07/08/2013 13:24

אני כותבת,
אל תדאגו כי ההמשך בדרך :)

07/08/2013 13:29
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך