achinoam123
סליחה שלא כתבתי הרבה זמן ושהסיפור יצא קצר.

קצמת יותר מחצי אלה פרק ה'

achinoam123 21/10/2011 762 צפיות 3 תגובות
סליחה שלא כתבתי הרבה זמן ושהסיפור יצא קצר.

קמתי בבוקר והייתי שטופת זיעה. הייתי במיטה שלהפתעתי הייתה נוחה. כנראה משהו הכניס אותי לכאן כי אני ממש לא זוכרת שנכנסתי. התיישבתי במיטה וחשבתי על החלום שלי. החדר היה רק חוץ מ-5 בנות. אחת הבנות התקדמה עלי. היה לה שיער בלונדיני ארוך (ארוך מידי) ועיניים בצע כחול עם גוונים של טורקיז. הם הזכירו קצת את העניים שלי רק שלי הרבה יותר בהירות ועם הרבה יותר טורקיז.
"היי אני סטלה ואת לי. את בסדר? את צרחת מטוח שינה כמה פעמיים."
סיפרתי לה על החלום שלי. "כן זה מאוד נפוץ אצל חצויים החלומות האלה של לדעת רמזים על מה שהולך לקרות. אבל זה יוצא דופן. תלכי אחרי אורוחת הבוקר לכירון הוא יעזור לך לפרש את החלום ואולי לדבר עם האלים על מה שקרה" אמרה "אכשיו כנסי להתקלח ובואי לארוחת בוקר" נכנסתי למקלחת והייתי חייבת להודות שהיה לי כיף בזרם החזק מתחת למים. זה נתן לי הרגשה חזקה כי כול כך פחדתי שהחלום שלי אמיתי. שיקרה לי מה שקרה לאמא שלי.

*

פלאשבק:
"לי! איך היה היום הראשון ללמודים?"
"נורא אמא, כולם חושבים שאני מוזרה ומפחידה. אמא למה אין לי שיער צהוב כמו שלך? השחור זה מפחיד."
"על תדאגי לילי שלי. יום יבוא וכולם רק ירצו שתצילי אותם. תאמיני לי"
"וזה יקרה לפני או אחרי המוות?"
"אויי לי על תדברי ככה!!!"
פתאום נשמעו דפיקות ממש ממש חזקות בדלת.
"אמא מה זה?!"
"לא יודעת תתחבאי! צאי החוצה ותסתכלי דרך החלון בלי שיראו אותך"
רצתי החוצה בבהלה והבטתי דרך החלון. אמא פתחה את הדלת ובכניסה עמדו 12 אנשים בגלימות שחורות. האיש הבלונדיני עם העניים הכחולות אמר:
"איפה היא!!!"
"מי אתה ועל מה אתה מדבר?!"
"את יודעת על מה אני מדבר בדיוק. לי!!!! צאי מהמחבוא או שאני הורג את אמא שלך."
רצתי פנימה בבהלה ובעיניים דומעות.
"תברחי לי!!! תברחי ורוצי הכי רחוק ומהר שאת יכולה!!!" צרח לי אמא "אני אהיה בסד-" היא לא הספיקה לסיים וכבר משהו תקע לה חרב בבטן ובמקום שירד לה דם היא נהפכה לאבקה צהובה.
רצתי ורצתי ורצתי ורצתי עד שהרגשתי שאני לא יכולה יותר לרוץ. זה היה פארק עצים. מצאתי שמיכה ונשכבתי לישון. התחלתי לבכות על אמא שלי. בכיתי ובכיתי ובכיתי עד שלבסוף נרדמתי.

סוף פלאשבק.


תגובות (3)

יש שם את סטלה,,,, חוחוחחוחו אני חולה על השם הזה הוא הכי יפה בעולם :)

02/03/2012 09:56

יש שם את סטלה,,,, חוחוחחוחו אני חולה על השם הזה הוא הכי יפה בעולם :)

02/03/2012 09:56

חחחחח סטלה מתוכנן לך מוות בעינויים קשים ;)

02/03/2012 13:34
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך