achinoam123
היי אני אחינועם ואני גם מחורה לפרסי ג'קסון :-)
מישהו משאר?
1.עומר הוא....?
2.הנחש אמר ללי להשאר כי....?
3.ממתי נחשים מדברים?

קצת יותר מחצי אלה – פרק א'

achinoam123 08/10/2011 860 צפיות 12 תגובות
היי אני אחינועם ואני גם מחורה לפרסי ג'קסון :-)
מישהו משאר?
1.עומר הוא....?
2.הנחש אמר ללי להשאר כי....?
3.ממתי נחשים מדברים?

הי,
שמי לי, אני בת 14.
חייתי חיים נורמליים פחות או יותר עד היום ההוא שבו באו ולקחו את אמא שלי, את האמא שכל כך אהבתי. מאז אני גרה ברחוב עד השנה הזאת שבה לקחו אותי לפנימיית "שבעת הימים" , פנימייה צבאית קטנה בתור פרוייקט קהילתי. אין לי חברות, כולם חושבים שאני מוזרה ואף פעם לא הבנתי למה, עד היום ההוא.

*

התעוררתי לבוקר שטוף שמש והרגשתי שמשהו ביום הזה הולך להיות מיוחד, אבל מה יכול להיות מיוחד בפנימייה קטנה ומשעממת כל כך?
עדין הייתי מזועזעת מהחלום שהיה לי בלילה, חלום זוועתי ומפחיד יותר מכול החלומות המטרידים שהיו לי עד עכשיו, מאז שהגעתי לפנימייה הזאת.
*
עמדתי בתוך מעגל אש גדול בדיוק באמצע, היה כתוב שם משהו ולמרות הדיסלקציה הקשה שלי (שחכתי לציין שיש לי דיסלקציה ממש קשה) הצלחתי לפרש את מה שכתוב שם :"תזהרי ושמרי על עצמך, כי ביום מין הימים תהיה לגמרי לבדך ולא היה מי שיגן עלייך, כולם ירצו אותך, אך כולם גם ירצו להרוג אותך…"
*
"לי !!!! כול הכבוד !!!!! רצת 2,000 מטר ב-1:52 שניות בלי לעצור!!!" אמר לי המאמן לספורט, ספורט היה השיעור היחיד שאהבתי חוץ משחייה כי הם לא היו כלולים בלכתוב ולקרוא משהו, זה היה השיעור היחיד שהרגשתי ובוא טוב עם עצמי. אמרתי תודה למאמן והלכתי למלתחות מתנשמת.
"כל הכבוד בחור" אמר לי עומר. עומר היה "אליל הבנות". הוא היה חתיך, שרירי, גבוה, מקובל, בלונדיני עם עניים כחולות ושזוף. מאוד שזוף. למרות שיש לו דיסלקציה הרבה יותר חמורה משלי עדיין כל הבנות רודפות אחריו וזה כל כך לא פייר. אני שונאת אותו. הבת היחידה בכל העולם בטח שתשנא אותו ולא תמות להתחתן אתו ברגע הראשון שהיא רואה אותו.
הלכתי למלתחה והתקלחתי מקלחת טובה וחמימה לשטוף את כול הזיעה שדבקה בי. כשיצאתי לבשתי ג'ינס כחול ואת החולצה האהובה עלי: בצבע תכלת עם פסים אפורים. היא הייתה החולצה האחרונה שאמא שלי קנתה לי לפני שנחטפה. ואז קרה הדבר הכי מוזר בעולם. כל המראות בחדר התנפצו לרסיסים וכל הבנות יצאו החוצה בצרחות. מאחד תאי המקלחת יצא נחש בגובהה 3 מטר וארוך נורא כך שלא ראיתי איפה הוא מתחיל ואיפה הוא נגמר. הנחש אמר לפתע: " לי תישארי כאן או שזה הסוף שלך" קפאתי בניגוד לרצוני, רציתי לברוח החוצה עם כולם אבל משהו בתת מודע שלי אמר לי להישאר. אז נשארתי.

המשך יבוא…..


תגובות (12)

תמשיכייייייייייי מיייייייייייייייייייייד..!

09/10/2011 10:10

אוקי אני יעלה אכשיו את הפרק השני :-)

09/10/2011 11:13

יש הרבה פתאום שמרגישים ביטחון לכתוב על פרסי ג'קסון. גם אני. יאללה, אני אנחש.
1) בן זאוס?
2) הוא רוצה לתקוף?
3) זה לא סתם נחש, זה נחש מראש מדוזה.
צדקתי?

10/10/2011 00:49

סיפור ממש יפה!!!
אבל אני ממש לא מבינה מה כול כך יפה בפרסי ג'קסון?
יש ספרים הרבה יותר יפים כמו למשל הארי פוטר. או הארי פוטר. וגם הארי פוטר. אני לא זוכרת אם אמרתי כבר אבל הארי פוטר זה ספר מצוין!!

10/10/2011 00:56

כוולם כותבים פתאום על פרסי ג'קסון.. לא שיש לי התנגדות! אני מכורה!!

10/10/2011 13:05

שירן – מהתמונת פרופיל שלך אפשר להבין שאת כל כך אוהבת את…. נקודות הפגיעה (Hit points). אני אוהב את הארי פוטר.

10/10/2011 13:06

ונופר – בגלל שגם אני מכור צריכים מאוד להיזהר לא לאכזב בסיפור, אה?.

10/10/2011 13:08

אור – אתה מנסה לרמוז משהו..???
סתם, לא נראה לי אפשר להתאכזב כי כל אחד כותב את מה שהוא חושב, פרסי ג'קסון רק הביא לנו את הבסיס… נראה לי

10/10/2011 13:12

'שאני כל כך אוהבת את….' מה? לא הבנתי מה כתבת אחר כך.

10/10/2011 13:13

ערב טוב אור אהבתי ♥♥♥♥ תמשיך מהר מהר
ב ק י ♥♥♥♥♥

10/10/2011 13:18

אחיש את כותבת נפלא :)

02/03/2012 09:42
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך