שחר_משה
מקווה שאהבתם את ההתחלה, בבקשה תגיבו על הצעות או דברים אחרים!
ודרך אגב, עדיין לא חשבתי על שם לסיפור, מצטערת ><

תחילת סיפור, פרק א' (בנתיים אין שם)

שחר_משה 28/03/2013 1293 צפיות 5 תגובות
מקווה שאהבתם את ההתחלה, בבקשה תגיבו על הצעות או דברים אחרים!
ודרך אגב, עדיין לא חשבתי על שם לסיפור, מצטערת ><

……………………………………………………………………………………………………..

"אמה! את ערה ?!" שמעתי את אימא קוראת לי מהמטבח. היא תמיד עושה את זה. אי אפשר לישון בשקט בבית הזה..?. "עכשיו כן, אימא !!", צעקתי לה בחזרה. יש רגעים שאני פשוט רוצה לחנוק את אמא שלי, אבל סביר להניח שהיא תהרוג אותי אם אני יעשה את זה. אני יודעת שהיא עושה את זה רק כדי להעיר אותי, כי אם היא לא תעיר אותי.. אני יכולה לישון עד הערב. פעם היא קנתה לי שעון מעורר, אבל מהר מאוד גיליתי שאפשר לעשות איתו כל מיני דברים.. בקיצור, תוך כמה ימים השעון המעורר שלי הפך לרובוט שמסדר לי את החדר. או למנורת קריאה שמעבירה עמודים בספר. או מנקה נעליים. אני כל הזמן משנה. בכל מקרה, יש לי כישרון לדברים האלה. אני יכולה לעשות כמעט הכל ממכשיר חשמלי פשוט.. אני חושבת שקיבלתי את זה מאימא שלי. אימא שלי היא בעקרון מוסכניקית, אבל זה רק העבודה שממנה היא מתפרנסת. במקור, היא הייתה ממציאה כל מיני מכונות מוזרות לכל מיני תחומים. היא אף פעם לא ספרה לי בדיוק מה היא המציאה. בכל מקרה, זה לא כל כך מעניין אותי.

קמתי מהמיטה. איזה יום היום? ראשון. תחילת השבוע. אוף, אני שונאת לימודים. אני שונאת בית ספר. אין לי חברים. בכלל. אפילו המורים לא אוהבים אותי. נזכרתי שיש לי שיעורים במתמטיקה להיום, כמובן לא עשיתי אותם. עוד פעם אחת והמורה תזמין את אימא שלי לשיחה. חרא.
מה אני צריכה לעשות? לסדר את התיק, לבחור מה ללבוש, לבחור נעליים. לא שיש לי כל כך מה לבחור ממנו. יש לי שני זוגות נעליים, זוג אחד לכל עונה. ובגדים.. גם פה האפשרויות לא רבות כל כך. מכנס קצר בצבע כחול.. חולצת טי-שירט לבנה. יש. סידרתי את התיק וירדתי למטה.

"בוקר טוב" אימא שלי קראה בקול שמח כשראתה אותי יורדת במדרגות. הסתכלתי עליה בחזרה. כמו תמיד, קולה היה שמח אבל פניה עצובות. ככה זה תמיד היה, מאז שאני זוכרת את עצמי. אמא אף פעם לא אמרה לי למה, אבל הרגשתי שזה משהו שקשור באבא שלי. לא הכרתי את אבא שלי, אני גם לא רוצה להכיר אותו. הוא זבל אחד גדול. הוא עזב את אימא שלי כשהיא הייתה בחודש התשיעי להריון איתי, ממש כמה שבועות לפני שנולדתי. אני שונאת אותו על זה. הוא ידע שהמצב רע, כבר שהוא עזב הם היו בקשיים כלכליים. אבל הוא עזב.
מאז, כמה דברים השתנו.. אימא שלי השיגה עבודה במוסך טוב עם משכורת טובה, והמצב התייצב. לי הייתה ילדות טובה, ובסך הכול קיבלתי כל מה שהייתי צריכה. לא יותר. הסתדרנו…
"אמה ? אמה ?!" פתאום קלטתי שאני עדיין עומדת במטבח, ולידי אמא שלי מחכה לבוקר טוב ממני. "בוקר טוב" אמרתי, והוספתי חיוך מזויף. "איך ישנת?" אימא שאלה מתוך נימוס. "בסדר.." התיישבתי ליד השולחן, שם חיכתה לי קערת הדגנים המצופים הקבועה. אכלתי. קמתי. התארגנתי. אמרתי שלום לאימא. יצאתי לבית ספר.

לא ידעתי שזה יהיה האחרון שאראה אותה מזה חודש.


תגובות (5)

זה מושלם!!
אבל יש לי כמה שאלות:
*זה באמת סיפור על מתלוגיה יוונית?
*את יכולה לספר לי בקצרה על הרעיון הכללי של הסיפור עדי שאני יעזור לך עם השם?
תמשיכי מהר!!
~N.K~

28/03/2013 11:05

היי, תודה רבה <:
כן זה על מיתולוגיה יוונית.. זה קצת קשה להבין על ההתחלה, אבל אם שמים לב לפרטים הקטע פה זה שלילדה אין אבא (היא לא מכירה אותו) והיא יודעת להרכיב דברים.. והיא לא מתחברת אם אנשים.. הפייסטוס! גם לפייסטוב יש את כל המאפיינים האלה. זה על חצויים.. קראת פרסי ג'קסון? גיבורי האולימפוס ? זה בסגנון. וזה גם הרעיון הכללי של הסיפור.. יש לך רעיון ?
שחר ^^

28/03/2013 11:27

וואו, ילדה שאני לא מכירה,
הסיפור הזה ממש יפה!
התחלה טובה, זה היה ברור שהיא הבת של הפייסטוס כשאמרת שהיא יכולה לבנות משעון מעורר רובוט שמנקה את החדר (הלוואי עליי)
תהיי בטוחה שיש לך קוראת קבועה D:

28/03/2013 11:53

יפה מאוד מאוד אהבתי זה נשמעה שזה אולך להיות סיפור מעניין
ותמשיכייייייייייי

28/03/2013 11:56

תמשיכי זה מסקרן

28/03/2013 12:57
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך