^-^Your Death
אממ... יחי מהפכת המיתולגיה היוונית!

תסתכלו על הז'אנר- תחזרו לפה- כנסו יש הרשמה

^-^Your Death 01/05/2015 1104 צפיות 29 תגובות
אממ... יחי מהפכת המיתולגיה היוונית!

טוב. אין לי מושג מה קרה פה אבל אני לא רוצה לדעת איפלו לאן נעלמו סיפורי המיתולוגיה היוונית.
אני הולכת להקים אותה לתחייה בחזרה.
מובן?
יופי.

הקדמה:
בלילה נגלה מחנה שורץ נערים,
מחנה עם בני האלים.
הכול רגיל והשלווה נעימה,
כל עוד מפלצות לא תוקפות ומתחילות מלחמה.
אבל רק נערים מסוימים המפלצות חוטפות,
נערים עם יכולות מועדפות.
האלה הרעה מסתכלת מלמטה, משגיחה ומפנימה,
במלחמה הזאת, להפסיד – אינה מוכנה.
הנערים שבוחרת הם לא רגילים,
הם הילדים של האלים היוונים.
רוצה היא להשמיד, עד להרס מוחלט?
או מנסה היא למצוא להם איפשהו מקלט?

באולימפוס העניינים גרועים,
מלחמות פנימיות בין האלים.
זאוס בוגד בלי הפסקה,
הרה הופכת למסכנה.
אפרודיטה מחליטה למרוד,
הפייסטוס מפסיק לפחוד.
ארס עוזר לבני אדם,
האדס גורם יותר למותם.
דיוניסוס מגלה דרך להרוג את האלים,
ארטמיס יורדת לארס לעזור עם הנערים.
אפולו כבוי, הרמס מואר.
אתנה מתהפכת, פוסידון מאוהב.
דמטר מתעצבנת,
הסיבה לא ידועה.
מה שידוע זה,
שצריך להחזיר את החיים לעולם,במהרה.

———————————————————————-
הרשמה:

אני צריכה 6 נערים (כולל נערות) ו3 אלים דמיוניים.

שם:
גיל:
מראה:
אופי:
הורה אולימפי:
הורה רגיל:
כוח מיוחד:
משהו נוסף:


תגובות (29)

שם: דין יאנג
גיל: 15
מראה: שיער חום בהיר-בלונדיני קצר וחלק, עין אחת חומה ועין אחת כחולה (יש לו הטרוכימיה, כי זה מגניב. אבל אם לא בא לך תחליטי על צבע אחיד בעצמך P:), עור בהיר. גובה ומשקל ממוצעים.
אופי: "זאב בודד", מתקשה להתחבר אבל כשהוא מצליח אז הוא נאמן מאוד לחבריו. סגור ומופנם, יצירתי מאוד וחושב מחוץ לקופסא. הוא טוב מאוד בניתוח סיטואציות, החלומות שלו בין היתר, והוא אוהב כל סוג של ספרות כלשהי, בעיקר מימי הביניים והתקופה הויקטוריאנית.
הורה אולימפי: מורפאוס (אל החלומות. אני אוהבת להיות יצירתית/מקורית.)
הורה רגיל: זה קשור ברקע שלו- אחרי שנולד, אמו שלא יכלה לגדל אותו, השאירה אותו בבית אומנה, וכשגדל עבר ממשפחות אומנה ומבתי יתומים מהר מאוד, לכן בסופו של דבר לא טרח להתחבר לאף אחד. בסופו של דבר, בגיל 12 הוא אומץ על ידי זוג מאמין (באלוהים. מסורתי כזה.) והוא חי שם עד לזמן ההווה. לדין אין מושג שהוא בן של אל, והוא גם לא יודע שום דבר בכל מה שקשור לאלים ולמיתולוגיה. מבחינתו הוא סתם עוד ילד רגיל.
כוח מיוחד: הוא מגלה שהוא מצליח מאוד בחץ וקשת. הכוח האמיתי שלו הוא החלומות. בגלל שהוא הבן של אל החלומות, לחלומות שלו יש משמעות חזקה יותר מלשאר האנשים, בין אם אלה סוג של נבואות חבויות או מסרים כלשהם על הסובבים אותו.
משהו נוסף: אני מקווה שזה בסדר שדי מחזרתי דמות שכבר נרשמתי איתה לסיפור מיתולוגיה יוונית שלא נכתב בכלל אחרי ההרשמה. אני ממש אוהבת מיתולוגיה יוונית! אני אשמח לקרוא את הסיפור הזה!

01/05/2015 15:49

    הדמות מצטרפת לסיפור,ואני אשמח אם תביאי לפה עוד חברים שיוכלו להירשם!
    ואני גם כן אשמח אם את תקראי את הסיפור הזה! תודה על הדמות!

    01/05/2015 16:02

    הייתי עושה את זה, אבל אין לי ממש חברים שאני יכולה לבקש מהם לעשות את זה (באתר או מחוץ לאתר, ששם אף אחד לא כותב וקורא סיפורים). אחח הבדידות ^^

    01/05/2015 16:07

    לא נורא! העיקר שאת איתנו ^~^

    01/05/2015 16:10

    ייאיי!

    01/05/2015 16:14

שם: קיליאן גריי
גיל: 16
מראה: גבוה לגילו, נראה כמעט בן 18, עיניים אפורות סוערות (מעניין מאוד בן מי הוא…) ושיער חום כהה. פנים מסותתות, כמעט ולא מחייך.
אופי: בכלל לא שקט, לא מדוכא, הוא מסתכל על העובדות ורק על העובדות, נהנה מלקרוא אנשים, חברה, לצפות מצד כאילו מדובר בסרט, לנתח את כולם, ולהתערב כשהוא רוצה לשנות את המסלול בו הדברים קורים. הוא לא חזק מאוד פיסית אבל הוא מאומן היטב בכל מיומנות לחימה, סייף המועדף. מתלבש בסגנון מחוייט, אוהבת ללמוד. לא גאוותן בכלל, כל מה שמעניין אותו זה האם הוא צדק והאם הוא ישרוד את היום. הוא משוגע ומכור לחידות, ללנסות לדעת יותר.
הורה אולימפי: אתנה (אני מניחה שבשלב הזה זה כבר ברור)
הורה אנושי: רומן גריי, מנתח ברמה עולמית. קיליאן ירש ממנו את המראה לא כולל העיניים, אצבעות ארוכות ודקות, מתאימות למנתח ופסנתרן כאחד. רומן הוא מכור עבודה, קיליאן גודל על ידי מטפלים שהוחלפו במהירות. עם הכסף הרב, וכשהכל בא לו בקלות, קיליאן נהיה מאוד שאנן ומעט הוציא את עצמו מכלל האנשים, מביט מלמעלה וחוקר מרחוק, בניגוד לרומן, שהוא מאוד חברותי ומתערבב עם אנשים, ורואה אותן בתור בני אדם ולא בתור מחקר.
לאחר המטפלות, קיליאן נשלח לפנימיות יוקרתיות לילדים, הוא התייחס לזה בתור הדרך של רומן להפתר ממנו. הוא נהנה בבתי הספר, הוא השתמש בשכל כדי להפיל תלמידים אחרים ונהיה הבריון של הביריונים. לאחר שנמדדה מנת המשכל שלו בפנימייה לקראת כיתה ג', נמצא שהיא עומדת על 182, אחד מהגבוהים אי פעם כתוצאה מהפרסומים על המספר החריג איתר אותו סאטיר שנשלח מהמחנה, מאז רומן לא ראה אותו יותר גם בחופשות. הוא לא הרגיש דבר לאביו, הוא בז לאהבה ורגשות, אך גאה בהיותו הבן של אלת החוכמה.
כוח מיוחד: מנת המשכל הגבוהה שלו מאפשרת לו מהירות תגובה גבוהה יותר, וניתוח תנועות היריב, למעשה הוא פיתח מהירות בה הוא מסוגל לחקות את תנועות הירי ולצפות אותן.
משהו נוסף: מחכה שתתחילי:)

01/05/2015 16:22

    תנועות היריב**

    01/05/2015 16:24

    הדמות מצטרפת לסיפור ^^

    01/05/2015 16:46

אני רוצה גם לשים דמות אבל יש לי שאלה, אפשר גם אלים קדומים או שחייבים את האולימפיים

01/05/2015 16:24

אשמח גם שמי שכבר כתב דמות יכתוב עוד כמה…(2-3…)

01/05/2015 16:48

ו…. שם הסיפור כבר הוחלט ושמו יהיה – "אלים או חצי אלים?"

01/05/2015 16:59

או קיי זאת הדמות שלי, סליחה אם היא קצת מוגזמת
שם: דיאנה לורנס (מבטאים את זה די אנה אבל מהר יחסית)
גיל: 14
מראה: עיניים ירוקות בהירות (מזכירות צבע ברקת), שיער ארוך שחור, עור בהיר (לא יותר מדי), גובה ומשקל ממוצעים סגנון לבוש בהיר ולעיתים צבעוני.
אופי: חברותית ומתחשבת מאוד, אבל לא מפחדת להגיד מה שהיא חושבת, אבל כל המעטה הזה מסתיר את אישיותה האמיתית שבה ואת האפלה ששוכנת בה, כל השנאה, על כך שאמא שלה השאירה אותה אם אביה שנשבר עקב עזיבתה.
הורה אולימפי: הקטה (זה מסובך ולא נראה מתאים אבל זה קטלני ברמה מטורפת)
הורה אנושי: ג׳ון לורנס, עובד במשרד הייטקיסטי שפוטר עקב דיכאון אחרי עזיבתה של הקטה, התדרדר לסמים והסתבך עם השוק השחור ונמצא בחובות ענקיים.
יכולות מיוחדות: בעיקרון זה מתחיל בקטן, העיקרון הוא זימון צללים ואפשרות למצק אותם, וגם עיקרון התעתועים לבלבל אוייבים, והתנאי הוא שצריך שזה יהיה בלילה או שיהיה מספיק צל בסביבה, נגיד באמצא מדבר אם הצל הוא רק שלה ושל כמה אנשים, זה לא הכי הרבה, שיא הכוח שלה מגיע כאשר היא עושה גולם צללים ענקי (שעושה משהו מרושע כזה) שהיא בתוכו אבל בסוג של תרדמת כזאת ולא מודעת לעצמה (זה קורה נראלי רק פעם אחת כל הסיפור)
עוד משהו: אני ממש מבקש שתעשי קטע שאחד האויבים עושה משהו שחושף את האני האפל והמוסתר שלה (עדיף יחסית מאוחר מבחינת הסיפור) ואז היא ממש משתגעת כזה, יוצרת את ענק הצללים ואז תחליטי מה יקרה משם (אני מקווה שלא הגזמתי מדי עם כל הקטע של הדמות הזאת, פשוט רציתי שהיא תיהיה מדוייקת)

01/05/2015 17:09

    אין בעיה בכלל! אני אוהבת מוגזמות ^^ אני בכללי מוגזמת… וגם רוצה שהדמויות שלי בהרשמות יהיו מדויקות !~!

    01/05/2015 17:22

אוקיי, הנה עוד דמות לבקשתך :)

שם: נואה בלאק
גיל: 14
מראה: שיער שחור וקצר ועיניים שחורות ובוהקות. הוא בעל עור חיוור להפליא. הוא נוהג להתלבש בבגדים שחורים, והוא עונד מספר עגילים על שתי האוזניים שלו. יש לו מראה גותי כזה, אבל לא מוגזם מדי, הוא לא נראה מגוחך.
אופי: הוא בדרך כלל מעביר את הזמן בלצוטט לאחרים בצללים, ולהיות לבד. הוא גאה מאוד שהוא הבן של אל החשכה והצללים, הוא חושב שהוא עילאי וחזק יותר מהשאר, וגם כשאין סיבה לכך, הוא משתמש בכוחות שלו. אף אחד לא ממש אוהב אותו, בגלל שיש לו מין הילה מרושעת כזאת, של "הילד הרע", אף על פי שבתוך תוכו הוא יודע מה נכון לעשות. הוא יכול להיות מאוד סימפטי אם הוא רוצה והוא לעולם לא יעשה משהו שבאמת יגרום נזק קטלני לו או לסובבים אותו.
הורה אולימפי: ארבוס (אל החשכה והצללים)
הורה רגיל: לילי בלאק, היא עורכת דין פלילית, ולכן היא עובדת הרבה שעות, ובקושי נמצאת בבית. הבדידות שנואה חווה גרמה לו "לעשות דווקא" כדי למשוך את תשומת הלב שלה.
כוח מיוחד: הוא מסוגל להסתתר בצללים ולשלוט בהם.
משהו נוסף: מקווה שאהבת :> הו אני מתרגשת לקראת הסיפור הזה ^^

01/05/2015 17:10

    ברור שאהבתי! מצטרף לסיפור!

    01/05/2015 17:34

אז זה האל שחיפשתי

01/05/2015 17:13

אז רגע אני משנה את הכוח של דיאנה, היא יכולה ליצור הזיות ותעתועים מרשימים מאוד, ובקשר לחלק שבו היא חושפת את האפלה שבה, היא לא תיצור ענק גולם, היא תיצור מבוך שמתפשט לאורך כל הארץ, מבוך ממולכד ומשתנה שהיא שולטת בו (עוד פעם לא ממש מודעת לעצמה)

01/05/2015 17:18

שם: אנה
גיל: 16
מראה: רזה מאוד, יפה, שיער בלונדיני חלק, עיינים תחולות עצובות. (צריך להסביר את הקטע של העיינים?)
אופי: שקטה, קצת מתנשאת, בנים רודפים אחריה בלי סוף.
הורה אולימפי: אפרודיטה.
הורה רגיל: איכר עני באיזה כפר נידח בסוף העולם. אבל לא הבנתי, זה כאילו שאפרודיטה התחתנה איתו או שהוא אימץ אותה? בכללי אני מעדיפה שהיא גדלה איתו.
כוח מיוחד: סוג של טלפתיה שלילית, היא שולטת בכאב נפשי; היא יכולה לגרום לך להיות בטוחה שכל הפחדים הכי גדולים שלך תוקפים אותך וכל הטראומות הכי גדולות של היריב מתממשות מול עייניו, יש סיכוי גדול שהוא יצרח מפחד, יברח, יתעלף, יאבד הכרה או במקרה הכי גרוע פשוט יחטוף דום-לב וימות (החלק של המוות לא עובד על אלים אבל כל השאר כן), יש דבר אחד שהיא יכולה לעשות טוב עם הכוחות שלה וזה לאבחן בעיות נפשיות ככה שהיא יודעת איך לטפל בהן (כמו בעיות דיכאון וכאלה)
משהו נוסף: היא התרגלה שהכוחות שלה זה הנשק הכי טוב שלה, היא לא מהססת לרגע לתקוף אנשים, היא כבר הרגה כמה אנשים שאיימו עליה. לא ממש הבנתי אם הם גדיל כמו בני אדם או בתור הילדים של האלים. אם בתור בני-אדם אז גם קצת התעללו בה בבית-ספר. ואם לא אז לא.

והסיפור נשמע מאוד יפה! אני מקווה שהיא לא מסובכת מידי. ויש מצב תודיעי לי אם את משנה אותה? ותעני על השאלות שלי, הם חיים כבני-אדם עם בני-אדם או שהם חיים עם האלים.

01/05/2015 17:31

    הם חיים אחד עם השני, זאת אומרת- הם, חצויים והם חיים במחנה עם חצויים אחרים אבל הם מתנגשים במסעם גם באלים, בני אדם רגילים ואפילו אולי בעוד חצויים. הבנת?

    01/05/2015 17:38

    אה ואני מוסיפה אותה^^

    01/05/2015 17:41

פרק ראשון כבר יצא! הוא לא מכיל את הדמויות המוזכרות כאן, הוא עוסק רק באלים. בפרק הבא כשיהיו לי את הדמויות שאני צריכה אז כולן ישתתפו

01/05/2015 17:41

עדיין צריך דמויות?

02/05/2015 20:18

    אני מעדיפה שיהיו עוד, כן.

    02/05/2015 20:30

    איזה? כאילו אלים/חצויים בנים/בנות?

    02/05/2015 20:44

אם את עוד צריכה דמויות אז:
שם: סאם גרין
גיל:15
מראה: שיער שטני עם עיניים בצבע דבש. עור בהיר,גבוה יחסית ומשקל ממוצע.
אופי: חברותי, חייכן, חכם, מאוד אכפתי כלפי בעלי חיים, צמחים ואיכות הסביבה, קצת תמים. הוא מאמין שאבא שלו יחזור אליו.
הורה אולימפי: אריסטיוס (באמת יש כזה אל) אל הבקר, עצי הפרי, הציד, גידול בהמות משק הבית והכוורנות.
הורה אנושי: בת' גרין. חקלאית. נשואה וחוץ מסאם יש לה עוד שלושה ילדים אך הם לא מאריסטיוס או מאל אחר.
כוח מיוחד: יכול לשלוט בדבורים ולדבר עם חיות.
משהו נוסף: מקווה שאהבת ושבחירת האל לא טיפה מוגזמת….

07/05/2015 12:58

אפשר גם להצטרף? יש לי שתי דמויות:)
דמות 1:
שם: ארין גריי ( אחות של קיליאן גריי מאחת התגובות הקודמות)
גיל:15
מראה: שיער חום בהיר וארוך, לא חלק לגמרי ולא מתולתל, עיניים כחולות אפורות, שנראות קרירות ומרוחקות אבל גם מבינות ורגישות בו זמנית.
אופי: שמה לב לפרטים הקטנים. מאלה שתמיד יודעים לתת עצה טובה. בניגוד לאח שלה היא מן סוג של "הילדה הטובה", תמיד עושה מה שמבקשים ממנה, בוגרת כזאת.. בכלל היא בוגרת לגילה, יש בה משהו רציני. חכמה מאוד, הגיונית ויש לה כישרון עם מילים (פירוט בהמשך). .האייקיו שלה 170,קצת יותר נמוך משל אח שלה ,אבל יש לה אינטילגציה רגשית (כן, יש דבר כזה. זה סוג אחר של אינטילגנציה) וזה מפצה על זה. היא מנצלת את זה כדי להשפיע ולעזור. יש לה שני צדדים- מצד אחד היא מאוד מעשית, שקולה,אסטרטגית והגיונית, אוהבת למצוא קשר בין דברים ולהבין דברים חדשים. יודעת לנתח מצבים ולהפעיל מניפולציות. מצד שני היא מבינה אנשים בצורה טובה, יודעת מתי לעודד ומה הם מרגשים, עוזרת לחלשים ורואה את עצמה כמו אחרים, שונאת אלימות יש לה אמפתיה, גם לאנשים וגם לבעלי חיים (זה מה שנקרא אינטילגנציה רגשית), למרות שהיא לא אדם רגשן ולא עושה דרמות. שונאת לנצל אנשים ולא אוהבת אנשים שמנצלים אחרים אם אין לכך סיבה טובה. בדרך כלל היא האני הנחמד שלה, אבל אם ייתקפו אותה או יהיו מגעילים אליה (ברמה מוגזמת) היא תתקוף חזרה בכל הכוח, לא בכוח פיזי אלא בדרך שלה… היא שונאת את אח שלה על זה שהוא מציק לאחרים בלי סיבה כי הוא חכם יותר מהם, למרות שעדיין אכפת לה ממנו. הם לא דיברו כבר כמה שנים ואין לה בעיה עם זה. לא חזקה פיזית- אבל טובה מאוד באסטרטגיות ובמלחמות גדולות יכולה להוביל אנשים לניצחון. אדישה למה שאומרים עליה- היא חזקה מאוד נפשית כי היא יודעת שמה שיגידו עליה לא נכון- ולכן זה לא מפריע לה בכלל.
הורה אולימפי: אתנה.
הורה אנושי: רומן גריי. דומה לו באנושיות שלה. כסף מעולם לא עיניין אותה, וכשהיא הייתה אמורה להישלח עם אחיה לפנימייה היוקרתית (או המה שזה לא יהיה) היא סירבה להיפרד מאבא שלה ושיכנעה אותו לא לשלוח אותה. אח שלה לעומת זאת רצה ללכת, ולכן היא למדה עם מורים פרטיים והוא למד בפנימייה. באופן מפתיע- דווקא היא יצרה קשרים טובים עם המורים שלה ועם אנשים אחרים, ואח שלה הפך לבריון שהציק לאחרים. יש לה כישרון לשכנע, וזה חלק מהכוח שלה (אוקיי, חפרתי, אני אסביר עליו עכשיו:)
כוח: יש לה כמה כישרונות: דבר ראשון- היא מאוד טובה במילים. היא יודעת לשחק במילים, לכן היא מומחית בלשכנע ולהפעיל מניפולציות, כי מצד אחד היא יודעת מה אנשים מרגישים ויכולה לקרוא אותם ולדעת מה משפיע עליהם, ומצד שני יש לה טיעונים הגיוניים. ככה היא יודעת לדבר בצורה שתשפיע על אנשים. היא שונאת להפעיל מניפולציות שלא לצורך, אבל משתמשת בזה להגנה עצמית.
דבר שני- יש לה חשיבה אסטרטגית. היא יכולה לתכנן ולחזות מהלכים מתוחכמים במהירות. יכולה לתעתע באנשים וליצור תוכנית מורכבת מאוד, שאין סיכוי שיעלו עליה.
עוד דבר- היא מאוד מודעת לעצמה ומסוגלת להעמיד פנים בצורה מדהימה, להיכנס לדמות ולאופי אחרים בצורה משכנעת.
משהו נוסף: יצא לי מסובך אז אני אסכם- בכללי היא נחמדה ועוזרת ואכפתית, אבל במידת הצורך היא מאוד מחוכמת.

דמות 2:
יוני קונור
גיל:16
מראה: עור שזוף, גבוהה, עיניים בצבע חום כהה ושיער חום מתולתל עם קצוות בצבע אדום וכתום, כמו אש.
אופי: תמיד גלויה. מאוד חברותית ופתוחה, כנה מאוד. חברה טובה שתמיד מצליחה להצחיק אחרים. בדרך כלל אופטימית אבל לפעמים גם צינית, אבל לא כדי לפגוע.
קל לקרוא אותה והיא מאוד נחמדה לאנשים. היא מתחברת בקלות ויש לה הרבה חברים. אוהבת לדבר על עצמה ויש לה הרבה ביטחון עצמי. היא טובה בלהעלות את המורל. אי אפשר שלא לרצות ליהיות חברים שלה, יש לה תמיד השפעה חיובית על אנשים. קצת ההפך מארין, ילדותית טיפה ואוהבת לעשות שטויות. לא יכולה לשבת בשקט, מאוד אנרגטית. היא אף פעם לא מנסה ליהיות מישהיא שהיא לא- היא שונאת צביעות לא סובלת אנשים שמשקרים ומרמים. היא לפעמים קצת תמימה מדי.
(בכללי ניסיתי לעשות דמות לא מתוסבכת)
הורה אולימפי: אפולו
הורה אנושי: סם קונור. מדריכת טיולים. פעם יוני הייתה מצטרפת אליה בכל פעם ובערב הן היו יושבות ליד מדורה ומדברות אבל ליוני הייתה תאונה קטנה עם האש וככה היא גילתה על הכוחות שלה. לשתיהן ישאותו עור שזוף ועיניים עמוקות.
כוח: שולטת בחום ובאש: יכולה להבעיר אש ולשלוט בה, ויכולה לחמם דברים (כולל האוויר) או לשאוב מהם את החום ולקרר אותם.
משהו נוסף: יש מצב את מכניסה את שתיהן? והן הופכות לחברות/ אויבות/ משהו כזה?

11/05/2015 21:35

אם את רוצה יש לי עוד דמות:
שם: ג'ן ווין (wine = ייו)
גיל: 16
מראה: גבוהה, רזה, שיער בלונדיני ארוך ועיניים גדולות בצבע בין כחול עמוק לסגול.
אופי: לא החלטית, קצת "מעופפת", אומרת את מה שהיא חושבת בלי לחשוב על ההשלכות, חכמה, חברותית, קולנית, רועשת ומחייכת כמעט כל הזמן.
הורה אולימפי: דיוניסוס
הורה אנושי: רוז ווין,דוגמנית, עשירה מאוד, לא נותנת ל ג'ן את תשומת הלב שהיא צריכה.
כוח מיוחד: שליטה ברגשות, יכולה ללבוש פנים של מישהו אחר, שליטה בצמחי פרא, יכולה לגרום לאנשים להירדם.
משהו נוסף: שוב דמות קצרה…מקווה שלא חסר פירוט…

13/05/2015 21:39
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך