אני יודעת שעבר ~המון~ זמן מאז הפרק האחרון, אבל החלטתי לחזור לזה מתי שיהיה לי זמן..

אינויאשה – פרק 9 (חלק ב')

15/03/2013 928 צפיות תגובה אחת
אני יודעת שעבר ~המון~ זמן מאז הפרק האחרון, אבל החלטתי לחזור לזה מתי שיהיה לי זמן..

קול בועות מפעפעות נשמע באוזני, פקחתי את עיניי הכבדות כאשר מצאתי את עצמי מונחת על דרגש עץ, קמתי במהירות מהדרגש וראיתי את השד עומד ליד סיר ענק ובוחש בו בשמחה "קמת כבר?" ספק שאל- ספק ענה.
"איפה אני?" שאלתי בבלבול כאשר הסיר נכנס להכרה המלאה שלי "אתה מתכוון לאכול אותי?" צרחתי נדהמת מהתגלית.
"בטח שלא!" ענה לי בידענות "אני צריך את הדם הטרי שלך כדי שיגדל לי שיער בריא" כאילו שזה יותר טוב מלאכול אותי.. "אני הולך לבשל אותך עד שתהפכי למשקה, ואז אני אשים את זה על הראש שלי" הוא חכך את ידיו כאילו הוא לא יכול כבר לחכות לרגע שאני בתור נוזל אהיה על הראש שלו.
"אני מעדיפה להיאכל מאשר להיות על הראש שלך!" צרחתי בעצבים.
"ששש" הוא אמר לי בפחד "אל תצעקי, אם אחי היטן ימצא אותך כאן, הוא באמת יאכל אותך" הזהיר אותי.
קול פיצוץ נשמע בשנייה שהוא סיים את המשפט, הקיר התנפץ באגרוף של גבר גבוה עם צמה שחורה הנופלת על גבו, עיניו האדומות הביטו ברשעות בחדר והוא חבק נערה שהייתה כמעט ערומה מלבד חוט חום שהשתלשל על החלק העליון של גופה..
"אני בבית" הפטיר, ברגע שמבטו המרושע נפל עליי שאל בעניין "מי זאת האישה הזאת?"
"היא הטרף שלי" אמר השד שתפס אותי וגונן עליי בידיו.
"אל תדאג" אמר היטן באדישות "אני לא אתבע אותה ממך "השגתי מישהי יותר יפה.." הוא הסתכל על הנערה שעמדה צמוד אליו בחיוך.
"מונטן" פנה היטן אל אחיו "מצאת רסיסי אבן חדשים?" אז לשד שתפס אותי קוראים מונטן.
"כן" ענה מונטן במבוכה "מצאתי אחד, אבל.." הוא לא העז לסיים את המשפט.
היטן התקדם אליו "אבל מה?" שאל בנחמדות "אל תגיד לי שהתעניינת יותר באישה מאשר ברסיס האבן?" הוא הרים את הקול וצעק "ונכשלת בהשגת רסיסי אבן אחרים!!" הוא העיף את ידו לאחור בהבזק אור שגרם לי לעצום את עיניי בחוזקה, כאשר פתחתי אותם הנערה שעמדה מאחוריו שכבה על הרצפה והייתה נראית כמו גחל אחד גדול ושרוף.
"אחי, סלח לי" התחנן מונטן כמעט בבכי.
"אתה חסר תועלת לחלוטין" התעצבן עליו היטן "אם לא היית אחי, לא היית שורד בכלל".
מונטן סיפר לאחיו המפחיד על שיפו ועליי..
"השועל הקטן לקח את הרסיסים.." אמר היטן לעצמו והסתובב לעבר היציאה.
"אתה הולך למצוא אותם?" שאל מונטן בהכנעה, "כמובן" ענה לו היטן "בוא כבר.."
זאת ההזדמנות שלי לברוח, התחלתי לזחול בשקט לעבר החלון כאשר מונטן צעק "חכי" הרמתי את ראשי וראיתי שהוא מחזיק בסכין ענקית ומניף אותה לעברי, הספקתי לזוז בזמן לפני שהיא עפה על הדרגש, הבטתי בה בתדהמה, היא הייתה יכולה לחצות אותי בקלות לשניים "מה אתה עושה?" צרחתי עליו.
"את רוצה לדעת מה אני עושה?" הוא הרים את הסכין בשנית "אני הולך להרוג אותך כדי שאת לא תברחי לי.."
"חכה אם תהרוג אותי אתה…" מה אני אעשה? אני לא רוצה למות.. "אתה לא תוכל למצוא את רסיסי האבן" הוא עצר את הסכין והקשיב לי בעניין, מצאתי דרך לחיות, אני צריכה להמשיך כך.
"אתם מכירים את אינויאשה? הוא ממש חזק" שאלתי
היטן ענה לי בלי לסובב את ראשו "שמעתי עליו, הוא רק חצי שד".
"אז מה?" אמרתי "הוא ממש חזק, יש לו מלא רסיסים של אבן ארבע הנשמות"
היטן התקרב וישב לידי "אני מקווה שאת לא משקרת", אני חייבת לשכנע אותם "אני לא משקרת" אמרתי בחיוך מסתורי "אינויאשה מאוהב בי.. אם תבקשו ממנו עסקה, אני בטוחה שהוא יסכים להביא לכם את רסיסי האבן תמורתי".
"היא משקרת" אמר מונטן, "אני דווקא מאמין לה" ענה לו היטן בשילוב ידיים.
"אישה" היטן הרים אותי מצווארון החולצה "תיקחי אותנו לאינויאשה, בכל מקרה אם את משקרת הפנים היפות שלך יסיימו בתור שחורות" הוא התבונן על הנערה שהוא שרף באיום.
מונטן תפס אותי ושם אותי על הענן השחור שלו ועפנו החוצה דרך החלון..

מונטן תפס אותי בכוח בתוך הענן שהתעופף בשמי הלילה השחורים עד ששמעתי קול רעם חזק, הוא הרים אותי והציג אותי לעיני אינויאשה שהתבונן עליו מהאדמה היטן עמד צמוד אלינו באוויר על גלגלי אש לוהטים.
"קגומה" צרח אינויאשה בדאגה.
"נראה שהאישה הזאת דיברה אמת!" אמר היטן "תביא לנו כל רסיס אבן שיש לך אם אתה רוצה להציל את האישה שאתה אוהב" אינויאשה הביט בו בחוסר הבנה, אופס..
"מי אמר שאני אוהב אותה?" שאל באירוניה
"אל תתבייש בי" צרחתי עליו מהענן השחור, "אז שיקרת?!" אמר לי מונטן ברשעות.
"מי יוותר על הרסיסים היקרים רק בשבילך?" כיווץ אינויאשה את אגרופיו בעצבים.
"התכוונת לנטוש אותי?!" צרחתי עליו בחזרה "מה יותר חשוב? אני או הרסיסים?! אם אתה תבחר ברסיסים אני אקרע את השפתיים שלך מהמקום!!" איימתי.
"זה לא משנה.." אמר היטן באדישות "דבר אחד נכון, יש לך רסיסים של האבן, אני הולך להרוג אותך ולקחת הכול" צרח ועף לעבר אינויאשה במהירות עצומה עם כידון הרעם שלו.
אינויאשה הוציא את טטסיאגה מנדנה "אתה תצטער על זה" אמר לו.
הרעם בכידון של היטן זהר כאשר הוא וטטסיאגה נפגשו בקול שקשוק ברזל, זה נראה כאילו הוא מצליח להדוף את אינויאשה לאחור.
"נראה כמה זמן תצליח להחזיק כך" אמר היטן בחיוך.
אינויאשה הצליח לדחוף אותו בחזרה בקול שאגה "לפחות יש לך כוח פראי, זה הולך להיות כיף" צחק היטן.


תגובות (1)

ייאאא אני זוכרת את הזמן שבו ראיתי את האנימה הזאת….
מתה עליה,
פרק טוב (=

15/03/2013 08:38
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך