ארטמיס אהובתי

jess 06/02/2015 978 צפיות 2 תגובות

חתלתולה קטנה ארטמיס יפתי
ילולייך מרתיעות את אוזני.. והכוח שממלא אותי, את יפתי זאת שמחזקת אותי בילולייך אוי ארטמיס.. אוי ארטמיס יופייך כמו התרגשות מולד הירח שאנו שואבים אותו את כוחינו,אוי ארטמיס יפתי השתקפותייך משתקפת על אגם הירח כאשר ילולייך מהדדים באוזני..והינה עכשיו איני שןאל אוי ארטמיס אהובה..
התצאי לדייט עם הירח?
אוי יפתי מנגינת ילולייך משתווים לכינור עצוב המחכה לשובת אהובתו.. אוי ארטמיס יפתי קולי לוחש לך ארטמיס כדי שתתענגי על קולי המהדד ושאשמע את קול ילולייך היפים..
אוי אראמיס יפה אוי אראמיס אהובה
התצאי לדייט עם הירח?
לריקוד לילי בלתי נשכח?
רק שנינו מול כל העולם.. אוי ארטמיס יפתי אוי ארטמיס אהובה התצאי לדייט עם הירח? לריקוד נצחי שלא נשכח, עד שנשמתמו תיולד כירח וכוכבים כאחד.
אוי ארטמיס נשקי לי..
מילאי אותי בצלקותיך החדות הנוגעים בעורי בנעימןת.. אוי ארטמיס יפתי אוי ארטמיס אהובה ענגי אותי בקולך הרחב בשירתו של אפולו אל השירה..ופתחי את ליבי כמו זכוכית מתנפצת שלא תשוב לקודמה, כמו אהבה ערורה.. אוי אראמיס אהובה אוי אראמיס יפה..
התצאי לדייט עם הירח??
הנטייל שנינו בין רחבי הגלקסיה ונפיץ את אהבתנו בין ונוס למרקורי?? כי עוד לא אוכל לחכות עוד לא אוכל לנשום עש שנחתום את אהבתנו בנשיקה צלולה מרתיעת עצבים, בין שני גופינו הנחשקים לגאולה..
אוי ארטמיס אהובה.
אוי אראמיס יפה.
התצאי לדייט עם הירח??.


תגובות (2)

לא הבנתי כלום. בכל אופן זה היה יפה בייחוד מה שחוזר על עצמו. וקריפי בהחלט כי מדובר בחתול (?)

04/03/2015 03:00

ארטמיס במיתולגיה היא אלת הציד והירח אבל כשאני מתארת אותה כחתול זה רק תיאור מתוק נכון אין לזה שום קשר אבל זה מה שיפה .. האמת שכתבתי את זה רציתי לתאר את החברה שלי שאני תמיד אומרת לה שהיא נראת כמו חתול חח ובכל מקרה תודה על התגובה ושקראת:)

04/03/2015 11:05
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך