אולימפוס
תירשמו ותיזכו בכבל אן ג׳י איי תת ימי! ומנוי לחודש בכל מישחק שנימצא בקניון הקרוב ביותר!

דם האלים – הרשמה והקדמה

אולימפוס 20/05/2014 988 צפיות 12 תגובות
תירשמו ותיזכו בכבל אן ג׳י איי תת ימי! ומנוי לחודש בכל מישחק שנימצא בקניון הקרוב ביותר!

הקדמה – דם האלים: הארי קולסון הוא נער בן 12 לחייו , עד כ׳ו הוא לא האמין דבר לא הגיונילא קיים. אך כאשר אימו אומרת לו שמחר , ביום הולדתו השלושה עשר, אביו יבקר אותו. הארי כמובן נירגש, אך כאשר אביו לא מגיע, הארי מחליט לחפש תשובות. בדכו הוא פגש את שלושת חבריו למסע , ג׳יין ופיטר, כאשר מגלה אותם סאטיר זוטר בשם ג׳ק, הם מובלים הישר אל ׳מחנה החצויים׳ ושם הכל נעשה הזוי בהרבה, מי הוא טייפון? מה היא הנבואה שמבסרת על מות האלים? ויותר גרוע, למה האלים מישתתקים? אפילו המנהל העצלן דיונוסיס, נעדר. ולאיש אין תשובה, כאשר ג׳יין מיתגלה כבת אתנה, מה שלא הפתיע אף אחד, ופיטר כבן הפייסטוס, והארי כבן פוסידון, והנבואה מיתגלה, חבורת החצויים והסאטיר יוצאת למסע לעבר טייפון. שמזמיתויו עוד לא נחשפו. אני צריך עוד שלוש (רק את הטובים ביותר אבחר ואם לא יהיה יותר משניים כאלו רז רק הם יצתרפו!) חצויים, הנה הפרטים:

זכרו! שלושה/שניי חצויים יבחרו!

אנא תהייה יצרתיים ואל תיקחו אלים מאלו שיש כאן (פוסידון, אתנה, והפייסטוס)

שם: מלא
אל: (אם אפשר שאחד יעשה בן האדס)
גיל:11-13 – מומלץ 12-13
אופי: הרחיבו
מראה: נסו להתאים את האופי למראה. או את האל למראה בנו/בנה .
רקע: איך הוא הגיע למחנה, כמה זמן הוא שם וכ׳ו.
נשק: נשק בכללי, אל תפתחו את הדמיון ליכולות על-טבעיות מעבר לירושת האל/ה של החצויי/ה.
קטגוריה נוספת: רק אם אקבל או לא.
חיית מחמד: רק שמאפיינת את האל כמו פגסוס של פוסידון, או ינשוף של אתנה. אפשר להיתפרע קצת עם החיה, תוסיפו לה יכולות שלא עוברות לאל אחר! בן האדס אני מסכים שיהיה לו פגסוס שחור לתשומת ליבכם
הערה: מה שבא לכם לישאול, להעיר, לבקש, וכדומה.
*אל תעשו לי כאן מעורבים, נגיד בן אפולו שהוא חכם כמו בן אתנה אבל לא בנה של אתנה*

תודה!


תגובות (12)

זה ממש כמו פרסי ג׳קסון. לא ממש מקורי…

20/05/2014 07:23

    *ממש דומה לפרסי ג׳קסון

    20/05/2014 07:23

    העלילה שונה, הדמויות שונות, אצל פרסי ג׳קסון יצאו (בכל הספרים פרט לשני הרביעי והחמישי, ניראלי) רק 3 חצויים, כאן העלילה מספרת על רקע אחר, פרסי וחבריו מעולם לא יצאו בעיקבות טיטאן פרט למה שמו שלכד את אנבת׳, איך זה דומה?

    20/05/2014 10:08

    בת אתנה ובן פוסידון? סאטיר זוטר כמו גרובר? רק בן הפייסטוס לא ממש קשור… אלא אם מתייחסים לליאו, אבל לא נראה לי שזה קשור. בקיצור, זה דומה.

    20/05/2014 10:20

שם: אלכסנדר (אלק) מורדיין
הורה אל: האדס
גיל: 13
אופי: קר, חסר רגש וחמלה, הוא אדם שרואה בין טוב לרע ומחליט את התנהגותו לאדם לפיכך, הוא תכסיסן ובעל יכולת לגרום לאנשים לעשות כרצונו, למרות הסתייגותו מקשר חברי הוא אדם צודק ותמיד אפשר לסמוך עליו בשפיטת אנשים. למרות שאביו הוא אל השאול אלק מעריך את החיים ואת מה שאפשר להשיג בזמן שיש.
מראה: (לא כל כך מתארים את האדס במיתולוגיה אז אני מאלתרת) הוא גבוה ושרירי עורו לבן אך עדיין קצת שזוף מימיו בשמש במחנה שחערו שחור כפחם ועניו חומות כהות מאד. הוא לובש בעיקר חולצות שחורות עם הדפסי גולגלות עליהן ומכנסי ג'ינס שחורים בלויים עם קרעים, פניו קשות וזויתיות ותמיד נראה כאילו לא מעניין אותו המצב הנוכחי.
רקע: הוא במחנה כבר שלושה שנים אימו הביאה אותו לשם כשכבר לא יכלה לטפל בו כראוי, הוא תמיד ידע שהוא בנו של האדס ודבר זה גרם לריחוק שלו מחברה אנושית רגילה. כשהוא הגיע למחנה אביו התגלה בפניו והציג לו שלושה מתנות (שיתוארו בסעיפים המתאימים) הוא התגלה כלוחם מעולה וניצח כל אדם במחנה בקרב פנים אל פנים אך לא ממש כשזה בא לכוח המוח. הוא לא מתגעגע לאימו אך היה מעוניין לראות את אביו שוב.
נשק: מטה שבקצהו נראה כמו מזלג בעל שתי שניים (קצת כמו של פוסידון רק בלי השן האמצעית) קיבל מאביו כאחת משלושת המתנות. יכולה להתכווץ בלחיצת כפתור לעט שמתפקד
חיה: פגסוס שחור כפחם שרעמתו בוערת אך בני אנוש לא רואים את הלהבה והיא אינה מזיקה, עניו גם כן שחורות כמו הריק, יכול לדבר טלפטית עם אלק ובא כאשר אלק שורק לו. הוא המתנה השנייה מאביו (לפגאסוס קוראים ריפר)
עוד משהו: המתנה השלישית מאביו היא הקסדה שלו שיכולה להפוך אנשים לבלתי נראים כאשר חובשים אותה. בנוסף, לא רוצה שיהיה לו קשר אלה אם זה יהיה עם מישהי שתוכל לשנות את הפרספקטיבה שלו לגבי אנשים והעולם.

20/05/2014 09:53

שמתי לב שאני נותנת לך דמות לכל סיפור ○~○

20/05/2014 09:54

Lol

20/05/2014 10:05

מה הקשר בין חצויים? מה לעשות שאני אוהב את אתנה ופוסידון? ומה הקשר? באותה מידה את יכולה להגיד שאקנה אותו סוג אייפון רק כי לאחי יש ואני רוצה גם. אז לא, זה לא ממש דומה, ואני חושב שזה ברור שזה פאנפיק או סוג של, אז בקיצור הערה הייתה לא הכרחית.

20/05/2014 10:25

    הדוגמה שנתת עם האייפון היא ממש לא אותו הדבר. חוץ מזה, גם אם זה פאנפיק, אין שום סיבה לקחת כמעט את אותן דמויות ולשנות אותן מעט. ואני לא יודעת למה אתה חושב שההערה לא הכרחית, נתתי ביקורת, בלי שום כוונה רעה (ואם חשבת ככה, אז אני מצטערת, באמת שלא באתי לפגוע).

    20/05/2014 14:53

שם: אגת'ה (אגי) מוריארטי
הורה אל: אפרודיטה
גיל: 12.6
אופי: חמה ואוהבת, היא מתחברת לאנשים בקלות ותנסה ככול יכולתה שכולם יאהבו גם אותה. למרות יופיה היא מאוד צנועה ומעדיפה להראות לאחרים את היופי שנמצא מסביבם, היא מאוד אוהבת בעלי חיים, במיוחד סוסים וחתולים והיא מעדיפה לא להילחם אבל אם אין דרך יציאה אחרת היא תתקוף בדרך הכי הומנית.
מראה: שיער בלונדיני ומאוד מאוד ארוך שתמיד אסוף (או בצמה או בקוקו גבוה שמלופף לעגבניה), עיניים ירוקות כחולות שמשתנות לפי מצב הרוח שלה, גבוהה, פניה רכות ומושלמות. היא בדרך כלל לובשת גופיות צמודות בהירות וג'ינס קצר בחורף היא לובשת חולצות שלושה רבעים רפויות וטייצים צבעוניים.
רקע: היא גרה במחנה רק שנה אבל הייתה באה למחנה בכל הזדמנות שהייתה לה מאז שהייתה בת 9, אבא שלה תמיד סיפר לה שהיא קיבלה את היופי שלה מהאלים אבל היא לא האמינה לו עד שהוא לקח אותה למחנה בפעם הראשונה ואפרודיטה הכירה בה והביאה לה שתי מתנות, אביה מת לפני שנה והדבר הקשה עליה אז היא עברה לגור במחנה.
נשק: היא מעדיפה לא להשתמש בנשק אבל אם חובה היא כנראה תשתמש באלה כדי להמם ולעלף את היריבים שלה ולא להרוג אותם. אימה העניקה לה חלק מהשמלה שלה שאם מלפפים אותו סביב פצע הוא לאט יחלים ולא ישאיר צלקת והיא תמיד לוקחת אותו איתה לקרבות
חיה: יש לה אריה לבן שקוראים לו אנג'ל, הוא לא יתנהג באלימות אלא אם מישהו בא בכוונה לפגוע באגי או בחבריה.
עוד משהו: המתנה השנייה שאפרודיטה העניקה לאגי היא מראה שמראה לה רק את האנשים שכוונותיהם טובות וליבם טהור.

20/05/2014 13:25

הייתי נרשמת אבל לקחת את כל האלים שאני אוהבת אז אני לא נרשמת

20/05/2014 15:48

20/05/2014 16:23
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך