האלכסנדריה – פרק 19

achilles11 14/08/2012 733 צפיות אין תגובות

פרק 19 אלה או מכשפה?

אלכסנדרה המשיכה ללכת ושוב הגיעה לשער עשתר, הפעם אף אחד לא עבר דרך השער ואף אחד לא ישב שם, אלכסנדרה התחילה ללכת בשקט ובאיטיות דרך השער, לפתע פתאום היא שמעה מסביבה צעדים, צעדים חלשים, היא הסתובבה וראתה אישה, בעלת שיער צהוב מאוד בהיר ובגובה שלה, ולבושה בחלק לבוש ארוך כמו שמלה לבנה, אלכסנדרה נבהלה קצת מהמראה של אותה האישה, ובעיקר היא נבהלה ממבטה, היה לה מבט קר ועניים כחולות וקרות, אלכסנדרה אמר בקול רועד מעט:

"מי את? האם רצית ממני משהוא?"

האישה המפחידה ענתה לה:

"סגרי את פיך! הדבר היחיד שאני רוצה זה את מותך!"

האישה ישר הצמיחה כנפיים והוציאה שני להבות ארוכות ולבנות, אלכסנדרה בהחלט לא ידעה מדוע אותה אישה רצתה להלחם נגדה, היא שאלה אותה בזמן שהיא הוציאה את חניתה ומגנה:

"האם את בטוחה שאת רוצה לעשות את זה? אנחנו יכולות לסדר את זה בלי קרב"

הפעם האישה לא ענתה והסתערה על אלכסנדרה עם שני להבותיה, אלכסנדרה חסמה את התקפותיה עם מגנה אך ההתקפה האחרונה הצליחה לשרוט אותה חזק, אלכסנדרה התלקחה מעט וניסה להתקיף ולפגוע באישה עם חניתה, האישה הצליחה להתחמק מההתקפות הראשונות ואף חסמה את ההתקפה השלישית של אלכסנדרה עם שני להבותיה, בזמן שהאישה תפסה בחנית של אלכסנדרה עם להבותיה, היא בעטה באלכסנדרה, המכה פגעה לאלכסנדרה מעל לבטן והיא התרחקה הצידה כתוצאה מהפגיעה, האישה עצרה לרגע והתחילה להתלקח באש כחולה, אלכסנדרה לא הבינה מה היא, האם היא אלה שבאה לנקום בה? או שהיא סתם מכשפה שכראטוס שלח? באותו רגע אלכסנדרה ניסתה להתאושש מהפגיעות שקיבלה, אלכסנדרה הטילה את חניתה על האישה, החנית פגעה באש הכחולה של האישה ולא עשתה לה שום נזק, החנית פשוט צנחה לאדמה, אלכסנדרה הוציאה את חרבה וניסתה להתקיף את האישה בכל כוחה, האישה הצליחה לחסום את כל התקפותיה באופן מושלם, האישה הרימה את שני להבותיה וניסתה להנחית על אלכסנדרה את הלהבות, אלכסנדרה חסמה עם מגנה ובמהירות התחילה להתקיף את האישה עם חרבה, האישה לא הצליחה לחסום ואלכסנדרה הצליחה לפגוע בה ואף לשרוט לה חזק את החזה, אחרי הפגיעה, האישה התחילה להתלקח באש כחולה ואמרה לה:

"זאת רק ההתחלה, את התחלת עכשיו מלחמה בין כל בבל ושומר! הזקת את אירנגה! שהיא האלה עשתר! אני נשבעת בשם כל האלים שאני אנקום בך ועוד אהרוג אותך! את תשלמי על זה שהצלת את בעלי!"

האישה התכסתה כולה באש כחולה ונעלמה, אלכסנדרה לא ידעה מי זאת, היא הבינה שהיא באה אליה משום שהיא הצילה את האיש מחיילי האבן של כראטוס, אלכסנדרה עדיין לא הבינה מי היא הייתה,


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך