האלכסנדריה – פרק 3

achilles11 14/08/2012 2255 צפיות אין תגובות

פרק 3 הסיבות והנישואין

פיליפוס שאל אותה:

"מי הן האמזונות? ומדוע אתן נלחמות בבני אתונה?"

קלמנדרה השיבה לו סיפור ארוך:

"האמזונות הן לוחמות שואפות מלחמה וחזקות, אמיצות, ומורדות נגד אי צניעות,אמזונות יודעות להשתלט בכל הנשק.ביחוד בנשקים של יד אחד. הן גם מאוד אכזריות כלפי גברים משום סיבה והן מגדלות רק בנות ולא מגדלות בנים, , אומרים שהן בנות ארס.אל המלחמה היווני.כל אמזונה שהיא בת ארס נהפכת למלכת האמזונות.אני ועוד כמה אמזונות בנות ארס.והן, פנתסיליאה-ציידת מוכשרת.בתו של אוטררה וארס, לצערי הרב היא מתה כאשר היא ועוד כמה אמזונות נלחמו באכילס.בהגנה נגד היוונים.הפולייטה היא גם בתם של אוטררה ושל ארס.היא נהרגה על ידי הרקולס.המון אמזונות נהרגו לפני המון שנים על ידי היוונים והגיבורים המתועבים שלהם.עשינו נגדם מלחמות שנים אבל הם תמיד נצחו והרגו את האמזונות היקרות שלנו.בגלל זה ממשיכה האיבה בינינו.אנחנו לא נעצור לתקוף את האתונאים עד שכל יוון תבער באש!!! רק כך ננקום באמזונות שמתו בשנים הקודמות!!!"

פיליפוס נדהם כאשר שמע את כל ההסטוריה ואיך האמזונות מוכנות למות רק כדי להרוג כמה שיותר יוונים.זה נשמע לו קצת מוזר ולא כל כך שפוי,הוא נזכר בסיפור שאביו סיפר לו בילדותו,האיליאדה ואודיסיאה.הוא נזכר שהאיליאדה מספרת על מלחמת טרויה.ושם מלא טרוינים ויוונים נהרגו.פיליפוס ניסה לנחם אותה::

"אתן לא צריכות לנקום.המון מפקדים, מלכים, מתו במלחמת טרויה."

קלמנדרה לא נעשתה מנוחמת בכלל אלא רק יותר עצבנית::

""אל תהיה טיפש מקדוני! אנחנו בעצמנו רוצות לנקום את דם האהובות שלנו.כל הגבורים האלה מהאיליאדה והמיטוסים היוונים סתם פושעים, גנבים, ורשעים חסרי כבוד.אתה תראה יום אחד יוון והגבורים שלהם יצטערו על היום שבו נהרגה פנתסיליאה והפולייטה! הם היוונים והגבורים המקוללים-תסאוס, הרקולס ואכילס הם אלו שהתחילו את השנאה! מגיע להם להשרף!"
 
 
לפיליפוס כבר לא היה מה להגיד.הוא אמר לה::

"עשי מה שאת רוצה.אני הולך לנהל את ממלכתי .תשארי כאן אם את רוצה"

פיליפוס עדיין הרגיש שהוא מאוד אוהב את קלמנדרה.אך לא שמח לשמוע את מה שקלמנדרה אמרה על היוונים-אלו שהוא ממש העריץ ובגללם עשה את ארצו כמו של היוונים.קלמנדרה בטאה את רגשותיה כלפי היוונים ברשעות ובקור.לא פלא שהמפקד והיוונים שבו אותה.פיליפוס הבין שהאמזונות שונאות את היוונים בעיקר קלמנדרה, הן שונאות אותם שנאת רצח ולהוטות לנקום בהם על זה שתסאוס והרקולס התחילו איתן מלחמות והרגו המון מגיבוריהן. פיליפוס לא שמח לשמוע את זה. למעשה זה עשה אותו מאוד מתוסכל אחרי שעזב. גבוריו היוונים האהובים ששמע עליהם בילדותו ואהב אותם ככה קטלו את גבורות האמזונות. כעבור כמה ימים של שקט. החליטו פיליפוס וקלמנדרה להתחתן.כאשר ימי ההריון של קלמנדרה הסתיימו. היא הולידה לו שני בנים ושתי בנות. קלמנדרה ישר אמרה::

"אני קוראת לבכורה בבנות "הפולייטה". על שם הפולייטה מלכת האמזונות שנרצחה על ידי הרקולס. אני מקווה שאולי היא תנקום ביוונים ותהרוג את הגבורים החדשים שלהם(משמעות השם: של הסוסים השועטים)")

לצעירה אני קוראת לה "אלכסנדריה".שם חדש שהמצאתי. לא קראו כך לשום אמזונה. כי סופה של כל אמזונה הוא טרגדי."

פיליפוס היה מאוד מבולבל ולא הבין מדוע ישר קלמנדרה הביאה שמות רק לבנות. הוא שאל אותה::

"מדוע ישר הבאת שמות רק לבנות?"

קלמנדרה עצמה לרגע את עיניה ואמרה::

"מפני שאני אמזונה. אני רוצה שאני ובנותי נחיה בצניעות. מחוץ לעולם של בנים.איני יכולה להשאר כאן במקדוניה לנצח מלך אדיב.אני מודה לך שטפלת בי והתייחסת אלי יפה.האמזונות יזכרו את ממלכתך מקדוניה. ודעו שאנשיה טובים ויזהרו לא לתקוף אותה.בכל מקרה אני חייבת לחיות איתן בפרס.ללמד אותן את דרכן של האמזונות. ואולי רק אז ננצח את היוונים עזי הפנים"

פיליפוס הניח את ראשו בעצב. ואמר::

"אבל שום דבר לא יצא טוב מהמלחמה הזאת! רק עוד ועוד אמזונות ימותו!"

קלמנדרה ענתה לו::

"רק אם אהורה מזדה והאלים ירצו. אז ננצח. אני בטוחה שאם יוולדו יותר אמזונות והן יתאמנו אז יהיה לנו סיכוי. יהיה שלום מלך מקדוני!"

כאשר הבנות גדלו מעט, קלמנדרה סיפרה להן מי הוא אביהן ועל האחים הנוספים שלהם:קרנטוס ומילאוס, היא סיפרה להן בנוסף איך היא ופיליפוס אביהן נפגשו, , כאשר מלאו לנערות 22 שנה, אימם לימדה אותם להלחם עד שיום אחד החליטו האמזונות לנקום ביוונים, אחרי כמה שנים של שקט, הם החליטו לעשות נגדם פלישה, פלישה אחרונה שתשרוף את יוון כולה,.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך