מלאך ספיר
יש כאן הרשמהההה ואני לוקחת את כל הדמויות שנתתם בהעלה הראשונה

ההרשמה הגדולה! בעקבות ריק ריידרן על אלים מצריים!!! ( העלתי שוב )

מלאך ספיר 13/04/2014 724 צפיות תגובה אחת
יש כאן הרשמהההה ואני לוקחת את כל הדמויות שנתתם בהעלה הראשונה

הדבר הטיפשי ביותר כשאתה בורח ממפלצת בעלת ראש של… אולר? רגליי זאב וזנב נחש, זה לרוץ בקרוקס מנומר,מחסוף בחצאית עד הברך השמאלית, פאה מצרית בעלת חרוזי זהב וכשחרוזי הזהב נחבטים בך שוב ושוב! ושוב על הפנים! תאמינו לי שזה ממש כואב.
כל זה בעצם קרה לג'אז המסכנה. " אההה…" צווחה ורצה בין צללי העצים כשידה אוחזת בסאלי שלא הבינה על מה המאומה חוץ מעל זה ש " ג'יי " רץ מאחוריה.
" סאלי את לא רואה שזו מפלצת?!" שאלה ג'אז השבורה את סאלי שרצה בקושי אבל מהר.
" לא, ו… ג'אז איך את לא רואה שזה רק ג'יי שרודף אחרינו ולא הדימיון שלך?" שאלה סאלי בכנות ובצחוק ואז המשיכה לדבר על הטיול שחשבה שרצו אליו " את הבאת את דפי העבודה על הטיול? כי אני עשיתי מזמן משלי כדורי טפו- טפו. למה את מיסתקלת עלי ככה? מה, האיפור שלי נמרח?!" ג'אז הבטיחה שתיתן אחר כך , בתקווה שתשרוד, סטירה לסאלי.
בנתיים המפלצת חשפה שיינים ודיברה אליהם בקולו של ג'יי שדחפו אותו לחדק של פילה " אין לך לאן לברוח חרטומה…" ג'אז ניסתה להקל את הכל והחליטה שהדרך הטובה זה להשאיר את סאלי ליד האוטובוס לכן היא חיקתה אותו לפני שהפך למפלצת " שלום, אני ג'יי ואני ממש רוצה לצאת אם עצמי אבל זה, פשוט, לא הולך!" סאלי צחקה אבל ג'אז לחשה לה שתלך ושהיא תבוא , אולי, לשם. זה עבד והמיפלצת פנתה אליה, ג'אז צווחה ורגלה שרתתה איזשהו שירבוט מהיר שנראה כמו… בום! ג'אז החלה לשחות. ממתי נפלתי למים? חשבה לעצמה.
והחלה לשחות כשאחריה המפלצת שהחלה לטבוע, אלה שעכשיו לא טבעה המפלצת אלה רק ג'יי בלי ראש אולר. מה קורה כאן?! שאלה את עצמה ג'אז וראשה נחבט במשהו קשה.

ג'אז התעוררה פתאום ומצאה את עצמה בחדר רחב ידיים " איך?" פלטה ומיששה את השרשרת המיצרית שמצאה בחדר ההלבשה. " שלום, אני סיידי קיין… ואת חרטומה! ברוכים הבאים לברוקלין! לנום ה עשרים ואחד…"


תגובות (1)

רייצ'ל?

13/04/2014 13:46
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך