קטניס אוורדין ☯
ראיתי את ״היפה והגלדיאטור״ היום בפעם האלף. כתבתי את זה בעקבות הסרט. וכן, השארתי את זה פתוח בכוונה. כרגיל, אני פתוחה להערות והארות ולא נפגעת מכלום.

החץ של דיאנה

קטניס אוורדין ☯ 18/05/2015 1476 צפיות 4 תגובות
ראיתי את ״היפה והגלדיאטור״ היום בפעם האלף. כתבתי את זה בעקבות הסרט. וכן, השארתי את זה פתוח בכוונה. כרגיל, אני פתוחה להערות והארות ולא נפגעת מכלום.

היא עלתה על סוסתה, אמרה לה שהיא לא האמינה שהבחור הזה באמת יצליח להשיג את הבחורה. היא הודתה בטעותה. היא בקושי כיוונה את החץ שנח לו בשלווה על קשתה הגדולה, ושחררה. היא ידעה שגם אם היא לא תכוון אותו הוא יפגע בדיוק במטרה.
היא התבוננה בו עד שנעלם מאחורי גבעות והרים, נהרות ואגמים. החץ המגולף המשיך בדרכו, מהיר יותר מהרוח.
הוא עבר על יד עץ ושייט לו בין הענפים, מפיל כמה עלי שלכת בדרך.
הוא עף קרוב למים, וטיפות קטנות ונוצצות ניתזו עליו, מה שנתן לו מראה מהודר אף יותר ממה שכבר היה לו.
הוא כמעט פגע באישה צעירה בעלת רפלקסים מהירים, שהתחמקה ממנו. הוא היה מתחמק ממנה, אם היא לא הייתה עושה את הצעד הזה.
הוא עבר ליד שולחנו של ארכיטקט כאשר הוא תכנן את הקולוסאום הבא, והעיף ממנו את כל הדפים.
הוא עבר דרך חלון מאפייה פתוח, והרס מאפה שוקולד, מה שנתן לו ריח נעים. החץ כמובן לא התלכלך.
ולבסוף, לאחר שחצה הרבה מקומות, נהרות וימים, גבעות והרים, סיים החץ את מסעו. הוא נתקע בין נער לנערה, על העץ בו היה חרוט שמם בתוך לב קטן. הם כמעט התנשקו, אבל חיוך עלה על שפתיהם במקום.
החץ של דיאנה שוב פגע במטרה.


תגובות (4)

top top

מהמם!
מסכרן!

19/05/2015 18:04

תודה רבה!

20/05/2015 18:13

באתי לשאול אם ראית את היפה והגלדיאטור

25/09/2015 01:42

    יאפ. פחות או יותר חמש פעמים בחיי (רשמתי את זה ברציתי להוסיף.)
    קטניס אוורדין, סוף.

    29/09/2015 07:37
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך