אם אני לא מקבל 5 תגובות אז אני מפסיק את הכתיבה!

היוונים והרומיים-פרק 11

16/10/2011 872 צפיות תגובה אחת
אם אני לא מקבל 5 תגובות אז אני מפסיק את הכתיבה!

"אוי" אמר אופל.
"מה?" שאלתי אותו.
"חייב להילחם,אתם תישארו פה! מבינים?" אמר ותקף.
אני כמובן לא הקשבתי אז גם אני תקפתי,סלשש הצלפתי בחרב באחד מהם,בום יריתי קשת ברקים,והמוח שלי עבר למצב אוטומט: שיסוף,קשת ברקים,הצלפה,חמיקה,קפיצה,ברק.אני לא הייתי שון אני הפכתי למכונת השמדה.
-כעבור חצי שעה-
מי ששרד ברח,מי שלא- מת.
מבין כול החמש מאות היצורים שהיו שרדו בערך חמישה.
"מה היה עכשיו?" שאלתי את אופל.
"זה לא עיניינך!" ענה לי,"אתם באים?" הוא שאל, "אנחנו צריכים לחפש את המחבר בטרטרוס" עניתי לו,"ואיפה אנחנו?" הוא ענה לי,"אתה רוצה להגיד לי שפה זה הטרטרוס?!" הופתעתי,"כן,אגב איפה אריק?" הוא שאל,"מה זאת אומרת הוא היה מאחורי כול הזמן!" אמרתי והיסתובבתי אבל לא היה אף אחד!.
"היי אתם שם!" שמעתי מישהו היסתובבנו וראינו את אריק!,כשהוא הגיע הוא אמר:"בזמן שאתם נילחמתם אני חיפשתי את המחבר ומצאתי אותו!","איפה?" שאלתי, "אחרי" הוא אמר והלכנו.
הגענו להיכל גדול מאוד וגדוש בספרים מכול סוג! ראיתי שמה גם ספר שכתוב עליו:"קורותיו של שון ספיידרוויק" אני! נמשיך.
כשבאנו ראינו מישהו בן 12 או 13 כותב,וליד היה כמובן קרונוס שאמר:"אדוני תן לי את כוחך,אני נישבע שאשתמש בהם בחוכמה!".
הילד קם ואמר:"אתה חושב שאתה יכול לשקר לי אבל אני יודע הכול אז… עוף לי מהעיניים!" והניף את ידו,קרונוס עף אחורנית והיתרסק בקיר.
הילד היתיישב ואמר:"ועם עוד פעם אתה תפריע לי אני אמחק אותך מכול הספרים בעולם!",קרונוס גנח ואמר:"כלומר אני לא יהיה קיים?",יותר מזה אתה לא תהיה קיים בכלל זאת אומרת שאתה לא היית מעולם מעולם לא נוצרת וכול מעשיך לא היתקיימו!".
"אנחנו צריכים עזרה כדיי לנצח את קרונוס" לחשתי לאופל.
"אני אזמן גריפון בסדר?" הוא ענה ושרק.
"הוא לא בא" אמרתי.
"אז אני אזמן עוג" אמר והפעם צרח:"קוקו מאקוקו!".
דוק דוק שמעתי דפיקות שהיתחזקו עד שהפכו ל:בום בום!.
קיר ניפרץ ומשם יצא…

חג שמח


תגובות (1)

נחמד : )
תמשיך מההר D:

19/10/2011 12:50
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך