נחמד אה?

היוונים והרומיים-פרק 13

06/11/2011 800 צפיות אין תגובות
נחמד אה?

-נקודת מבט אריק רק הפרק-
הקטן רץ אל קרונוס!
טיפש!
"היי משוגע,תחזור!" צעקתי,הילד היסתובב ואמר לי משהו,אחר כך כשהוא אמר לי מה הוא אמר אני (משחק מילים מסובך) הייתי מוכן לישחוט אותו אבל למזלו לא ידעתי בינתיים שום דבר.
הגענו אל המחבר ופקדנו עליו לבוא איתנו-אחרי הכול זה רק ילד.
המחבר קם ואמר:"עזבו את מקום הזה מיד!",הממ לא מקשיב במיוחד אה?
עכשיו בוא ניראה אותו לא מקשיב!
"אמ אריק? למה אתה משתנה לדרקון?","ג'ק, תן לטפל בזה".
"בוא איתנו!" פקדתי עוד פעם,"המחבר היסתובב אליי ואמר:"סליחה?!","בבקשה" עניתי (נכון זה מעצבן כשאומרים לך את זה?!) המחבר היתיישב ואמר:"היי וביי" והניף את ידו.
"これはどこから来たのか?!" שמעתי מישהו צועק,היסתובבתי וראיתי שני יפנים מבועתים מיסתכלים עלינו,"נהדר,נינג'ות" אמר ג'ק תפס אותי ואמר לי:"אני יכול להעביר אותנו למקום אחר" ועשה מסע צללים.
אני לא ממליץ לעשות מסע צללים עם בן אופל מותש. לא ממש לא.
"Где это взялось?!" שמעתי מישהו צועק,למה תמיד חייבים לצעוק?! בכול מקרה אני חושב שאנחנו ברוסיה.
הנה כמה עובדות שאני יודע על רוסיה:
1).אתה ממש לא רוצה להיות ברוסיה בלי מעיל מחמם.
2).לעולם אל תעברו לרוסיה עם בן אופל מותש כי אז הוא יכול להחליף תקופת זמן בטעות.
עובדה: גריגורי יפימוביץ נוביך (או בשם יותר מפורסם:רספוטין) בהה בנו.
"Где это взялось?!" הוא שאל עוד פעם,"לא יודע רוסית" עניתי.
"גרם מני מבין ברית" אמר בדיבור עיברי משובש,"יופי שאתה מדבר לפחות עיברית" אמר ג'ק.
"גולי תוואו איצי לפמי שנישהוא יברא אפחם?",ברצינות אני לא מבין איך הוא מצליח לדבר ככה!
"אוליי נדבר אנגלית?" שאלתי,"You know what year now?","All right" שאל ג'ק,"Year 19 AD" הוא ענה והוסיף:"Maybe you could come to my room before me someone sees you?",הסכמנו,לאחר שניכנסנו לחדרו ולאחר שנעל את הדלת אמר לפתע בעיברית טובה מאוד:"אוליי תנסו להיתחבא יותר טוב מימני?!" "זה פשוט מעליב שאתה שיקרת לנו!" נעלב ג'ק,"הוא כן אני זוכר אותך רוצח!" אמר רספוטין והשיל את דמותו.
פתאום ניזכרתי שהקטן אמר לי משהו על דופלנגר ששמו לוגן,אבל לוגן מת אז זה לא הגיוני.
ג'ק היסתובב ואמר:"יפה לוגן עבודה יפה", לוגן הסמיק אבל אמר:"איילה תשתקי ותישתני בחזרה".
טוב אז אלה איילה ולוגן.
"אתם לא מתים?!" נידהמתי,"האדון החזיר אותנו לחיים" אמרה איילה והתחילה להישתנות וכמוהה לוגן.
"איפה ג'ק!" שאלתי בזעם,"אה הוא? ג'ק היה סוכן שלנו,אדיר נכון?",איילה למה את מעבירה אינפורמציה לאויב?!" כעס לוגן,"אוי סתום לוגן! תפסיק לחלק פקודות" התפרצה איילה ותקפה את לוגן.
בזמן שהם נילחמו אני ניסיתי לברוח.
מידע:
1).דלת נעולה
2).אין חלון
3).לוגן משתנה לדוב גריזלי.
אני צריך לפתוח בכוח את הדלת או להרוס חלק מהקיר,נשמע קשה אה? למזלי יש לי את הנשק המושלם:העיניים שלי!
סובבתי את עיניי הדרקון שלי ויריתי קרניים לעבר הקיר.
בום!
טחחח!
טיפיטוח!
הקיר נהרס ורצתי לכיוון הפתח,ויצאתי בדיוק בזמן!
טחח!
לוגן השלים את השינוי שלו לדוב גריזלי ועשה היאבקות עם איילה.
התחלתי לחשוב אם ג'ק הוא בעצם איילה אז המקום הזה לא יכול להיות בשנת ה19 לפני הספירה.
יצאתי וצדקתי!
ראיתי את הקטן מוטח על הקיר על ידי קרונוס ושמעתי אותו אומר:"עכשיו נראה את הנבואה מתגשמת!".
רצתי אל שון ושמעתי אותו ממלמל:
"הו יופיטר מלך האלים!
הרוג את מי שמענה אותי ללא מצרים
תקוף בשם הזעם והאהבה !
למען בניך!"

בוששש!
טחחח!
בום!
ברק אדיר פגע בקרונוס וצלה אותו כמו ברביקיו!
ואז שמעתי קול אומר:"למענך בני,למענך…"


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך