אני לא אפרסם ביום שבת את ההמשך כי אני שומר שבת.

היוונים והרומיים-פרק 3

07/10/2011 784 צפיות אין תגובות
אני לא אפרסם ביום שבת את ההמשך כי אני שומר שבת.

צום קל תהנו מהסיפור (תקראו את רציתי להוסיף)

"אתה הבן של זאוס?" שאלה ילדה אחת אותי,"כן כנראה" עניתי,"טוב בוא נלך לאמן אותך שון" אמר כירון "אבל קודם אתה חייב להגיע לחדר האמיתי שלך" הוסיף.
הגענו לקומה שפשוט היתה עם ציוריי ברקים וכול שאר הדברים שזאוס עשה כמו:ירה ברק על קרונוס וזה.
טוב נמשיך
.כשניחנסנו לחדר הדבר הראשון שהרגשתי היה:אני מעדיף לחזור.
המקום היה שומם ועצב גדול היה באוויר.
"כאן אתה ישן" כירון אמר,"טוב נתחיל להתאמן עכשיו" וירדנו לאזור האימונים,המדריך (בחור מבניי ארס ניראה לי) בא ואמר:"מי הטירון?",אמרתי:"אני בן יופיטר",המדריך אמר בבוז:"אהה אז הבנתי שטירונים כמוך חשובים?" כירון אמר:"אל תעצבן אותו!" אבל היה כבר מאוחר מידיי,צעקתי:"אהההה" וברק פגע במדריך וכמעט טיגן אותו עד אפר,כלומר שלך אותו לתרדמת של של שלוש שבועות ארוכים.
כירון אמר:"לא היית חייב לעשות את זה".
"טוב מי נגדי?" שאלתי,אחד הרים את היד ואני היתחמשתי בחרב והתחלנו.
דבר ראשון הבנתי שהוא טקטיקן מצוין ודבר שני הוא תקף אותי כול כך הרבה עד שלא הספקתי להחזיר.
בום מכה בחרב,בום מכה בשיריון,בום מכה בקסדה, בום טראח יריתי חשמל עליו והכתי בחרב והוא התרסק על הרצפה.
כירון אמר:"מצוין שון עכשיו לך לישון",היסתכלתי החוצה מהחלון ומה ראיתי גרם לי להתקף לב:היה ערב! נילחמתי כול היום!.
כשישנתי החלום הישתנה:ראיתי ילדה ועוד ילד יושבים כבולים אל הקיר וקול עמוק אומר:"טוב גיבור קטן ניראה אותך מציל אותם!".
היתעוררתי ושמעתי בוםםםםםםםםםםםם כירון הגיע וצעק רוץ!! הפנימייה נהרסת!.
ואז בום אבן בגודל חצי מגרש כדורסל נפל עליו ושמעתי קול אומר:"על תיבטח בו!".

צום קל אמשיך ביום ראשון


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך