אז את מי שון ראה?

היוונים והרומיים-פרק 5

10/10/2011 812 צפיות 2 תגובות
אז את מי שון ראה?

"רגע רגע,יוון!?" אמר מישהו.
"כן יוון" עניתי.
"אבל מישהו צריך להישאר פה ולבנות את הפנימייה מחדש" הוספתי.
המדריך לבני אפולו אמר:"למה שלו תבחר 2-3 חברים שילכו איתך וכול השאר ישארו?","טוב אבל מי יבחר?" שאל מישהו,"אני אבחר" אמרתי.
טוב שון אם היית הולך להציל את העולם את מי היית בוחר?.
המממ.
"בן ארס ובת אתנה".
אתם יודעים ארס-להרביץ,אתנה-דרכים מיוחדות כדי להרביץ.
בן ובת באו אליי ואמרתי:"מה שימכם?",הילדה ענתה:"שמי הוא: גלית,ואני בת אתנה,והבן שלידי שמו הוא:לוגן,והוא בן ארס"(סתם ראיתי אקס מן וקיבלתי את השם).
"טוב אתם רוצים לבוא לטרטרוס?" התלוצצתי,"תרגיע מוח ברק" אמרה גלית,"אתם יכולים כבר לסתום את הפה ולבוא?!" נבח לוגן.
"ביי ביי" אמרו כולם ונסנו לשדה תעופה אולימפי.
,כן כן אני לא צוחק אולימפי.
בכול מקום ראיתי מעליות שרות וגם כנפיים לתעופה.אבל הקטע הכי טוב היה המטוסים.
כול שנייה הופיע מטוס זהוב בשדות ונעלם באותה פיתאומיות שהופיע.
"נו מה בוחרים?" שאלתי,"את המטוסים הציעה גלית?" "כן המטוסים" הסכים לוגן.
"אוקיי נזוז" אמרתי.
"יש לכם כסף להיכנס?" אמר פקיד משועמם למראה,"כמה זה עולה?" שאלה גלית,"שלושה דרכמות כל אחד"הוא ענה,"הנה קח" אמרה גלית והביא לפקיד מטבעות בגודל צלחות רק שהצלחות האלה היו מוזהבות.
"דלת מספר 6 מימין".
נכנסנו לחדר ואז ראיתי מישהי שגרמה לי להתקף לב.
יודעים מי זאת?


תגובות (2)

ממש יפה…
אהבתי:)

10/10/2011 13:21

תודה

11/10/2011 03:46
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך