היוונים והרומיים-פרק 8

13/10/2011 777 צפיות אין תגובות

ואז הוא יצא.
הממממ טוב תיראו כשבוגדים בך זה מעצבן.
ראיתי את לוגן או וגם גלית היית לידו,שני בוגדים מי היה מאמין?.
"בוגדים מנוולים!" סיננתי,"כן כן סתום פה" שמח לוגן,"אתה חושב רק עם העיינים קל לעבוד עליך" אמרה גלית בזדוניות והשילה את דמותה.
איך מתארים את זה?.
טוב היה לה אוזניים גדולות,זנב,שתי עיניים רגילות,שלוש עיניים זעירות,אצבעות קוף, והיא נראתה כמו הכלאה של קוף,ארנב וטיגריס.
"מה את לעזעזל?!" שאלתי מזועזע.
"פוקה" ענתה.
"ומה אתה?" שאלתי את לוגן,"משנה צורה או דופלנגר" השיב,"יש לך צורה אמיתית?" שאלתי,"הו כן" ענה והשתנה לגוש שעווה מומס למחצה ונראה כמו אדם בלי ציפורניים.
"איכס אתה מגעיל תשתנה בחזרה" אמרה גלית.
"תשתקי איילה" החזיר לוגן,אבל השתנה לנחש קוברה מעופף.
"היי אתה הנחש שתקף אותי כשהפנימייה התפרקה!" אמרתי,"מודה באשמה" ענה לוגן.
"תרצה לגעת מיהו כאוס?" אמרה איילה/גלית במתיקות מזויפת.
"בסדר" עניתי וחשבתי:ככול שאני יצבור יותר מידע אני אני אוכל לנצח יותר…
"זה המחבר של הסיפור הזה" אמר לוגן.
"מה?!" הופתעתי,"שמעת בעצמך,המחבר של הסיפור הזה" אמר לוגן.
"למה" שאלתי,"אוי נו טמבל המחבר של הסיפור הזה הוא זה שיצר אותך,את העולם הזה,את החיים שלנו, בלעדיו לא היינו חיים בכלל" אמרה איילה.
"אז את אומרת שאם המחבר,נגיד חושב ש… שאני הפכתי לקרפדה אני הופך לקרפדה?" שאלתי.
"כן כן" אמרה איילה.
"אבל המחבר גם מסוכן,אם הוא יוצא לעולם שלנו כול העולם יתחזק עד שהחיים יהרסו,העולם יהפוך למוטציה, נגיד פריחה מועצת של פרחי בר או התרבות מועצת של חרקים" המשיך לוגן.
"אז אתם משחררי אותו בכול זאת?!" התפלצתי.
"כן" שמחה איילה.
"קרונוס גילה דרך לשלב את כוחו עם כאוס כך שקרונוס יקבל את כוחו של כאוס בלי למות" אמר לוגן.
"תגיד מה שימך האמיתי" שאלתי את לוגן.
"ויקטור" ענה לוגן.
"אהה,אז הבנתי אתם מנסים להשתלט על העולם" אמר קול מהצללים.
"מה לעזעזל?!" הסתובב ויקטור.

המשך מחר


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך