הסיפור מבוסס על פרסי ג'קסון ועל הגיבור האבוד.

היוונים והרומיים-הקדמה ופרק 1

05/10/2011 957 צפיות 4 תגובות
הסיפור מבוסס על פרסי ג'קסון ועל הגיבור האבוד.

אתם אוליי מכירים את האלים היוונים והרומיים ואת הידיעה שהם בעצם אל אחד שיש לו 2 אישייות אבל יש להם ילדים שונים וזה מה שמבדיל בינהם.(תיקראו את רציתי להוסיף. מי שחדש זה למטה).

שלום.
קוראים לי שון.
אתם בטח ילדים רגילים שקוראים את זה כי אתם חושבים את זה לסיפור בידיוני או משהו אבל אם אתם חושבים שגם אתם מיוחדים כמוני תפסיקו לקרוא מיד!
אל תגידו שאני לא הזהרתי אתכם.
היי.
אני חצוי.
אני גיליתי שאני בן יופיטר שזה זאוס מלך האלים.
אבל קודם אתם צריכים לדעת איך זה קרה לי…

היום היה טיול לכיתות הקטנות.
אנחנו היינו חייבים לשבור את הגב על הכסאות הקשים האלה,וחוץ מזה היה בדיוק השיעור השנוא עליי:אנגלית! כול המילים כול הזמן היתבלבלו במוח! אבל חוץ מיזה שאני אם דיסלקציה אנחנו כיתה נורמלית:יש חנון,יש טמבל,יש בריון ויש נורמליים.
אני מאוד שונא גם את המורה ליאורה המורה למתמטיקה.
תמיד תוקעת בי מבטים מוזרים, כאילו היא רוצה לשחוט אותי.
אבל נחזור לנושא.
התעודדתי, השיעור הבא היה השיעור היסטוריה עם המורה גרובר שמשום מה תמיד מסתובב עם כסא גלגלים.
אבל הכי כיף איתו! הוא מלמד אותנו על יוון ויש לו כול מיני נשקים ומגנים יוונים ורומיים מעניינים.
הוא גם עושה טורנירים של קרבות! צריך לקחת חרב,מגן,שריון ולהילחם! אני תמיד הכי טוב בזה,אני מנצח את כול הכיתה אחד על אחד.
היום קיבלתי את המבחן שלי באנגלית עם נכשל מתנוסס עליו בגאון כרגיל והלכתי לשיעור היסטוריה.
בדרך המורה ליאורה עצרה אותי ואמרה לי:"ב-3 אתה במזכירות!" הלכתי קודר בגלל:שאלף לא עשיתי כלום בית היה לי שיעור היסטוריה ב3.
הגעתי לכתה היתיישבתי והמורה גרובר אמר:"אוקיי כולם מישהו יודע מיהו פרסאוס?" הרמתי את היד והוא אמר:"כן שון ?" אמרתי:"פרסאוס היה חצי אל חצי בן תמותה הוא היה בנו של זאוס והוא עשה הרפתקאות בעולם".
"מצוין" קרא המורה גרובר בשימחה.
שאר השיעור היה אותו הדבר: הוא היה שואל שאלה ואני עניתי או מישהו אחר.
ב-3 הלכתי למזכירות והדבר הראשון ששמתי לב לו היה השקט המוחלט.
בדרך כלל יש רעש ולפחות 2 מורות שם אבל עכשיו אין אף אחד. פתאום שמעתי גרגור עמוק מעליי והיסתכלתי למעלה,הדבר הראשון שראיתי היה את הפנים אוי הפנים! הם ניראו כמו פניי ערפד והיה גם רגל אחת ממתכת והשנייה עם פרות חמור.
הכפות הידיים היו בוערות והדבר הזה נחת לידי! ואז היא אמרה לי:"ובכן יש לך את זה?"

המשך מחר


תגובות (4)

האם זה אתה רותם?. בכל מקרה – יפה מאוד. דרך אגב – לסיפורים מסוג זה קוראים "פאנפיק" – סיפור שעלילתו היא בתוך עלילה של סיפור אחר. בהצלחה!. תמשיך לכתוב. אני אוהב את זה (אבל באמת, ליאורה? רק אני או שזה דומה מידי לשם של המורה שלי למתמטיקה אם אתה באמת רותם).

05/10/2011 13:15

לא אני לא רותם חוץ מיזה חברה שלי ליאורה ביקשה שאני יוסיף אותה בסיפור

06/10/2011 06:43

או. בסדר. בהצלחה. אהבתי את הסיפור וגם את חלק 2 אהבתי.

06/10/2011 10:32

תודה

11/10/2011 04:36
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך