midnight writer
באופן עקרוני (אם לא היה ממש מובן), זה עומד להיות סיפור שבו אני אכתוב מיתולוגיה משלי, אלים שונים, ומלחמות הכל. אני אשמח אם תרשמו :)

היסטוריה נכתבת-הקדמה והרשמה

midnight writer 28/06/2014 701 צפיות 3 תגובות
באופן עקרוני (אם לא היה ממש מובן), זה עומד להיות סיפור שבו אני אכתוב מיתולוגיה משלי, אלים שונים, ומלחמות הכל. אני אשמח אם תרשמו :)

לפני הכל, כשהעולם היה רק אוסף של חתיכות קטנות של מציאות שהסתובבו סביב חור, נוצר האוויר. האוויר סחרחר סביבו את כל החתיכות, והעלים את החור. הוא משך לתוכו את החתיכות עד שיצר את האדמה, והשמיים.
האוויר לא הסתפק ביציריו הראשונים והחליט ליצור עוד, ועוד ועוד. יציריו מלאו את העולם, ומלאו אותו עד שהאוויר החליש, וילדיו שלטו.
ילדיו לא יכלו לחיות בשלום, הם החלו להסתדר בקבוצות, ממלכות משל עצמם שלא הפסיקו, עד עכשיו, להילחם אחת בשנייה. יציריו של הגדול מכל, נלחמים אחד בשני עד שהחזקים ביותר ינצחו.

כדי להירשם-
שם: (לא שמות נורמליים)
מראה: (לא חייב נורמלי, אפשר להתפרע)
אל של…
אופי: (האופי צריך גם לשקף את תחום האחריות שלו בתור אל)

תודה לכל מי שנרשם ^-^


תגובות (3)

שם: טנקלוטס.
מראה: הוא יכול לשנות את המראה שלו תמיד. אבל לרוב תראו אותו כך: שיער כחול אסוף לצמה שמגיעה עד המותניים עיניים אחת בצבעי האש (משתנה) אחת לפי השעה שבחוץ( צהוב יום, שחור לילה ועוד). גבוה שרירי, שזוף.
אל האחריות.
האחריות באה לידי ביטוי אצלו כאשר הוא שוטל על הזמנים ועל סדר היום. בגלל עבודה כזאת קשה הוא היה צריך עזרה מכוחות קסם שפיתח בעצמו שקשורים בעיקר לאדמה, לשמש (אור והתרפצויות געשיות), לירח (גאות למשל), ולכוכבים.
אופי: הוא סבלני, אחראי (כמובן), אם תעשה בנים ובנות חצוים הוא ידאג להם וכל לילה (כמעט) יופיע בחלומם. חשוב לו מאוד מאנשים.
הערות: יש המאמינים שברגע שטנקטלוס ימות סוף העולם יגיע. טנקטלוס ימות רק כאשר יאבד שליטה על מקור חיי כל כדור הארץ. השמש. המדענים אומרים שהשמש תיכחד אבל טנקטלוס יהי ש כדי שזה לא יקרה.
טנקטלוס חי לרוב בהר האולימפוס שנחרב אחרי מלחמה בין האלים היוונים לרומים.
(אשמח אם תעשה זאת, כי לדעתי ככה תוכל להתעורר מיתולוגיה חדשה.).

28/06/2014 20:08

    האל הזה נשמע באמת מדהים,

    28/06/2014 20:21

שם: מייקסוס (השם שלי וסוס בסוף, מקורי)
מראה: כמו בן אדם רגיל, שרירי, שער שחור.
מייקסוס מקבל הרגשה שהוא לא חשוב בעולם האלים בגלל שהוא " אל הרגישות", בגלל זה הוא החליט לעזוב את עולם האלים ולחיות כבן אדם רגיל. כשהתחילה המלחמה גייסו אותו לעזור להם אך הוא מתקשה לעזוב את חברתו בת האדם, תמר.
מייקסוס הוא האל היחידי שאין לו ילדים וכל האלים לא רוצים להתחיל איתו במלחמה. אך מייקסוס מחליט שהוא חייב להפסיק את המלחמה המיותרת הזאת ולכן משאיר את חברתו תמר לבד בכפר בוא הוא גר בשנים האחרונות.

שם: תמר
מראה: היא בת אדם,שער שטני ארוך, עיינים כחולות.
אופי: רגישה, מלאת ביטחון, חסרת פחד, תעשה הכל בשביל מי שהיא אוהבת
הערה: החברה של מייקסוס שמחליטה לעקוב אחרי מייקסוס לאחר שהוא חוזר לעולם האלים כדי להפסיק את המלחמה.

28/06/2014 20:52
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך