אולימפוס
בבקשה!!! היצתרפו!

המיתולוגיה הרומית/יוונית – סיפור+הרשמה…

אולימפוס 17/06/2014 1500 צפיות 24 תגובות
בבקשה!!! היצתרפו!

אוקיי אז זה הז׳אנר: סיפורי מיתולוגיה (רומית או יוונית, תיבחרו)

אגב, אין דמות ראשית ראשית, כולם דמויות ראשיות . עימכם הסליחה אם לא הוזכרתם!

אז ככה, אתם הולכים להשתתף כאן, אתם צריכים ליבנות את עצמכם בסיפור, למשל הנה אני (אתם יכולים לשנות את שמכם האמיתי), אתם יכולים להמציא אבל אז זה לא כיף, ותגידו אם בנית זאת על עצמכם או לא.

שם: ג׳ייקוב (לא חייבים שמות מישפחה)
גיל: 14.5 (בין 12-17)
אופי: מצחיק, ציני, מעצבן, עקשן (מזל שור!), מתעצבן בקלות, טיפש קצת, רגיש, אמיץ (לא יתר על המידה), אוהב לעשות דברים בדרכו שלו.
מראה: שיער חום, עניים כחולות-ירוקות, כחוש, נמוך.
רקע (תתפרעו): אביו מת (לפחות כך סופר לו) וגדל עם אימו, והיא מתה בשריפה שפרצה בביתם, (לאחר שאביו הפייסטוס, רב עם זאוס, זאוס כעס והחליט להרוג את אימו) אביו שלח סוס מכני אדיר עשוי ארד שמימי ששמו מקסימוס (הגדול, ברומאית), להציל אותו. במחנה הרומי/יווני, הוא בנה לו כלב, בשם אופטימוס (הטוב, ברומאית) , הוא ניחך בכוח האש של הפייסטוס, מה שגורם לו ספקות ופחדים גדולים.
אב/אם אלוהי/ת: הפייסטוס (האדיר)
כלי נשק: חרב מארד שמימי, שבה הוא מתמחה דיי טוב, כי אביו חישל אותה (בסוגריים עשו רקע איך או כיצד קיבל אותה, לא יוצר מכמה שורות: הוא מצא אותה בנדן שהיה על מקסימוס. יש לו גם מגן שמתכווץ לשעון (שיפור שהכניס) שאותו מצא תלוי על קת החרב.
הערות, כאן מוסיפים עוד דברים: יש לו פחד ממקומות חשוכים

אנא מכם תשתתפו! כל אחד מוזמן להצתרף, אני אישית חושב לעשות על המד הרומי אבל אם יהיה רוב מוחץ יהיה המחנה היווני, אני יתן לך פירוט קטן על כל העניין, מסתבר שהמחנה אליי הם שייכים לא מודע לקייומם, הם צריכים להגיע למחנה בכוחות עצמם, רק עם מה שיש להם.


תגובות (24)

תוכל להסביר לי בעברית,
אלוש המתלהב?

17/06/2014 19:06

בשימחה, מה את רוצה שאסביר? (זה מוזר, כי את רוצה הסבר אבל אני מבקש ממך הסבר על איזה הסבר את רוצה הסבר)

17/06/2014 19:07

    הסבר מהסוג שאני אבין, אלוש ידידי משכבר הימים.
    זו הרשמה רגילה?
    חצויים?
    איזו מיתולוגיה?

    17/06/2014 19:08

1. תצביעי לאיזו בא לך, רומית או יוונית.
2. תעשי את עצמך כדמות בסיפור, או שתמציאי אחת, לבחירתך. את כמובן יכולה לעשות טוויסט בדמות שלך/ שמגלמת אותך.

17/06/2014 19:10

    אה, זאת אומרת,
    לתאר את עצמי פחות או יותר?

    אלוש קורה פה משהו פדופילי?

    סתם,
    אני עכשיו מעולה בהרשמות כי התאמנתי בפורומים אחרים אז אני יעשה לך דמות.

    17/06/2014 19:13

פדופיל? אם כל הכבוד אני. יגאל מתמונות שלא ראויות לגילי אם את מבחנה למה אני מתכוון (המישפט המפורסם ביותר בבית סיפרנו)

17/06/2014 19:14

ניגעל* מבחנה*

17/06/2014 19:15

מבינה* לא מבחנה

17/06/2014 19:15

גם אני אלוש, גם אני ><
*חנונים צנועים לנצח? _._._*

17/06/2014 19:17

*בטח, יחי ארגון ח.צ.ל – חנונים צנועים לנצח!*

מה עם הדמות?

17/06/2014 19:41

אף אחד לא נירשם? :(

17/06/2014 19:44

    אני נרשמתי!

    17/06/2014 19:50

אני כותבת דמות שמבוססת עליי

שם: ליה (תמיד רציתי שיקראו לי ליה)
גיל: 15.8
אופי: סרקסטית, אוהבת לצחוק, קצת מטורפת (אבל במובן הטוב), אוהבת לשיר ולצייר, היגיינה די חשובה לה, רצינית כשצריך אבל יכולה להיות כיפית, צינית, נחמדה מאוד, מתורבתת, פילוסופית והכי היא יודעת לדבר עם הגברים
מראה: גובה ממוצע, שיער שאטני כמעט בלונדיני, עיניים כחולות-אפורות-ירוקות כאלה (קשה להסביר את צבע העיניים שלי, זה משתנה לפי מה שאני לובשת והמצב רוח שלי P: ), רזה, אף קטן וחמוד ושפתיים דקות וורדרדות
רקע: גדלה עם אבא שלה ואמא חורגת, אבא שלה אף פעם לא סיפר לה שהיא בת של אלה הוא היה לוקח אותה למחנה היווני מאז שהייתה בת 12 ואז אמא שלה הכירה בה, מאז היא גרה במחנה היא קיבלה מאמה שלושה מתנות.
אם אלוהית: אתנה
כלי נשק: רומח מוזהב שיכול להפוך לעט נובע כדי לחתום על חוזים או סתם כדי לשרטט ציורים או מפות (אחת המתנות שאמה נתנה לה), אתנה העניקה לליה את המגן שלה שראשה של מדוזה מוטבע עליו
הערות: המתנה השלישית שאתנה העניקה לליה הוא ינשוף שיכול לדבר, היא דואגת לו כאילו היה בן אדם

מקווה שתיקח

17/06/2014 19:50

תודה, אקח.

17/06/2014 19:58

תגיבו!

17/06/2014 20:23

אני כותבת את עצמי אבל בגלל שאין לי הורה אלוהי אני אאלתר את זה XP

שם: קארין
גיל:15 ושמונה חודשים
אופי: צינית בטירוף, נפגעת בקלות, מוכשרת, חכמה מאד, אוהבת לשיר ולכתוב, אוהבת משחקי מחשב מאד (מיינקראפט, סקיירים, COD, באטלפילד, בורדרלאנס וכל מיני), אוהבת מבוכים ודרקונים ובכלל משחקי תפקידים, אין לה סבלנות לטיפשים או לאנשים שחושבים את עצמם טובים מאחרים, תגן על החלשים ממנה, אין לה בעיה להתמודד פנים אל פנים, אוהבת ספורט ואומנויות לחימה (ג'ודו, ג'יוג'יטסו, MMA, איגרוף וכד'), נהינת מהיופי של הטבע וכל מה שבו אבל יודעת להעריך את הטכנולוגיה והקידמה, מאד נאמנה לחברים שלה אלא אם הם בוגדים בה או ממש מעצבנים אותה, רומנטית ומתאהבת בקלות ואחרון אבל חביב אם כן יהיה לה חבר היא תשקיע הכל ותרצה רק את הטוב בשבילו.
מראה: גובה ממוצע, שיער בלונדיני שאטני לכיוון החום, לבנה שזופה מעט אבל לא חומה, עיניים כחולות אפורות ולפעמים גם קצת ירוקות (תלוי מה היא לובשת או מרגישה), לובשת בעיקר שחור ואדום אבל יכולה גם ללבוש צבעים אחרים כל עוד זה לא ורוד! (איכס ורוד), קצת מלאה אבל לא הרבה בעיקרון היא מאד ממוצעת חוץ מהעיניים שלה שכולם תמיד מחמיאים עליהן.
רקע: גדלה כל חייה בעיר וטסה הרבה לחו"ל עם המשפחה שלה אביה עבד הרבה ונהג לחזור מאוחר הבייתה ולצאת מוקדם בבוקר. אימא שלה סיפרה לה שהיא ביתו של זאוס והביאה אותה למחנה החצויים שם אביה הביא לה שלושה מתנות.
אב אלוהי: זאוס
כלי נשק: חנית שיורה ברקים מראשה ומתכווצת לעט בלחיצת כפתור ולהפך
הערות: המתנה השניה היא מגן שעליו מוטבע ראשה של גורגונה, המתנה השלישית היא פגסוס לבן כשלג שבא כאשר קארין קוראת לו. בנוסף, קארין מתמחה ממש טוב בכל הנשקים ובעיקר בחנית ופגיון.
מקווה שתיקח :)

17/06/2014 22:18

    את, הבחורה שהסכימה להכניס ערפד גיי לסיפור שלה [תודה על זה, דרך אגב]
    מתי פרק 2???

    17/06/2014 22:21

    עובדת על זה ;)

    17/06/2014 22:29

את משחקת מיינקראפט?

17/06/2014 22:19

    בטח!! מיננקראפט שליטה!!!

    17/06/2014 22:28

    מיינקראפט*

    17/06/2014 22:29

כתבתי מראה ונשברתי-./

17/06/2014 22:20

לא!!!

17/06/2014 22:22

מיינקראפט! הדבר השני הכי אהוב עליי – סוסים זאת אהבה ללא גבולות!

18/06/2014 07:48
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך