מלאך ספיר
תגיבו...

המריבה בין האלות.

מלאך ספיר 07/03/2014 1546 צפיות 3 תגובות
תגיבו...

ניקס אלת הלילה,סלנה אלת הירח ואאוס אלת השחר התאספו לילה אחד ליד הנהר.
ניקס דאגה לכך שיהיה לילה נעים ונינוח.סלנה דאגה שהלבנה תעיר להם את הדרך .
ואאוס חייכה ופשוט דחתה את השקיעה.
הנהר אראה את השתקפותן של האלות והאלות התענגו על מראן הנאה.
ניקס החלה את השיחה שהפחה לריב"יקירותי מה דעתכן? אם יבוא לכאן נסיך ויבחר איזו מאיתנו היא הנאה ביותר?" סלנה חייכה בחולמניות אך אאוס צחקה צחוק זדוני"אתן כל כך תמימות! הרי ברור שהנסיך יבחר בי." סלנה הפסיקה לחייך וכך גם ניקס וסלנה שאלה"למה בדיוק את?" אאוס ענתה בעצבנות"נו… כי אני הכי יפה והכי פחות חשוכה." ניקס כעסה וכבר דמינה את ניצחונה"מה זאת אומרת חשוכה?" אאוס ענתה"שתיכן קשורות לחושך ללילה."
שתיהן הבינו אך כעסן רק התגבר"אז אם את כל כך בטוחה בוי נבדוק!" אמרה סלנה
ונופפה במניפה שלהאחרי כמה שניות הגיעה נערה יפה שהיתה אלת האח המבוהרת שבבית
ששמה הסטיה. הסטיה החלה לאפר את כל האלות ולהלבישן בשימלות יוקרה יפיפיות.
ניקס לקחה פעמון כשסימו להתגנדר וצילצלה בו ואז הסבירה " הפעמון הזה יזמן לנו נסיך, אז שקט!"
הן חיכו זמן מה ואז או נסיך הוא הגיעה אליהן ושאל" שלום גבירותי, אתן יודעות איפה הצפון?"
שלושתן וגם הסטיה ענו"אנחנו זימנו אותך ועשיו הגד מי מאיתנו נראת הכי טובה לאישה?"
הנסיך הבין י לפניו עומדות אלות אך תשובתו היתה התשובה שענה מכל הלב"אני חושב שאת האישה הזאת שבצד." כולן התבוננו בהסטיה וניקס ואאוס תיכננו איך להרוג אותו רק סלנה עצרה אותן ושאלה"למה דווקא אותה?" הנסיך חייך וענה" משתי סיבות הראשונה היא נראת לי רגועה ויפה וביתית יותר ושנית עם היתי בוחר בך…" הוא הצביא על ניקס"או בכל אחת אחרת חוץ ממנה מזאת שבחרתי אז היתן אורגות אותי יותר מהר…"


תגובות (3)

תגיבו בבקשה! :)

07/03/2014 16:14

ממש ממש חמוד! גם הרעיון יפה!

10/03/2014 16:03

תודה :)

11/03/2014 14:12
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך