הביצה
תגיבו •-•

הקדמה והרשמה – מורשת מצריים

הביצה 25/04/2014 839 צפיות 13 תגובות
תגיבו •-•

הקדמה :
גב אל האדמה רוצה להתאחד עם אשתו נות , וקללתם ( הקללה- הם לא יוכלו להפגש או לדבר יותר לעולם זה עם זה) מפריע להם , הם צריכים הרבה מאוד כוחות כדי להפר את הקללה , והם מתכננים לישאוב את כל כוחות האלים מכל האלים. החרטומים הצעירים ( הדמויות שלכם) יוצאים להשיב את השקט. הבעיה היא : כיצד נילחמים באדמה או בשמיים?

הרשמה:

שם:
שם מ׳:
גיל: 15-18
אופי:
מראה:
דרך: כגון דרך הורוס .
משהוא נוסף:
מאוהב?:


תגובות (13)

בשמחה הייתי מציע דמויות אבל העלילה לא מובנת כל כך…

25/04/2014 18:00

אז אני יערוך שנייה

25/04/2014 18:05

ערוך

25/04/2014 18:09

שם: איירי לוקאס.
גיל: 16
מראה: שיער אדום ארוך וגלי, עיניים ירוקות, צלקת על הצוואר.
אופי: נחמדה, שקטה בדרך כלל, הרבה אומרים שהיא מוזרה. לא נפתחת בקלות לאנשים, והיא מעדיפה להסתגר בחדרה. אוהבת לעבוד סולו מאשר בקבוצה.
דרך: סת
משהו נוסף: הוריה נרצחו מול עיניה, ולפעמים היא נצכרה בזה ונהיית עצובה.
מאוהבת: מעדיפה שכן ><
הו, ותתחיל את הסיפור מהר! (אני מניחה שאתה בן, אבל אם את בת, אז אני מצטערת…)

25/04/2014 20:11

מזה שם מ', אין לי כלכך דרך, (מה זה?) אני מממממש רוצה לכתוב דמות.
בבקשה תסביר לי…

25/04/2014 20:28

    שם מ', זה שם משפחה. את קראת את משפחת קיין והאלים המצריים במקרה? כי אם לא, אז אין לי דרך להסביר לך…

    25/04/2014 20:35

מזה שם מ', אין לי כלכך דרך, (מה זה?) אני מממממש רוצה לכתוב דמות.
בבקשה תסביר לי…….

25/04/2014 20:28

    שם מ׳ – שם מישפחה – מ׳ – מישפחה . אוקיי?

    26/04/2014 08:34

שם: אופיר טמבלר
גיל: 17 וחצי
מראה: שיער שחור פרוע ומבולגן, עיניים ירוקות, גבוה, רזה, שרירי (לא מפוצץ. בצורה עדינה כזו… מפוסלת כזו…) מעט נמשים על האף והלחיים, אף קטן וחמוד, עיניים גדולות יחסית שרואים למרחקים. יפה תואר בצורה מאוד ייחודית.
אופי: אדיש, לא כ"כ אוהב להיות עם אנשים. אוהב לעשות קסמים עם עצמו, כמו ליצור לעצמו צלחת בלתי נגמרת של תפוצ'יפס. לא נחמד כ"כ, ציני ועקצני. יכול להיות לפעמים (אבל רק לפעמים!) נחמד לאנשים. מרדני מאוד. אוהב לאכול ולצייר.
דרך: דרך אל התפוצ'יפס. הוא מאמין בו בלב שלם. אבל בגלל שהכריחו אותו לבחור משהו אחר הוא בחר בדרך תחות (אל הידע). אבל ממשיך ללמוד את דרך אל התפוצ'יפס בסתר (תמיד יש לו מלאי מלא של תפוצ'יפס. ויש לו עוד כמה טריקים)
הערות: הגיע לנום לגמרי בטעות. תמציא לך את הדרך שהגיע לשם. אה! והוא הגיע לשם בגיל 13.
מאוהב: לא ממש. אבל יהיה נחמד אם תעשה לו איזו אהבה נחמדה ;)
מקווה שזה מספיק טוב =)

25/04/2014 20:40

עוד 5-7 דמויות אני צריך

26/04/2014 08:27

שם: אניה אוורס
גיל: 16.5
מראה: שיער בלונדיני קצר, עיניים כחולות ואדישות, חיוורת ודי גבוהה.
אופי: אדישה, לא ממש אוהבת לעזור לאחרים, אוהבת לאכול, נמנעת מלהסתובב עם אנשים אפילו שהם חברים שלה.
דרך: הורוס.
מאוהבת: לא. לא שמה לב על בנים בכלל. בשבילה הם סתם עוד אנשים.

שם: רין אקיסטלר
גיל: 17
מראה: שיער שחור קצת ארוך, עיניים אפורות. קעקוע על יד ימין של נשר.
אופי: אידיוט. הוא תמיד עושה שטויות, אבל יכול להיות רציני לפעמים. יש לו חוש הומור, מתחבר בקלות לאנשים. יקריב את חייו בשביל להציל את חבריו.
דרך: אנוביס.
מאוהב: לא…

26/04/2014 08:46

עוד 2?!?!??!?!! רק עוד 2?!??!!!

26/04/2014 08:51

שם : ויולט בראון
גיל : 16 (את יכולה לשנות)
אופי : היסטרית, לא החלטית, מבריקה, שתלטנית, פרפקציוניסטית, נאמנה לחבריה, נחמדה.
מראה : שיער שחור ארוך, עור בצבע קפה, עיינים כסופות, שריטה קטנה על האף, רזה ודי נמוכה, מתלבשת במלא מלא צבעים.
דרך : המממ…. נפתיס
משהו נוסף : חולמת שיהיה לה חבר ושונאת את ההורים שלה.

27/04/2014 20:02
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך