אולימפוס
בבקשה תגיבו!

הרשמה לסיפור רומי/יווני נסיון 2

אולימפוס 17/06/2014 936 צפיות 10 תגובות
בבקשה תגיבו!

אוקיי אז זה הז׳אנר: סיפורי מיתולוגיה (רומית או יוונית, תיבחרו)

אגב, אין דמות ראשית ראשית, כולם דמויות ראשיות . עימכם הסליחה אם לא הוזכרתם!

אז ככה, אתם הולכים להשתתף כאן, אתם צריכים ליבנות את עצמכם בסיפור, למשל הנה אני (אתם יכולים לשנות את שמכם האמיתי), אתם יכולים להמציא אבל אז זה לא כיף, ותגידו אם בנית זאת על עצמכם או לא.

שם: ג׳ייקוב (לא חייבים שמות מישפחה)
גיל: 14.5 (בין 12-17)
אופי: מצחיק, ציני, מעצבן, עקשן (מזל שור!), מתעצבן בקלות, טיפש קצת, רגיש, אמיץ (לא יתר על המידה), אוהב לעשות דברים בדרכו שלו.
מראה: שיער חום, עניים כחולות-ירוקות, כחוש, נמוך.
רקע (תתפרעו): אביו מת (לפחות כך סופר לו) וגדל עם אימו, והיא מתה בשריפה שפרצה בביתם, (לאחר שאביו הפייסטוס, רב עם זאוס, זאוס כעס והחליט להרוג את אימו) אביו שלח סוס מכני אדיר עשוי ארד שמימי ששמו מקסימוס (הגדול, ברומאית), להציל אותו. במחנה הרומי/יווני, הוא בנה לו כלב, בשם אופטימוס (הטוב, ברומאית) , הוא ניחך בכוח האש של הפייסטוס, מה שגורם לו ספקות ופחדים גדולים.
אב/אם אלוהי/ת: הפייסטוס (האדיר)
כלי נשק: חרב מארד שמימי, שבה הוא מתמחה דיי טוב, כי אביו חישל אותה (בסוגריים עשו רקע איך או כיצד קיבל אותה, לא יוצר מכמה שורות: הוא מצא אותה בנדן שהיה על מקסימוס. יש לו גם מגן שמתכווץ לשעון (שיפור שהכניס) שאותו מצא תלוי על קת החרב.
הערות, כאן מוסיפים עוד דברים: יש לו פחד ממקומות חשוכים

אנא מכם תשתתפו! כל אחד מוזמן להצתרף, אני אישית חושב לעשות על המד הרומי אבל אם יהיה רוב מוחץ יהיה המחנה היווני, אני יתן לך פירוט קטן על כל העניין, מסתבר שהמחנה אליי הם שייכים לא מודע לקייומם, הם צריכים להגיע למחנה בכוחות עצמם, רק עם מה שיש להם.


תגובות (10)

תגיבו בבקשה…

17/06/2014 20:39

אוקיי אני אנסה ;)
שם: שירנה.
גיל: 13
אופי: היא עקשנית מאוד, חזקה אבל אדישה. היא אף פעם לא מראה רגשות והיא תמיד רצינית, כשהיא מגחכת זה ממש לפעמיים, וגם הגיחוך יוצא ממש כבד. יש לה חיוך יפהפייה, אבל היא אף פעם לא משתמשת בו. היא בן אדם נקמן ושומר טינה, אם מישהו יעשה לו משהו, היא תעניש אותו כפול.
מראה: שיער חום מתולתל עד האגן, שבדרך כלל אסוף בקוקו. עיניים ירוקות, גומות חן ועור קצת שזוף.
רקע: היא בת של אפרודיטה, והיא ממש ההפך ממנה. פעמיים רבות אפרודיטה התאכזבה ממנה שהיא לא מחייכת כמעט והיא לא מתאפרת כמוה. או שהיא לא יפה כמוה. אבא שלה לא ידע שהיא בת שלה אלה, אלא הוא סתם התאהב באפרודיטה וכשגילה שהיא בהריון נפרד ממנה ונתן לה כסף כסליחה. סתם סטוץ'. היא הייתה בבית יתומים כל חייה, והיא ידעה שהיא מסוגלת לכשף אנשים בדיבור שלה, אבל יום אחד זה התחזק יותר מתמיד, והיא הצליחה לברוח מבית היתומים. ועכשיו אתה יכול להמציא.
אם אלה: אפרודיטה.
כלי נשק: העיניים שלה. תופתעו, היא מסוגלת להזיז אנשים, אם היא קופאת אותם במבט שלה, ואז כשהיא מזיזה את העיניים, האיש שנועץ בה מבט זז כמו העיניים. למשל אם העיניים שלה למעלה,הוא יכול לקפוץ ולשכוח את כל מה שעשה לפני רגע. הוא יחשוב שיגיע לשמיים כשהעיניים שלה למעלה, והוא ימשיך לקפוץ עד ששירנה תזיז את העיניים או תנתק אותם ממנו. היא מנתקת בעזרת סיבוב, היא מפנה את הגב. אבל זה דבר מאוד קשה, וקשה לשלוט בו. היא לפעמיים נועצת במישהו מבט, והוא בלי כוונה מתחיל לזוז.

17/06/2014 20:40
uta uta

שם: וואטר (water= באנגלית)
גיל 14
אופי: וותרן, לוקח הכול בקלות, חושב שהכול יבוא בזמן שנוח לו.
מראה: שיער חום שמרוח בג'ל לקוץ אחד, ועיניים כחולות בהירות,
רקע: הבן של פוסידון (מן הסתם) לא סובל את הקטע הזה של להיות חצוי. ואם הייתה לו אפשרות בשמחה הוא היה מוותר על זה.
כלי נשק: קלשון שלושה להבים, בצבע זהב והנשק יכול להוציא מים ממנו.

17/06/2014 20:50

מה אתה חושב שאני? אני יודע יותר טוב מעצמי אנגלית! (כי לא בא לי ליפגוע)

17/06/2014 20:52

לא בטוחה שאני מבינה בדברים האלה אבל אני אוהבת מיתולוגיות אז ,
שם: יוטה
גיל:14
אופי: היא ביישנית מאוד, לא בעלת בטחון עצמי,היא זמרת מעולה, היא גרועה בכל מה שקשור להגנה עצמית, רגישה,היא מאוד נבונה וחכמה, בדיוק כמו אמה.
אם אלה: אתנה – אלת המלחמה , החוכמה והצדק(אמןאמןןן שלא טעיתי)
רקע:היא נולדה לאב מפשוטי העם כאדר אמה חגגה ניצחון במלחמה, והיא חגגה אותו עם פשוטי העם. אתנה התאהבה בפשוט העם הזה והם אף היו יחדיו שלוש שנים, ובגיל שלוש רבו ואמה הרגה את אביה. מאז היא מתעבת את אמה.היא שונאת את העובדה שהיא ביתה.אך היא מסתירה את זה בפניה התמימות והביישניות.
אמה ממשיכה לשלוח אותה ומנסה ללמד אותה אומנויות לחימה, וכל דבר שקשור למקצוע שלה, אך שום דבר. אמה גאה בה בכך שהיא חכמה ואינטליגנטית.
מראה: שיערה בגווני השחור חיוור ועיניה חומות, היא גבוהה וממצועת לגילה, טיפה שמנמנה.שערה חלק ופוני בובה מונח מעל עיניה. היא מרבה ללבוש שמלות בגווני אדום.
כלי נשק: היא מהירה מאוד שלפעמים קשה לראות איפה היא הייתה, היא עושה את זה כשהיא לרוב מבוישת ואז היא בורחת.יש לה יכולת להיעלם ולגרום לבן אדם להתאדות.
היא קיבלה את היכולות מאמה שהייתה מאוד אסטרטגית ומהירה במלחמות,היכולת להיעלם היא מתנה מזאוס, שהביא לאתנה.
הערות- היא מאוד מתגעגעת לאביה ולכן סגורה בתוך עצמה.
אמ , זהן ^*^

17/06/2014 20:58

ליתר הדיוק, אלת החוכמה, והאסטרטגיה…

17/06/2014 20:59

אתה מתחיל?

18/06/2014 12:50

את הדמות כתבתי על עצמי.
שם: לינק ג'ק לסינק
גיל: בן 15.5
אופי: הוא אוהב לקרוא, הוא ביישן, יעשה הכל בשביל משפחתו וחבריו, הוא לא כל כך אמיץ, רגיש, הציניות שלו יכולה לעצבן ולפגוע ברמות שלא הכרתם, הביטחון העצמי שלו לא כל כך טוב לפעמים יש לו ולפעמי אין לו, אוהב לשיר אבל מעדיף להסתיר את זה, אוהב היסטוריה, גיאוגרפיה, פנטזיה ומתח, מיתולוגיה יוונית מצרית ורומית, חכם, יודע לחשוב מחוץ לקופסא, טוב עם חיות.
אם אלה: הקטה, אלת הקסמים והצמתים.
רקע: לינק נולד לשני הורים קצת הזויים כי הם כל הזמן דיברו על מיתולגיות, אמו הקטה עזבה כשהיה בן 7.5 ומאז אף אחד לא מדבר עליה. לינק רואה אותה בחלומות ושומע את הקול שלה בראשו. אבא שלו הוא לוחם מקצועי.
ללינק יש בעיה: הוא שומע גם את קולו של מארס בתוך ראשו.
איך? אבא של לינק הוא הבן של מארס אל המלחמה הרומי. הוא בפיצול והוא לא ידע אם הוא רומי או יווני אבל החליט שהוא יווני בגלל אמו, ולמרות זאת לא הלך למחנה החצוים או מחנה יופיטר. הוא לוחם מקצועי, הוא שולט מצוין בערפול, בכל הקשור לקסמים וכשפים הוא מתמחה, ללינק יש כוח להפוך לכל מה שירצה (זה חלק מהמתנה של הקטה).כשעזבה הקטה רבה עם מארס ואמרה לו שהבן שלו מסכן את הבן שלה ומארס שאב את כוחותיה בעזרת אגרטל מיוחד שהיא בעצמה נתנה לו. היא מתגוררת בשכונה נטושה בספרד כאישה בת 54. עדיין יש לה כוחות אבל קשה לה למצוא אותם ולהשתמש בהם.
מראה: גבוה. בעל עור לא חיוור ולא שחור אלא באמצע, שערו שחור וחלק והפוני שלו מגיע לו עד לגבות, יש לו משקפיים כסופים, לרוב תראו אותו עם חולצה רגילה בצבעי כחול או סגול או טורקיז, ומכנס ג'ינס בצבע טורקיז. עיניו אפורות ומשולב בהם כחול וירוק של ים.
כלי לחימה: חץ וקשת מכושפים מארטמיס בכבודה ובעצמה. ארטמיס נתנה להקטה זאת אחרי שמארס שאב לה את כוחות. הקטה כישפה את החצים שיחזרו תמיד לנרתיק העור שלהם. לכל חץ תכונה משלו: מהירות (נע במהירות, בסך הכל חץ רגיל), חוכמה (יודע להזריק רעל, משתלב עם ערמומיות), כוח (פוגע בעוצמה), חייתי ופראי (נשרף באש של הקטה אש כחולה הורגת במהירות או באיטיות, איך שתחליטו, ומחדיר את האש לגוף שאליו נצמד החץ), חץ מכני (חץ מארד שמימי אשר מפריש חלודה מיוחדת שנדבקת לדם, מגיעה ללב והורסת אותו. כל זה בתוך כמה שניות).
הערות: הוא קלסטרופובי, הוא לא יודע כל כך להשתמש בחצים שלו (אשמח אם תעשה שהוא בטעות פוגע אם אחד מהחצים שלו בילדה מהקבוצה, ואז הוא ירפא אותה, אבל הוא לא יודע לרפא אלא הקטה השתלטה עליו וריפאה את מי שפגעו בה.
והיא מתאהבת בו. אתה לא חייב זאת הצעה.), כשהוא נוגע במיהו הוא יכול לפוך אותו למשהו אחר, הוא טוב בשחייה, בעצירת הנשימה, בריצה, בדהירה על סוסים והוא שחקן מקצועי. הוא שיחק בכמה וכמה הצגות מפורסמות.

22/06/2014 21:25

שם: אמילי

גיל: בת 14.5

מראה: שיער שחור מתולתל שמגיע אצת אחרי אמצע הגב, עיניים חומות-ירוקות, דיי נמוכה ושחורה (צבע עור שחור).

אופי: היא רגישה, אמיצה מאוד (אבל לא ברמות מוגזמות), היא ביישנית לאנשים שהיא לא קרובה אליהם, ליד חברים טובים שלה היא יכולה להיות מאוד מצחיקה והיא עושה עם אנשים שקרובים אליה הרבה שטויות (לפעמים קצת יותר מידי), היא טומבוי, היא אוהבת לצייר ובעיקר מפלצות, אנשים ורוחות רפאים בדרך כלל היא יודעת עם משקרים לה או לא והיא שקרנית מעולה. היא מאוד אוהבת את המיתולוגיה היוונית והיא האמינה שאולי זה אמיתי ושזה הגיוני מאוד. חולמת להיות קברנית. היא אוהבת חיות, בעיקר נחשים, כלבים וארנבים. והיא חושבת מחוץ לקופסא.

אב אלוהי: האדס אל השאול והמתים (צדקתי?)

רקע: היא גדלה עם אמא שלה קת'רין. כאשר היא הייתה שואלת על אביה והיכן הוא או מה קרה לו אמא שלה הייתה משיבה לה שהוא הלך אל המתים וכאשר היא שאלה אם הוא מת אמא שלה השיבה לה שלו. היא התחילה ללמוד על המיתולוגיה היוונית מאמא שלה. בכל בית שהיא גרה עם אמא שלה היא חשבה שהוא רדוף רוחות ולא סיפרה לאף אחד על כך. היא אף פעם לא הסתדרה בבתי הספר, תמיד העיפו אותה משם ובבית ספר האחרון שהיא למדה הייתה לה חברה טובה ועם שאר התלמידים היא אינה הסתדרה.

כלי נשק: חרב העשויה ברזל סטיגאי. החרב בצבע שחור וישנו עליה כיתוב ביוונית עתיקה בצבע אפור.

07/07/2014 16:57
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך