Estonian
שאלה חשובה:
האם להמשיך את הסיפור או לתת לעולם להגיע אל קיצו?.

התנגשות האלים – פרק 8 – האם זה הסוף?*

Estonian 13/09/2011 704 צפיות 2 תגובות
שאלה חשובה:
האם להמשיך את הסיפור או לתת לעולם להגיע אל קיצו?.

אפולו הזמין את הורוס להעלות איתו את השמש. מאז שרע נעלם כבר אין צורך בסירה שלו.
כאשר אפולו והורוס כבר יצאו עם מרכבת השמש הורוס זיהה כתם ירוק במרחק שהיה נראה לא טבעי.
"מה זה?" שאל הורוס "זה קבוע שם?".אפולו התקרב לנקודה הזאת.
הורוס החוויר אבל לא היה לאפולו מושג מה זה.
"בסתת צדקה!, תעצור אותו, הוא מנסה לבלוע את השמש" אמר הורוס.
אפולו סובב את המרכבה אחורה והתחיל לרכוב במהירות גבוהה עוד יותר ממקודם.
הכתם נראה מעוצבן עוד יותר וגם הוא המשיך לעוף מהר יותר והתרחק לכיוון השמש.
הורוס הורה לאפולו לנסוע לכתם שהיה אפופיס.
הם התקדמו לנחש ובכך גם הרחיקו את השמש מכדור הארץ. (מיותר לציין שזה הקפיא לחלוטין את כדור הארץ).
"אסור לתת לו לנצח" אמר הורוס.
אפולו הגביר מהירות

פרספונה דמטר ואוזיריס שלושתם היו בהלם.
רעש עוצמתי נורא, רעידות אדמה בעוצמות כל כך גבוהות שטפו את כל העולם התחתון.
"מה קרה?" שאלה דמטר.
"נדמה כאילו כל אוכלוסיית כדור הארץ מתה" אמר אוזיריס.
"אתה באמת לא האדס" אמרה דמטר "מי אתה?".
"הוא אוזיריס, אל המוות המצרי" אמרה פרספונה.
"יש גם אל מצרי?" שאלה דמטר.
רעידות האדמה המשיכו והיו חזקות מאוד.

כל מה שנותר כעת מהעולם הוא קרח אינסופי. מעגל כפור ענק שנוצר בעקבות המרחק הרב מהשמש שאחרי שגלי האור האחרונים הגיעו לכדור הארץ כבר לא הגיעו עוד.

אפולו כיוון את הקשת שלו וירה חץ שפגע באפופיס.
אפופיס המשיך בהתקדמותו בלשמש אבל האט.
אפופיס חשב לעצמו שאולי הגיע הזמן לשנות טקטיקה, אולי לא היה חכם ככה להתגלות כל כך מהר.

זאוס הביט מסביב אל מחוץ לאולימפוס. הכל קרח. האם ייתכן שזהו בוראס אל הצפון שאחראי לכך?. השמיים היו שחורים לחלוטין אף על פי שצריך היה להיות בוקר. לאן נעלמה השמש?.
הוא הרגיש כאב חד בחזה, היד שלו התפוגגה. ללא בני האדם למעשה גם האלים יתפוגגו.

אפולו והורוס הצליחו לתפוס את אפופיס. הורוס הוציא פסלון של אפופיס ודיבר במצרית עתיקה. הוא הטיל מארה על נשמתו של אפופיס על מנת להחזיר אותו לכלאו.
הלחש הצליח. הורוס ואפולו היו בטוחים שהצליחו עד ששניהם גילו שהם מתחילים להתפוגג.
במהירות מטורפת כבר כל החלקיקים של שניהם החלו להינמס והתפוגגו.
בסופו של דבר האלים ברחבי העולם פשוט התפוגגו לחלוטין. כדור הארץ התמלא בקרח.
סוף העולם קרה בשעה שש בדיוק בבוקר, בוקר ה – 21 בדצמבר, 2012. אם כך הנבואות השונות לגבי התאריך צדקו אך מזימתו של אפופיס צלחה במקרה, הוא אכן השמיד את האלים אך בדרך עקיפה כיוון שכך הקריב גם את עצמו.
היה שקט מוחלט בעולם אך ניצוץ תקווה עדיין עמד באוויר. התקווה האחרונה עדיין לא פגה אף על פי שלכל הדעות תקווה אחרונה היא מושג רע כיוון שאם היא תלך העולם ישאר ללא כלום.
לו היה אדם עומד שם היה מרגיש לבטח רוח מעקצצת.
סוף העולם באמת הגיע?.


תגובות (2)

לא לא לא לא!!!!!!
תמשיייייייייך!!! בבבקשה אני מתחננת!! אני יורדת על הבירכיים!!!
אל תסיים את זה ככה!! בבבקשה!!
זה פשוט מהמם!!!

13/09/2011 22:25

לא, לא, לא, לא.
תמשיך בבקשה. אתה חייב אי אפשר שזה יהיה ככה.
אסור שזה יהיה הסוף!

19/09/2011 22:04
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך