ARIOL
סליחה שלא העליתי זמן מה.

מרד האלפים-פרק 3-עלייתו של הרודן השחור

ARIOL 22/09/2013 816 צפיות 2 תגובות
סליחה שלא העליתי זמן מה.

~קייט~

התעוררתי בתוך חדר גדול מלא מיטות, שעל כל אחת מהן שכב אלף פצוע. לא הייתה מיטה ריקה אחת וכמה פצועים אף שכבו על הרצפה. קמתי ומיד הרגשתי סחרחורת ונשכבתי חזרה. "אל תנסי לקום שוב, עדיין יש רעל בגופך.". אמר קול לידי. הסתובבתי לעבר הקול. הדובר היה האלף שהנהיג את המורדים שהצילו אותי. מרגע שזיהיתי אותו המטרתי עליו שאלות "איפה אני? איך המלך מת? איך הרודן עלה לשלטון?". האלף צחקק ואמר "את במרפאה בעיר 'הר הזאב' ובאשר לשאלות האחרות הן יענו כשתיפגשי את מנהיג המורדים. מי אמך האלוהית?". הזעפתי פנים ואמרתי "אני לא יודעת מי אבי האלוהי אבל אימי היא אלפית.". הוא נראה מופתע מעט אבל-למזלו-לא אמר דבר. כשהתאוששתי מספיק ללכת הביאו אותי בפני מנהיג המרד- אחד מבניו של אחי המלך והנצר האחרון לשושלתו- הדוכס טולין חץ-קרח. בחדר היו גם כמה חיילים וכמה אנשים שנראו כמו כוהנים. הדוכס פנה אליי ואמר "נאמר לי שאינך יודעת מיהו ההורה האלוהי שלך, ולכן הבאתי לכאן כמה כוהנים שייבדקו זאת, בתקווה שאת זו שלה חיכינו.". כל הכוהנים החלו להתפלל ואחרי כמה דקות, הופיע מעל ראשי סמל מאזניים ומסביבי זהרו רונות. הודות ללימודי הקסמים שלי הצלחתי להבין אותן ולא האמנתי למראה עיני, זה לא יכול להיות. אחד הכוהנים ניגש אליי, כרע ברך ואמר "כרעו ברך לפני בת פורסטי, אל המשפט, הצדק, האמת והחוק הנצחי.". הרגשתי שזאת סוג של בדיחה וחיכיתי שמישהו יתחיל לצחוק. במקום זאת כולם כרעו על ברכיהם והדוכס מלמל "סוף סוף". כולם קמו והדוכס פנה אליי ואמר "חיכינו לך זמן רב, בת האמת. הנבואה סיפרה עליך. את תעזרי לגיבורים אדירים להשיב את אלפהיים לצד הנכון, לצד האלים.". הנהנתי, המומה ואמרתי "קודם כל אתם חייבים לי כמה תשובות. מיהו הרודן השחור, איך המלך נפל, ואיך לכל הרוחות הוא השיג דרקון?". מבטו של הדוכס האפיל והוא אמר "באשר לדרקון, איננו יודעים. באשר לרודן השחור איש לא יודע מה שמו, אם כי יש לנו כמה השערות. הוא היה חייל בצבא האלפים שטיפס בדרגות במהירות עד שפיקד על מחצית מהצבא ואז הוא מרד במלך. בעזרת חייליו ועזרה מהל- אלת המתים-הוא הפיל את המלך במהירות אדירה כל כך שאיש כמעט לא שם לב שהיה מרד. הוא צד את כל בני משפחת המלוכה עד שרק אני נשארתי, ואז נודע לו על הנבואה שבה את מוזכרת והוא החל לצוד את כל צאצאי האלים. כשכמה מהם חמקו ממנו הוא כרת ברית עם הדרקון הארור שלו בניסיון למנוע את הנבואה- דרקונים חסינים לקסם וזה כולל את הקסם של אלות הגורל, והם יכולים לשנות את האירועים שנחזו בנבואות. לכן הריגת הדרקון היא מטרתנו החשובה ביותר, הנבואה חייבת להתגשם." ניסיתי לעקל את כל מה שאמר לי. מי חזק מספיק להתנגד לאלות הגורל? איך אפשר להביס מישהו עוצמתי כל כך? ואם דרקונים חסינים לקסמים, למה כולם רוצים שקוסמת כמוני תביס אותו?
לאחר כמה דקות של שיחה הוחלט לאמן אותי בלחימה. עמדתי לצאת מהחדר כשלפתע חץ חלף מעל ראשי. שמעתי צעקה וכשהסתובבתי ראיתי את הדוכס- הנצר האחרון למלוכה- אוחז בחץ שנעוץ בבטנו.


תגובות (2)

תמשיך!!

22/09/2013 13:53

תמשיך עכשיו

23/09/2013 11:45
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך