מרד האלפים-פרק 6- המתנקש

ARIOL 25/09/2013 821 צפיות 2 תגובות

~קייט~

הדוכס צעק "תפסו אותו!" וכמה חיילים רצו לחפש את המתנקש. אני, אם זאת, רצתי לעבר הדוכס ומיהרתי להוציא את החץ מבטנו. קירבתי את החץ לאף שלי והרחתי אותו. רעל! ועוד רעל רב עוצמה ונדיר. לא הצלחתי לזהות את הרעל אבל הצלחתי ליצור קסם שיעקב את השפעתו. ידעתי שלא נותר לדוכס זמן רב, ואז שמעתי קולות קרב. מיהרתי להגיע למקום וראיתי את המתנקש הורג את אחרון החיילים המורדים ומתחיל לרוץ. לפתע ראיתי קשת מופיעה ועליה צעדו גבר ואישה חמושים מכף רגל ועד ראש. האישה זרקה משהו שנראה כמו חנית לעבר המתנקש- והחטיאה. ואז המתנקש נפגע מחץ והתעלף. הגבר ניגש אליו והטיל לחש שיחזיר אותו להכרה ויכבול אותו אליו. הוא ניגש אליי ואמר "אני תאודרד בן טיר, מה קרה כאן?". מלמלתי משהו על המתנקש ועל הדוכס והוא עצר אותי ואמר "הובילי אותי לדוכס.". התחלתי לרוץ והם רצו אחריי. כשהגענו לדוכס הוא בדק אותו והחוויר " הרעל הזה נקרא 'מותו של תור' אין לו תרופה, אבל יש דרך לעקב את פעולתו. אוכל להעניק לו עוד כמה עשורים אבל אין מה לדבר על חיי האלמוות שלו.". מיד הוא הוציא כמה מרכיבים מתיק קטן, ויצר תערובת במהירות אדירה. כשסיים הוא הכניס אותה לפיו של הדוכס וזה השתעל וקם כמעט מיד. הוא הביט בשני הלוחמים ואמר "תודה, אבל מי אתם?". תאודרד פנה אליו ואמר "אני תאודרד בן טיר, וזאת טליה בת לוקי. באנו לכאן כדי להפסיק את מרד האלפים באלים ולהרוג את אדון המורדים.". הדוכס הודה לאודין-וראיתי את פניו של תאודרד מתעוותים בשנאה-והסביר את המצב. הוא סיפר לו על האדון השחור ואמר שהוא שולט בשלוש מתוך ארבע ערי האלפים ושהוא זוכה לתמיכה מהל. לאחר מכן הוא הסביר לו על הדרקון ותאודרד נראה מסוקרן. "הוא לא מושפע מאלות הגורל? איך?" הוא שאל. הדוכס משך בכתפיו ואמר "אני לא יודע אפילו אם זה נכון. הרודן טוען כך, ואני לא מוכן להסתכן. נצטרך ללכוד או להרוג את הדרקון. אבל קודם נצטרך לכבוש כמה מערי האלפים חזרה וכמובן מישהו יצטרך לאמן את קייט וליצור לה כלי נשק.". תאודרד הצביע על המתנקש ושאל "מה איתו?". הדוכס הביט במתנקש בכעס ואמר "הוא יעבור חקירות ועינויים, והוא ייתן לנו מידע על האויב. באותו רגע המתנקש נפל על הרצפה ומת. תאודרד קילל והתחיל למלמל לחש אפל. בסוף הלחש דמות אפלה זהה למתנקש הופיעה וניסתה לתקוף אותנו. תאודרד כבל את נשמת המתנקש במהירות ואמר "לא תוכלו לענות אותו ללא קסמי חושך חזקים, ואני היחיד באלפהיים שמסוגל לבצע אותם.". התרחקתי ממנו מיד בכעס "קסמי חושך?! אתה מטורף, או שזו בדיחה לא מוצלחת?". תאודרד הביט בי ואמר "אני לא עושה את זה ללא סיבה, אני עושה את זה כדי להציל אלפי אלפים שעלולים למות בגלל הפרט השולי ביותר.". הבנתי שהוא צודק אבל בכל זאת לא יכולתי לסבול קסמי חושך. כל מה שלמדתי בזמן שהתאמנתי בקסמים ממש זעק לעולם לא לנסות קסמי חושך, כי זה היה אסור באלפהיים וגם בגלל שזה היה מסוכן. ניסיתי להסביר את זה לתאודרד אבל הוא רק צחק ואמר "אני משתמש גם בקסמי אור ולכן אני לא בסכנה ובאשר לאיסור, אני בטוח שתושבי אלפהיים לא ינסו לתקוף אותי בגלל שהצלתי אותם. אבל בינתיים כדאי שתתחילי להתאמן, את מעדיפה להתחיל בכלי נשק, או בקסמים?"


תגובות (2)

תמשיכי.

25/10/2013 04:59

הוו, וואו, לא ראיתי שהעלת…
תמשיך >

25/10/2013 12:31
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך