ARIOL
דרקונים במיתולוגיה הנורדית (והאמת גם ביוונית) לא נושפים אש.

מה חשבתם על הפרק?

קשתו של חצי האלף 2= מרד האלפים-הקדמה

ARIOL 16/09/2013 725 צפיות 3 תגובות
דרקונים במיתולוגיה הנורדית (והאמת גם ביוונית) לא נושפים אש.

מה חשבתם על הפרק?

~קייט~

אני חייבת להמשיך לרוץ. הם רודפים אחריי. הם רודפים אחרי כולנו. כל צאצאי האלים באלפהיים בסכנה. הרודן השחור רודף אותנו. איך הוא הצליח להשתלט? איך המלך נפל? ולמה הוא רוצה להשמיד את האלים?
זה לא חשוב עכשיו. אני חייבת להמשיך לרוץ. המורדים חייבים להיות באזור. לפתע שאגה אדירה נשמעה מעליי וצל אדיר הסתיר את השמש עצמה. היה זה הרודן השחור עצמו על הדרקון שלו. כן, כן דרקון. הלטאה האדירה לא הבחינה בי כנראה כי היא המשיכה לעוף הלאה, מותירה אותי מבוהלת עד עמקי נשמתי. יהיה אשר יהיה אבי האלוהי, הוא לא לוחם וגם אני לא. אני קוסמת, אך איני יכולה להשתמש באומנותי מחשש שרודפי יבחינו בי. לאחר כשעה של ריצה ביער שנקרא כעת 'היער האפל' הייתי מותשת. טיפסתי על עץ ונרדמתי. התעוררתי כשחץ ננעץ ממש לידי. רודפי השיגו אותי ,ולא היה לי סיכוי. החלטתי להשתמש בקסם כדי להשתלט על אחד מהסוסים של רודפי. עיני הסוס הפכו סגולות והוא העיף את רוכבו המופתע מעליו. לפני שהבינו מה קרה כבר קפצתי מהעץ על גבו של הסוס-וזה כאב- והתחלתי לברוח. חייכתי בתודה על כך שהייתי מבין האלפים הבודדים שהיו בקיאים בקסמים ודרבנתי את סוסי למהר. רודפי לא התייאשו והחלו לרדוף אחריי תוך כדי ירי חיצים. ניסיתי להשתמש בקסם שיסבך שורשים ברגלי סוסיהם אבל לפני שהספקתי לסיים את הלחש, חץ פגע בכתפי. ניסיתי לסיים את הלחש אבל הוא לא הצליח. החץ כנראה היה מרוח בחומר נוגד קסם! טוב לפחות יש צד חיובי לעניין- אם אלפים יורים בך חיצים ואתה לא מת, הם לא רוצים להרוג אותך. לפתע נזכרתי בהשלכות של אי יכולתי להשתמש בקסם. הבטתי בסוסי ושמתי לב לעיניו. הן לא היו סגולות. הסוס ניסה להפיל אותי מגבו אבל ידי נכרכו סביב צווארו והקשו עליו את המשימה. בינתיים חץ נוסף פגע בי והרחתי ריח שאין לטעות בו. רעל. התחלתי להרגיש עייפה וידי הרפו מצווארו של הסוס. נפלתי לאדמה וראיתי שהסוס מנסה לרמוס אותי. התגלגלתי הצידה והתחלתי לרוץ. חץ פגע ברגלי. גם על החץ הזה היה רעל! ידעתי שאם יפגע בי עוד חץ מורעל- אפילו אם הרעל נועד רק להרדים- אמות. לשמחתי נראה שגם רודפי הבינו את זה כי הם הפסיקו לירות. ניסיתי להמשיך לרוץ אבל הצלחתי רק לצלוע. הרגשתי שאני קרובה למורדים והתפללתי שהם יעזרו. הרגשתי עייפה מכדי להמשיך לעמוד והתמוטטתי על האדמה. רודפי צחקו למאמצי וקראו קריאות ניצחון. לפתע אלפים הופיעו מבין העצים וזינקו על רודפי. הקרב לא היה ארוך אבל בהחלט היה מחריד. המורדים תקעו חניתות ברודפי וירו חיצים רבים. כל הגופות היו מנוקבות לחלוטין בחיצים וחניתות. הם השאירו אחד בחיים אבל עליו ריחמתי יותר מכל. איך ינסו להוציא ממנו מידע? אילו עינויים יעבור? הרגשתי מעט אשמה על גורלו. הוא היה בסך הכל חייל שמילא פקודות. לפתע אחד האלפים-שניחשתי שהיה המנהיג- פנה אלי "ברוכה הבאה למורדים גברתי. מה שמך?"
ואז נכנעתי לשינה.


תגובות (3)

האמת, דרקוניים לידיים נושפים אש. במיתולוגיה היוונית, אני לא יודעת אם יש דרקונים לידיים במותולוגיה הנורדית.
וסוף סוף עונה 2!!!! הפרק מעולה!
וסתם שאלה: מכמה נקודות מבט יהיה הספר? ואיזה נקודות מבט??
תמשיך מהר ^^

16/09/2013 05:16

אזכורים ראשונים לדרקונים בתרבות המערב ניתן למצוא במיתולוגיה היוונית. הדרקון במיתולוגיה היוונית היה מפלצת לטאית איומה, אשר שמרה על מקומות קדושים או קסומים כגון עץ תפוחי הזהב של ההספריאדות. הדרקון לא תואר כמפלצת נושפת אש, ולא ניחן בכוח הדיבור או בתבונה יתרה.
הדים למוטיבים מיתולוגיים אלו ניתן למצוא במיתולוגיה הנורדית. הדרקון מתואר כיצור צמא דם וחמדן, הדורש שכר מעבר מעוברי אורח וספינות חולפות. במיתולוגיה זו הדרקון כבר ניחן בכוח דיבור, אך עדיין אינו מתואר כנושף להבות.(מתוך ויקיפדיה) חוץ מזה חיפשתי גם על דרקונים לידיים ואין עליהם מידע בכלל. יהיו 3 נקודות מבט בספר(של תאודרד,טליה וקייט)

16/09/2013 07:20

אהה, אוקיי. ^^
תמשיך מהר!

16/09/2013 07:32
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך