הפרק מעין הקדמה. ככה יהיה גם הפרק הבא. ודרך אגב, קיבלתי השראה מ39 רמזים.

שלושה יקומים – פרק אחד

17/09/2015 921 צפיות 7 תגובות
הפרק מעין הקדמה. ככה יהיה גם הפרק הבא. ודרך אגב, קיבלתי השראה מ39 רמזים.

שלושה יקומים

פרק 1

ארבעת האחים ושתי האחיות לא עשו כלום מאז אתמול. כשאביהם נהרג. ובגלל חברו, הלורד והממציא הרמונד.

היה זה יום סגרירי ואפל, בשנת 456. והיה ברור שמשהו רע יקרה. רילמולד שורן עסק בהדיפת צבא הפולש. ובינתיים, חברו, הרמונד, רקח שיקוי שיהפוך את צבא ההגנה של העיירה שלהם לחזק בעולם. ככה לפחות הוא אמר. הוא התחיל לרקוח את השיקוי לפני שנתיים. ובדרך היו כמה תקלות: פיצוצים, שרפות, תופעות לוואי, ואסונות טבע ״קטנים״. והיום הוא אמר שהוא יסיים את השיקוי סוף סוף. רילמולד חזר למציאות. הוא צריך להדוף מתקפה.

כעבור שעתיים של לחימה, כולם התכוננו להתחיל את הקרב מחדש. פתאום רילמולד ראה נקודה קטנה באופק. הרמונד. הוא רץ אליהם. כשהרמונד הגיע, רילמולד כבר היה מוכן. הרמונד נתן לו את השיקוי ורץ להילחם. רילמולד דמיין, הוא שהכיס שלו היה נפוח?
אין זמן למחשבה. הוא שתה את השיקוי לניסיון.

הרמונד רץ אל צבא הפולש. לא התקיפו אותו. התכסיס עבד. רילמולד קיבל את השיקוי, ושתה אותו. אבל מה שרילמולד לא ידע היה שהשיקוי שנתן לו היה זיוף. ולא רק זיוף.

הרמונד הגיע למחנה הפולש. הוא נכנס לאוהל המרכזי. מנהיג הלחימה, רוסטון, חיכה לו. הרמונד הושיט יד אל כיסו, ובלי מילים, מסר לרוסטון את השיקוי. רוסטון שתה אותו. הוא הפך לחזק בעולם. עוד 24 שעות רילמולד ימות, ואז הכל יהיה כפי שתוכנן. רוסטון והרמונד ישלטו בעולם.
פתאום נשמעה תנועה חדה. הגרון של הרמונד דימם. רוסטון דקר אותו, ושיקר. הרמונד לא ישלוט בעולם יחד עם רוסטון. רוסטון לבדו ישלוט. זאת היתה הטעות האיומה ביותר של הרמונד. נתינת השיקוי לרוסטון.

רילמולד הרגיש מוזר. משהו לא היה בסדר בשיקוי, והוא לא ראה את הרמונד יוצא משדה הקרב. הרמונד היה שורד את זה. על כל הוא ניגש למעבדתו של הרמונד, וחיטט שם. הוא מצא ניירת. הוא בדק אותה. בהחלט השיקוי.

הוא חזר הביתה,ובדק את הנוסחה. הוא יוכל להכין את השיקוי. הוא התחיל ברקיחה.
כעבור שעתיים בניו נכנסו הביתה. הם לא הפריעו לו. כנראה הבינו שהוא באמצע משהו חשוב. כעבור שש שעות השיקוי היה מוכן. הוא בדק אותו. מצוין. ליתר ביטחון, הוא הכין עוד שיקויים, שהם חלקים מהשיקוי המלא. הוא החביא אותם בכספת. והוא שתה את השיקוי.

הקרב חזר בשעות הערב. היה חם, והחיילים היו עייפים. גם של רוסטון. רילמולד תיכנן את הקרב. הפעם גם הוא ילחם, לא רק יתכנן. נשמעה תקיעת קונכייה, ורילמולד יצא אל הקרב.
רילמולד ראה שגם רוסטון יצא להילחם. אולי… לא, זה לא היה קורה. רוסטון התחיל להילחם,מוכן גם רילמולד. רילמולד הרג ופצע חיילים של האויב כאילו היו זבובים, וכך גם רוסטון. בסוף רק הם נשארו. רוסטון שלף חרב. גם רילמולד. הם נלחמו, ופתאום נשמע גרון נחתך.


תגובות (7)

תיקון: השנה היא 2768

17/09/2015 15:01

יש לי כמה הערות,
1. לא כותבים מספרים בסיפור.
2. היו המון פעולות וקצת היו חסרים תיאורים. תיאורים של רגשות, מראה וסביבה.
באמת מזכיר את 39 רמזים…
כתיבה יפה וכזה גם הפרק!
תמשיך!!!
הלכתי להירשם…

17/09/2015 15:21

    תודה! גם על המחמאות וגם על ההצעות. בפרק הבא גם יהיו יותר דיבורים.

    17/09/2015 15:28

הפרק השני מוכן ואני אפרסם אותו מחר…

17/09/2015 16:15

אז הבנתי שזה לא ממש פרק ראשון אלא יותר הסבר, ואם זה הסבר אז אמורים להתבהר דברים. ואני רק התבלבלתי.
כמו שבלאקווידו אמר (חייב למצוא לך כינוי קצר, זה נהיה ארוך לי לכתוב כבר XD) היו הרבה תיאורי פעולות ושום מחשבות, רגשות ואפילו סביבה!
אויש 39 רמזים. 9 הספרים שקראתי היו בזבוז זמן. יש עוד סדרה וזה לא יגמרררר לעולםם כנראה תהיה גם סדרה 3 :<
תמשיך :)

17/09/2015 17:55

אל תדאג. בפרק הבא יהיו יותר רגשות ותיאורים. אני מעלה אותו מחר!
בינתים יש שלושה פרקי הסבר. אולי יהיו עוד.

17/09/2015 17:57

מה את אומרת על הפרק הזה?

19/09/2015 09:23
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך