מצטער על הפרק הקצר. פרקי ההסבר נגמרו!!!! אני אעלה את הפרקים האמיתיים עוד שבוע בערך, כי אני צריך לגמור לקרוא את ״ קהילים נגד וספרים״!!!

שלושה יקומים – פרק חמישי

19/09/2015 1029 צפיות 28 תגובות
מצטער על הפרק הקצר. פרקי ההסבר נגמרו!!!! אני אעלה את הפרקים האמיתיים עוד שבוע בערך, כי אני צריך לגמור לקרוא את ״ קהילים נגד וספרים״!!!

פרק חמישי

כשהגיעו למעלה, הם נכנסו לבית, והתישבו לשולחן. ״מה עושים עם היצורים החיים שהושמדו?״ שאל תיראק. ״קודם כל, לדעתי צריך להעלים מהעולם שנחזיר את מה שעבר עלינו, ואת מה שהיה לפני שנולדנו. נתחיל את חיי העולם מחדש.״ הציע ג'ייק. האחים הסכימו. ״ ואני ומיקראנה נוכל להחזיר את היצורים החיים בעזרת כישופים!״ הציע אדוארד. גם לזה האחים הסכימו. ״ועכשיו רק נשאר לבדוק במעבדה של הרמונד ולהוציא את התוכנית לפעולה.״ הם עלו למעלה, והלכו למעבדה של הרמונד, שהיתה מרוחקת רק כמה מטרים מביתם.

הדלת של המעבדה היתה פרוצה. כנראה אבא שלהם פרץ אותה. הם נכנסו. היתה שם דלת, ולידה מקום להקליד קוד. הם ניסו לפתוח את הדלת. היא לא היתה נעולה. ״מוזר״ אמר ארקס. ״כנראה אבא הצליח לפרוץ את הדלת, או שהרמונד שכח לנעול אותה.״ הם המשיכו. כשהגיעו למעבדה, אחרי כמה דלתות פתוחות, הם התחילו לחפש כל מיני רמזים למה שקרה. הם ראו טורים של מבחנות, סירים רותחים, וניירות. פתאום ג'ייק קפץ. ״תראו!!! כתוב כאן שאחד הפיצוצים הפריד את העולם לשלושה יקומים!! שמיים, שאול, ומה שנשאר מהאדמה העליונה.״ ״אוי!! שכחתי לומר לכם!!! איכשהו, כשהיינו בשמיים, עמדתם למרות שהיו מתחתיו עננים!!״ אמר אדוארד. ״אז… כנראה שאני אשלוט בשמיים, ארקס בשאול, וג'ייק באדמה העליונה…״ ״אבל מה איתנו?!״ שאלה מיקראנה. ״לי לא אכפת להישאר אצל אדוארד או ג'ייק״ הוסיפה היילה. ״אבל לי כן אכפת!!!״ אמרה מיקראנה. ״אם צריך, אני אלחם ואכבוש את היקום!!!״ אמרה, ויצאה החוצה מהמעבדה. ״ זה התחיל.״ אמר אדוארד. ״אנחנו מתחילים להיפרד. לפני שניפרד, אני אצור את היצורים החיים.״ אמר, ועצם את עיניו. כעבור כמה דקות הוא פקח אותן. ״ הם חזרו.״ ולדעתי כדאי להיפרד לפני שנתחיל לריב. נספר רק לילדים הבכורים שלנו על מה שקרה. והם יספרו לילדים הבכורים שלהם. ככה, כשיגיע הזמן, הם יאחדו את המשפחה, ואם רוסטון יחזור, הם יחזירו אותו לכלא שלו.״ האחים הנהנו, ונפרדו אחד מהשני. כל אחד לדרכו.


תגובות (28)

תגיבו!!

19/09/2015 13:58

קטניס?
תגיבי!!

19/09/2015 14:45

פרק 4 היה שיפור ענקי!
מרגישים ממש את הוספת התיאורים…
הפרק הזה היה די קצר אבל נחמד…
הערה-
הם מגיעים למסקנות מהר מדי…
כאילו לאדוארד יש חיזיון ואז פתאום הוא יודע שהם הולכים להיפרד…
איכשהו הם גם יודעים שכל אחד משלושת הבנים ישלוט באחת האדמות…
אתה צריך לתת להם זמן לנסות לפענח, להבין…
זה קורה מהר מדי וזה לא כל מציאותי…
תנסה גם לתאר תיאורי רגשות… לדוגמא, היית יכול גם לתאר מה מיקראנה מרגישה בהתפרצות שלה..
סך הכל מאוד יפה ואני מחכה להמשך!!
ובא לי לכתוב את מלכת החיות…

19/09/2015 19:48

אהה… שכחתי לתאר רגשות…
תגיב גם בפרק הרביעי!

19/09/2015 20:27

והם החליטו את זה כי זה הכי מתאים להם…
ארקס מקושר עם האדמה והלבה, אדוארד מקושר לשמיים, וג׳ייק נשאר בן תמותה, אז משאירים לו את האדמה.

19/09/2015 20:28

נכון, הבנתי למה הם החליטו את זה…
אבל כל ההסקנות שלהם וההבנה של הדברים מהירים מדי…
כאילו אל תשכח שהם לא ידעו על השיקוי ועל הכוחות והדברים האלה(הם לא ידעו, נכון?) וזה נראה כאילו זה בשגרה שלהם… וזה לא ממש אמין בשביל הקורא.

19/09/2015 20:33

הם כן ידעו… כנראה פספסת קצת פרקים…

19/09/2015 20:40

קראת את הפרק הרביעי והשלישי?

19/09/2015 20:41

אני מתכוון לפני שהם שתו את השיקוי הם לא ידעו…

19/09/2015 23:03

אני אנסה שהם יגיעו למסקנות לאט יותר… ויש לי תוכנית לגבי הווספרים… אין לכם מושג מה ההמשך!

20/09/2015 17:07

ומה עם הדמיות?

20/09/2015 17:07

*דמויות

20/09/2015 17:07

היי בלק!
אתה מעלה?

20/09/2015 19:45

*סליחה, שגיאות מקלדת. בלאק.

20/09/2015 19:45

ואמרתי את ה״בלאק״ כדי להחליף את ה״בלק״ שכתבתי בשגיאות מקלדת… וואו. אחרי שרבנו אני שם לב יותר אל הטעויות שלי.

20/09/2015 19:46

אתה שולח את הדמויות?

20/09/2015 20:03

כן או לא?

20/09/2015 20:04

כן!
אמרתי בין 8ל9..
לוקח זמן לכתוב דמות…
למה אתה לא שואל את קטניס???

20/09/2015 20:05

אתה פה?

20/09/2015 20:10

כי לקטניס יש הרבה דמויות לכתוב…

20/09/2015 20:14

וגם לא נראה לי שהיא מחוברת…

20/09/2015 20:15

'

20/09/2015 20:18

מלך האלים:
שם: תבחר אתה אין לי רעיון…
גיל:35
אופי: אצילי, רציני, לפעמים קצת יהיר. אסטרטג מעולה וחכם מאוד. לפעמים יכול להיות קצת אנוכי או סוציומט אבל סך הכל הוא מאוד אכפתי ודואג.
יש לו ידע ענק בהמון דברים וקשה מאוד להתקיל אותו בשאלה שהוא לא ידע עליה את התשובה…(אם זה יקרה הוא יתעצבן)
שונא להפסיד, מאוד תחרותי. חזק בצורה בלתי אנושית(מלך האלים, אחרי הכל).
אויב מסוכן מאוד וחבר מעולה. יודע למישהו לעזור למישהו כשהוא צריך עזרה. סבלן מאוד. הוא שונא דרמות והצגות(התנהגות, לא מחזה והצגה של טיאתרון) ושונא שקרנים. הוא כמעט תמיד יאמר את האמת וכמעט תמיד ידבר ישירות בלי לתת דין וחשבון לאף אחד. ספורטאי מעולה.
מראה: גבוה מאוד ושרירי. טיפה שזוף, עיניים כחולות בצבע השמיים ושיער בלונדיני. רחב( לא שמן אלא עם כתפיים רחבות, מה שנותן לו מראה גדול יותר).
יכולות: שליטה באוויר ובמים. כוח, מהירות, סיבולת ומהירות מחשבה ענקיים.
שינוי צורה.
כלי נשק מועדף: כל דבר שיכול לפצוע/להרוג את היריב.
אזור מחיה: השמיים.
לא צריך רקע נכון?
מלכת החיות עוד מעט…

20/09/2015 20:20

מלכת החיות:
שם: אם צריך שם מיוחד תבחר אתה אבל מבחינתי, רוז.
גיל: 28(אם לא טוב תבחר אתה)
אופי: טובת לב, יכולה להיות קצת תוקפנית בעיקר אם מישהו פוגע באמונתה/חבריה/או בה. יודעת לזהות כשמישהו משקר או מרמה. חכמה באופן מפחיד, זוכרת כמעט כל פרט ופרט וכל מידע נקלט במוחה. היא אלופה בלזהות את נקודות התורפה(עקב אכילס) של היריב. רגישה אך יודעת להתעלם ולהיות אדישה כשצריך. קצת תמימה לפעמים, אבל על האופן הטוב ביותר.
קשה לה מאוד עם מוות של הקרובים שלה. לא מזלזלת באף אחד, גם לא באויבים שלה. יודעת לצפות שני צעדים קדימה ובכך נזהרת מסכנות רבות.
מראה: שיער חום עם כמה גוונים של חום(בהירים מאוד, טיפה בהירים, חום רגיל, קצת כהים מאוד כהים.) ועיניים ירוקות וטובות. עור שזוף וגובה ממוצע.
אוהבת ללבוש בגדים נוחים, בעיקר שמלות קיציות. נראית חלשה אבל היא חזקה יותר ממה שחושבים.
יכולות: שליטה בבע"ח(גם להפוך אליהם? ולדבר איתם?). יכולה להצמיח צמחים ולשלוט בהם או להנביל צמחים. אנשים לא מאמינים לה אבל היא טוענת שהיא יכולה לדבר עם העצים והצמחים. יכולה לפתור סכסוכים בקלות.
כלי נשק מעודף: המוח שלה, אסטרטגיות מלחמה. יש לה גם שני שיני כריש שמשמשים אותה כמו פגיונות חדים במיוחד…
אזור מחיה: האדמה. בעיקר יערות, ומקומות של טבע.
לא צריך רקע, נכון?

20/09/2015 20:31

מילה אחת:
מ-ע-ו-ל-ה!!!!!!

20/09/2015 20:41

תודה…
האמת שאני לא רגיל לכתוב מעל גיל 20… אפילו 19..

20/09/2015 20:43

והאופי של מלך האלים שהוא יכול לענות נכון כמעט על כל שאלה יוסיף המון לסיפור…

21/09/2015 07:25

לא, לא צריך רקע.

21/09/2015 14:13
סיפורים נוספים שיעניינו אותך