חצי מפרקי ההסבר נגמרו! ההיסטוריה על רוסטון נגמרה! עכשיו זה בתוך המשפחה עד שיתחיל הסיפור האמיתי!

שלושה יקומים -פרק שלישי

17/09/2015 946 צפיות 14 תגובות
חצי מפרקי ההסבר נגמרו! ההיסטוריה על רוסטון נגמרה! עכשיו זה בתוך המשפחה עד שיתחיל הסיפור האמיתי!

פרק שלוש

אדוארד חזר אל השולחן. הוא הסביר לאחיו את מה שהוא הבין. ״אנחנו צריכים לתכנן תוכנית כדי לנצח את רוסטון, ולהציל את העולם. הכי פשוט ביקום, נכון?״ אמר.
״איזה כוחות יש לנו?״ שאלה היילה.
״כנראה שנגלה לבד״ ענה אדוארד. ״בינתים צריך להתחיל לתכנן.״

העיירה שבה הם חיו היתה בסוג של עמק. מצד אחד שלה היה יער שמאחוריו היו שנים הרים. ומצד שני היה ים. המחנה של רוסטון היה מאחורי שני ההרים, ולפעמים הוא גם שלח ספינות מהים. אי אפשר היה לדעת מאיפה הוא יגיע.
״ אני יודע! אלים חיים בשמיים, לא?״ אמר ארקס. ״ אז אדוארד יעלה אותנו לשמיים, ומשם נראה מאיפה רוסטון מגיע. וכשנראה אותו, נגיע לשם להילחם נגדו!״
האחים הנהנו. התוכנית נקבעה.

בשעות הצהריים התפשטה שמועה שרוסטון תוקף שוב. האחים התארגנו מהר. הם עמדו בחוץ. למרות שאדוארד הסכים עם הרעיון של ארקס, לא היה לו מושג איך לעלות לשמיים. הוא עצם את עיניו, ודמיין את העננים. הוא דמיין את עצמו ואת אחיו מעופפים למעלה. ואז, פתאום, זה קרה. אחרי כמה שניות הוא מצא את עצמו בשמיים ביחד עם אחיו. משום מה, הוא הצליח לנשום. אך האחים שלו לא.
הוא נלחץ. הוא שאל את עצמו איך הם יחזרו לנשום. פתאום הוא ידע: הוא דמיין אותם בשמיים, רק נושמים. וזה קרה. הם הקימו מגדל תצפית על העננים מחומרים שהם לקחו מהאדמה. אחרי כמה דקות הם איתרו את רוסטון. הם מהר ירדו למטה, לאדמה.

רוסטון הרגיש חזק. אך גם מאוים. הוא לא היה בטוח ששתיית השיקוי היה צעד נכון. והריגת הרמונד… מה קורה לו? הוא אמור להיות חסר רחמים. יכול להיות שזה השיקוי? הוא כבש מיליוני ארצות, מיבשת אמריקה עד אירופה ואסיה הרחוקה. ואז הוא הגיע לעיירה הזאת, וגילה שכוחו יכול להתעצם. אבל יכול להיות שכוחו התעצם, אבל רגשותיו נחלשו?

האחים הביטו מטה. רוסטון עדיין לא הבחין בהם. מצוין.
הם נחתו מול הגבעות, כשהכפר מאחוריהם. פתאום ג׳ייק קלט חור בתוכניתם. הוא ניסה לומר לאחיו, אבל היה מאוחר מדי. רוסטון התחיל לתקוף. ג׳ייק החזיר תקיפה. עוד פעם. ועוד פעם. ועוד פעם. והטעות שלהם… היא היתה יותר גדולה ממה שהוא ציפה.
ופתאום… הכל קפא.

רק רוסטון זז. הוא עצם את עיניו. הוא חייב להצליח… הוא חייב לשלוט בעולם. אסור שהאחים האלה יעלו על השלטון במקומו. הוא דמיין את זה. ופתאום נשמע רעש חזק מאוד. הוא הצליח!

כשהכל חזר, האחים גילו שהכל בסיבים הפך לאפר.חוץ מהצמחים. אבל כל היצורים החיים, חוץ מהם… הושמדו. הם חייבים לנצח את רוסטון. אם לא… יבוא קיצו של העולם.

אדוארד שלח מכה ראשונה. אבל זו היתה מכה… מיוחדת. פרץ אור נשלח מכף ידו ופגע ברוסטון. רוסטון עיוות את פניו לכמה שניות. לפני שהוא הספיק לחזור לעצמו, מיקראנה שלפה שרביט מוזר ביותר, בעל קוצים שאיכשהו לא פגעו בה. מהשרביט יצאה קרן אור ירוקה, שהפילה את רוסטון. ארקס שלח כדור לבה. רוסטון התעלף. היילה צימחה משום מקום בעלי חיים פראיים, שתקפו את רוסטון. תיראק צימח פרווה, שיניים מאוד מחודדות, וטפרים, והחל לתקוף את רוסטון. לבסוף הוא היה במין טראנס. והם יכלו להחליט איך הוא יקום ומתי.


תגובות (14)

יש ניחושים איך זה בשנת 2768?
רמז – היא לא השנה של הדור הזה. וכשאני אומר דור אני מתכוון משנת 0. וזה לא שנה לפנ״הס!!

17/09/2015 19:09

בלק – בגלל שאמרת לי לעלות היום יש לך פחות זמן לכתוב תעודת זהות לדמויות! ודרך אגב – הן חיות בעידן הזה.
אתה יכול בבקשה לגמור להכין את הדמויות עד מחר?

17/09/2015 19:12

יותר תיאורים!!! תשתדל להוסיף יותר!!!(אני מבין שלפעים זה קשה, גם לי זה קורה)
פרק יפה מאוד!
יש עוד פרקי הסבר או שאתה מתחיל את ההרשמה?

17/09/2015 19:14

לא הבנתי את השאלה שלך…
אבל תעשה הרשמה פתוחה!

17/09/2015 19:22

אוקיי!
וכן, יש עוד פרקי הסבר!
עכשיו הסתיימו פרקי ההסבר שבהם רוסטון מופיע. פרקי ההסבר הבאים הם בתוך המשפחה. אמרתי שזה השראה מ39 רמזים. אז גם את החלק של הבתים היריבים לקחתי. אבל אתה תראה. שיתוף הפעולה האחרון שלהם הוא ממש ע-נ-ק!!!!!!!

17/09/2015 19:29

אוקיי…
אבל תעשה הרשמה פתוחה ואז אני אכתוב דמות…

17/09/2015 19:37

העלתי הרשמה פתוחה!

17/09/2015 19:41

ודרך אגב – תסתכל בפרופיל שלי. כתבתי שם באיזו כיתה קראתי הארי פוטר. זה מפתיע.

17/09/2015 19:43

מפתיע?
הצחקת אותי.
אני התחלתי עוד לפניך….

17/09/2015 19:45

חח…

17/09/2015 19:46

בגן התחלת? או בבית ספר?

17/09/2015 19:47

סוף א' כזה…

17/09/2015 19:47

אז רק כמה חודשים לפני!

17/09/2015 20:03

ועל זה?

19/09/2015 09:25
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך