זמן חדש פרק -2

23/07/2012 801 צפיות 2 תגובות

אני יורד במעלית אני לא יודע מה עושים אני לא יודע כלום
איפה הם?אני מתחיל להזיע לרעוד לפחד אני בעצם מבין איזה סיכויים יש לי
נגד המפלצות עם האלים עצמם התקשו לנצח מפלצת 1 אז אי אני יוכל להסתנן
ולעזור לג'ייס ולינזי.המעלית העצרה בקול נפץ גדול יצאתי מהמעלית רטוב מפוחד
ובעיקר נואש.חשבתי ששום דבר לא יכול להיות יותר רע אבל הגורל צחק לי בפנים.
אלף מחשבות עוברות לי בראש מהאולימפוס לשאול?איך זה יתכן?השאול בדיוק אבל ממש
ההפך מהאולימפוס קודר קפוא אפור שחור כמו הלילה ומולי ניצב ארמון אדס עשוי שיש שחור הוא סביבו חומת אש.אני שומע קול צרוד"טרידון בן פוסידון, נחמד שבאתה לבקר אותי" זה היה אדס.
אדס נראה כמו בן אדם פשוט שער מטולטל שחרו זקנקן קטן ועיניים בצבע ירוק הוא לב
מעיל עור שחור וג'ינס ממש כמו גבר בגיל העמידה.שאלתי בקול שקט איך אתה יודע את שמי?
זה לא חשוב הוא עונה ומחייך אני יודע,"איפו החברים שלך טרידון".אני משפיל מבט ושואל איפו הם
איפו הם?למה אתה לא נלחם אם שאר האלים?אדס מתכיל לצעוק עלי הוא אומר בקול זעום"בזמן שאתה נמנמת לך באולימפוס אני נלחמתי ביצורים האלה שהגיחו לשאול איבדתי את חמשת ילדי גם הם נלקחו בשבי כמו חבריך".בזמן הזה קרסתי על האדמה כול כך הרבה דברים לא מובנים אמרתי לאדס בקול מיואש אני יחזיר אותם אני יחזיר הכול אני יעשה הכול כדי להחזיר את המצב לקדמותו ושאני יצתרך כול עזרה שיש.
אדס אמר "אני יודע רק דבר אחד שהם נמצאים ביוון בסיציליה".לרגע נכנסתי לעולם של מחשבות,איך חשבתי שכול תרבות יוון והאלים עברו לאמריקה?סיציליה שם יש את הר אטנה שבו כלוא טיפון?
דבר שני אדס אמר בחיוך אני יכול לציד אותך בנשק וציוד.קמתי על הרגלים בחיוך לפחות יצא לי דבר אחד טוב.אדס התחיל ללכת לארמונו וקרא לי לבוא אף פעם לא ביקרתי בארמון של אל ועוד של אדס מבפנים הארמון היה עוצר נשימה יהלומים ואבני בזלת קירות מפוארים הכול מפואר כול כך.אנחנו נכנסים לחדר גדול. בכול בקום אני רואה חרבות,שריונות,מגנים,קסדות,כלי מלחמה בכול מקום.אדס מחייך ואומר"אתה ראשי לבחור".אדס יצא מהחדר ואמר שיחזור עוד עוד חצי שעה.הסתכלתי על כול הנשקים מעולם לא ראיתי מבחר עצום כול כך של חרבות התכרבתי לחרב חצויה, חצי ארד חצי בזלת.שלפתי את החרב שלכחתי מהחדר שלי וזרקתי אותה על הרצפה.שלפתי האת החרב החצויה והכנסתי לשריון.לכחתי קסדת נחושת ומספר סכינים.שמעתי קול במסדרון זה בטח אדס.אדס נכנס אלי לחדר הוא העלה חיוך ואמר:"הולכים לאכול".נכנסתי לחדר האוכל מעולם לא אחלתי כזה אוכל,בשר צלוי תפוח אדמה רוטב שמת ירקות טרים מרק פטריות ולחם מלא עם גרעינים ואגוזים. לאחר מכן משרתיו של אדס לכחו אותי לחדר השינה ההייתי עייף נורא זה היה יום מטיש.למרות שאני חשבתי שעכשיו רק 2 בצהריים נרדמתי תוך שתי דקות.אז הינה אני בשאול בארמונו של אדס.חשבתי במהלך הארוחה למה אדס כול כך נחמד?אולי יש לו צד שהאלים לא ידעו עליו?


תגובות (2)

אתה כותב מאוד יפה, תמשיך :)

24/07/2012 11:23

למה אתה לא ממשיך?

25/07/2012 12:55
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך